Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002018-12-09 20:22:33 // 7282
Lehet hogy nem csak az ülést nem sikerült beállítani? :-DD
Piritu - 1.000.0002018-12-09 19:33:31 // 7281
A lámpát és a felesleges fogyasztókat ne nagyon kapcsold be
Piritu - 1.000.0002018-12-09 19:32:59 // 7280
használati 170. oldal:

Vagy nincs töltésed vagy kakukk az akku. Az előbbire tippelnék. Egy egyszerű feszültségméréssel el lehet dönteni.
Piritu - 1.000.0002018-12-09 19:28:54 // 7279
"Pedig nem sokat hasznalom, mégis hamar mocsárszagú." - A 156-159-Giu amíg megvolt mindig be volt kapcsolva és sose volt szaga :-DD
Piritu - 1.000.0002018-12-06 16:38:15 // 7278
Nekem se volt semmi bajom vele.
Mondjuk nem is volt a kocsiban :-)
Piritu - 1.000.0002018-12-05 21:21:56 // 7277
Érdemes kipróbálni, hátha a 159-nél is működik.
Piritu - 1.000.0002018-12-05 21:20:57 // 7276
Így viszont nem kell kikötni :-))
Piritu - 1.000.0002018-12-05 21:16:06 // 7275
A múltkor téma volt az lámpamosó kikötése.
A Giuliettánál a héten észrevettem egy érdekes dolgot.
Ha röviden meghúzom (amíg éppen klattyan) az ablakmosó kart elindul mindkét mosó és meg is áll. Gyakorlatilag nem is megy víz sehová.
Ha rögtön ráhúzom újra akkor csak az ablakmosó működik, a lámpamosó nem.
Piritu - 1.000.0002018-12-05 17:18:36 // 7274
Pedig a világ erre halad. Mindent megcsinál az autó helyetted. Emelkedőn induláskor tartja a kéziféket, kapcsolja a dolgokat, beparkol...meg automatikusan küldi a feljelentést a rendőröknek.
Egy csodás nap - 2043-ban
Piritu - 1.000.0002018-12-04 20:22:47 // 7273
Ismerős a dolog, nekem is van Excelem a Spiderre :-)
Piritu - 1.000.0002018-12-04 16:56:57 // 7272
"Más értékrend, más igények, ez van :-)" - pont ezért vártam volna az Alfától hogy készítenek autót a másik végnek. Egy olyat mint anno a Spider volt. Egyszerűt, sallangoktól mentes, az autózásról szóló.
Viszont erre nincs kereslet, mert aki befárad a boltba az "csúcstechnológiát" akar.
Piritu - 1.000.0002018-12-04 16:53:36 // 7271
Mindig az 1 km-eső költség a lényeg. Aki új vasat vesz az az értékvesztésen bukik, aki használtat az meg a javításon, karbantartáson és az üzembiztosságon. Lehet jó használt kocsid is, de az nem fog sokkal kevesebbe kerülni...
Piritu - 1.000.0002018-12-04 16:50:32 // 7270
Arról nem is beszélve hogy egy ilyen autó használtan is kétszer annyi lenne. Fizetne valaki 10 millát egy ilyen 10 éves alap autóért?

Jó hogy említed, "modernebb is".
Itt lép be, hogy aki újat vesz, általában modernebbet keres.
Elég arra gondolni hogy 15 éve még kazettás magnóval adták az Alfákat is. Ugyan ennyit fog lépni a következő 15 év is (vagy még többet). Nincs értelme hosszabb életre tervezni.
Bár mindig marad pár ember aki többre becsüli a szép motorhangot az önvezetésnél. Csak mint az Alfa esetében is láttuk ez nem tart fenn egy autógyárat...
Piritu - 1.000.0002018-12-04 14:19:12 // 7269
"normálisnak gondolod, hogy ha valami prémium, az borzasztó bonyolult és elnézzük neki hogy elromlik" - pedig a prémiumsäg egyben bonyolultságot is jelent. Az elromlas csak az első tulajnál számít. Őt kell megnyerni hogy megvegye a vasat. Ő a következő modellig használja, addig működik. A többi már nem érdekes. Nem nagyon tudok olyan terméket amit a második-harmadik tulajdonosnak (is) terveznek.
A tervezett avultatás erről szól...
Piritu - 1.000.0002018-12-04 14:08:31 // 7268
"nem mondja neked senki de szép fúród van" :-DD
Piritu - 1.000.0002018-12-04 14:05:55 // 7267
A hideg sok esetben még használ is. pl amikor a kocsiban lévő "élősködők" kifagynak belőle. Ha jó emlékszem csikós posztolt egy időben hogy a kocsiját megették a molyok. A hidegben elpusztulnak.
A gumi alkatrészekkel szerintem csak akkor lehet hogy ha nagy hidegben mozgatod őket. A Spider télen mindig egy fűtetlen garázsban áll(t), nem tudok ebből fakadó problémáról.
Piritu - 1.000.0002018-12-03 20:56:06 // 7266
Az állás nem árt a kocsinak. A Spider 2-4 hónapos téli álmot alszanak. Az akku jelent problémát mert töltögetni kell. Egy jó csepptöltő (C-TEK) megoldja a problémát. A másik a gumik. Ha sokáig áll az autó célszerűbb 0,5 barral keményebbre fújni hogy ne "tökösödjön" meg. (Anno az OFF-omon cserélni kellett a gumikat mert eladás előtt hónapokig állt a szalonba.) Egy blogban összeszedtem a téli leállás dolgait.
Piritu - 1.000.0002018-11-28 19:49:07 // 7265
Phon innen az Amoréról?
Piritu - 1.000.0002018-11-27 16:03:31 // 7264
Örülök hogy nem vagyok egyedül ezzel :-)
Piritu - 1.000.0002018-11-24 21:34:05 // 7263
Ilyenkor mindig a volt Spiderem német tulaja jut eszembe. Adta a számlákat a kocsival. Volt közte egy számla 3dl olaj utántöltéséről és egy másik a helyzetjelző izzó cseréről...
Nekünk az a természetes ha ezt mi csináljuk, nekik az hogy csinálja meg az akinek ez a dolga...

Mondjuk az is igaz, hogy erről az átvezető javításról nem volt számlája:

Lehet hogy ezt mégsem szerelő készítette? :-DD
Piritu - 1.000.0002018-11-24 20:07:15 // 7262
"A szomszédomat valahogy sosem látom a suzukijait forrasztgatni.. :-S"
...és az öt hengerének a hangjáról hallod áradozni? :-D
Piritu - 1.000.0002018-11-24 20:02:03 // 7261
Csak a te hsz-edet fűztem tovább :-)
A vásárló kérdését nem értettem. Neki tudnia kell hogy mit tud a B&M ami a kocsijában van, cucc azt meg hogy a rendelendő mit tud az meg le van írva.
Mondjuk arra is kíváncsi lennék hogy hány magyar hifi boltos tudna bármit is mondani a B&M-ről :-)
Piritu - 1.000.0002018-11-24 18:08:48 // 7260
a múltkor az index fórumon rátévedtem a TSI fórumára. Azóta is szívesen olvasgatok bele, mert náluk sincs kolbászból a kerítés. Csak ők nem mondják ki hogy szarnémet.
Piritu - 1.000.0002018-11-24 17:32:01 // 7259
Így van. Csak általában az erősen "használt" vasak az olcsók, azokat érdemes behozni. Innentől már inkább szerencse kérdése a szívás a rozsdával, a kókler javításokkal...


Azt már én tapasztaltam hogy a szigorú hangú elbeszélgetés hasznos lehet :-)
Piritu - 1.000.0002018-11-24 15:37:05 // 7258
"minden csak törődés kérdése" - ennél egyszerűbb a helyzet.
Ha nem vagy csak keveset használták télen a fehérre sózott utakon, akkor nincs semmi baja. Ha sokat, akkor van.
Tavaly volt szerencsém németbe végignézni elég sok autót (Spidert). Pár db után már nem kellett megkérdezni hogy használták-e télen, mert annyira egyértelmű volt az alsó látvány alapján.
Piritu - 1.000.0002018-11-22 23:05:16 // 7257
Első lépésként megpróbálnám a pálcát féktisztítóval letisztítani, megszárítani és visszadugni. Lehet hogy van rajta valami izé ami miatt felfut az olaj az egyik felén.
Piritu - 1.000.0002018-11-22 23:02:55 // 7256
Miért is kellene tudnia? Nem is értem hogy hogy jött ez a kérdés.
Ahhoz hogy be lehessen rakni a csatlakozási felületnek kell stimmelnie meg a CAN illesztőnek. A régi cucc megy a lecsóba ez meg tud amit tud. Kihangosítást és USB lejátszást már az 5-6e Ft-os rádiók is tudnak. Mi az a több amit a B&M tud és ami miatt meg kellene tartani?
Piritu - 1.000.0002018-11-22 14:24:30 // 7255
Épp tegnap volt valahol egy cikk, hogy hogyan zajlik az egész a postán. Elvileg 22 Euro felett van ÁFA, még nagyobbnál vám. Keress rá.
Piritu - 1.000.0002018-11-09 19:25:06 // 7254
Anno nekem is sikerült egyet elcsípni MES-sel.
Piritu - 1.000.0002018-11-09 15:05:36 // 7253
Nem véletlenül jegyeztem meg én is :-))
Piritu - 1.000.0002018-11-09 14:36:21 // 7252
"2 év alatt 3-szor kanyarodtam komolyabbat a 159-cel"
Hogy is volt a találkozások topikban?
"Egyenesben nyugger.. de ha jön egy kanyar, zúdul bele a sok Alfa mintha nem lenne holnap.. "

:-DDD
Piritu - 1.000.0002018-11-09 13:06:21 // 7251
Nagy bátorság kell kipróbálni. Ha nem jön be, akkor kidobtál az ablakon egy talicska pénzt. Ha meg bejön mondjuk ugyan ott vagy mintha nem próbáltad volna ki.
Nem mindenki szereti a szerencsejátékot amin nem nagyon lehet nyerni...
Piritu - 1.000.0002018-11-07 21:50:35 // 7250
ezt hogy csináltad? Iszol rendesen? :-DD
Piritu - 1.000.0002018-10-14 12:06:02 // 7249
A cuccokról mindent megtudsz GTPeti blogjából. Én már régebben vettem, a többiek majd adnak linket.
Piritu - 1.000.0002018-10-14 11:20:20 // 7248
ELM327+színes csatlakozók és Mulfiecuscan
Piritu - 1.000.0002018-10-07 21:47:54 // 7247
Nekem is van. Egy sima harapófogó :-)
Piritu - 1.000.0002018-10-07 20:58:05 // 7246
Nekem még szerencsém volt és gariban cserélték :-)
Piritu - 1.000.0002018-10-07 20:51:52 // 7245
"Azt nem hiszem el, hogy ha normálisan felújítanak egy generátort, az csak 55 ezret bír ki." - Nekem a felújított Marelli 5,1 km-t élt.
Piritu - 1.000.0002018-10-07 18:36:20 // 7244
Az enyém is :-)
Bár már Hardy-nál van...
Piritu - 1.000.0002018-10-06 21:37:21 // 7243
A tied nem ér, mert tuti hogy csak a pótalkatrész forgalom növelése volt a cél :-DD
Piritu - 1.000.0002018-10-06 19:14:02 // 7242
Jelenkezem!
Igaz a Pókét. Elsőre nem is sikerült csak másodikra :-)
Piritu - 1.000.0002018-09-30 11:30:14 // 7240
Az ePER szerint külön rendelhető
Piritu - 1.000.0002018-09-30 10:52:33 // 7239
Én inkább javítanám, cserélném. Lehet elég lenne csak a kárpitot. Phon bontójában lehet hogy van megfelelő donor.
Nem tudom hogy milyen huzatod van, mert az oldaladról nem derül ki, de ha nem bürke akkor én élnék a lehetőséggel hogy kicseréljem komplett.
Piritu - 1.000.0002018-09-30 09:59:19 // 7238
Minek? Ráadásul ha nem spéci még a légzsák nyitásának is útban van.
Piritu - 1.000.0002018-09-25 08:48:13 // 7236
Az üzenet akkor jön, ha már többször félbe lett szakítva regenerálás és fontos hogy végigmenjen. Ilyenkor addig kell menni amíg ki nem alszik...
Piritu - 1.000.0002018-09-23 21:18:03 // 7235
Motortartó bak?
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:22:33 // 7234
Használati utasítás 102. oldal:
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:08:28 // 7233
Nem lehet csomagtartó átvezető kábel?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.