SD2025-06-18 18:19:51 // 39369
Igen de ha már megreccsen az orra simán lehet hogy kapott a hűtő is.
RomeoOne2025-06-18 12:51:04 // 39368
De itt már bejön az emberi tényező... Mert ha egy csapágy kapott a motorban, vagy megreccsent a hűtő de nem látszik nyoma, nem fogják kicserélni, de majd valakinek elfossa magát..
Na ezt mondom, hogy ha szakszerviz csináljra biztosítás terhére, akkor nem valószínű, hogy elsunyiskodja, sőt keresni fogja, hogy mit cserélhet még, mert neki az plusz pénz a biztosítónak meg így is, úgy is fizetnie kell. Persze minden, meg mindennek az ellenkezője is lehetséges. De egy nagyösszegű kár a carvertical-on simán jelenthet egy szakszerű helyreállítást egy nem olyan nagy sérülésből is. Ha gyári alkatrészeiből raknál össze egy autót, túlzás nélkül 10x annyiba kerülne.
A Q-n a front splitter pl. 2,2M+Áfa... És azért az könnyen megsérül. Tegyük fel, benézel valamit, és 5-10 km/h körül belemész a kocsi bal elejével egy oszlopba. Törik a splitter, törik a lámpa, törik az első lökös. Esetleg még a zárhíd előtti dolgokat is cserélni kell. Nem tudom mekkora sebességtől nyílik a légzsák, de lehet az is az arcodba durran.
A kocsin valójában semmi nem sérült, amit ne lehetne pár csavar kilazításával cserélni, de a javítása szakszervizben cascora simán valahol 6-7M.
Tehát érdemes megnézni, meg kikérdezni a tulajt, hogy itt akkor mi is volt. Lehet le van neki dokumentálva az egész.
Na ezt mondom, hogy ha szakszerviz csináljra biztosítás terhére, akkor nem valószínű, hogy elsunyiskodja, sőt keresni fogja, hogy mit cserélhet még, mert neki az plusz pénz a biztosítónak meg így is, úgy is fizetnie kell. Persze minden, meg mindennek az ellenkezője is lehetséges. De egy nagyösszegű kár a carvertical-on simán jelenthet egy szakszerű helyreállítást egy nem olyan nagy sérülésből is. Ha gyári alkatrészeiből raknál össze egy autót, túlzás nélkül 10x annyiba kerülne.
A Q-n a front splitter pl. 2,2M+Áfa... És azért az könnyen megsérül. Tegyük fel, benézel valamit, és 5-10 km/h körül belemész a kocsi bal elejével egy oszlopba. Törik a splitter, törik a lámpa, törik az első lökös. Esetleg még a zárhíd előtti dolgokat is cserélni kell. Nem tudom mekkora sebességtől nyílik a légzsák, de lehet az is az arcodba durran.
A kocsin valójában semmi nem sérült, amit ne lehetne pár csavar kilazításával cserélni, de a javítása szakszervizben cascora simán valahol 6-7M.
Tehát érdemes megnézni, meg kikérdezni a tulajt, hogy itt akkor mi is volt. Lehet le van neki dokumentálva az egész.
tirex2025-06-18 12:30:30 // 39367
Volt a hahun egy bordó qv 19.5milla körül… carvertical szerint elöl 10 milla kár utána kétszer 20milla a jobb majd a baloldalon…kiváncsiságból meg akartam nézni de levették…
Néztem egy pirosat is, az nagyon betyár volt, látszik hogy összehajigálták de szó szerint
Néztem egy pirosat is, az nagyon betyár volt, látszik hogy összehajigálták de szó szerint
tirex2025-06-18 12:11:13 // 39366
Bocs, közben rájöttem melyik az…200ezer km felett van benne, de nem írja ki mert ember nem hívná…nekem már a 100ezer km is határeset, 50-60ezer km lenne az igazi de nem nagyon van 20 milla alatt…
tirex2025-06-18 12:04:55 // 39365
Ez nem Pécsen van hanem Szekszárdon…gondolom nem ugyanaz… a pécsi qv szerintem nincs fent a hahun…
SD2025-06-18 11:05:07 // 39364
Igazából az ütközéstől függ, de ez minden autóra igaz... ki lehet cserélni gyári technológiával nagyobb elemeket is.
De itt már bejön az emberi tényező... Mert ha egy csapágy kapott a motorban, vagy megreccsent a hűtő de nem látszik nyoma, nem fogják kicserélni, de majd valakinek elfossa magát..
Ezért gondolom, látok olyan autókat hogy simán kisebb sérülésnek mondanám és GTK-ra írják, a légzsákok és egyéb dolgok miatt.
Viszont ezek az autók már túl bonyolultak ahhoz hogy majd ilyen feltámasztjuk kiflibe-hajtottból metamorfózison menjenek át, ahhoz nagyon kell érteni, vagy nagyon kell tűrni... ha jön még ez-az.
És pont az új tulaj nem fogja tudni miért jön mindig ez-az, és akkor elértünk a szarazalfa miért szarazalfa:)
De itt már bejön az emberi tényező... Mert ha egy csapágy kapott a motorban, vagy megreccsent a hűtő de nem látszik nyoma, nem fogják kicserélni, de majd valakinek elfossa magát..
Ezért gondolom, látok olyan autókat hogy simán kisebb sérülésnek mondanám és GTK-ra írják, a légzsákok és egyéb dolgok miatt.
Viszont ezek az autók már túl bonyolultak ahhoz hogy majd ilyen feltámasztjuk kiflibe-hajtottból metamorfózison menjenek át, ahhoz nagyon kell érteni, vagy nagyon kell tűrni... ha jön még ez-az.
És pont az új tulaj nem fogja tudni miért jön mindig ez-az, és akkor elértünk a szarazalfa miért szarazalfa:)
quash2025-06-17 22:26:40 // 39363
"Ha kgfb-re, casco-ra, szakszervizben lett megcsináltatva akkor az olyan, mint újkorában volt." sajnos ez sem igaz sok esetben!
Családban lévő Auris-t megtolták sárga lámpánál hátulról, KGFB-re Toyota márkaszerviz javítottak kb. 1,5 éves korában. Anyukám nem értett hozzá, más meg érdemben nem nézte meg az eredményt. 5-6 évvel később derült ki, hogy eléggé xarul csinálták meg.
Családban lévő Auris-t megtolták sárga lámpánál hátulról, KGFB-re Toyota márkaszerviz javítottak kb. 1,5 éves korában. Anyukám nem értett hozzá, más meg érdemben nem nézte meg az eredményt. 5-6 évvel később derült ki, hogy eléggé xarul csinálták meg.
RomeoOne2025-06-17 21:15:36 // 39362
*Kellett egy új ajtó...
RomeoOne2025-06-17 21:15:01 // 39361
Én azt javasolnám hogy töröttet ne vegyél, ha meg van javítva akkor sem.
Ez sem ilyen egyszerű kérdés. Ha kgfb-re, casco-ra, szakszervizben lett megcsináltatva akkor az olyan, mint újkorában volt. A gond ugye akkor van, amikor nincs casco és nem mindegy, hogy mennyibe kerül a javítás. Ott szoktak a bajok lenni, mert ki akarja kifizetni azt az árat, ami a gyári állapot visszaállításához kell?
Tavaly a Fiat-tal megkoccoltam figyelmetlenségből egy 5-6 éves Renault-ot, talán Talisman-t. Mutatom milyen hatalmas sérülés keletkezett:

Kellett egy új autó, meg a sárvédőt kellett berendelni, kivágni a elnyomott részt és beilleszteni azt helyére. Majd fényezni.
Erre 2,7M-t fizetett ki a biztosítóm... Nem akartam hinni a szememnek. Persze, ennyiért olyan lett, mint új korában. Egyébként meg ér a kocsi 4-5 milliót, szóval GTK lenne. Ha meg lekérdezed a Carvertical-ban és meglátod mekkora kifizetés volt, akkor meg azt hiszed, hogy a halálból hozták vissza... Közben meg lehet a legjobb vétel lenne a piacon.
Ez sem ilyen egyszerű kérdés. Ha kgfb-re, casco-ra, szakszervizben lett megcsináltatva akkor az olyan, mint újkorában volt. A gond ugye akkor van, amikor nincs casco és nem mindegy, hogy mennyibe kerül a javítás. Ott szoktak a bajok lenni, mert ki akarja kifizetni azt az árat, ami a gyári állapot visszaállításához kell?
Tavaly a Fiat-tal megkoccoltam figyelmetlenségből egy 5-6 éves Renault-ot, talán Talisman-t. Mutatom milyen hatalmas sérülés keletkezett:

Kellett egy új autó, meg a sárvédőt kellett berendelni, kivágni a elnyomott részt és beilleszteni azt helyére. Majd fényezni.
Erre 2,7M-t fizetett ki a biztosítóm... Nem akartam hinni a szememnek. Persze, ennyiért olyan lett, mint új korában. Egyébként meg ér a kocsi 4-5 milliót, szóval GTK lenne. Ha meg lekérdezed a Carvertical-ban és meglátod mekkora kifizetés volt, akkor meg azt hiszed, hogy a halálból hozták vissza... Közben meg lehet a legjobb vétel lenne a piacon.
CH2025-06-17 19:45:12 // 39360
Köszönöm a jótanácsot! Mindenképpen olyat nézek majd, jó lenne egy karbantartott darab, én sem sajnálom az enyémekre a rendszeres karbantartást, az alap, ha szereted a kocsidat.
Ha lesz kinézett(ek), akkor megnézetek őket szakértővel és ide is bedobom majd, hátha van valakinek információja róla. :)
Ha lesz kinézett(ek), akkor megnézetek őket szakértővel és ide is bedobom majd, hátha van valakinek információja róla. :)
SD2025-06-17 19:33:03 // 39359
Én azt javasolnám hogy töröttet ne vegyél, ha meg van javítva akkor sem.
Most még lehet ezekből jót találni, és nagyon sok műanyag, ragasztott alkatrész ha oda lett pl: csapva az eleje, alu stb.. bármi jöhet.. lámpa ázik lökös széthullik, hűtő reped...
Aztán jó lenne olyat amin tényleg el lettek végezve a szervizek...
És ha belefér minél kevesebb km-es legyen..
Titkos trükk nincs, ezek az autó nem járnak havonta szervízbe, még nem érték el azt a kort amikor már valaki sajnálta árkölteni az felújítás árát és aztán emiatt állandóan jönnek a tákolások eredményei.
Egy szép öszbenyomású, sértetlen darabot (meghúzás belefér) ha találsz akkor nem lesz csalódás:)
Most még lehet ezekből jót találni, és nagyon sok műanyag, ragasztott alkatrész ha oda lett pl: csapva az eleje, alu stb.. bármi jöhet.. lámpa ázik lökös széthullik, hűtő reped...
Aztán jó lenne olyat amin tényleg el lettek végezve a szervizek...
És ha belefér minél kevesebb km-es legyen..
Titkos trükk nincs, ezek az autó nem járnak havonta szervízbe, még nem érték el azt a kort amikor már valaki sajnálta árkölteni az felújítás árát és aztán emiatt állandóan jönnek a tákolások eredményei.
Egy szép öszbenyomású, sértetlen darabot (meghúzás belefér) ha találsz akkor nem lesz csalódás:)
quash2025-06-17 19:04:21 // 39358
A pécsi fekete QV-t nézted igaz?
Nem vetted meg?
FB-n még mindig fent van, 15m körül, úgy rémlik pár hete még több volt az ára.
Nem vetted meg?
FB-n még mindig fent van, 15m körül, úgy rémlik pár hete még több volt az ára.
CH2025-06-17 18:41:27 // 39357
...de akkor a lényeg, hogy nem rendszeresen kell évente milliókat költeni, ha jó alanyt fog ki az ember, max. ha időnként beüt valami. Az belefér. Imádom a GT-met, de jó lenne már egy olyan, amit nem kéthavonta kell szervizbe vinni, ha mindent rendben akarok tudni rajta.
Köszönöm a válaszokat nektek, és remélhetőleg hamarosan személyesen is tapasztalom a Gulia-élményt!
Köszönöm a válaszokat nektek, és remélhetőleg hamarosan személyesen is tapasztalom a Gulia-élményt!
SD2025-06-17 16:36:14 // 39356
pont számolgattam.. ha nincs baja akkor sztem évi 2-300-ból megvan.. (olajcsere, fék, kerék)
Ha van baja, vagy cserélni kell valamit az indulhat olyan 200-500-1m és elmehet GTK-ig..
Eddig ami tapasztalat hogy nagyon jól tűrik az éveket, egy-egy húzósabb költségtől eltekintve elhasználódás alapon nem kell tartani sokmindentől:
Ilyen lehet:
- dízeleknél injektor, pumpa, olajszivattyú tömítés.. 200k környékén
- benzineseknél MA. modul, bármikor.. de van akinél 30k van aki 100+ és vannak már 200k-t futott példányok is.. ez még nem teljesen tisztázott hogy típushiba, vagy használati hiba (olaj, rpm.. hő.. rezgés...) vannak nagyon sokat futott MA modulok már Mito-k-ban Fiat500-akban és bírják, néha ki kell cserélni ha elfingja magát..
- hűtő ha megmakkan, egy-egy csati, vizbasz mocitető bovden
Általánosan a Giulia az akku meghalás miatt szokott hisztizni, ha mert akkor mindenfélét bedobál.. közben lehet sima akku csere, vagy csepptöltés.. esetleg 3 relé csere.. aztán jön megy.. ezekre oda kell figyleni.
A hűtővíz, olaj megint ilyen woodoo téma, van aki azt mondja szarni rá szervízben majd megnézik.. megy..
Aztán meg van akinek elfingja magát egy 3 ft-os ógyűrű a turbo-ban, vagy egy 2 ft-os műanyag csavar a hűtőcsőbe és kigyullad a motor burkolat.. de ezek megelőzhető hibák, ki lehet cserélni a szar kis csavart és a gumigyűrűt
ha komolyabb dolgo megmakkan az lehet költséges, motor, váltó.. bcm.. ezek már milliókban mérhetők. de ahhoz vagy nagyon szerencsétlenség kell..
pl: ha kipukkad az olajos intercooler és telifossa olajat vízzel és nem állsz meg azonnal.. vagy ha nem cserélsz benne 100 ezer km-ig olajad meg tud nyúlni a vezérmű lánc...
nincsbenne hűtővíz.. stb.. azért ezek általában elkerülhetők..
Ha van baja, vagy cserélni kell valamit az indulhat olyan 200-500-1m és elmehet GTK-ig..
Eddig ami tapasztalat hogy nagyon jól tűrik az éveket, egy-egy húzósabb költségtől eltekintve elhasználódás alapon nem kell tartani sokmindentől:
Ilyen lehet:
- dízeleknél injektor, pumpa, olajszivattyú tömítés.. 200k környékén
- benzineseknél MA. modul, bármikor.. de van akinél 30k van aki 100+ és vannak már 200k-t futott példányok is.. ez még nem teljesen tisztázott hogy típushiba, vagy használati hiba (olaj, rpm.. hő.. rezgés...) vannak nagyon sokat futott MA modulok már Mito-k-ban Fiat500-akban és bírják, néha ki kell cserélni ha elfingja magát..
- hűtő ha megmakkan, egy-egy csati, vizbasz mocitető bovden
Általánosan a Giulia az akku meghalás miatt szokott hisztizni, ha mert akkor mindenfélét bedobál.. közben lehet sima akku csere, vagy csepptöltés.. esetleg 3 relé csere.. aztán jön megy.. ezekre oda kell figyleni.
A hűtővíz, olaj megint ilyen woodoo téma, van aki azt mondja szarni rá szervízben majd megnézik.. megy..
Aztán meg van akinek elfingja magát egy 3 ft-os ógyűrű a turbo-ban, vagy egy 2 ft-os műanyag csavar a hűtőcsőbe és kigyullad a motor burkolat.. de ezek megelőzhető hibák, ki lehet cserélni a szar kis csavart és a gumigyűrűt
ha komolyabb dolgo megmakkan az lehet költséges, motor, váltó.. bcm.. ezek már milliókban mérhetők. de ahhoz vagy nagyon szerencsétlenség kell..
pl: ha kipukkad az olajos intercooler és telifossa olajat vízzel és nem állsz meg azonnal.. vagy ha nem cserélsz benne 100 ezer km-ig olajad meg tud nyúlni a vezérmű lánc...
nincsbenne hűtővíz.. stb.. azért ezek általában elkerülhetők..
SD2025-06-17 16:21:16 // 39355
én az üzemenyagnál triggerelődtem és ledobta a szíjat a compiler:D
B3WiN2025-06-17 16:12:01 // 39354
Rászántam magam és a hétvégén beszereltem a dashcam-et. Most már azért nyugodtabban hagyom ott az autót, ha történik is valami legalább fel lesz véve. :P Ha valakit komolyabban érdekel a telepítés menete, akkor írtam róla egy hosszab blogot.


RomeoOne2025-06-17 15:50:19 // 39353
Pedig ez pont attól függ függeni, hogy milyen példányt sikerül kifognod. Ha jó és csak kopó alkatrészekre kell költeni, akkor nem biztos, hogy sokkal több, mint a GT. Ha folyton megkotlik rajta valami, akkor viszont húzós is lehet.
CH2025-06-17 15:47:43 // 39352
Igen, üzemanyag nélkül kérdeztem, valami összegszerű éves átlaggal. Évi pár százezer (annyiban a GT-m is benne van :D) vagy időnként millió nem gond, de rendszeresen nem költenék rá évente millió fölött.
RomeoOne2025-06-17 15:35:08 // 39351
De miért elemzed itt ilyen hosszasan a fogyasztást, mikor az eredeti kérdés arra irányult, hogy az üzemanyagot leszámítva milyen fenntartási költségek vannak? :D Pont a fogyasztás nem érdekli...
SD2025-06-17 14:34:21 // 39350
tehát az autó fogyaszt 6.5 litert
a városi szerakodás ezt megduplázza:) 13
a pályán előzgetés 1.5x tegát 9 mondjuk.. de az már nyomulós közlekedés 6.5-el elmegy pályán tojáson.. de akkor nem előzöl:D
kerék kérdés +1 +2 liter ez érezhető téli és nyári és méretek közt is
klíma olyan mittom +0.5 liter lehet országúton
tetőbox +1.5 liter de mivel nem nyomod még a végén kevessebb mint szokott lenni...
Tetőbox 140km/h na úgy már 11 liter:D
120-al olyan 7-8...
a városi szerakodás ezt megduplázza:) 13
a pályán előzgetés 1.5x tegát 9 mondjuk.. de az már nyomulós közlekedés 6.5-el elmegy pályán tojáson.. de akkor nem előzöl:D
kerék kérdés +1 +2 liter ez érezhető téli és nyári és méretek közt is
klíma olyan mittom +0.5 liter lehet országúton
tetőbox +1.5 liter de mivel nem nyomod még a végén kevessebb mint szokott lenni...
Tetőbox 140km/h na úgy már 11 liter:D
120-al olyan 7-8...
SD2025-06-17 14:30:21 // 39349
Szerintem a Veloce és Super között nincs különbség:
fő különbség a lábad:)
utána hogy milyen gumi van az autón:)
és azután hogy mire használod:)
konkrét adatokkal:
- láb: ha úgy megyek akkor 15 literen van kiakadva a mutató és be sem meri vallani mennyi az annyi:D
- gumi: ha 17" EcoContact és nyár akkor képes akár 5.4 litert fogyasztani a 2.0 turbo benzin.. de így senki nem használja.. ha normálisan közlekedek akkor városban olyan 11-13l országúton 7-9l (de pl. nyugisan 3500km-es olasz túra 7-8l volt tetőbox-al)
ha nagyobb kereket teszek rá (pl: 255 hátra) akkor város inkább 13, országút inkább 8-9
ha hol használod pedig amit nem nagyon tudsz módosítani...
- város klíma full dugó 13.. akár 15 is lehet ha még nyomkodod is:D
- országút olyant sosem tudok menni akkor 6.5 lenne mondjuk:D:D:D
- vegyes olya mittommennyi fentiekből extrapolláld..
egy tény van, ha megy eszik ha nem megy nem eszik ráköltöd javításra mert akkor bedögilk:) ha megy akkor is előbb utóbb, de akkor boldogan:D
fő különbség a lábad:)
utána hogy milyen gumi van az autón:)
és azután hogy mire használod:)
konkrét adatokkal:
- láb: ha úgy megyek akkor 15 literen van kiakadva a mutató és be sem meri vallani mennyi az annyi:D
- gumi: ha 17" EcoContact és nyár akkor képes akár 5.4 litert fogyasztani a 2.0 turbo benzin.. de így senki nem használja.. ha normálisan közlekedek akkor városban olyan 11-13l országúton 7-9l (de pl. nyugisan 3500km-es olasz túra 7-8l volt tetőbox-al)
ha nagyobb kereket teszek rá (pl: 255 hátra) akkor város inkább 13, országút inkább 8-9
ha hol használod pedig amit nem nagyon tudsz módosítani...
- város klíma full dugó 13.. akár 15 is lehet ha még nyomkodod is:D
- országút olyant sosem tudok menni akkor 6.5 lenne mondjuk:D:D:D
- vegyes olya mittommennyi fentiekből extrapolláld..
egy tény van, ha megy eszik ha nem megy nem eszik ráköltöd javításra mert akkor bedögilk:) ha megy akkor is előbb utóbb, de akkor boldogan:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-17 09:35:58 // 39348
Amúgy nekem pont ez a kb 1l különbség nagyon jól jön :-) A Q4-gyel már nem járnám meg a szokásos Bp körüli körömet egy tankkal. Így is van, hogy az M35-ön már könnyítek a gázpedálon. Nem egyszer értem már haza -- hatótáv kijelzéssel.. olyankor még van kb 5l benne.
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-17 09:29:49 // 39347
Szerintem főként az üzemanyagon kívüli különbségekre gondolt. Nagy különbség gondolom nincs, amíg a Q4 hajtáshoz nem kell nyúlni, addig kb ugyanaz. Nem sok műszaki eltérés van a kettő között az összkerékhajtáson kívül.
Macky2025-06-17 08:04:47 // 39346
Szia,
Tulajdonosok regisztrált fogyasztási adatai a spritmonitor oldalról:
200 LE 8,56 l/100km (az enyém 8,32)
280 LE 9,57 l/100km
Tulajdonosok regisztrált fogyasztási adatai a spritmonitor oldalról:
200 LE 8,56 l/100km (az enyém 8,32)
280 LE 9,57 l/100km
Piritu - 1.000.0002025-06-16 12:56:22 // 39345
Lassan tankoli kéne 😀
aranytl2025-06-16 12:39:47 // 39344
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-16 12:12:52 // 39343
Hába nyomod a set gombot, nem aktiválja a tempomatot. De ennyi :-)
Nekem radaros izébizé nincs, azt eltávolítottam az extralistából XD A ráfutás érzékelőt is volna kedvem, vasárnap éjszaka már kicsit fáradtan leanyáztam. Mondjuk inkább azt a pöcsöt kellett volna, aki éjfélkor letereli az M3 ról a komplett forgalmat... egy teltházas Puskás Arénás koncert után. Jó volt dugóban állni éjfékor :-(
Nekem radaros izébizé nincs, azt eltávolítottam az extralistából XD A ráfutás érzékelőt is volna kedvem, vasárnap éjszaka már kicsit fáradtan leanyáztam. Mondjuk inkább azt a pöcsöt kellett volna, aki éjfélkor letereli az M3 ról a komplett forgalmat... egy teltházas Puskás Arénás koncert után. Jó volt dugóban állni éjfékor :-(
SD2025-06-16 11:21:37 // 39342
Ha 180 fölé nyomod, nem tilt le nem? csak nem ad gázt?
Én egyszer próbáltam 190 körül rátenni és azóta nem mert nem engedte meg mert 30-al megyek:D
Én egyszer próbáltam 190 körül rátenni és azóta nem mert nem engedte meg mert 30-al megyek:D
SD2025-06-16 11:20:52 // 39341
Úgy van ha ráteszed 30 a minimum amit megenged, de megáll nullára is ha radaros.
De valóban 180 felett idegesítő hogy már nyomni kell a pedált:D
De valóban 180 felett idegesítő hogy már nyomni kell a pedált:D
SD2025-06-16 11:20:01 // 39340
Nem is elriasztás akart lenni csak realitás, de tudom ilyenkor a szerelem tombol.
És nincsenek nyűgjei, csak öröm lesz vele!! Használd boldogan sok km-t, balesetmentesen!!!
Karbantrtani meg mindent kell, még egy rotációs kapát is:D
És nincsenek nyűgjei, csak öröm lesz vele!! Használd boldogan sok km-t, balesetmentesen!!!
Karbantrtani meg mindent kell, még egy rotációs kapát is:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-16 08:50:31 // 39339
:-) És 180-ig, szóval azt is ki kell trükközni.
aranytl2025-06-15 22:44:22 // 39338
tirex2025-06-15 12:52:48 // 39337
Nem rémisztesz el, van mellette egy másik autó ami szintén benzin és 10 liter alatt nem akar enni az istennek se...:))) Már várom a QV-t minden nyűgjével együtt...egyébként van már több eladó QV 200k km felett, olaszban 260zerrel és gyönyörű...sokat megyek pályán és azt minden autó meghálálja..
CH2025-06-15 12:31:29 // 39336
Sziasztok!
Nemsokára én is remélem Gulia-tulaj leszek. Mi a tapasztalat egy átlagos éves fenntartási költségre egy benzinesnek? Normálisan karbantartva és üzemanyag nélkül. Nagy különbség van egy sima Super és egy Veloce Q4 között?
Nemsokára én is remélem Gulia-tulaj leszek. Mi a tapasztalat egy átlagos éves fenntartási költségre egy benzinesnek? Normálisan karbantartva és üzemanyag nélkül. Nagy különbség van egy sima Super és egy Veloce Q4 között?
SD2025-06-15 10:50:59 // 39335
Nem jól írtam: amortizácio+ karbantartás ára.
Végtelen időre és 10 éves élet ciklusra:)
Végtelen időre és 10 éves élet ciklusra:)
SD2025-06-15 10:33:55 // 39334
Ez nagyon jól hangzok, nem is megrémisztésre mondtam… egy dízel oktávián 1 millió a fék körbe, márkaszervízben:P bármely modern autó meg tud hamizni milliókat ha.valami keresztbe áll benne.
Csak az hogy a QV 8liter eszik és gombokból fent lehet tartani azért az nem lenne igaz;)))
De várjuk a 100 ezren felül futott QV tulajok beszámolójat.
Sztem egy 2.0 is 2-3 millió felett van egy évben. Ha rendesen használva van. Eleinte értékvesztés és üzemanyag utána meg karbantartás és üzemanyag:)
Ha álagmegörzés a cél..
Bár pont számolgattam teljes költségmutatót ami a vételáron-amortizációm felüli költségeket jelenti, üzemanyag nélkül.. a 2.0-ra 62ezer jött ki:D a teslara 150k :D mert 10 év alatt azára 20-ról leesik 3m-ra és pont ennyi is bel egy akku:P
Mocsok dolog ez a matek:D csak erős idegzetűeknek való:D nekem sem :D én is megkérem inkább ChatGPt-t:D
Csak az hogy a QV 8liter eszik és gombokból fent lehet tartani azért az nem lenne igaz;)))
De várjuk a 100 ezren felül futott QV tulajok beszámolójat.
Sztem egy 2.0 is 2-3 millió felett van egy évben. Ha rendesen használva van. Eleinte értékvesztés és üzemanyag utána meg karbantartás és üzemanyag:)
Ha álagmegörzés a cél..
Bár pont számolgattam teljes költségmutatót ami a vételáron-amortizációm felüli költségeket jelenti, üzemanyag nélkül.. a 2.0-ra 62ezer jött ki:D a teslara 150k :D mert 10 év alatt azára 20-ról leesik 3m-ra és pont ennyi is bel egy akku:P
Mocsok dolog ez a matek:D csak erős idegzetűeknek való:D nekem sem :D én is megkérem inkább ChatGPt-t:D
SD2025-06-15 10:24:29 // 39333
Összaadod ki is jön?:D
tirex2025-06-15 07:50:50 // 39332
Most volt szervizelve, fékek újak körben, tárcsa betét, megkapott mindent a könyv szerint. Plusz téligarnitúra gyarival megegyező kétméretű oz felnin…nekem fontos mert használnám egész évben, nem 7végi autó lenne…csak a téli garnitúra vagy félmilla. Remélem minden fajin lesz, nyilván ha megveszem frissítem az adatlapom…:))
RomeoOne2025-06-14 19:43:46 // 39331
Olyan sok pénz azért nem fog kelleni, de egy új szett Corsa nem tudom mennyiben áll most meg 650 alatt nem biztos. Ha kell még olajcsere is, az is megvan 150-ből márkaszervizben is. Valtó meg diffiolaj sem nagy meló elvileg. A fék meg nem zsákbamacska, megnézi az ember és egyből látja, hogy bírja-e még. Hosszbordás szíj csere meg 4 évente van, ha dokumentálva van és nem pont most lenne esedékes, nem kell azt cserélni. Gyertyák meg 60 ezrenként, de az sem akkora tétel.
SD2025-06-14 19:31:11 // 39330
hozzad hozzad, farzsebben azért legyen 3-5millió, fék vezérlés ez-az:) még nem grat, mert az előre lenne a QV bőrére, de ha megvan jöhet a checkin:)
SD2025-06-14 19:29:42 // 39329
indul a second virágzás, original tulajok kitartás:)))
tirex2025-06-13 23:25:31 // 39328
Igazából miattam vette le, már megnéztem, megyünk érte 2 hét múlva csak próbáltam még infót begyűjteni… átnézzük, de ha nagy gebasz nem lesz akkor elhozom…
tirex2025-06-13 23:04:04 // 39327
Igen, azt tudom, köszönöm. Magáról az autóról gondoltam, hátha van valami info. A carverticalon elöl volt kisebb sérülés, amúgy szép az autó.
RomeoOne2025-06-13 22:50:27 // 39326
tirex2025-06-13 22:14:52 // 39325
Üdv mindenki. Infóra lenne szükségem, hátha valaki ismeri a kocsit. Szekszárdon van egy Giulia QV, fekete. 18millióért volt fent a hahun. Esetleg valaki tud róla valamit.
Shadin2025-06-13 13:13:52 // 39324
Bár nekem sem hiányzik erősebb világítás még úgy sem, hogy a Tehénben a matrix LED brutális volt. Nappali világosság, és soha nem villogtak rám szemben a Degu-val ahol az automata (táv)fényt még a pályán is hülyén kezeli.
Shadin2025-06-13 13:08:16 // 39322
Egy jó 25W --> 35W konverzió?
Shadin2025-06-13 13:04:27 // 39321
Az előny :-) Nincs mosó folyás, kevesebb alkatrész plusz lóerők :-)
Shadin2025-06-13 13:02:51 // 39320
Én nem engednék belőle az biztos, nincs már ekkora kedvezmény szerintem manapság.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.