Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2018-11-15 14:35:19 // 6824
és még a színe is jó 😁
G-MANN🍀2018-11-15 14:30:06 // 6823
Akkor 12 millió helyett egy Fiat 500e városi autónak használtan, ha több beálló hely van otthon, bár nekünk a sima Fiat 500 is bejött 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-15 13:07:50 // 6822
Azért ez nem teljesen így van, pl a molnál minden megkezdett töltés 1400 huf, ha meg otthonról töltöd és nincs solar rendszered akkor egy 16kw-os akkucsomagra az egy töltés 6-700ft szóval egy átlagos napi 60-70km-re havi 12-15e huf, aminek nagyobb az akkupakkja még több, ráadásul az utcai töltőkből elég sok nem működik vagy valaki otthagyta az autóját fél napra és nem tudod tölteni a sajátod (ezzel van teli az ilyen fórumok), ráadásul a béjemvé autója max 1-2 személynek jó gyerekeket cipelni, vásárolni már hokedli, másod autónak rohadt drága egy 5 millás autóhoz képest ami egyen 6-7L-et sosem hozza vissza az árát. Ezen okoknál fogva cseréljük le egy Vitarára :DDD
RomeoOne2018-11-15 12:08:01 // 6821
Valahogy én is így képzelem az elektromos autó jó oldalait. Biztos, hogy ennek is vannak vezetési élmény szempontjából is nagyon jó tulajdonságai. Sajnos még nem vezettem ilyet, de kb. így képzelem el, ahogy leírod. De ha ez jó is, mindenképpen "máshogy" jó, mint egy benzines sportgép. Arra leszek majd kíváncsi, hogy ez a "máshogy" jó vezetési élmény hosszú távon képes lesz-e helyettesíteni a benzines sportos élményt. Tehát lesz-e annyira jó, hogy azt mondják az emberek, hogy "mást nyújt, mint egy benzines, de ez az élmény is van olyan jó, nincs szükség a benzinre". Majd meglátjuk.

Warbi: Lényegében egy Veloce áráért beülhetsz egy 3.5s-t gyorsuló autóba
Itt most nem tudom, hogy melyikre gondolsz. A Tesla 3-as performance van egy fullra extrázott Veloce árában, bár inkább a QV-t közelíi alulról és az gyorsul kb. ekkorát. Ugye tudjuk, hogy ezek a nagyon alacsony fordulaton leadott nagy nyomaték miatt ilyen brutál jókat gyorsulnak 0-100-on, de 100-200-on, főleg 150-250-en már eléggé elmaradnak a benzinesektől.
A Tesla S P85D-re találtam ilyesmi adatokat, az is ugye 3.2-3.5 alatt futja a 0-100-at, de a 0-200-hoz már kell neki kb. 14.5 sec. Az ára alapján ez már bőven a QV-vel hasonlítható (sőt, jóval drágább annál), a QV adatai pedig 0-100: 3.8 sec; 0-200: 12.3 sec.
Ez alapján a Model S több, mint 11 sec alatt futja a 100-200-at, míg a QV ezt 8.5 mp alatt teszi meg. Nyilván egy 150-250-en még jobban lehagyná a benzines.
Nagy valószínűséggel ugyanez igaz a Velcoe árában lévő csúcs kivitelő Model 3-asra is. Alul nagyot húznak, de fent elfogynak. A lámpánál ellép, de ha 140-el csorogsz az autópályán a QV-vel és meglátod, a visszapillantóban, hogy izmozik a Tesla, akkor úgy ott lehet hagyni, mint a szart. Persze a Teslák úgyis max 120-al mennek pályán, hogy ne merüljenek le :D

De amúgy is, 200 lóerő feletti autó nem való közútra, ez már meg lett itt mondva, aki ilyet használ az potenciális gyilkos. Szóval be kell tiltani a benzineseket és kis teljesítményű villanyautót mindenkinek, pillanatok alatt felgyorsul a sebesség limitre, gyorsabban meg úgy sem nagyon tudnak menni :DDD
RomeoOne2018-11-15 09:22:25 // 6820
Tudsz linket dobni?
zgi5212018-11-15 06:44:43 // 6819
Gyorsan visszanyalt a fagyi 🧐
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 22:33:53 // 6818
Igen, ezt az instant kilövést szeretik sokan, erre vagyok kíváncsi :-) A hangjára nem, a Leaf 10m-es körzetében sem birok megmaradni, rohadtul sípol :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 22:30:11 // 6817
Persze, beszéltük. Egy Tesla azért előrébb jár ennél.. vagy ki tudja :-) A hatótáv nagy nyűg lesz még egy darabig, gyorsan száguldani sokat, az Li-ion akksival nem megy. Próba szinten izgat a dolog csak :-) Venni nem fogok. Akkor inkább egy Maser :-)
esvé2018-11-14 22:25:00 // 6816
nemrég volt nálam egy i3 bmw, teljesen elektromos, s pont ezt bírtam benne, hogy nincs rásegítés, nincs kiegészitő motor...csak az elektronok. És mindenkinek kívánom, hogy legyen alkalma egyszer egyet kipróbálni. Fenomális milyen rugalmas vagy amit egy ilyen autó induláskor produkál...lenyomod a "gáz"pedált és katapultál...tényleg azonnal válaszol. oks, nincs busso hangja....de én nem is kerestem rajta, ez egy más világ. Ez csöndes technológia...az meg röhej, hogy egyes autóknál hangszórókból adják az "petrol-head"fülnek kedves hangot....
ne értsetek félre, nemsokára én is turbo benzinesben fogok ülni, de városi lóti-futira nagyon jó megoldás az i3, a visszatöltés miatt akár napokig lehet konnektor nélkül városban használni..ja és 20perc alatt gyorstöltővel 80%ra fel lehet tölteni na meg kb 560forintra jön ki egy full feltöltés (és most még nem is kell fizetned).
zgi5212018-11-14 22:14:14 // 6815
Nem tudom lattad e , de a fb csoportban elado lett egy feher qv ;)
zgi5212018-11-14 22:12:34 // 6814
Masodik dofes a Giulia potmeteres fekpedalja lesz, de azert ez szokhato kategoria lesz :o
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 21:37:37 // 6813
szóval én meg csak is a plug in hibridekben hiszek amivel el lehet menni 50-60km-et elektromosan utána ott a 280 lovas benyás motor ...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 21:34:24 // 6812
Majd ha erre jársz és meglesz még akkor mehetsz vele egy kört, városban nekem nagyon tetszik ott jó hogy csendes, a reakcióideje nem jobb, mint a Stelvioé igaz ez csak 150 lovas de jól megy és jól gyorsul de mint mondtam mikor találkoztunk ez még nagyon a kezdet, sok a nyűg és a probléma, lassú a töltés télen kb a felét tudják a valódi hatótávnak, 120 felett is a felét, kicsi a csomagtartó, drága használtan is szóval egyenlőre nagyon kompromisszumos...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 20:56:13 // 6811
A zárójeles rész erre vonatkozott :-) Ha csak a funkciót nézem, lassan odaérnek a villanyautók, hogy azt kell venni. Erre tart a világ. Azzal egyetértek, hogy a mi generációnkból aki szeret vezetni, hamarabb vesz valami öreg benzines romot, mint villanyautót. Majd elmúlunk a trend útjából :-) Egy próbát azért szívesen tennék egy villanyossal (semmiképp sem hibriddel), mert egy dolgot most állítólag az tud legjobban. A reakcióidőt. Egy régebbi autónál, legyen az karbis benzines, de akár adagolós dízel (még a mi utcai játszós kategóriánkban is) azért ott volt az instant reakció. Ahogy a bowden húzta a kart, már hördült a motor. Nem vagyok sajna autós újságíró, úgyhogy kicsi a merítés amit próbáltam, de a villany gázpedál számomra az első döfés a gépélmény hátába. Villanydróton belsőégésű motort nógatni nem OLYAN, és végtelenül tudom élvezni az adagolós dízelem kicsit faragatlan, de gépszerű reakcióit. Viszont arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy villanydróton villanymotort piszkálni az milyen. :-)
Hogy műszakilag mennyivel primitívebb konstrukció, azzal tisztában vagyok, számomra ez itthon megépíthető kategória :-D Erről csak annyi a véleményem, hogy tálcán kínáljuk Kínának az autóipart és önként dobja szemétbe Európa az évszázados autóipari tudását...:-(
tdemeter2018-11-14 20:09:04 // 6810
Most elkezdtem olvasgatni a giulia legújabb kézikönyvét, amiben már van szó a benzines részecskeszűrőről,így biztosan lesz a következőkben.
Valszeg nekem már olyanom lesz, nem úszom meg:(
R33Z2018-11-14 19:16:07 // 6809
Egy igazi autóbuzi nagy valószínűséggel nem fog átülni villanyautóba és könnyen meggyőzni sem lehet, amíg elérhető rendes kocsi. Számomra műanyag az összes, nem autó. Tavaly voltam lexus teszteken, már az LC500h-nál is az volt az érzésem, hogy lehet egy ilyen gagyit eladni autószerető embernek. Pedig az csak hybrid... Amúgy szép formás jószág, kicsit túllihegett vonalakkal, ugyanakkor a fokozatmentes automata váltó imitálja a fokozatokat, a hanggenerátor meg imitálja a motorhangot... na szép, vicc az egész. A GS-F volt az amiben volt élet. Erős V8 szívó, sok üzemmód, de sehol a QV-hez, egyrészt mert dögnehéz, másrészt a váltója sem igazán jó.

Elektromosról mindig az ugrik be amikor a gyereknek volt 12V-os elektromos autója. 5 évesen már gyorsabban akart menni vele, kandácsoltam bele 24V-os akkut és láss csodát erősebb lett a kisautó. Leegyszerűsítve kb. ennyi a csodakocsi.

Egy autónak a motorja és hajtáslánca a lelke, rendes hanggal, visszajelzéssel. Ha használod ezektől érzed, hogy részese vagy a történetnek, szvsz.
zgi5212018-11-14 16:17:15 // 6808
ma nezegettem a szervizben hogy Stelvionak milyen potkereke van :ooooo en meg nem talalkoztam ilyennel eloben.. alufelni es mint vmi bringa kopeny
Alatta van az aksi mondjuk az nem tul szerencses egy teli lucskos csere eseten

WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 13:46:00 // 6807
Azért vágjátok... a Giulia QV-hez mérték. Nem M-es bimmer, vagy AMG merga. Kit érdekel, hogy a villanydodzsem mekkorát ment? Az etalon, amihez mérték, az egy QV és egy Ferrari. :-))
Amúgy meg itt már nem lesz megállás, a villanyautók át fogják venni a terepet. Lényegében egy Veloce áráért beülhetsz egy 3.5s-t gyorsuló autóba, ami 450km-t elmegy, a futóműve pedig ott van az élvonalban. Nem írnám le annyival, hogy a Li-Ion technológia alkalmatlan erre. Talán az első villanyautó ami már használható. Baromira nem vágyok még ilyenre, de ha őszinte akarok lenni magammal, az autózási igényeimet (leszámítva minden elvont benzin/gázolajvérű hülyeséget :-)) alapvetően lefedi. Szóval... na mindegy, akkor is Alfa Forever és QV Rulez :-))
Ollah2018-11-14 11:40:54 // 6806
Ez valóban hülyeség, mert a 6310i-m tud(ott) mindent, ami kell. ;P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 10:24:15 // 6805
azért ez pont nem ugyan az mivel dolgoztam jó pár évig számtech cégben ott 10 év alatt akkora fejlődés ment végbe ami az elektromos autóknál kb 100 vagy 200 év lesz, én üdvözlöm az új technikákat de ez a mostani Li-s túl van lihegve és ami a leggusztustalanabb, hogy környezetvédő politika mögé dugják ... lesz majd robbanás ebben a technológiában csak nem ezzel...
RomeoOne2018-11-14 09:28:48 // 6804
Sajnos egyet kell, hogy értsek :(
Az alfának majd meg kell találnia, hogy hogy tudja az új viszonyok között is az autózás élményét képviselni
TtK2018-11-14 09:13:35 // 6803
Ez ugyanaz, mint a "3310-esem mindent tud amit kell, az ájfónon még egy gomb sincs, mi ez a hülyeség, csődbe fog menni az apple", vagy a Thomas a gőzmozdonyban a dízelmozdony-fikázás. És egyébként is régen minden jobb volt. Reméljük az Alfánál nem ez a mentalitás, különben pont oda fognak jutni, mint a Nokia.
Piece (C) :)
RomeoOne2018-11-13 22:41:01 // 6802
Sztem elég lenne slick-eket rárakni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 21:10:20 // 6800
bizonyíthatnak a Le Mans-on pár körön biztos gyorsak de 24 órában még egy 1.6 Eco TS-sel is meg lennének b@szva :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 21:08:18 // 6799
biztos hoznak vevőt sok embernek számítanak a számok... igaz nekem csak Stelviom van de még mindig csodálkozom, hogy a pékbe tudtak csinálni egy ennyire sportos, személyautó tulajdonságokkal bíró SUV-ot... akkor milyen lehet a QV :DDD
Liquid2018-11-13 20:53:22 // 6798
ilyenkor mindig eszembe jut, hogy milyen elegánsan elhallgatnak dolgokat...
Pl. a QV vagy bármely rendes autóval 199-szer megteheted, hogy újra és újra elrúgod, tolsz egy kört. Legrosszabb esetben megállsz 1-2 percre tankolni, hűteni, de nem akupakkot cserélni, meg órákra tölteni. Szóval vicc az egész. Nem kell messze menni, ott volt KUL, melyik vellanyos bírta volna amit Tomi csinált?
Egyszer valamelyik Porsche (asszem GT2 vagy GT3) tesztjénél írták, hogy egész nap tolták vele gond nélkül a 0-100-at. Mikor fogja egy teszla bírni ezt? vagy csak a töredékét?
Csak azt nem tudom mért nem kérdezik ezt meg sose? Biztos a sötétzöld lobbi megette az összes firkászt :(
tdemeter2018-11-13 19:32:41 // 6797
Én arra lennék inkább kíváncsi, hogy ezek a farokméregetések a gyakorlatban hány potenciális vevőt hoznak a valóságban ?
Szerintem 1-et sem...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 19:21:31 // 6796
jah faragnának még a QV-n mondjuk 560 lóra és megint kezdhetné a Tesla... :DDD
RomeoOne2018-11-13 18:19:44 // 6795
Itt a teljes sztori: link

Nekieresztették a Quadrifoglio-nak, az jól elpicsázta, Tesláék meg nem nyugodtak és addig mókolták a Track Mode-ot a kocsiban, míg jobb nem lett. Meg raktak rá angyobb gumikat, amik jobban tapadnak.
Ollah2018-11-13 17:41:44 // 6794
Az nem tud végigmenni padlón 22 km-en. :P
tdemeter2018-11-13 15:25:15 // 6793
Van valakinek aktív sportfutómű opciója?
Ha igen,akkor elmesélhetné, hogy milyen az pontosan.

Köszi
TtK2018-11-13 13:33:08 // 6792
Csinálj egy "director's cut"-ot is, amiben minden benne van :)
RomeoOne2018-11-13 13:09:10 // 6791
Az Off cikk lényege meg az volt, hogy a Tesla Model 3 performance módbanmeg rájuk vert még vagy másfél másodpercet azon a pályán. Jó hogy szólsz, meg is akartam nézni, hogy a Nürburgringen mennyit ment.
Ollah2018-11-13 12:54:50 // 6790
Ma olvastam egy OFF cikket, aminek a végén a lényeg:

"...a Willow Springs-i pályán ... a Ferrari 458 Italiavál futott legjobb kör 1:22,30, az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio pedig ... 1:22,78 ...."

+0,5 s a 458 Italiához képest egy 1:22-es körön nem gyenge egy négyajtós, családi autótól.
Lehet, bent volt két babakocsi a QV csomagtartójában, azért lett csak rosszabb az ideje... :)
'''''2018-11-13 11:54:45 // 6789
Volt a KUL-on egy fekete 2.2-es dízel Giulia.A QV összes spojlere rajta volt.Azt hitem először,hogy tényleg QV.Tőle biztosan kaptál volna infót a beszerzési forrásról.
Halesz2018-11-12 22:21:08 // 6788
Remélem lesz haszna, bár én ugye alfásként tesztelek és elfogult vagyok :)

Nagy falat volt ez a teszt, mert ugye egyszerre két Giulia volt nálam (ne utáljatok :D)

Kis háttérsztori: teljesen véletlen lett az, hogy egyszerre lett két tesztautó. A benzinest már rég leszerveztem, aztán a Backstage egyik adása kapcsán egy kommentelő elkezdett nyüstölni azzal, hogy próbáljam ki az automata váltóval is a dízelt. Bársony Pistitől (Pappas) megkérdeztem, hogy esetleg nekik van-e, mondta, hogy igen. És akkor ugrott be, hogy na akkor ezeket össze kell ereszteni :)

Csak a forgatás kétszer 5 óra volt, plusz előtte azért mindegyikkel volt egy pici tapasztalatszerzés.

Most vágom az anyagot, lesz 1-2 nap, mert picit hosszú még a videó :) Mindent nem is fogok tudni belevenni, de azt esetleg majd megbeszéljük itt, vagy YouTube kommentekben. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-12 19:59:28 // 6787
Én pedig már várom :-) Annyi itt a vélemény, és annyira nulla felénk a teszt lehetőség.. kíváncsi vagyok :-)
'''''2018-11-12 19:49:55 // 6786
Nekem 14.000km volt a gumikban de az elsők is nagyon kopottak voltak.
Hogy tudsz te majdnem 2x annyit menni vele? :-)
Halesz2018-11-12 19:15:24 // 6785
Jaja, épp most vágom :)
R33Z2018-11-12 18:26:01 // 6784
Igen, ez ilyen, el kell fogadni, együtt lehet azért ezzel élni. Nem azért pattog, mert rossz, hanem azért, mert sportos. Hétvégén felraktam a téliket és azt kell mondjam, hogy ennek ellenére sincs durván elnyalódva a nyári szett első gumik belső pereme, kb. 1mm különbség van a nagyjából 25 ezret futott gumikban külső/belső oldal.

Láttam, hogy készülődik egy diesel vs benzin teszt :)
Halesz2018-11-12 18:01:11 // 6783
Én konkrétan félreálltam az autóval, hogy megnézzem, lapos-e a gumi :)
Halesz2018-11-12 17:57:10 // 6782
Pattog az még most is. Hétvégén volt szerencsém két Giuliát is vezetnem, teljesen kitekert kormánynál most is ez van. De szerintem ugyanígy működnek a Mergák is például ebben a helyzetben.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-12 15:35:43 // 6781
azért arra ne vegyél mérget...
RomeoOne2018-11-12 15:33:13 // 6780
Szerdától ismét csökken 7 ft-al a benzin és 3 ft-al a gázolaj ára. Így már 49 ft lesz a különbség a benzin javára. Lassan eltűnik a dízel alacsonyabb fogyasztásból származó előnye?
Szabolcs 1592018-11-12 11:57:56 // 6779
Olvastam, itt német be sem olyan jó már, az elején gond nélkül adtak csere autot mikor garanciális csere volt 2018 március 1 töl viszont adnak ha bérelsz ami napi 39 euro akkor sem biztos hogy alfát fiatot vagy jepp amelyik épp szabad, azért ennyit igazán lenyelhetne az alfa mert nem olcsó kocsiról van szó
RomeoOne2018-11-12 11:45:45 // 6778
Az írás arról szólt, hogy nem volt elégedett a szerviz hozzáállásával, mert nem kapott jó csereautót....
Szabolcs 1592018-11-12 11:38:05 // 6777
Aki tud olaszul érdemes elolvasni qv giulia ról szól motor hibás lett megrepedt a motor nem volt olaj kenés!!!!!! 'Vorrei mettervi al corrente della situazione che stò vivendo in merito all’assistenza Alfa Romeo.
Premetto che non ho assolutamente intenzione di screditare il marchio, anche perchè sono Alfista da sempre e che, al di fuori di una Ford Mustang non ho guidato che macchine Alfa Romeo, a partire dalla Alfa 33 per arrivare alla Giulia Quadrifoglio, mia attuale auto (fantastica) che ho acquistato ad Aprile 2017.
Vi racconto in breve i fatti. Il giorno 02/10/2018, di rientro da un incontro lavorativo, sull’autostrada Milano Bologna direzione Milano, stavo viaggiando con il cruis control inserito a 130Km/h. All’altezza di Piacenza la macchina ha cominciato a “battere in testa” e nel tempo di rendermene conto, il rumore è aumentato notevolmente, si è da prima accesa la spia di avaria motore e subito dopo la spia della pressione dell’olio.
Mi sono immediatamente fermato ma da subito ho capito che il problema era serio.
Ho chiamato il numero verde ed in maniera impeccabile e precisa sono stato soccorso e nel giro di un’ora ero all’officina Alfa Romeo di Piacenza. (Parietti)
Il responsabile dell’officina ha accolto me e la mia macchina in maniera esemplare, ha verificato il problema confermandomi la rottura del motore (probabilmente mancata lubrificazione) e spiegandomi che per quel tipo di auto solitamente si effettua la sostituzione dello stesso. Ha immediatamente aperto il sinistro (auto in garanzia) e ha chiamato un taxi che mi ha portato ad un autonoleggio dove mi hanno consegnato una Giulia diesel con la quale sono rientrato a casa e che ho riconsegnato il giorno seguente in attesa di un’auto sostitutiva di pari categoria.
Il giorno 03/10/2018 mi ha contattato il servizio Alfa relativo alla gestione dell’auto sostitutiva (gestito da Europe Assistance) che mi ha indirizzato presso un autonoleggio per il ritiro dell’auto. Recatomi sul posto, con stupore, mi accorgo che lauto sostitutiva è una BMW serie 1…… mi hanno consegnato un’auto direttamente concorrente!!
Ho ritirato la macchina e ho immediatamente chiamato Alfa Romeo (non più Europe Assistance ma il service Alfa) per comunicare la cosa e, dicendomi che non c’erano auto del brand disponibili quella era l’unica opzione, ma comunque che si sarebbero attivati per la ricerca di un’auto del brand.
E qui cominciano i problemi…..
I giorni successivi (sempre alla guida della BMW !?!?!) ho contattato il servizio clienti per capire come avrebbero gestito la pratica. La persona che mi ha risposto, la Sig.ra Esposito, mi ha descritto la procedura e, alla mia domanda sulle tempistiche ha risposto confermandomi che, dopo l’uscita dell’ispettore per la verifica del tutto avrebbero dato delle tempistiche sulla riparazione dell’auto.
Il giorno 10/10/2018 (dopo 8 gg. di fermo macchina), mi chiedono l’autorizzazione al prelievo dell’olio per verifica (dicendo che è la prassi). Passano circa dieci giorni e dopo miei (all’inizio educati) solleciti il perito ha prelevato l’olio. Alla notizia, chiamo immediatamente la Sig.ra Esposito che mi conferma l’esito delle analisi entro il giorno 26/10/2018.
È dal giorno 29/10/2018 che alle mie richieste (devo ammettere abbastanza alterate) che la sig.ra Esposito mi risponde “stiamo attendendo l’esito delle analisi”. Il giorno 05/10/2018 la stessa mi passa un suo collega (che pensavo fosse un suo responsabile) che, prendendomi in giro (l’ho capito dopo), mi rassicura dicendomi che le risposte “sono in arrivo”……
Dal giorno 06/11/2018, inoltre, non sono più riuscito a parlare con nessuno in quanto la risposta del servizio clienti è “la pratica è in gestione dalla collega (sig.ra Esposito) che in questo momento è impegnata al telefono, lascio un messaggio e la faccio ricontattare quanto prima…..”
Ad oggi 12/11/2018 tutto tace e sono in attesa della “famosa” chiamata.
Preciso, inoltre, che stizzito dalla situazione, il giorno 29/10/2018 ho riconsegnato l’auto di cortesia BMW comunicando al servizio clienti che la stessa non rispondeva, come prevede il contratto di garanzia, alla medesima categoria della mia auto e che attendevo di ritirare auto sostitutiva congrua. Anche in questo caso non ho più avuto risposte e ad oggi sono senza auto sostitutiva……
Non sono assolutamente alterato per il problema tecnico occorsomi, capendo che sono cose che possono succedere, soprattutto ad auto nuove e così particolari, altresì è veramente frustrante che, con tutti gli sforzi che Alfa Romeo stà facendo per risollevare un mitico marchio, venga vanificato da queste situazioni. Non mi sarei mai permesso di rendere pubblico quanto accaduto, capendo che ciò potrà arrecare qualche problema, ma a tutto c’è un limite.
Non tralasciamo inoltre il danno economico che, sommando bollo, superbollo e assicurazione, l’auto mi costa circa 10.000 €/anno.
TtK2018-11-12 09:24:16 // 6776
Ez van az árlistában, így szállítják a digók. Hogy ki és miért találta ki, passz.. (Valószínűleg a marketing osztály)
Selmak2018-11-12 09:16:57 // 6775
A latex alapú defektjavító (legtöbb spray az) után nem csak hogy nem javítható a gumi de még el is b@ssza a centrírozást mert egy jó adag folyadék fog lötyögni a gumiban. A defekt mentesítő folyadék (mint pl. a Slime) amit előre is be lehet tölteni viszont nem csak hogy nem teszi tönkre a centrírt még gumiból is eltávolítható.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.