TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 21:33:56 // 114774
Rendőr malacok.... :-))
GTPeti2011-06-12 21:32:21 // 114773
Remélem még gondolsz néha arra a kis piros méregzsákra. :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 21:31:06 // 114772
:-))))))))))))))))))))))))))
Le is szedem a 3D-t :-)))))
Le is szedem a 3D-t :-)))))
Fairlane2011-06-12 21:29:08 // 114771
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 19:02:42 // 114770
OFF
Az, vazze!
ON
Az, vazze!
ON
atesssz2011-06-12 19:01:39 // 114769
0FF
aztakurvapicsába
0N
aztakurvapicsába
0N
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 18:48:04 // 114768
OFF

ON

ON
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 18:46:45 // 114767
Te se vagy szebb... :-))
Fairlane2011-06-12 18:45:01 // 114766
LOL :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 18:41:56 // 114765
Kell a védelem.
Ilyen fejjel még Gandhi is neked menne :-)
Ilyen fejjel még Gandhi is neked menne :-)
Buksi2011-06-12 16:22:31 // 114764
LOL... :-DDDDDD
Buksi2011-06-12 16:21:31 // 114763
Mennyire olcsón adod? :-DD
Buksi2011-06-12 16:20:45 // 114762
Köszi a védelmet! :-DDDD
Addigra biztos kész lesz rajta minden! ;-)
Egyébként nemsokára megy a fényezőhöz a kicsike! :-)
Addigra biztos kész lesz rajta minden! ;-)
Egyébként nemsokára megy a fényezőhöz a kicsike! :-)
Marklar1552011-06-12 15:42:33 // 114761
De ügye név kötelez... :)
A Marklar is már egy minőségi név...:)))
A Marklar is már egy minőségi név...:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 15:37:23 // 114760
Nem, de még mindig jobban néznék ki úgy, mint egy alacsony pocakos vigyori BKV-killer :-))
Amúgy semmi bajom, csak tapasztalatlan vagyok EBBEN a témában. :-))
Amúgy semmi bajom, csak tapasztalatlan vagyok EBBEN a témában. :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 15:35:31 // 114759
Valamivel azért másabb a motor, mert a hondák száraz hengerhüvelyesek, az Alfák meg nedves.
Marklar1552011-06-12 15:09:24 // 114758
Ez tökk béna így. :))))
Marklar1552011-06-12 15:07:48 // 114757
Csodák nincsennek:) Nem elég csak annyi, hogy turbot rá.)) pl a váltó is nem az 1,3 asé volt, hanem egy nagyobb (talán Ritmo 105TC) féltengelyek sem a pilinszka uno...
NaTo2011-06-12 15:06:07 // 114756
na csevegjetek, én megyek Mesterrel meg Öcsivel slambucot főzünk, és magunkba integrálunk némi alkoholt, úgy 1.1 báros nyomással! Csak hogy a kenés megfelelő legyen! Kb fél óra után a WC-n olajcsere is lesz, a fáradt olajat le kell engedni! Csak nehogy sok legyen a benya, és visszalőjjön a szívóoldalon! :D
NaTo2011-06-12 15:03:57 // 114755
azaz! :) Ilyesmi Uno-ja volt Mesternek is. Az dízel volt, iveco turbóval :)
SZéttekerték a nyomást, és az első próbán induláskor eltörte a féltengelyeket :D
SZéttekerték a nyomást, és az első próbán induláskor eltörte a féltengelyeket :D
Marklar1552011-06-12 15:01:38 // 114754
Az uno T ie csak 0,5 -t tölt (öt) gyárilag. S tökk más volt, mint az 1301 es szívó, v szívó D :)
Amikor egy mőanyag T elostó átkötésével 1 bar felé toltál, akkor kezdődtek a problémák:) Pl simán elcsvart még 3. ban is, kuplung sem bírta, meg a turbo tömítések is kezdtek megpusztulni...
Amikor egy mőanyag T elostó átkötésével 1 bar felé toltál, akkor kezdődtek a problémák:) Pl simán elcsvart még 3. ban is, kuplung sem bírta, meg a turbo tömítések is kezdtek megpusztulni...
NaTo2011-06-12 15:01:32 // 114753
igen, ezt hallottam én is
NaTo2011-06-12 14:54:47 // 114752
Annak idején, mikor a 3.0 V6 64-ösöm "véletlenül" 2.5-ös főtengellyel lett összerakva, a kis kompresszió láttán sokan rámondták, hogy "turbót neki!" :)
de sokba lett volna az átalakítás és a szerelés, meg az alkatrészek.
Gondoljunk csak bele: Venni turbót, egyik leömlősort át kellett volna alakítani a turbóhoz, a turbót valahol elhelyezni ott, a beszívó oldalt újra megcsinálni a turbótól, intercooler hűtőnek helyet csinálni valahol, olajhűtőt beiktatni valahova, írható computer, azt valakinek be is kell programoznia...
Időben is hosszútávú projekt, és sok pénz lett volna az utólagos turbósítás.
Ennél talán egy fokkal egyszerűbb a Kompresszorosítás, mert ott a leömlőt nem kell módosítani, csak egy plusz ékszíjtárcsa kell a kompresszornak.
de sokba lett volna az átalakítás és a szerelés, meg az alkatrészek.
Gondoljunk csak bele: Venni turbót, egyik leömlősort át kellett volna alakítani a turbóhoz, a turbót valahol elhelyezni ott, a beszívó oldalt újra megcsinálni a turbótól, intercooler hűtőnek helyet csinálni valahol, olajhűtőt beiktatni valahova, írható computer, azt valakinek be is kell programoznia...
Időben is hosszútávú projekt, és sok pénz lett volna az utólagos turbósítás.
Ennél talán egy fokkal egyszerűbb a Kompresszorosítás, mert ott a leömlőt nem kell módosítani, csak egy plusz ékszíjtárcsa kell a kompresszornak.
Marklar1552011-06-12 14:51:13 // 114751
Van itt olyan is aki a 2,0 TS helyére rakott 3,7 re fúrt V6 ost... S Neki LMM problémái vannak....) (tudtommal)
NaTo2011-06-12 14:49:20 // 114750
Nos, egy sima szívó motorra 2-3 tizedet nyugodtan rá lehet ám tenni, és el se hiszed, milyen jót tesz a teljesítménynek! :) Én is úgy hallottam, hogy 0.5 bár környékén még módosítások nélkül lehet tölteni egy szívómotort. Max egy erősebb HF tömítés kell, hogy a kompresszió kicsit csökkenjen. A problémát a kevesebb olajzójárat, olajzófurat és az olajhűtés hiánya jelentheti...
Marklar1552011-06-12 14:47:10 // 114749
ááá
Van egy lyikas blokkos V6 motorom, 1db hf nélkül
Van egy lyukas karteres motorom
Van az a motor mindenestől ami mos a feketében van.
(erre gondoltam)
Van egy V6 os komplett 155Falcocknál amit még el sem hoztam...:)
Van egy lyikas blokkos V6 motorom, 1db hf nélkül
Van egy lyukas karteres motorom
Van az a motor mindenestől ami mos a feketében van.
(erre gondoltam)
Van egy V6 os komplett 155Falcocknál amit még el sem hoztam...:)
Marklar1552011-06-12 14:44:24 // 114748
Kezdőik.? :)
Olyan sok fórumon volt már...
Egy szívónak tervezett motorra nem lehet csak úgy (büntetlenül) Tsigát rakni. Az, hogy 0,2-03 at töltsön nem látom értelmét a cicónak sem... A Tsigásnak tervezettett meg sokkal jobban lehet piszkálni is....
Olyan sok fórumon volt már...
Egy szívónak tervezett motorra nem lehet csak úgy (büntetlenül) Tsigát rakni. Az, hogy 0,2-03 at töltsön nem látom értelmét a cicónak sem... A Tsigásnak tervezettett meg sokkal jobban lehet piszkálni is....
NaTo2011-06-12 14:42:02 // 114747
bocs, így rögtön kattintható :)
Ollah Blogja
Ollah Blogja
NaTo2011-06-12 14:41:27 // 114746
Ollah!
http://www.alfaamore.hu/tagok/74/autok/478
http://www.alfaamore.hu/tagok/74/autok/478
NaTo2011-06-12 14:38:02 // 114745
Ha fincsiben járok, mert néha tényleg van ilyen is, akkor országúton hosszútávon 90-110km/h közötti tempónál: ~8~9 liter
városban 2000 körül elváltva: 10-12 liter talán
A 2.5-ös kérdés pont fel is merült nálunk is nemrég. Én nem akarok egyelőre ilyet, nekem bőven elég lesz ez a mostani 2.0 kis nyomásemeléssel.
Van aki szerint minden gond nélkül mennie kell, hiszen a computernek annyira mindegy, hogy a dugók 2.0 vagy 2.5 vagy 3.0 literesek.
Valaki szerint nem működne a dolog, mert a légtömegmérő megzavarodna, és nem tudná kezelni az értékeket.
Namost valamelyik tagunk hosszú hosszú blogjában olvastam, hogy GTV V6 TB motorját felfúrták 2.5-re Schulek Bélánál, és azt tuningolgatja. De ő elég keményen belement a tuningba, ahogy olvastam már intercoolerhűtőt és turbót is cseréltek nagyobbra, computert írtak hozzá, keményen emelték a turbónyomást, szóval ott azért zsebbenyúlós projektek vannak. Mindjárt kikeresem, hogy ki is az.
városban 2000 körül elváltva: 10-12 liter talán
A 2.5-ös kérdés pont fel is merült nálunk is nemrég. Én nem akarok egyelőre ilyet, nekem bőven elég lesz ez a mostani 2.0 kis nyomásemeléssel.
Van aki szerint minden gond nélkül mennie kell, hiszen a computernek annyira mindegy, hogy a dugók 2.0 vagy 2.5 vagy 3.0 literesek.
Valaki szerint nem működne a dolog, mert a légtömegmérő megzavarodna, és nem tudná kezelni az értékeket.
Namost valamelyik tagunk hosszú hosszú blogjában olvastam, hogy GTV V6 TB motorját felfúrták 2.5-re Schulek Bélánál, és azt tuningolgatja. De ő elég keményen belement a tuningba, ahogy olvastam már intercoolerhűtőt és turbót is cseréltek nagyobbra, computert írtak hozzá, keményen emelték a turbónyomást, szóval ott azért zsebbenyúlós projektek vannak. Mindjárt kikeresem, hogy ki is az.
afri2011-06-12 14:35:09 // 114744
mostanában nem hallat magáról ... :-)
szóval már ő is elmélkedett ilyeneken .... azt hiszem fel kell vele vennem a kapcsolatot, és létrehozni egy afri-SD vállalkozást V6 turbósítással kapcsolatban! :-DDD
szóval már ő is elmélkedett ilyeneken .... azt hiszem fel kell vele vennem a kapcsolatot, és létrehozni egy afri-SD vállalkozást V6 turbósítással kapcsolatban! :-DDD
Marklar1552011-06-12 14:30:45 // 114743
Téged (sem) lehet már követni. Nem rokonod SD? :)))
Akinek átadtam a V6 projektemet... Mit gondolsz miért vett komplett TB 164 est a meglévő 3000 es motor mellé?... ;-)
Akinek átadtam a V6 projektemet... Mit gondolsz miért vett komplett TB 164 est a meglévő 3000 es motor mellé?... ;-)
Marklar1552011-06-12 14:27:50 // 114742
Mi van veled???
Hajbeültetésen , hidrogénezésen, mell nagyobbításon + qki átalakításon estél át?
Mert ilyet szőke nők szoktak kérdezni... :)
Hajbeültetésen , hidrogénezésen, mell nagyobbításon + qki átalakításon estél át?
Mert ilyet szőke nők szoktak kérdezni... :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 14:24:30 // 114741
Az inkább nem V6-sor 3?
Abból csinálj egy asztalt. Úgy is lyukas a blokk.. :-(
Abból csinálj egy asztalt. Úgy is lyukas a blokk.. :-(
afri2011-06-12 14:23:59 // 114740
de magát a turbót, meg a coolert, meg a sallangokat rá lehet-e tenni sima szívó 2.5 V6 benzinre?? tehát? :-))
amugy a hondások közt egy csomó van olyan, aki csak egy kisebb turbót rakat a gyári motorra, igaz, hogy csak olyan 0.3-0.5ön tölt, de azt elbírja a japán gyári technika!
az olaszoknál is ki lehetne próbálni!
ezért gondolom azt, hogy a 164-es TB turbómechanikáját rá lehetne-e szerelni a 155 2.5V6osára!
amugy a hondások közt egy csomó van olyan, aki csak egy kisebb turbót rakat a gyári motorra, igaz, hogy csak olyan 0.3-0.5ön tölt, de azt elbírja a japán gyári technika!
az olaszoknál is ki lehetne próbálni!
ezért gondolom azt, hogy a 164-es TB turbómechanikáját rá lehetne-e szerelni a 155 2.5V6osára!
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 14:21:02 // 114738
Ha finoman jársz vele ( ha-ha-ha), akkor mennyit eszik?
Marklar1552011-06-12 14:20:29 // 114737
Miért nem a tesóját kérdezgeted? :)
Marklar1552011-06-12 14:18:56 // 114736
Azért ismerek olyat aki 145 be tett ilyen motort +... :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 14:18:51 // 114735
Miért buzéria? Egyszerűen egészséges megszállottság. Inkább menyjen kocsmába? Hogy néz ki a kocsma előtt a kerítésnek támasztott biciklik között egy Alfa? :-))
Amúgy nagyon szép lett!!! Gratula!!
Ha össze nem töröd addig, akkor a jövőre biztos döntős lesz a legszebb 155 kategóriában. Hiszen jövőre 20 éves a modell :-))
Amúgy nagyon szép lett!!! Gratula!!
Ha össze nem töröd addig, akkor a jövőre biztos döntős lesz a legszebb 155 kategóriában. Hiszen jövőre 20 éves a modell :-))
NaTo2011-06-12 14:18:24 // 114734
A 2.0 V6 TB motor csak úgy fér el a 155-ben, ha az akksi hátra kerül.
Aki szerint meg kevés belőle a 209 gyári lóerő a majd 300 nm-es nyomatékkal, azt szívesen elviszem egy körre. :) Amúgy meg kell bele egy turbónyomás szabályzó, egy chiptuning, és máris ~250 lónál tart úgy, hogy semmit nem kell igazán módosítani a kocsin. A turbós motort lehet a leghatékonyabban tuningolni. A szívónál a tuning nagyon behatárolható, és ha tényleg érezhető lóerőtöbblethez akarunk jutni, akkor nagyon bele kell nyúlni... Én nem bántam meg a 2.0 V6 TB motort, ráadásul alapból szívómotorként jár vele az ember, és mikor hagyom túlforogni 3000-nél, jön a nyomaték, és meglódul a gépezet, mindegy hányan ülünk benne...
Az viszont tény, hogy fogyasztásban nem túl takarékos. Maximum akkor, ha megállja az ember, és 2000nél elváltja. De nem fogod! :)
Aki szerint meg kevés belőle a 209 gyári lóerő a majd 300 nm-es nyomatékkal, azt szívesen elviszem egy körre. :) Amúgy meg kell bele egy turbónyomás szabályzó, egy chiptuning, és máris ~250 lónál tart úgy, hogy semmit nem kell igazán módosítani a kocsin. A turbós motort lehet a leghatékonyabban tuningolni. A szívónál a tuning nagyon behatárolható, és ha tényleg érezhető lóerőtöbblethez akarunk jutni, akkor nagyon bele kell nyúlni... Én nem bántam meg a 2.0 V6 TB motort, ráadásul alapból szívómotorként jár vele az ember, és mikor hagyom túlforogni 3000-nél, jön a nyomaték, és meglódul a gépezet, mindegy hányan ülünk benne...
Az viszont tény, hogy fogyasztásban nem túl takarékos. Maximum akkor, ha megállja az ember, és 2000nél elváltja. De nem fogod! :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-12 14:16:12 // 114733
A kérdés komoly volt :-)
A confidenza viszont nem jutott eszembe. Köszi!!! :-))
A confidenza viszont nem jutott eszembe. Köszi!!! :-))
Marklar1552011-06-12 14:11:45 // 114732
Éjszakás műszak után autókat bontogattni jobb? :)
Fairlane2011-06-12 13:38:56 // 114731
Randa többszínű ezüst, lóg a kipuffja, és a fószer lusta volt lefújatni a kilincseket amiket cserélt...
Egyébként meg kell nézni élőben... :)
Egyébként meg kell nézni élőben... :)
Fairlane2011-06-12 13:03:36 // 114729
Ez most komoly kérdés? :) Valaki mesélte itt, hogy a breda 2-3 hónapot bírt neki.
Szal SKFet. Ha tudod a számát, érdemes csapágybótba is rákérdezni. A confidenza közel van hozzád....
Szal SKFet. Ha tudod a számát, érdemes csapágybótba is rákérdezni. A confidenza közel van hozzád....
Buksi2011-06-12 12:59:58 // 114728
Valahogy biztos össze lehet párosítani őket, csak kérdés, hogy érdemes-e! :-)
Buksi2011-06-12 12:58:13 // 114727
Én személy szerint az SKF-et! :-)
afri2011-06-12 12:46:46 // 114726
új projekt: :-)
mivel valszeg nem jön össze a zAlfa-Lada csere, és a kutyának se kell az Alfa, ezért lehet az lesz, hogy mégis felújítom koppra! .-))
klíma kerül bele, meg másik kasztni, valszeg széleskasztni! :-)
motorral kapcsolatban meg azon gondolkodtam, hogy elég amatőr kérdésnek fog tűnni, de a 2.0 V6tb motorjáról a turbót nem lehetne összehozni a 2.5 V6 motorral???? :-)
mivel valszeg nem jön össze a zAlfa-Lada csere, és a kutyának se kell az Alfa, ezért lehet az lesz, hogy mégis felújítom koppra! .-))
klíma kerül bele, meg másik kasztni, valszeg széleskasztni! :-)
motorral kapcsolatban meg azon gondolkodtam, hogy elég amatőr kérdésnek fog tűnni, de a 2.0 V6tb motorjáról a turbót nem lehetne összehozni a 2.5 V6 motorral???? :-)
afri2011-06-12 12:36:04 // 114725
falcokc-nak van egyébként elég jó állapotú vez.tengelye, asszem 30ért adná a kettőt össz.!
Online tag
1
Vendég1
541