leopop32021-09-04 19:10:10 // 21742
Óriási forma vagy több ilyet még :DD 🙌
leopop32021-09-04 19:05:43 // 21741
Superről jut eszembe tegnap segítettem a 145-öst videózni Halesznak.
És nem keveset utaztunk az M6-on, illetve most vittek először Giuliával, hát már Halesznek is mondtam, hogy kilóra megvett.
200 ló és mindenre elég, olyan gyorsan voltunk 200-on hogy csak na, arról nem is beszélve, hogy 200 nál sem fogyott el 😁👌
Tudtam, olvasva a titetek a fórumon, hogy jól megy de hogy ennyire azt nem gondoltam volna.
G-Man szavaival élve: Álom 😍😍
És nem keveset utaztunk az M6-on, illetve most vittek először Giuliával, hát már Halesznek is mondtam, hogy kilóra megvett.
200 ló és mindenre elég, olyan gyorsan voltunk 200-on hogy csak na, arról nem is beszélve, hogy 200 nál sem fogyott el 😁👌
Tudtam, olvasva a titetek a fórumon, hogy jól megy de hogy ennyire azt nem gondoltam volna.
G-Man szavaival élve: Álom 😍😍
leopop32021-09-04 18:59:34 // 21740
Pont ezt akartam írni :DD
DrB2021-09-04 18:32:58 // 21739
Köszi Neked is az infókat. Most már tènyleg alaposabban utánanèzek a Vredesteineknek is. Mèg a 159-esen használtam a nálam töltött majd tíz ève alatt nyári gumikènt a Hankook Ventus sorozatát. A teszteken is jókat írtak annó róla ès nekem is teljesen bevált minden helyzetben, beleèrtve a nèmet autópályás tartós nagy sebessèget is.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-04 11:36:39 // 21736
Ezt én is tudom javasolni (bár már lassan Vredestein neppernek néztek :-)) Volt ilyenem is a 159-en, és sok szezonosan is tudta amit kell, , sőt emlékszem egy bmw-sre aki 110-nél levillogott a havas autópályán egy feltorlódás utáni tiszta szakaszon. Szépen lassan kisoroltam, aztán rájött, hogy nem tud megelőzni XD Contival 10 éve volt tapasztalatom kb, akkor váltottam Vredesteinre. Az még TS800 volt. Új korában elképesztően jó volt jégen. Abban kiemelkedett az összes gumi közül amit valaha próbáltam. Többi tulajdonságában is nagyon jó volt. A második szezonra a jeges csoda is alább hagyott, de továbbra is stabil, jó gumi maradt. A Vredesteinnel nem éreztem visszalépést, viszont sokkal jobb ára volt, ezért maradtam is ennél azóta is. Sőt, mostanában a Giulietta nyári Goodyear gumijait is Vredesteinre cseréltem, mert arra mire nekünk kellett,a Goodyear túl szélsőséges volt. Tapadt, sportos gumi volt, de rázott mint a franc. Irgalmatlan kényelmetlen. A Vredesteinnel pedig puhán döccen, tempón is halk, és ez általában igaz rájuk a tapasztalatom szerint.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-09-04 10:44:52 // 21734
Alapító nem vagyok, csak a másodiknál szálltam be, de en úgy számolok vele, hogy megmarad....
G-MANN🍀2021-09-04 10:09:13 // 21733
És jön az újabb őszi áremelés 🤐
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-09-03 23:38:09 // 21730
Megunhatatlan ez az autó, Álom (copyright by G-MANN).
Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.
Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅
Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD
Nem unalmas ezzel az élet :DDD
A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.
Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅
Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD
Nem unalmas ezzel az élet :DDD
A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Liquid2021-09-03 23:17:15 // 21729
úgy-úgy a szobrok örökéletűek :)
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2021-09-03 21:33:29 // 21724
Mert 280 LE 😉
carver2021-09-03 21:29:35 // 21723
7 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 16:54:08 // 21715
Akkor tuti változtattak, mert nálam Nben is olyan gyorsan reagál, mint Dben ...de jó, hogy bdf előtti...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:53:53 // 21714
Van előnye, hátránya. A beltéren érezhetőt alakítottak, és ugye a szín, a felni ami nekem kellett az nem volt elérhető együtt . A telefontükrözést és a tényleg jól működő fedélzeti rendszert sem bánom. Ha D-ben is rossz lenne, már visszamentem volna asztalt borogatni, de D-ben kerek a világ. Úgyhogy egyelőre ezt az autót megtartom, nem adom, enyém XDD Úgyhogy kb ugyanúgy vagyok min Te, hogy nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban sikerült egyet megcsípnem. Már azóta ilyen sincs. És még az is örülhet aki a mostani választékból még elcsíp egy utolsót, mert ilyen autó kizárt hogy valaha készül még a Giulia után.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:47:17 // 21713
Odáig én el se jutottam :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-09-03 15:19:23 // 21711
De úgyis N, csak nem a váltó szempontjából. De a gázpedál, meg a motor-karakterisztika az lényegesen más, mint pl. D-ben. Legalábbis az enyémen.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:08:30 // 21710
N-ben soha nem próbáltam ki a tempomatot még :-) De kipróbálom. D-ben visszavágja vagy kettővel, beleborít az ülésbe, aztán felvált. Akkor is, ha kettőt kell gyorsítani :-) Kicsit túldramatizálja, de inkább mint az a halálhörgés ezerkettőn.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:06:39 // 21709
Az úgy nem N, mert te váltasz. :-) Gyorsítások előtt kézzel beleváltva épp használható, néha adok egy esélyt ennek a megoldásnak, majd mégis átrakom D-be. Az igazi borzalom akkor jön el, ha N módban telitalpas előzésre vetemedek. Az szörnyű. Értelmezni sem tudom azt a lassú reakciójú, nyúlós, motorfelbőgetős izét amit akkor gyorsítás címen előad. Érthetetlen az egész, mert D-ben meg úgy pakolgatja a fokozatokat mit aki megveszett, azonnal megindul, villám gyors, és érzi hogy mit akarok. Kiváncsi lennék egy korábbi Super-re, hogy ugyanilyen e. Lehet velem van a baj, és ez így tök normális :-)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-09-03 14:36:00 // 21705
Én az N-et úgy használom, hogy átbillentem mindig az előváltókart M-be. Úgy egész élhető.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 14:06:36 // 21704
Az alu tanksapkát nagyon kinéztem, majdnem eleve kértem az autóhoz. Aztán amikor elmondták, hogy ezek a gyári kiegészítők nem a gyárban kerülnek rá, hanem a szervizben kicserélik, akkor elhagytam ezeket (nyilván nem a tanksapka miatt). Karbon tükörházat, más színű kulcsborítást, csomagtértálcát és a tanksapkát is kinéztem. Aztán az egészből a csomagtér tálca maradt csak, gondoltam majd beszerzem a többit, ha továbbra is szükségét érzem.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.
A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.
Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.
Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.
A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.
Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.
Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
Andrasv2021-09-03 12:08:40 // 21703
Maradjunk abba, hogy az alut nem a tartóba bele hanem inkább ráteszed, de megáll végülis! :D
Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.
Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.
Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
RomeoOne2021-09-03 12:01:05 // 21702
Pontosan így van :D Bele lehet az alu tanksapkát is rakni a tartóba, csak nem passzol olyan jól, de megáll benne azért.
Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Andrasv2021-09-03 11:51:18 // 21701
Az alu tanksapka zseni! Megvettem én is az enyémhez, a kimaxolt öncélű perverzió, hogy jobb a lelkemnek és csak én tudom, hogy aluminium. Mondjuk amíg a gyári műanyag kupakot szépen fel tudtad akasztani tankolás közben az alu már nem passzol a kis tartójába.
7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.
Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.
Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-09-03 00:04:50 // 21697
Azért nne szídjuk a Wartburg motort! Ehhez viszonyítva egy klasszis volt!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
tirex2021-09-02 22:20:18 // 21694
Mi ez a fos?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.