TarP2006-06-21 14:46:09 // 1479
No, vegyük a következőt: 2000Ft nőkre (Ebben van előről-hátulról, meg egy mónikázás:) ), monnyuk 3000piára, akkor marad 195000Ft,
Na innen kezdjed, mit csinálnál:
TarP2006-06-21 14:43:25 // 1478
És, mint az látható az F430 szebb, mint az Enzo.
Mekkora kárt okozhatna egy bamba kukásautó egy ilyen kis utcában? :)
TarP2006-06-21 13:32:16 // 1477
És micsinálnál Alfa nélkül?
-Tőzsdéznél?
-Divatbemutatókra járnál?
-Elmennél politikusnak?
:)
TarP2006-06-21 12:55:16 // 1476
TarP2006-06-21 12:40:47 // 1475
És ha végre megvennék, lenne pénzed a fehér bőrülésekre, amit beleszerelnél annak számára, aki megvette?
Hu_bajjeg :)
TarP2006-06-21 11:04:40 // 1474
Ok, kényszervezérlés, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy percenként 13000-et forogva nincs ideje a levegőmolekuláknak aszondani, hogy most rohanunk, most megállunk, most megint rohanunk :) A szelepegybenyitás miatt ,meg télleg van olyan időszak, amikor minden nyitva...
Azzal egyetértesz, hogy nem azért nem emelik az autómotorok fordulatszámát, mert nem lehet megoldani technikailag, hanem azért, mert ott már nagyon elhangolódna a munkapont és lerombolódna a hatásfok?
Tapasztalat alapján kis 600-as motorbicó közel egy 3.0-ás 1500kg-os autó fogyasztását produkálja!
TarP2006-06-21 10:54:52 // 1473
Ilyenek, főleg az új Passatosok PDTPTPDPTTII (nem tom, milyen reklámmal adhatják el őket, biztos azzal, hogy ez még egy Olasz rozsdaboglyát is megver) csinálnak.
Füstgomolyokat eregetve szoktak bekerülni a visszapillantóba és ott zsugorodni.
TarP2006-06-21 10:52:26 // 1472
Milyen infókra gondolsz?
Ha Maranello-t megtaláltad, onnan már nem lehet elszúrni, az olyan pici város, hogy van egy főutca, meg 2-3 mellék, tehát mindent könnyen megtalalsz.
Belépő 12Euro/fő és pár hete kint volt az Enzo, F50, F40, Rosso(amiből csak egy épült), GTO, Dino, F550, F575SuperAmerica, F599GT...az oldtimereknek nem tom a nevét...
Szóval lesz mit megnézegetni!
Nemesis, mé' nem teszel má' fel egy-két képet kedvcsinálónak?
TarP2006-06-20 14:35:30 // 1471
Nem elég, mindíg figyelembe kell venni a nyomatékgörbét is, mint ahogy írtam vala. Ezen tudsz javítani a váltóáttételekkel, de nem tudod megoldani alacsony fordulaton.
Mondám, menni menne, de mint egy motorbicó 180kg-hoz fogyaszt 12 litert, annyira rossz a hatásfoka, egy autóban meg enne 24 litert, mert 10-14000 között használnád, hogy meglegyen a powwer. (Ennél már a Porcse Turbó is takarékosabb.) Autópályán meg megőrülnél a zajtól.
Kis Lotus-sal egyetértek, ha nem hegyoldalban, vagy kavicsos részen kell menni, oda inkább összkerekes rallyeautó kell.
De amikor mész a BÁL-ba, nem jó a Lotus, mert játékautó érzetet keltene a sok A8, M5, F550, DB9...között.
TarP2006-06-20 09:00:37 // 1470
Megvan a megoldás!
Minden kerék kap egy független Ducati motort, az kb 4*110Nm, meg 4*200 lóerő :) ezután minden reggel össze kell szinkronizálni a 4 motort, hogy ne kánonban pörögjenek fel, hanem egyszerre és kész...ilyen eccerű :)
TarP2006-06-20 08:37:00 // 1469
Kicsit értek fizikához, tehát nem tudlek maradéktalanul meggyőzni :), de a teljesítmény az 200ló, tehát azzal nincs gond.
A nyomatékkal van gond, mert az lesz úgy 110Nm, és az természetesen nem elég. Persze a váltóval meg tudod oldani, hogy a leosztás jobb legyen, hiszen a kis pörgős motorodat 13500-ig tudod forgatni, nem kellenek neki hosszú fokozatok, az biztos.
Azt azért merem állítani, hogy egy 7-800kg-os kasztnit elképesztően tudna repíteni egy ilyen motor, persze csúnya fogyasztással, hiszen a hatásfok drasztikusan romlik a fordulatszám növelésével (nincs idő az átöblítésre, úgy lehet elkézelni, hogy folyamatosan nyitva van minden szelep, csak rezegnek...:)
Az ár megint problémás lenne(Motorbicikli is 10milló fölött van, autó még jóval több lenne), mert a Lotus Elise-t sem azért nem vásárolják, mert nem nyújt kellő élvezetet, meg gyorsulást, hanem mert pici, komolytalan érzést nyújt.
TarP2006-06-16 16:31:47 // 1468
Ne is foglalkozz vele, csak bízd meg Giovannit, hogy dobjon ki az autódból mindent, amiről úgy ítéli meg, hogy nem kötelező, majd amiket benne akar hagyni, azokból keress könnyebbet (felni, kormány, hangszóró... ), amiből nem találsz, azt meg fúrkáld meg, feltéve, hogy nem erőátviteli eszköz:)
Miután lefogyott a gép, kezdheted a lójjerőket keresgélni, de a nitrótól ne idegenkedj, mert a túrós motor hideget kér! A melegek maradjanak a KékBanán klubban:)
TarP2006-06-16 16:20:46 // 1467
110 lovas: 3,2millió kb,
140 lovas: 6millió kb,
200 lovas, az valami limitált csoda: 10 millió fölött...
Elviszi, csak nem 2500-tól 6200ig kell használni, hanem 8000-től 13500ig :)
Ja és nem 245-ös gumival, meg nem 20 kilós felnivel...
TarP2006-06-16 15:46:24 // 1466
Elvileg a Honda motorjai is motorkerékpár jellegörbéjű motorok, mégis elmennek... Csak a ducati tud szívó motorból 200ló/1000ccm-et is :)
Logikus, hogy nem nagy kasztniba kell tenni, hanem egy Lotus Elise jellegűbe, 650kg-ot elrepítene könnyedén!
Csak egy ilyen Ducati bele is kerül közel egy Lotus Elise árába :( Szóval nem kis tunnyingolók játékszere lesz, az biztos...
TarP2006-06-16 15:03:30 // 1465
Meg is nézném, mit lehet kihozni egy 200 lovas 999ccm-es ducati motorból, ha autóba szereled, ha eccer csilliomos lennék.
Ollah, minek az Eper CD, eccerűen elkezded levenni az autóról a cuccokat és ami nem kell a haladáshoz, meg a műszaki vizsgához, azt nem teszed vissza. Ami meg kell, azt megfurkálod, lecsiszolod, lepolírozod, amit csk lehet vele tenni.
Hát nem eccerű??? :)
TarP2006-06-16 13:17:50 // 1464
TarP2006-06-16 12:40:49 // 1463
Miután Ollah szijjeltuningolta szelepenként 2 turbóval ??? :)
TarP2006-06-16 12:32:12 // 1462
Na tessék, egy csilliomos ! :)
TarP2006-06-16 09:43:05 // 1461
Most mondtad, hogy lakás nem faja...cseréld szőrén F355-re :)
TarP2006-06-16 08:58:27 // 1460
Most mi számít új autónak? a 90 utániak? Tehát a 14-15 évesek még újak???
TarP2006-06-16 08:57:09 // 1459
Ja, írhatunk egy levelet a FIAT-nak, hogy leállíthatják a turbós benzines fejlesztéseket. Fölösleges dolog az 1.4T motor, mert új és erős, so halálraadóztatják...
Amit most érdemes fejleszteni, az a 20-25 éves kistömegű lélekvesztő, szóval Maserati Biturbó, Ferrari GTO, Porsche 959 ! :) Annak lesz pici adója...
TarP2006-06-15 16:05:33 // 1458
Jó rendben.
Nem megyek Sopronba se, mer T-nap koncertre építek nektek 3G-s ellátást, meg kapacitást...Úgyhogy tessék örülni, márha valaki kijön meghallgatni a NOX-ót, vagy Pink-ót a Felszab.térre :)
TarP2006-06-15 15:33:17 // 1457
Már intézem, hogy minimálbéres legyek(az ország fele meg tudta oldani, biztos nekem is megadják pofára :) ), gyerekeket papírozom, mert látni nem akarok annyit, Ollah útmutatására a GTV-t mezőgazdasági géppé nyilvánítatom, ha kell még ekét is kötök utána, rokkantmatricát már tudok venni, tehát ott parkolok, ahol jólesik...
Hogy lehettem eddig ilyen barom, hogy nem használtam ki meindezt???
TarP2006-06-15 15:22:53 // 1456
Még kicsit hőbörgök: Utánajártam, engem semmilyen lehetőség, szocpol...szóval egyetlen fillér sem illet meg, soha.
Az egyetlen hatása annak, hogy magyar állampógár vagyok az, hogy adófizetési kötelezettségem van. Ennyi.
TarP2006-06-15 15:03:01 // 1455
Akkor most sírni kell, vagy örülni, ha a GTV már a 10. évét tapossa?
Kezdem úgy érezni, hogy el kell hagyni ezt az országot, de nem csak egy nyaralás időtartamára :(
TarP2006-06-15 14:56:49 // 1454
Az igaz, igaz, csak a megrendelős/mérős papírra írnak ilyet:)
TarP2006-06-15 13:44:25 // 1453
Nekem azt írták a Ződkáttyámra, hogy Alfa GTL , akkó most miwan?
TarP2006-06-13 13:42:52 // 1452
Nem fog beférni, max az utastérbe légkeringetőnek! :)
Ehhez volt írva, hogy 1500ccm 1200lóerő? Mer Ollah autója 2000ccm-.es, akkor ott most hány lójjerő?
(Képeket, CD-t előre is köszi, a private részeket teheted külön könyvárba:) .)
TarP2006-06-13 09:10:25 // 1451
Nemesis,
A fényképeket majd át tudod juttatni valahogy?
Sok lett? CD-re írjátok?
TarP2006-06-12 15:56:03 // 1450
Ne má' Az a megoldás minyimum egy Nobel-díj :)
Rézdrót megy a motortérből az utastérbe, villanykapcsoló...mi kell még a bódogsághoz? Elviheted tunningshow-ra, a sok csilli-villi nyálautó között ez lenne a legötletesebb :)
Féket bizony cserélni köll, mert félő, hogy a nyereg, meg a tárcsa is szétkúródik :(
TarP2006-06-12 15:52:00 // 1449
Sikerült kormányagyat szerezni?
Én még nem tudtam, bár most hetekig nem is voltam, nem hajtottam.
Mennyiért? Hol?
TarP2006-06-12 13:09:36 // 1448
Tegyé rá 15-ös felnit :)
Jóvanna, de cserében a Tiéd a legfélelmetesebb!
TarP2006-06-12 11:53:40 // 1447
Ja kanyargós pályán, fékbetét gyorsabban fogy, mint a benzin :)
TarP2006-06-12 11:33:04 // 1446
Erről van szó!
Gratula, hogy meglet a hiba és javult a gép!
(Nem is értem, hogy lehetett hitetlenkednni.... :)
TarP2006-06-12 10:58:43 // 1445
Ami érdekes, hogy ha 130-as átlagról 160 környékére gyorsultunk, a fogyasztás szinte nem változott...
Ahol 220-szal Maseratit kergettem, ott persze fogyott rendesen...
Ami még szép volt, szerpentínós területen 60-as táblák, persze mi 110, 120szal, 2 óra után a gumit kézzel lehetett morzsolni, mint a radírt :)
Nemesis,
Féked milyen lett, mire hazaértél?
Nagyon beolvadt?
TarP2006-06-12 09:19:34 // 1444
Bon-Dzsornyó Embörök!
Megjöttünk a napfényes Itáliából, meg a benzinfogyi tesztből :)
Mentünk (szinte tankolás nélkül) vagy 2500km-et! Mentünk Modenába, Maranallóba, Massa-n laktunk, Pisa, Firenze, La Spezie, Lucca... Szóval látttunk sok mindent, Ferrari múzeumot, Majd Nemesis tesz fel fényképet remélem, mert mi csak videót készítettünk.
Ja fogyiteszt adatok:
V6TB autópályázva 130-160között: 9.4-9.9, várossal spékelve 10,7l
3.0V6 ugyanilyen körülmények: 9.9-10.4 kb, várososat nem láttam.
Szóval a két autó 0.5 literen belül fogyasztott.
Meg lenyomott egy Porcse, de rendőrök kiállították, aztán egy Maserati 4200Coupe-val próbáltunk együtt futni, de kb 200lóerő hiányzott belőlünk :)
TarP2006-06-01 14:45:13 // 1443
Hűűű, ez a legrosszabb típus :) Élvezi? Azt nem engedhetjük meg! Én az emancipácijó pátyán vagyyok, de aztat nem engedhettyük meg!
TarP2006-06-01 14:43:25 // 1442
Benya helyett urániumot csomagolnak a hordókba és lesz nagy dáridó !
TarP2006-06-01 14:41:33 // 1441
Más mellet nem ülök, ha gyorsan megy, főleg, ha ilyen vagánykodós fajta!!! :)
Néha még magam mellett is be-berittyentek :)
TarP2006-06-01 14:35:50 // 1440
Bammeg a hipridet, ha 13 litert eszik...akkó mán 1.3MJET...de akkó meg inkább bizigli !
TarP2006-06-01 14:27:57 // 1439
Mi van, felvitték a benzin árát, akkor nem veszünk, sde ugyanúgy autózunk... hmmm, ez jó fenyegetés :)
TarP2006-06-01 14:24:57 // 1438
Na tessék, megint egy megbízhatalan olasz vas... benzin nélkül nem megy! Én montam, hogy kényesek ezek!!! :)
TarP2006-06-01 14:16:44 // 1437
Há micsinájjak, ha Nemesis folyton azt hajtogatja, hogy tankojjuk tele, oszt mennyünk ameddig bírunk. (?)
Há, mennyünk... :)
Csabee,
Én nem próbálom meg kitalálni, nehogy rágalmazással vádoljanak, vagy bevallja, bagy addig vallatjuk, míg az ellenkezőjét is bevallja.
TarP2006-06-01 13:45:52 // 1436
Ich bin back again :)
No, átköltözött az irodánk 15km-mel délre. Lehet, hogy itt melegebb lesz? :)
Holnap Megyünk Nemesissel fogyasztásmérésre... Majd megmondjuk mennyivel evett többet kevesebbet a piros, mint a fekete, hogy tudjátok mely színek a szomjasabbak ! :)
Ja, lehet tippelni a gyorshajtó női személyre? Ismerjük ? :)
TarP2006-05-29 17:11:57 // 1435
Bár egy dolog pofánvágott: Hogy a pityába tudnak 15 millóból kihozni egy 300 lóerős autót úgy, hogy még 150kg akkksi is az árban van, meg sok villanymotor, meg ideszállítják 5000km-ről.
Szóval ez tényleg égő az európaiaknak :(
TarP2006-05-29 17:09:58 // 1434
Höhö, most olvasom a TotalCar-on a Hybrix Lexux textet... 160-nál 13 litert eszik...180-nál meg 20-at Höhööhööhöööhööhööö :)
Sosem hittem, hogy a GTV V6TB-k 2006-os fejlesztésű hybridekhez képest ilyen jól állnak fogyiban :)
No jó, erős autó, erős, de akkor már fejenállva is Maserati 4200 !
TarP2006-05-29 13:18:51 // 1433
Jaja, DICBTB...
Hú: DoubleInterCooledBiTurboBoosted :)
TarP2006-05-29 12:36:45 // 1432
Oké, hozzál szerszámokat, mert 3.0V8TB-nek az F40-ből át kell másznia a GTV-be!
TarP2006-05-29 10:37:44 // 1431
Hali!
No, zöld kárta is van, műszaki is van, mindent teljesített a gép az utcáról begurulva. Meg is dicsérték, hogy millen jó értékeket produkált CO, Lambda... :)
Amit nem teljesített: BMW 330i :( Pedig 210-230ig volt pár jó pillanat, de összességében nem tudtam megverni.
Ollah, játszottam ezzel a kalkulátorral, ha 1300kg-ra faragod a gépet, már 6,84sec lesz 0-100. Azért ez már nem mindegy!
Más: Grante Puntóban az 1.4T, ha kb 1150kg a tömege, pont annyit fog tudni, mint a GTV V6TB gyárilag...persze csak gyorsulásra, high speedre nem.
Jó ez a kalkulátor, elmentem magamnak:) Ja és a GT értékei tényleg el vannak cseszerintve a katalógusban a számítgató alapján.
TarP2006-05-26 13:55:01 // 1430
"Jóvvan eladom egy igazi Alfásnak, ha nektek toyotásoknak nem kell!" :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
555
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV