SD2025-11-19 15:27:35 // 40660
Miért, látszik a kép jó nagy:D
Bagee2025-11-19 13:50:41 // 40659
bocs.. jól sikerült a kép beillesztés... fejlődhetne már ez a weboldal is!!! :D
Bagee2025-11-19 13:50:00 // 40658
SD2025-11-19 13:45:27 // 40657
Gondolom hogy ott kéne legyen belecsavarozva a kipu-ba a GPF előtt vagy után..
A csepp töltővel semmi képp nem jársz rosszul:)
elsőre erre gondolnék, de ez lehet a lambda szonda ez szokott lebxódni néha..
De csak tipp.
A csepp töltővel semmi képp nem jársz rosszul:)
elsőre erre gondolnék, de ez lehet a lambda szonda ez szokott lebxódni néha..
De csak tipp.
Bagee2025-11-18 19:39:52 // 40656
haa mégis csak ez lesz a baj mert mindig bedobja ezt a hibakódot akkor hol találom ezt a szenzort? (GPF differential pressure sensor) és esetleg hol tudok venni?
SD2025-11-18 12:07:16 // 40655
Honnan tudnék hétvégéig SGW bypass kábelt szerezni? Fékcsere miatt aktuális, hogy tudja az autó milyen fék van rajta, a szoftveres beállításokat igy lehet elérni.
Tud valaki beszerzési helyet, esetleg van a polcon ilyen nem beszerelt kábele?
Ali: 2k
Itthon 10k környékén..

Tud valaki beszerzési helyet, esetleg van a polcon ilyen nem beszerelt kábele?
Ali: 2k
Itthon 10k környékén..

Liquid2025-11-17 23:15:56 // 40654
olyasmi :) Giovanni nem gondolt arra hogy ezt cserélni kell majd :)
Ahogy nézem kb. ugyanaz mint a Stelvio esetében. Annyival egyszerűbb hogy a Giuliánál nem láttam a videokban a klíma kondenzcsövét, amit a Stelvional ki kell húzni, mert full útban van.
Kesztyűtartó alatti burkolat kipattint, alatta csavarok, aztán kesztyűtartó még csavarok, hab idom a légbefúvokhoz elhajtogat, aztán a függéleges fedél bent (alul csavar) kivesz, szűrő kijön, vissza sokkal nehezebb mert nem egyenesen kell betolni , ezután visszaszerelés.
legutóbb már negyedóra alatt megvolt :)
Ahogy nézem kb. ugyanaz mint a Stelvio esetében. Annyival egyszerűbb hogy a Giuliánál nem láttam a videokban a klíma kondenzcsövét, amit a Stelvional ki kell húzni, mert full útban van.
Kesztyűtartó alatti burkolat kipattint, alatta csavarok, aztán kesztyűtartó még csavarok, hab idom a légbefúvokhoz elhajtogat, aztán a függéleges fedél bent (alul csavar) kivesz, szűrő kijön, vissza sokkal nehezebb mert nem egyenesen kell betolni , ezután visszaszerelés.
legutóbb már negyedóra alatt megvolt :)
Zselé2025-11-17 22:55:07 // 40653
Van köztünk olyan, aki pollenszűrőt cserélt?
Láttam videot… ez most komoly, hogy szét kell bombázni mindent az utastérben, és nemlétező helyeken szerencsétlenkedni, gyömöszkölni, káromkodni??
Láttam videot… ez most komoly, hogy szét kell bombázni mindent az utastérben, és nemlétező helyeken szerencsétlenkedni, gyömöszkölni, káromkodni??
Shadin2025-11-16 12:46:51 // 40652
Minden hot swap-os, csak cserélni kell!
Jobb nyomásos, nem kell hozzá pumpálós ember.
Oszt majd kell egy fékbetét és féktárcsa csere és egy mennyiség ill. levegő ellenőrző program AlfaOBD-ben, már ha szépen akarod csinálni, de lehet megoldani prosztón is :-)
Meg egy proxy átírás és rendezés a végén...
Jobb nyomásos, nem kell hozzá pumpálós ember.
Oszt majd kell egy fékbetét és féktárcsa csere és egy mennyiség ill. levegő ellenőrző program AlfaOBD-ben, már ha szépen akarod csinálni, de lehet megoldani prosztón is :-)
Meg egy proxy átírás és rendezés a végén...
SD2025-11-15 21:26:00 // 40651
Ez mondjuk könnyen ellenőrizhető mert a csavar keresztmetszet, menet adott.
Csak a féknyereg méretét kell összevetni:)
Csak a féknyereg méretét kell összevetni:)
SD2025-11-15 17:47:07 // 40649
Hátőőőű:D
Na és a nyergeket ráfogó csavar vajh ugyan az a 300/292 és a 330/320 féknél?:D Meee hogy az nincs hozzá?:D
Nyomásásos folyadék cserélő? Hát nem csak beletölt és punypál?, míg ki nem jön a lég?
Na és a nyergeket ráfogó csavar vajh ugyan az a 300/292 és a 330/320 féknél?:D Meee hogy az nincs hozzá?:D
Nyomásásos folyadék cserélő? Hát nem csak beletölt és punypál?, míg ki nem jön a lég?
Shadin2025-11-15 12:47:09 // 40648
MES v. AlfaOBD, bypass, fékfolyadék, nyomásos folyadék cserélő és mindenféle szerszám kell.
B3WiN2025-11-15 12:37:00 // 40646
Lemaradtam az előzményekről, így nem tudom mit mire akarsz cserélni de itt egy leírás ahol 2.0 -> QV steel-re cserélik a féket.
Fékcsere
A proxirendezéshez szükséged lesz még OBD olvasótol függően szürke és/vagy kék adapterre.
Fékcsere
A proxirendezéshez szükséged lesz még OBD olvasótol függően szürke és/vagy kék adapterre.
SD2025-11-15 10:14:14 // 40644
Meg kéne már írnom a blogban:)
A Ctek5.0 töltőhöz alapból két fejet adnak: 1. csipeszes 2. beépíthető kis kanóc
(vannak extrásabb, ledes csatlakozó meg egyéb bohócságok, de az nem fontos csak lehúzás)
Két módon lehet az autóra kötni:
- elől a bika pontra (ehhez nyitva kell tartani a mocitetőt, és így nem tud róla az autó elektronikája)
- hátul az akksira beszerelt csatlakoztatott állapotban (ide be lehet rakni fixre a kis kanócot, akkor még egyszerűbb)
Utána a töltőről kb. annyit kell tudni hogy csetlakoztatod, bedugod és megy.
- ha 9V alá megy az akksi akkor nem fogja tölteni mert azt hiszi 6V-os motor akksi
- van pár mód: alap, agm, recondicionálás.. ha pl. AGM akksid van akkor AGM nyilván..
ezekben nincs nagy külömbség, csak a töltési fesz 13.8 vagy 14.1.. azthiszem...
Szóval okos kis kütyü, én egy kapolcsós konnektorra tettem, hátul csatlakoztatom és oldalt ki is fér a kábel a gumikéder rugalmasságával, plusz egy dorngy, hogy ne harapja el a szigetelését.
Kb. ennyi.
(a beépíthető csati egyik pólusát kicsit meg kell reszelni hogy rámenjen a csavarra mert vastagabb de rámegy) Elsőre ki tudod próbálni csipesszel.
Max 75W-ot vesz fel, és melegszik kicsit, nem kell megilyedni. 6-8 óra alatt tölti föl teljesen. Ha 4 led világít már indítható az autó, a töltőt szedd le mikor indítasz:)
A Ctek5.0 töltőhöz alapból két fejet adnak: 1. csipeszes 2. beépíthető kis kanóc
(vannak extrásabb, ledes csatlakozó meg egyéb bohócságok, de az nem fontos csak lehúzás)
Két módon lehet az autóra kötni:
- elől a bika pontra (ehhez nyitva kell tartani a mocitetőt, és így nem tud róla az autó elektronikája)
- hátul az akksira beszerelt csatlakoztatott állapotban (ide be lehet rakni fixre a kis kanócot, akkor még egyszerűbb)
Utána a töltőről kb. annyit kell tudni hogy csetlakoztatod, bedugod és megy.
- ha 9V alá megy az akksi akkor nem fogja tölteni mert azt hiszi 6V-os motor akksi
- van pár mód: alap, agm, recondicionálás.. ha pl. AGM akksid van akkor AGM nyilván..
ezekben nincs nagy külömbség, csak a töltési fesz 13.8 vagy 14.1.. azthiszem...
Szóval okos kis kütyü, én egy kapolcsós konnektorra tettem, hátul csatlakoztatom és oldalt ki is fér a kábel a gumikéder rugalmasságával, plusz egy dorngy, hogy ne harapja el a szigetelését.
Kb. ennyi.
(a beépíthető csati egyik pólusát kicsit meg kell reszelni hogy rámenjen a csavarra mert vastagabb de rámegy) Elsőre ki tudod próbálni csipesszel.
Max 75W-ot vesz fel, és melegszik kicsit, nem kell megilyedni. 6-8 óra alatt tölti föl teljesen. Ha 4 led világít már indítható az autó, a töltőt szedd le mikor indítasz:)
Bagee2025-11-15 09:28:20 // 40643
akkor első körben veszek egy CTEK-et mit kell róla tudni? Mit hogyan csináljak? ki kell venni az akksit vagy minden maradhat a helyén?
SD2025-11-15 09:01:10 // 40642
ŐŐ had kérdezzem meg mi kell a fék cseréhez?
Szerszámok..
Fékfolyadék..
SGW, MES, ezzel a proxy elrendezést is meg tudom csinálni?
(ugyi kéne tudjon az autó róla hogy nagyobb fék van rajt)
Amim van:D Polc.. rajta fék..:D Vlinker vagy blinker vagy na..:D Bluetooth bigyó.
Szerszámok is akadnak..
Fékfolyadékot gondolom kell vennem a légtelenítéshez..
Ilyennel márkaszervízbe vinni ökörség lenne nem?
Haver szerelőtől meg ajánlatot kérni ökörség...
Bár mégis a szerelőre szavazok hogy, ne fussak bele olyanba, hogy hiányzik valami bigyó vagy nem jó, vagy folyik vagy mittom...
Hmm
Szerszámok..
Fékfolyadék..
SGW, MES, ezzel a proxy elrendezést is meg tudom csinálni?
(ugyi kéne tudjon az autó róla hogy nagyobb fék van rajt)
Amim van:D Polc.. rajta fék..:D Vlinker vagy blinker vagy na..:D Bluetooth bigyó.
Szerszámok is akadnak..
Fékfolyadékot gondolom kell vennem a légtelenítéshez..
Ilyennel márkaszervízbe vinni ökörség lenne nem?
Haver szerelőtől meg ajánlatot kérni ökörség...
Bár mégis a szerelőre szavazok hogy, ne fussak bele olyanba, hogy hiányzik valami bigyó vagy nem jó, vagy folyik vagy mittom...
Hmm
SD2025-11-15 07:02:21 // 40641
jabocsánat férevezetett a diesel szó:D nekem is benzines
Az alap mondás hogy akksit feltölteni, beméretni, és ha ez rendben van akkor szabadna komolyan venni hibaüzeneteket.
Nem csak az tudja csináln,i nyilván elfeküdhet valami.
De jellemző probléma hogy ha az akksi feszültség akár rövid időre beesik, valamely számítógép leáll az autóban akkor teliszórja hibával.
Az alap mondás hogy akksit feltölteni, beméretni, és ha ez rendben van akkor szabadna komolyan venni hibaüzeneteket.
Nem csak az tudja csináln,i nyilván elfeküdhet valami.
De jellemző probléma hogy ha az akksi feszültség akár rövid időre beesik, valamely számítógép leáll az autóban akkor teliszórja hibával.
matt12342025-11-14 20:24:11 // 40640
Nálad nem DPF hanem GPF van. GPF differential pressure sensor hibás . Vagy a jel hibásnak értékelhető.
Bagee2025-11-14 18:15:07 // 40639
többnyire azért hosszabbakat megyek inkább ( Bp - Esztergom ) de ugye nekem benzines van, így nem értem a DPF hibát.... Akksi kb. 2 éves
SD2025-11-14 17:26:48 // 40638
Létezik kényszerített regenerálás, vagy tisztítás, vagy tényleg a szenzor.
Mennyit megy városban, akksi rendben?
Mennyit megy városban, akksi rendben?
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-14 15:55:54 // 40637
Nagy tanulság volt, hogy mennyivel olcsóbb volt nálunk egy Giulia. Szerintem az egész Eu-ban itt volt a legolcsóbb.
Bagee2025-11-14 15:00:53 // 40636
Sziasztok, jött egy ilyen hibaüzenetem ami mellé beállt vészmódba a kocsi. Ötlet?
P2453 - Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor A
P2453 - Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor A
Liquid2025-11-14 12:30:08 // 40635
erre a lengyel vonalra emlékszem hogy írtad anno
B3WiN2025-11-13 21:45:11 // 40634
Azt tudtam, hogy külföldön volt ilyen opció, csak az infó az alfa magyarországi oldaláról származik, emiatt furcsa. Mondjuk a konfigurátorban már nem kérhető rwd-vel az Intensa.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-13 21:28:35 // 40633
A q2 csak opció (performance package)..Az amcsiknál igen, 280 lovas a rwd változat, ott 200 lovas nem is volt aosem.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-13 21:26:59 // 40632
Nem is annyira korlátozottan, a 280 lovas rwd több országban rendelhető volt. Ha jól rémlik akkor az volt a Sprint. Lengyelországból ajánlatot is kértem ilyenre. Most szerintem már csak awd van.. bár ki tudja.
SD2025-11-13 21:23:38 // 40631
amcsi piacon biztos azthiszem base v. Q2 néven részben önzáró diffivel volt
Liquid2025-11-13 20:41:10 // 40630
valamelyik piacon korlátozottan asszem rendelhető volt hátsókereskes 280 lovas, vagy legalábbis nagyon így rémlik.
B3WiN2025-11-13 20:34:03 // 40629
SD2025-11-13 15:19:29 // 40628
Én vettem még egy C-tek-et, egy otthon a garázsban kapcsolóval, csak ráakasztom az autóra infúziót mikor jónak látom:)
A másik az autóban hosszabbítóval, ha pl. cégnél leállítom és itt van egy-két hétig rárakom indulás előtt:)
Hiába ez az alfázás ilyen kis rongy, kis olaj, kis szerzámbázis, bigyókák:D:D:D
Csakazalfában viszek egy fél garázst sose sináltam semilyen autómban..
És teszem hozzá nem az autó hibája.. most is van bent egy télikerék a csomitartóban, mert a lefutott Pzero Corsa-kat nyúvasztom ha valamelyik megadná magát:D:D:D
Fejben dől el:D
A másik az autóban hosszabbítóval, ha pl. cégnél leállítom és itt van egy-két hétig rárakom indulás előtt:)
Hiába ez az alfázás ilyen kis rongy, kis olaj, kis szerzámbázis, bigyókák:D:D:D
Csakazalfában viszek egy fél garázst sose sináltam semilyen autómban..
És teszem hozzá nem az autó hibája.. most is van bent egy télikerék a csomitartóban, mert a lefutott Pzero Corsa-kat nyúvasztom ha valamelyik megadná magát:D:D:D
Fejben dől el:D
SD2025-11-13 15:15:47 // 40627
Nekem terhelés nélkül egyáltalán nem merült az akksi, tartotta a feszt, de terhelésre úgy bezuhant hogy használhatatlanná vált.
Shadin2025-11-13 14:35:27 // 40626
Csak annyi még, hogy én is cseréltem aksit Exide-ra és utána játszottam a gyári akkuval amit sikerült kondicionálni. 2x futtottam neki, mindkét alkalommal egy mélykisütést végeztem, majd egy CTEK kondicionálást. Az első a fontosabb... X watt-tal lassan kimerítettem addig, amíg elérte a letörési feszültséget, majd még utána is egy kicsit. Miután eléri a kritikus értéket, gyakorlatilag képes 3-4 voltig aránylag gyorsan kimerülni. Amikor ezt elérte, indítottam rá a recond programot. Ezt követően a teljes töltést követő 3 hétben merült annyit h 85%-ot mutatott a teszter.



Ez volt a gyári állapota pár órával a töltés után:



Ami nem tűnik kevésnek, de a Degu már hisztizett rá. Indult az autó, de ablakfűtések kikapcsoltak, ahogy az S/S is.



Ez volt a gyári állapota pár órával a töltés után:



Ami nem tűnik kevésnek, de a Degu már hisztizett rá. Indult az autó, de ablakfűtések kikapcsoltak, ahogy az S/S is.
Shadin2025-11-13 14:21:20 // 40625
Fék nem nagyon tud garos lenni, műszakin meg semmiről sincs fogalmuk, a GT a 159-es nyergekkel ment át csont nélkül :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-13 14:19:06 // 40624
Jaja, mindkét autóba már beépítettem a gyorscsatit. A CTEK már 2 akksi felélesztésben is segített. A szomszédom motorjában nyáron úgy lemerült, hogy egyik töltője sem kezdett vele már semmit. Pedig valami márkás cucc volt az egyik. A CTEK szépen összeszedte hamvaiból valahogy, és azóta is azzal az akksival megy a motor.
Liquid2025-11-13 14:14:09 // 40623
Én is CTEK-re szavazok, ahogy SD is említette hatalmas feature a gyorscsatlakozója.
Piritu - 1.000.0002025-11-13 14:05:20 // 40622
CTEC az igazi, de a Lidl csepptöltöje is jó a tapasztalataim alapján.
tirex2025-11-13 13:51:16 // 40621
Köszönöm az akksis hozzászólásokat, 7végén megnézetem szakival és ha haldoklik akkor csere…egy csepptöltőt azért beújítok, belefér a szervízkeretbe…
SD2025-11-13 13:05:30 // 40620
De amikor megdöglött az akksi akkor olyan gyorsan tette hogy már egy esti töltés kimaradása után nem indult az autó.. előtte meg nem bírt 10 percet gyújtáson.. kb. cellazárlat :( és 2 hét alatt jutott a tünetmentességből ebbe az állapotba.
Ha anyósnál maradok ott az ciki lett volna.. toyotások:D
Ja de azonnal jöttek meglátogatni minket akkor is:D
Ha anyósnál maradok ott az ciki lett volna.. toyotások:D
Ja de azonnal jöttek meglátogatni minket akkor is:D
SD2025-11-13 13:03:46 // 40619
Igaz az enyém vagy 4 hónapot állt raktárban megvétel előtt..
SD2025-11-13 13:03:18 // 40618
Nálam összesen nem bírta annyit a gyári akku:D
Liquid2025-11-13 12:34:02 // 40617
"Ha gatya az aksi a csepptöltő csak gyorstapasz.."
Alapvetően így van, de nálam 3 évet elvolt gyorstapasszal :)
Alapvetően így van, de nálam 3 évet elvolt gyorstapasszal :)
SD2025-11-13 12:27:23 // 40616
Kifundálom mi legyen mert még azért meg akarom nézni hogy mi mere hány méter, gari után akartam féket cserélni.. de gondolom a műszakin ilyet észre sem vesznek??
A gari meg olyan hogy nyilván a fék nem de a több az garis.. vagy ugye ha meg a polcon van elromlani sem tud már a gyári:D
A gari meg olyan hogy nyilván a fék nem de a több az garis.. vagy ugye ha meg a polcon van elromlani sem tud már a gyári:D
SD2025-11-13 12:25:57 // 40615
a C-tek 5.0 esetén létezik beépíthető kis csatlakozó, akkor nem kell nyitogatni a motorháztetőt, és az IBS is tud róla ha töltöd. A csomagtartót egy ronggyal rá szoktam zárni a vékony kábelre így totál jó.
SD2025-11-13 12:24:39 // 40614
Alapvetően ha 1-2 hetet jó akksival kibír, akár hónapokat is.
Ha gatya az aksi a csepptöltő csak gyorstapasz..
Én nagyon rendszeresen csepptöltőztem a gyári akksi 2.5 évesk orában úgy halt meg 2 hét alatt hogy mire megjött a webshop-ba az EXIDE csere akksi, már nem indult el az autó:D
Most úgy vagyok vele hogy nem lógatom rajta állandóan, de ha tudom hogy megyek vele előtte este ráteszem.
Ha gatya az aksi a csepptöltő csak gyorstapasz..
Én nagyon rendszeresen csepptöltőztem a gyári akksi 2.5 évesk orában úgy halt meg 2 hét alatt hogy mire megjött a webshop-ba az EXIDE csere akksi, már nem indult el az autó:D
Most úgy vagyok vele hogy nem lógatom rajta állandóan, de ha tudom hogy megyek vele előtte este ráteszem.
tirex2025-11-13 11:30:13 // 40613
Rendben, köszönöm. Életemben nem volt még töltőm, akkor veszek egyet…mit meg nem teszek ezért a kocsiért…eszem megáll 😂
Liquid2025-11-13 11:09:42 // 40612
Én is ritkán használom, nyiva áll a garázsban, már 1 hét is meg tud látszani ha nem túl izmos az aksi, mert úgy tudom sose tölti fel magát teljesen. Akkor se ha hosszabbat mész.
Csepptöltővel egy relatíve gatya aksival is élhető volt, idén cseréltem ki a gyárit :)
Igaz legalább hetente tölteni kellett.
Szerintem ha jó az aksi akkor ha 1-2 havonta ráteszed az elég lesz.
Csepptöltővel egy relatíve gatya aksival is élhető volt, idén cseréltem ki a gyárit :)
Igaz legalább hetente tölteni kellett.
Szerintem ha jó az aksi akkor ha 1-2 havonta ráteszed az elég lesz.
tirex2025-11-13 10:42:31 // 40611
Hétvégenként használom, vagy a garázsban áll otthon vagy a telephelyen kint…lehet veszek egy csepptöltőt. Segíthet az akkun szerinted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
4
Vendég4
797
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- KRESZ
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

