Fórum >> Típusok >> MiTo

Kovi2016-05-09 17:46:27 // 5901
AdiArsenal2016-05-09 17:26:59 // 5900
T-jetből is a 155 lóerőset ajánlom, egyébként a hangja még a gyári kipufogó rendszerrel is sportosabb, mint az én Giulietta QV-nak Ragazzon sportkipufogóval.
AdiArsenal2016-05-09 17:23:50 // 5899
Én is csatlakozok az előttem szólóhoz, 1.4 T-Jet illik legjobban a MiTo-hoz és talán ez is a legmegbízhatóbb, nem nagyon van típushibája, nagyon jól megy, fogyasztás is jó.
Jan van Hofe2016-05-09 14:34:38 // 5898
Helló!
1.4 Tb röl alapvetöen jók a velemenyek szerintem.Egy köztudott hiba a multiair einheit hibaja, elöbb utobb megadja magat, szóval azzal tervezni kell.Különben Fasza minden. :)
Golyszi2016-05-09 09:07:50 // 5897
szia nekem 1.4TB van Giu 120lovas és 1.4TB 155lovas Mito.
Mutliair csak akkor vennék ha az előélet perkekt. odafigyelést igényel olaj téren ("0-ás")

Giu 150re van huzva, a mito 180ra.
Motorikusa semmi gondom velük!
Kovi2016-05-08 19:50:59 // 5896
Hy Mito! :-)

Páromnak nézegetek Mitot.
Melyik a legmegbízhatóbb?
Gondolok a motorra 1,4 van 95,135,150,170 LE.
Köszönöm a válaszokat.

üdv
Huracan0072016-05-04 16:04:22 // 5895
Sziasztok,

a héten megválok a 147-től és eddig Giuliettában gondolkodtam, de közbe jött egy lakásvásárlás...így lejjebb kell adnom, de maradnék az Alfánál és az újabb vonalon. A Mito QV mennyire vállalható? Inkább pályán használnám. A 170 lovas 1,4T milyen motor?
Olajat eszi? Mik azok a területek amik nagyobb összeget jelenthetnek szervizeléskor?
Futómű milyen a városban?
Golyszi2016-04-29 11:25:06 // 5893
most sem birtam magammal:
HKS+K&N
Golyszi2016-04-20 10:21:23 // 5892
reggeli "kreativitás" eredménye :)
Golyszi2016-04-19 11:03:40 // 5891
Lengőkar szett csere kész! Uttarrtás mint a TZSV :D
BorsMito2016-04-10 22:00:23 // 5889
Sziasztok. Ötlet Hogy honnan tudnék patentokat szerezni ajtokarpitba???? Illetve valaki plussz szigetelést tett már az ajtóba?
Golyszi2016-04-04 09:14:57 // 5888
Nekem most kerültek fel a 20asok :)
Van egy sanda gyanúm, hogy az "eibach pro" az nem fog elférni (elöl) már ezekkel a gumikkal...
AdiArsenal2016-04-03 07:15:42 // 5887
Eladó 4 darab 15mm-es nyomtávszélesítő csavarokkal!
Jorjie2016-03-29 20:17:26 // 5886
Golyszi2016-03-25 14:08:16 // 5885
már csak az eibach van vissza :D
William2016-03-23 21:29:37 // 5884
Sziasztok! Keresek eladó MiTo-t! Ha esetleg valaki tud kérem ne tartsa magába! Csak benzines érdekel! Előre is köszi Mindenkinek!
Golyszi2016-03-17 16:32:50 // 5883
Köszi az ötletet, csekkolom :)
AdiArsenal2016-03-16 18:34:57 // 5882
Nekem volt ilyen hiba, de az akksi miatt, lemerülőben volt
Golyszi2016-03-16 16:53:30 // 5881
Sziasztok,

volt már valakinek gondja kormány szögelfordulást érzékelő szenzorral?
Nálam néha bedobja a hiábát 2-3 napig, aztán van hogy 3hétig semmi. Most cserégettünk 1-2 dolgot benne, reménykedek, hogy csak valami kontakt hiba és helyre áll...
Mivel nincs külön szenzor, hanem a cityservo-ba van integrálva és csak kompletten kormányoszloppal cserélendő.
Ha valakinek van ilyen tapasztalata, irja meg legyen szives, had ne cseréljek 50e (minimum) egy ilyen cuccost!
Kazes☻2016-03-10 18:54:32 // 5880
Golyszi2016-03-10 09:01:27 // 5879
Tegnap megirtuk a gépsárkányt :)
Eddig sem ment rosszul, de most igen csak pakaszkodik 3000-5000ig :)

Mito 30-150
BorsMito2016-03-05 12:25:31 // 5878
Sziasztok. Vann olyan kiadás 155 lovas Dis-ből amiben nincs benne az elektromosan állítható teleszkóp - futomű?
BCS2016-03-03 21:25:46 // 5877
Nekem pont a kormány, ami a régebbi MiTo-ban bejön, még ha nem is jelenik ugyan olyan markásan meg a formáján a scudetto. Az új méhsejt szerkezetű pajzs az elején szélesebb lett, nem olyan "varjúcsőr"-szerű már. A Veloce és az új MiTo felirat is nyilván a Giuliához és az arculatváltáshoz kellett. a felni viszont piszok jól mutat. Mondjuk a TCT-t hanyagolnám az újban.
Golyszi2016-03-03 10:46:24 // 5876
Nem tudom, nekem annyira nem tetszik az új módi. Kicsit elvesztette azokat a szép éleket, csücsköket az a lökös. (De majd élőben kiderül..)
2 dolog kellene belőle, ülések és kormány :)

Mi is alakulunk.


Jövöhéten kerül sor a maradék "bibi" helyre rakására.
Tervek továbbiakban is megvannak.
- remap
- eibach
- nyomtáv

Tényleg nyomtávból valaki pakolt már fel? Milyen vastagot lehetne? Még nem mértem ki..
BCS2016-03-03 08:30:56 // 5875
http://www.omniauto.it/foto/25683/alfa-romeo-mito-restyling/447945

https://www.youtube.com/watch?v=AgVJMfftEmU

Felfrissült egy kicsit a MiTo is. :)
BCS2016-03-01 19:33:04 // 5874
Mostanában, arra lettem figyelmes, hogy hangos magas frekvenciájú, fémes csikorgó hangot hallok a fékek felől. Elvittem 2 szerelőhöz az autót, mindketten azt mondták, hogy a fékbetét (2015 elején cserélt, Brembo) sorjás és amikor kopik, hozzáér a tárcsához. Nos, valóban ha rálépek a fékpedálra és teljes felületen egymáshoz ér a tárcsa és a betét, ez a "ciripelő" hang elmúlik...Annyit tudtak tenni, hogy 45°-ban megköszörülték a fékbetétek szélét, csak ugye ahogy kopik, ez az élletörés folyamatosan elfogy és ismét, kezdődik elülről a korábban említett idegesítő hanghatás...
Tapasztalt vki. még ilyen jelenséget? Van vmi. megoldás? Nem szívesen cserélnék ismét betéteket.
Béci Ɨ|ѯ2016-03-01 10:05:34 // 5873
Több min érdekes... ITT a Totalcar cikke egy hasonló esetről. Valószínűleg ez a MiTo lopott lehetett...

Még jó, hogy ilyen részletesen utánajártál...
bubo352016-03-01 08:39:42 // 5872
Úgy tűnik. másik Mitót kell keresgélnem, több sebből vérzik ez az autó. Alvázszám alapján lekérdeztük az előzményeket, 8500 km-mel került az országba 2014 áprilisában, rá két hónapra 12 ezer km, a KEKKH lekérdezés első bejegyzése 2014 november, 9 ezer km. És alvázszám alapján ez egy Fiat Punto is volt... Érdekes.
pe-Ti2016-02-26 21:13:31 // 5870
Ami még feltűnt, hogy a közeli műszerfali képen nagyon csúnyán gyűrődik a kormányoszlop feletti műbőr de lehet ez gyárilag ilyen...
bubo352016-02-26 16:50:08 // 5869
Köszönöm a válaszod! A km nekem is gyanús volt, holnap egy Alfa szervizben megnézetem az általad javasoltakat és egy általános átvizsgálást is, meg amit még ki lehet tudni róla.
Gegee2016-02-26 16:42:11 // 5868
Sok mindenben egyet értek! Kuplungpedálnál sajnos nem km függő a kopás. 30 ezer kmnél is sokkal többet kellene kibírni ilyen alapon Nem valami alaposan lett az megcsinálva sajnos. Nálam is lejött már. Többivel nem lehet vitatkozni.
pe-Ti2016-02-26 14:57:23 // 5867
Ciao!
A km gyanúsan kevés összehasonlításképp a saját tapasztalatom igaz Giulietta:
-a kuplungpedálról nekem 30 ezer után kezdett eltűnni a logó erről már hiányzik,
-a hátsó diffúzor szerintem nem jól áll vagy csak oda van biggyesztve,
-a jobb kapaszkodó és a kormány kifényesedve nekem 70 ezernél nem néz ki így
-az Eper szerint 2012/06 havi gyártás

- a teljesítménye le van korlátozva papíron 119 kw-ra (163 LE) ez opció volt egynémely ország adóbesorolása miatt jelentősége nincs
Mindenképp egy MES diagnosztikai ellenőrzés és rétegvastagság-mérés kellene.
VKG231!!! (156+75)2016-02-26 13:07:21 // 5866
Meghívlak egy sörre :D
bubo352016-02-26 11:09:44 // 5865
Sziasztok! Feleségemnek szeretnénk egy Mitót vásárolni, nézegettünk többet, de ez tetszik a legjobban.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_multiair_quadrifoglio_verde-9658314

Esetleg valaki tud erről a konkrét autóról valamit, vagy a típusról segítséget nyújtani, melyiket érdemes választani? Esetleges típushibák, mire figyeljünk a vásárlásnál?
Előre is köszi a segítséget!
Gegee2016-02-25 08:24:20 // 5864
Hagyományos Tbi? 1750 tudtommal nem készült multiairrel. Lehet, h tudatlan vagyok, de még nem néztem a szelepfedél alá. Viszont áprilisban vezérléscserén leszek Várpalotán, na akkor majd meglesem a vezérműtengelyeket, vagy tengelyt, ha neked lesz igazad. Ettől függetlenül nekem semmi bajom a ME-el, csak úgy tudom, hogy teljesen hagyományos a TBI vezérlése. De ha meglepődöm, esküszöm elismerem majd, hogy tévedtem!
tdemeter2016-02-24 21:12:40 // 5863
Bár nem olvastam az előzményt, de köszönjük a nép nevében is...
Kazes☻2016-02-24 20:22:55 // 5862
Ez mehet az aranyköpések listába! :D
Piritu - 1.000.0002016-02-24 20:15:38 // 5861
Erre iszunk párat a VTT-n! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-24 20:11:45 // 5860
minden autó szar, de az Alfa a legszebb és a legjobb SZAR :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-24 20:10:36 // 5859
70-80e km secc/karalábé
Csöri2016-02-24 19:54:47 // 5858
Az egyik ügyfelem MiTo QV-jába 70 ezernél szállt el úgy, hogy 10 ezerenként cseréltük az olajat benne. Szerencsére nagyrészét bevállalták gariba.
Piritu - 1.000.0002016-02-24 18:43:18 // 5857
Így is lehet közölni információkat. Szarozás nélkül...
pe-Ti2016-02-24 18:36:30 // 5856
Én azért 10 ezrenként cserélem az olajat kíváncsi vagyok meddig megyek el vele..... Egyébként Erhard mennyi egy multiair modul? Már annyira belém állította az ideget a törölt "cartárs", hogy rakok egyet tartalékba a garázspolcra.....
Tedi2016-02-24 18:27:58 // 5855
Szoszát töröltük.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-24 18:27:45 // 5854
sajnos tényleg 70-80e km-et bír a multiair...én nem bánom, hogy a hagyományos TBi-m van :P
.......................2016-02-24 17:59:10 // 5853
nos ez az egész engem abszolut nem érdekel
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak