Piritu - 1.000.0002018-07-27 13:05:19 // 7184
Nyertem. 26 Ló és 6xx kg :-)
Piritu - 1.000.0002018-07-22 19:44:19 // 7183
Sose ad egyik se, csak akkor amikor már gond lehet belőle ha leállítod. Az átlag usert a regen nem érdekli. A még átlagabbat a világító lámpa sem :-DD
Piritu - 1.000.0002018-07-22 19:42:59 // 7182
Az nagyon furcsa. Ha regen közben többször leállítod, akkor kell jönnie a regent jelző lámpának.
Ha meg vészüzembe megy és lámpát gyújt, akkor kell hogy legyen eltárolt hibaüzenet ami alapján vészüzembe tette magát.
Ha meg vészüzembe megy és lámpát gyújt, akkor kell hogy legyen eltárolt hibaüzenet ami alapján vészüzembe tette magát.
Piritu - 1.000.0002018-07-21 22:00:38 // 7181
Mi volt a hibaüzenet? Dugulásnál először szól hogy ne állj meg mert be kell fejezni a regenerálást.
Piritu - 1.000.0002018-07-21 21:51:34 // 7180
Kérdés hogy Erhard tud-e bele olajat küldeni :-D
Piritu - 1.000.0002018-07-21 20:56:59 // 7179
Még hogy a 159-nél nyűgös a haspáncélt leszedni az olajcseréhez! Itt a Bugatti olajcseréje. :-DDD
Piritu - 1.000.0002018-07-05 12:10:14 // 7178
Az Adok-veszek első hirdetőjét már kérdezted?
Piritu - 1.000.0002018-06-20 17:08:31 // 7176
link?
Piritu - 1.000.0002018-06-13 21:28:12 // 7175
Télen - ha fűteni kell - a lábhoz nyomja a meleget, az úgyis felszáll.
Nyáron - ha hűteni kell - a képembe nyomja.
Gyanúm, hogy a terelőlapátokat állító rendszerrel lesz valami gubanc.
Nyáron - ha hűteni kell - a képembe nyomja.
Gyanúm, hogy a terelőlapátokat állító rendszerrel lesz valami gubanc.
Piritu - 1.000.0002018-06-13 21:26:05 // 7174
Nem volt levéve az akku? Olyankor az állító motorok eltévedhetnek és kell neki egy reset. Könyv 57. oldal:
"Az akkumulátor minden
egyes lekötése/ visszakötése
után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük
az elektronikus kulcsot
a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé
tesszük, hogy a légkondicionáló
vezérlőegység nullázza
a hőmérsékletet és a levegőelosztást
szabályozó elektromos
terelőlapok helyzetét."
"Az akkumulátor minden
egyes lekötése/ visszakötése
után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük
az elektronikus kulcsot
a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé
tesszük, hogy a légkondicionáló
vezérlőegység nullázza
a hőmérsékletet és a levegőelosztást
szabályozó elektromos
terelőlapok helyzetét."
Piritu - 1.000.0002018-06-12 12:49:53 // 7173
Diagnosztika kábel ügyben javaslom GTPeti blogját átolvasni...
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:43:30 // 7172
NEM minden kábel jó. A Multiecuscan oldalán meg kell nézni, hogy mi kell a te autódhoz.
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:42:31 // 7171
Igazad van, a Spiderben gondolkodtam, ott még manual volt, a 159 eLEARN.
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:10:17 // 7170
Kell még a manual és egy ePER is hozzá...
Piritu - 1.000.0002018-06-09 22:02:36 // 7168
csak keresőszó kérdése a dolog :-)
Piritu - 1.000.0002018-06-09 21:46:03 // 7167
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:10:23 // 7166
A döntés nem volt hibás, környezetbarát festéket akartak használni.
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:05:18 // 7165
Mindent be lehet lőni, csak annak nem látom értelmét, hogy azon törjék a fejüket hogy melyik jelentéktelen bigyó legyen az. Az általad említett videókártya egy fő alkatrész. A hasonlatoddal élve az alaplapi hangszóró csatlakozónak kellene "programozott"-nak lennie..
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Piritu - 1.000.0002018-06-07 20:40:03 // 7164
...vagy egyszerűen csak nem volt kipróbálva eléggé pár dolog.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Piritu - 1.000.0002018-06-05 21:48:41 // 7163
Piritu - 1.000.0002018-06-05 13:42:27 // 7162
Inkább mint karácsonykor a csomagbontás :-)
Piritu - 1.000.0002018-06-04 17:07:00 // 7160
Mikor hozod Várpalotára? Holnap délelőtt ott vagyok.
Piritu - 1.000.0002018-06-02 21:16:05 // 7159
Piritu - 1.000.0002018-05-31 22:04:59 // 7158
A jövő héten kétszer is megyek arra, majd ránézek :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-23 21:15:29 // 7157
Amikor úgy jártam a 159-al mindenki a jeladóra tippelt a hibaüzenet hiánya miatt. Még a kinti Alfa szerviz is. Csak megállt, mint a szög.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 20:24:14 // 7156
Simán lehet, mire odanéztem már csak az volt rajta.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 17:50:23 // 7155
"Csak nem értem akkor miért olajat ír." - A főtengely jeladóra nincs hibaüzenet. Ha meg leáll a motor alacsony lesz az olajnyomás. Amikor lefogazódott a vezérműszíjam a 147-en, akkor is olajnyomást reklamált.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 14:49:14 // 7154
Tipp a korábbi saját eset alapján:
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Piritu - 1.000.0002018-05-22 21:58:15 // 7153
Alap, hogy először Erhardnál nézzük meg...
Piritu - 1.000.0002018-05-15 07:16:52 // 7152
de leginkább nem megyek gyorsabban az objektiv felelősségi határnál....
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:38:22 // 7151
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:37:05 // 7150
Azt mondod hogy a három lábon álló (vagy a kocsi ülésére felállított) nagylencsés izé az nem lézer?
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:29:19 // 7149
A waze-val az a bajom, hogy későn szól. Lézernél az 500m már régen késő. Sajna nem találtam állítási lehetőséget.
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:05:04 // 7148
Már évtizedek óta működik az utakon egy egyezményes rendszer, villant és köröz az ujjával a szembe jövőnek az ember. Sajnos az elmúlt években egyre kevesebben játsszák, így egyre megbízhatatlanabb.
Piritu - 1.000.0002018-05-14 20:58:06 // 7147
Azt hogy valami nem stimmel, mondjuk nem mész annyit hogy kiégesse magát...
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
Piritu - 1.000.0002018-05-13 21:19:51 // 7146
ezek szerint te :-))
Piritu - 1.000.0002018-05-11 20:13:42 // 7145
Végül is az általa megadott infók alapján biztos :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-07 22:00:34 // 7143
Kell hogy legyen, mert sokan emlegették itt a fórumon, hogy a műanyag csavar nem az igazi erre a célra...
Piritu - 1.000.0002018-05-07 21:52:31 // 7142
én elvinném egy klímáshoz. De nem olyanhoz, amelyik csak tölteni tud.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 21:51:20 // 7141
A feleségem OFF Minije olaszból van - a steet view-ban még látható a ház előtt a kocsi - valami hihetetlenül ép. Az alján fényesek(!) a csavarok.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 20:03:44 // 7140
Szerintem a 3 évente új autót vásárló németet érdekli ez? Rohadtul nem. Még olyan szinten se, hogy amikor szembesítettem vele, hogy a markom tele a küszöb alól kiszedett rozsdával rámondja, hogy az rozsda. "Nincs annak semmi baja, tegnap is mentem vele" volt a válasz.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 20:00:52 // 7139
Piritu - 1.000.0002018-05-05 08:32:09 // 7138
Részletes infókat találsz a blogjaimban. A 159-be ilyen motorral 185e-t hajtottam, a Giuliettába 116-nál járunk.
Piritu - 1.000.0002018-05-03 21:41:45 // 7137
Miután Mo-n ő az első tulaj a forgalmiban is ez szerepel.
Piritu - 1.000.0002018-05-01 11:51:26 // 7136
Melyik autón próbáltad?
Piritu - 1.000.0002018-04-30 07:53:38 // 7135
Szerintem azért, mert vezetni kell/lehet őket.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.