Fórum >> Típusok >> Giulia

Bagee2024-05-18 20:27:00 // 35512
most már egyre bizonytalanabb vagyok :D

bár ennek a feketének van egy bejegyzett káresete
G-MANN🍀2024-05-18 20:17:43 // 35511
Viszont MY21 tényleg jobb minőségérzet!
G-MANN🍀2024-05-18 20:16:08 // 35510
Ez még az elsők egyike, álom, ekkor még 300+gyári lóerő🤩 többen lemérték
Lev2024-05-18 20:01:51 // 35509
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_veloce_q4_automata-20583932

Soha nem ment ez nekem:D
Lev2024-05-18 20:01:21 // 35508
Esetleg ez?Veloce
Bagee2024-05-18 19:39:23 // 35507
Na de akkor ennyiért meg már ezt nem? Még is csak veloce...
quash2024-05-18 19:14:02 // 35506
+ a kijelző is kisebb!
Kiváncsi lennék annak az okosnak aki kitalálta a 6"-os kijelzőt, mi járt a fejében, és ezzel vajon mennyit sportoltak! :D
quash2024-05-18 19:11:57 // 35505
Ne vegyél halogénnel szerelet Giu-t!
Kell a két ledcsík előre, olyan mint egy morcos szemöldök, ez adja az autó karakterét!
Bagee2024-05-18 17:34:22 // 35504
Köszi!
Kéknél a színén kívül még az a pozitívum számomra hogy ÁFA-s :)

De igen, eléggé elgondolkodtató... fiatalabb frissebb...
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-18 17:08:48 // 35503
Ezt nem ismerem, de elgondolkodtatóan közel van hozzá árban ez.

Ha anyagilag belefér én inkább efelé kacsintgatnék, és nem csak a színe miatt, mert a kék is szép. :-)
- Ez MY21, vagyis már egy jobb, érintőképernyős infotainment egység van benne. Későbbi eladhatósági szempontból sem rossz.
- A MY21 hangszigetelése is jobb, bár 2017-eshez tudom viszonyítani.
- A beltér upgradelt, a minőségérzeten itt-ott javítottak, érezhető a különbség.
- A 18-as felni is komolyabb alatta,
- és kanyarkövető nagy xenon is van benne, ami annyival, de annyival jobb mint a kék halogén lámpája, hogy ha csak ennyi lenne a különbség, akkor is ezt választanám.
- A zöld elöl is radaros, ez van hogy jól jön.
+1, ha megnézed a zöldön a rendszám felrögzítését, elöl is amennyire lehet diszkréten, hátul Giulia feliratú keretben, olyan emberre vall, aki ad az autójára.
SD2024-05-16 17:08:51 // 35501
ja nem az nem belerakták hanem daízel:D
SD2024-05-16 17:07:50 // 35500
és tényleg a '20 super 2.67 belerakták a dízelt vagy mi?:D

https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/10133304/
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-16 17:02:41 // 35499
Az tuti hogy a MY21 Super össz áttételezése hosszabb, mint a korábbi 200 lovasé.
Valószínűleg ekkor kb megszűnt a különbség és kétféle diffi létezett már csak, a 46348436 és a 34 végű. Az utóbbi ami nekünk kell. Eu 6 Final és lamellás sperr. Bár egy thread szerint elég kicsi zárású, szóval ki tudja, hogy hozná e a várt katarzist :-)
SD2024-05-16 16:52:16 // 35498
Ezek a kódok az öntvényen vannak tehát a 215 végű a open diff, a 216 az a típusú ház amibe bele megy az LSD

A matricák meg a többi matrica szám az csak a gyártáskor kerül rá, hogy mikori meg mit pakoltak böle:)

Én eddig kétféleg végáttételt láttam: dízel, benzin 3.27, de akkor van még más is :O

Höhö tényleg: https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/

hát itt az összes:)

QV 3.09
Veloce 3.15
Super 3.27
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-16 16:51:00 // 35497
Áhh, oké, megvan. Az csak a ház cikkszáma. Felülről kell befotózni a komplett egység cikkszámáért. Tehát az enyém 463484360. Ennen kéne tudni az áttételét és a helyére keresni egy lsd-t ugyanilyen áttétellel.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-16 16:42:35 // 35496
Az enyémen a difi kódja pl megegyezik a Maserati Levante 3.0 dízel(!) difijével XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-16 16:29:57 // 35495
Túl sok a kérdés ezen túl is. Pl mi a végáttétel? Az EU6 final autók össz áttétele hosszabb. Ez vajon váltóáttétel, vagy végáttétel különbség? Ha az utóbbi, akkor melyik a jó LSD bele amitől nem lesz rövidebb a váltókiosztás. Mert azt pl semmiképp sem szeretném, így is jó sűrű a 8 gang, és szeretem hogy 8-asban alig forog.
A képen gondolom a kicsi "not" jelzések jelentik, hogy nem LSD. Az 55274950 kód sem az. A 032 végű tuti az, az 55 végű is asszem, ezekkel találkoztam már. A Q4-be valók áttétele hosszabb, lehet hogy pont az volna a megfelelő.
SD2024-05-16 14:51:41 // 35494
elvileg a GTA kapta meg először, utána az 520 lovas 100 edition
SD2024-05-16 14:50:27 // 35493
Először azt hittem nem látok jól, de akkor ez egy 2.0 házba berakott QV-ra méretezett?:O:D
NA ilyen kell:)))

Vagy eleve a Q2 is úgy van méretezve hogy elbirjajaz jólvanazúgy?:))
RomeoOne2024-05-16 13:15:43 // 35492
Mechanical LSD -Giulia QV
Mondjuk nem biztos, hogy cikkszám van benne.
Shadin2024-05-16 13:07:29 // 35491
Nem látom az 510 lovast a listában :-(

SD2024-05-16 12:18:04 // 35490
Mi a száma az új generációs QV diffinek ami már nem elektronikusan zár, hanem torsen?:)
SD2024-05-16 12:16:53 // 35489
a négyes számú szimering pl ugyan az a két diffiben?:) Az már elmondana valamit:)
SD2024-05-16 12:15:19 // 35488
Most nézem a két ábrát, elsőre a konzol fül rövidebbnek tűnt, de aztán azt is látom más szögben áll a két rajz..

Az biztos jogy +a súlya és a mérete, de a felfogatás biztos ugyan az, nem tudom ebben jeladó van valami?

Meg a fék ha ez megfogja a kereket akkor nem avatkozik bele annyiszor?:)

Lehet féken meg lehet spórolni a többletköltséget:D
Shadin2024-05-16 10:48:36 // 35487
És valóban más tengelyeket ír, de valaki szerint simán hotswap a Q2

Shadin2024-05-16 10:43:08 // 35486
280HP RWD Q2 (ZARFAECN0J7570946)
200/290HP 55274955 --> 46350559 (2020-->)

WarbiRunner (Gyuri)2024-05-16 10:07:30 // 35485
NIncs engedélyem megnézni. Azt mondja. De biztos. Már kitúrtam cikkszámokat, lefotóztam a sajátomat, számomra még továbbra sem egyértelmű. Ha jól sejtem, nekünk Veloce féltengelyt kellene vennünk még a sperr diffin kívül.
RomeoOne2024-05-15 19:42:54 // 35484
Attól függ melyik.
SD2024-05-15 19:20:17 // 35483


https://www.youtube.com/watch?v=s7DYAI2UaVY
asszem ez itt a korrekt meghatározás:D
SD2024-05-15 19:14:22 // 35482
vajh a Q diffi bele menne?:D
SD2024-05-15 19:13:30 // 35481
ezt nem értem itt túl sok a szám:D
SD2024-05-15 19:13:21 // 35480
ja tényleg ha nagyobb a diffi háza akkor rövidebb az axel :O bazgeee :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-15 19:06:03 // 35479
Ehh, egyszer ennek már nekifutottam, kell diffi, és a mi autóinkhoz valószínűleg féltengely is. Bonyodalmas, ámde állítólag megéri. Nélküle a Race módnak nem feltétlenül van pl értelme szerintem. Abból az egy rövid próbából nekem az jött le, hogy túlzottan dobálja magát az autó, nem tudom miért. Néha viszont egyszerűbbnek tűnik vnni egy sperres autót mint ezt matatni. Egyelőre nem akarok belepiszkálni. De ha elöl jársz és mutatod az utat, követlek XDDD
Shadin2024-05-15 18:36:14 // 35478


:-D
Shadin2024-05-15 18:33:08 // 35477
Azt akarom hallani, hogy csak azért, mert leakasztottad a felső lengőkart, ne vidd futóműveshez, de azért, mert nyugalmi állapotban, ahol a futómű paramétereit megadják és most lejjebb tetted az autót 2 centivel na az már indokolja...
:-D
SD2024-05-15 18:29:45 // 35476
Kutatást végeztem differeciál ügyben:
- open diff ház hátsón 2014002015
- LSD (limited slip diff) ház hátsón: 2014002016

valamint látható a felfogatásnál más az öntvény, és a ház első nyulvány tetején:))

Kicsit nagyobb is a ház, és több olaj kell bele:))) Nyamm nyamm:)

SD2024-05-15 18:21:05 // 35475
Akkor nem kell elvinni, most ezt akarod hallani?:D
Shadin2024-05-15 15:55:48 // 35474
Baj lenne, ha ekkor játéka lenne a gömbfej mekötésnek, de ha lenne sem szól bele jelentős mértékben a geometriába. Ez itt egy kúpos/hornyos/csavaros illesztés/rögzítés.
SD2024-05-15 13:17:49 // 35473
de ezeknek az alkatrészeknek van egy illesztése magyarul ha 0.5mm-el egyik irányban tud mozdulni még meghúzás előtt az akár 1mm-et jelenthet a geometriában két végletben.
Nem fog körbe menni tőle az autód, de ha mondjuk vennél majd gumit akkor előtte érdemes.

a 2cm ültetés azért nem játszik szerintem mert az igényes futóművek geometriája nem változik berugózásnál jelentősen, különben az autó viselkedése is változna.

Illetve akkor futóművet kellene állítani nyaralás előtt és után is, a csomagok miatt:D
SD2024-05-15 13:14:08 // 35472
Kettőre emlékszem ami nem ilyen behajtó, mélygarázs, de az is csak érintette épp, ha belerugózik, eleinte fekvőrendőr stb.

Tehát :
- Csepelen keresztbe érkeztem egy soksávos útra sordrósan kanyarodva és a nyomvályúk egyikébe valószínüleg pont belrugózott oldalra csúszva az orra, de épp csak hallottam.
- A másik amikor a Mogyoródra a google elvitt valami zergabaszó útra, és már késésben voltunk a gyökkettő miatt, egy ilyen telek mögött húzódó kisúton amin már volt burkolat, olyan hirtelen lett a völgymenetből emelkedő hogy ott is az egyik fele beleért, fékeztem is de nem eleged..

De normál használatban sose ér le. Még a világvége szar utakon sem, ésszel szlalomozva:D
Shadin2024-05-15 13:10:47 // 35471
"gólyaláb" kiszedése nem jár semmi olyan futómű elem szétszedésével aminek hatása van a geometriára. Csak a felső lengőkar gömbcsuklója lett bontva. Hátul meg semmi se nem...
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-15 13:02:08 // 35470
Levonások után 30p. 6 helyel végeztünk hátrébb. Én mentem 90-nel ahol annyi volt a megengedett.
Piritu - 1.000.0002024-05-15 12:25:24 // 35469
Mennyivel mentél jobbat a szintidőnél? Mi a “rázós” Spiderrel 23 perccel érkeztünk hamarabb :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-15 11:29:06 // 35468
Az enyém még soha sehol nem ért le. Nem zabszemmel a seggemben vizslatom az utat, hogy melyik gyűrődés szedi le az alját. A TD-m volt ilyen komfortos magasságban, de az sem volt ilyen szintű varázsszőnyeg. A Selénia Rallyn ez most hátrány volt, mert ötletem nem volt, hogy mennyivel illene egy-egy rosszabb útszakaszon menni. A szemem látta hogy vacak az út, de nem érződött ebből semmi. Nagyon szeretem ezt benne, telepakolva, utasokkal, bárhogy képes arra, hogy menjek amerre tetszik, ő meg kimozogja. Ahogy ezt a puhaságot összerakták azzal az élménnyel amit kanyarban tud, szerintem zseniális.
A Giuliettába átülve persze azonnal érzem hogy milyen egy agresszívebb, alacsonyabb, keményebb autó. Na ott rájövök gyorsan, hogy mennyire szar az út mindenfele. Kicsit kiélvezem az agressziót amit futóműből és a dilinyós motorjával lehoz, aztán boldogan visszaülök a Giuliába. XD
SD2024-05-15 11:14:08 // 35467
Szerintem nem azért hanem mert hogy szét lett szedve minden és valamennyi játéka ezeknek az alkatrészeknek van, gólya láb minden ki van szedve.. akkor sztem kell.
Shadin2024-05-15 10:59:52 // 35466
Ugyanazzal a gumival és ugyanakkora nyomással teszteltem :-)
Az még kérdés, hogy a 2 cm-es ültetés miatt el kell-e vigyem futóműállításra...
SD2024-05-15 10:28:56 // 35465
Ismerős:D De útközben meg talán 1x vagy 2x ért oda tényleg extrém állapotok közt:D
Szóval nagyon baba így:) Meg hangsúlyozom a gumit az nagyon sokat számít irányíthatóságban. A nem szétöregedett gumi a még kezelhető, már csúszik tartomány brutálisan kitolja.
Shadin2024-05-15 10:12:17 // 35464
Épp annyival van lejjebb, hogy az eddig magabiztosan vett THQ mélygarázs lehajtó alján lévő buckán már kicsit lassítanom kell, hogy ne érjen le a koptató :-) Cserébe jobban néz ki :-)
Shadin2024-05-15 10:06:51 // 35463
Érződik és jobb lett. Jelntősen kötöttpályásabb lett a viselkedése intenzívebb kormánymozdulatra. Továbbá már nem tűmik életveszélyesnek 160-nal az M6 érdi emelkedő tetején bal ívben átmenni a dilatációkon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.