Mert itt a Bükk-Mátra környékén élő autóbuzériával beoltott emberekbe ez belekódolódik, szerintem azért.
Én is elgondolkodtam már hogy egy hójárót csak össze kéne még rakni egyszer. Akár a V6 helyett is..
A Zsigulit ugyanis lehet arra használni amire az ember építi. Télen éjszaka bohóckodni a hegyekben, a hóban. Az valami fenomenális dolog! :)
Egy szép 75V6-ot nem biztos hogy ott csapnék szét. Egy 1.6-ot talán igen, de akkor meg jön az hogy az oroszhoz minden van polcon, minden ki van találva, sokan szerelik, stb..
Longman2011-06-09 13:33:19 // 114628
Robiik2011-06-09 11:45:13 // 114627
Sziasztok!
Elektromosan állítható jobboldali külső tükröt keresek, újra...
Elektromosan állítható jobboldali külső tükröt keresek, újra...
NaTo2011-06-09 11:01:13 // 114626
És van rá esély, hogy szombat délig Marklar magához vegye? BP-en vhol átvenném!
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-09 10:33:14 // 114625
Én tudom, hogy van!
Marklar tudja, hogy mennyi! :-)
Marklar tudja, hogy mennyi! :-)
NaTo2011-06-09 10:26:28 // 114624
V6-ot Ladára cserélni??? :)))
Tsiga!
Gondold meg azért, aludj rá még párat! :)
Egyébként kíváncsi lennék, hogy miért Lada? Ha a hátsókerekes oldschool feeling miatt, akkor már inkább 75-öst vegyél!
Tényleg kíváncsi vagyok az érveidre!
Tsiga!
Gondold meg azért, aludj rá még párat! :)
Egyébként kíváncsi lennék, hogy miért Lada? Ha a hátsókerekes oldschool feeling miatt, akkor már inkább 75-öst vegyél!
Tényleg kíváncsi vagyok az érveidre!
NaTo2011-06-09 10:12:04 // 114623
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-09 09:40:04 // 114622
Jól kinéző kis rendszer! Tessék a piros felületre egy emblémát ragasztani! :-))
Buksi2011-06-09 00:34:45 // 114621
Az enyém is ilyen hipp-hopp kivehetős! :-))
Pepe1472011-06-08 21:12:39 // 114620
Jól néz ki..
sprint832011-06-08 20:50:33 // 114619
Nem is mutattam még micsoda kis "hifit" csináltam a kocsiba. Helytakarékos, és nekem pont elég hangerőt ad. Inkább csak a mély hangok hiánya miatt kell. Abból készült ami itthon kallódott. Adva volt egy kis 2 csatornás erősítő, elég viharvert állapotban. De ragasztottam rá piros matricát és egész jó lett.:)) A ládában meg 25 cm-es a hangszóró, valami olcsó akármi az is. Nem vagyok egy nagy hifi szakértő de nekem ennyi dolog bőven elég. És előnye, hogy 1 mozdulattal ki lehet venni ha útban van.


TSiga ( I am the TSIG)2011-06-08 20:24:25 // 114618
Azért 100.000 angol fontot így elkölteni. :-))
Ádi_39002011-06-08 20:19:21 // 114617
Te, fogalmam sincs. :) Szervízben tettek bele, ami kell. Régebben nagy viták voltak itt, melyik a legtutibb bele; ez a kiszolgált szett ha jól emlékszem sima champion volt. Szóval nyilván tök mindegy; majdnem...
Pepe1472011-06-08 20:14:45 // 114616
Ez de kemény. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-08 20:05:08 // 114615
Én az olajnyomással vagyok így: teljesen jól működik a motor. Nem kopog, nem nyüszög. De melegen 0 bar-on áll a mutató. A kis kanna persze nem világít. Ráadásul a gomba új. A műszerek tájékoztatóak, nem laborműszerek. De akkor is piszkál. Kellene egy mérőórával egyet mérnem...
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-08 20:01:24 // 114614
Gratula! És milyet vettél bele?
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-08 19:59:27 // 114613
Ádi_39002011-06-08 19:52:50 // 114612
Jó estét!
Jelentem, hogy ma, majdnem 230 ezer km-nél, cseréltem a 8 gyertyát. Ezzel a szettel majdnem 60 ezer km-t tettem meg gond nélkül. Az utolsó kb. 2000-en éreztem, hogy már cserélni kéne. Szuper konstrukcióval van dolgunk! Mondjuk ezt eddig is tudtuk.
Jelentem, hogy ma, majdnem 230 ezer km-nél, cseréltem a 8 gyertyát. Ezzel a szettel majdnem 60 ezer km-t tettem meg gond nélkül. Az utolsó kb. 2000-en éreztem, hogy már cserélni kéne. Szuper konstrukcióval van dolgunk! Mondjuk ezt eddig is tudtuk.
Longman2011-06-08 18:38:44 // 114611
Hát ez ilyen hogy egyszercsak már nem műxik.. :))
sprint832011-06-08 11:03:52 // 114610
Nekem eddig teljesen jól működött, most adta meg magát.
Longman2011-06-08 09:16:06 // 114609
Mikor 2009 januárban elkezdtem használni a kocsim, ez volt az első amit kicseréltem. Nehogy egy melegebb tavaszi napon kelljen meglepődnöm..
Longman2011-06-08 09:15:12 // 114608
+ a műszer is csal.. meg a szem is.
Ilyen melegekben egy közepes dugóban is megközelíti a 100 fokot a víz, a műszeren azt már vészesen magas értéknek látod.
Egyébként is normális hűtőfolyadékkal nem forr fel a vized 100 fokon.. :)
Ilyen melegekben egy közepes dugóban is megközelíti a 100 fokot a víz, a műszeren azt már vészesen magas értéknek látod.
Egyébként is normális hűtőfolyadékkal nem forr fel a vized 100 fokon.. :)
Buksi2011-06-08 09:03:58 // 114607
Ez nem jó hír! :-(((
sprint832011-06-07 21:55:29 // 114606
Az normális, főleg ilyen melegben. 92-87°C az eslő fokozat és 97-92°C a második fokozat.
Jupiter1552011-06-07 21:45:26 // 114605
Az bekapcsol, de nem tartom normálisnak, hogy 90 fölött van a víz hőmérséklete normál városi használat mellett... Vagy mégis normális?
sprint832011-06-07 21:33:39 // 114604
Ez a hűtőben lévő hőgomba. Ha rossz akkor nem kapcsol be a ventilátorod.
Jupiter1552011-06-07 21:16:05 // 114603
Ezmiez?
Lehet, hogy az enyém is ezért csinálja, hogy elég hamar túlmegy a 90 fokos jelzésen egy osztást és ott is marad? (Sport műszer, kétszer annyi vonalka van a hőmérőn, mint a normálban). Télen nem volt gond, de most nyáron már nem nagyon akar visszahűlni...
Lehet, hogy az enyém is ezért csinálja, hogy elég hamar túlmegy a 90 fokos jelzésen egy osztást és ott is marad? (Sport műszer, kétszer annyi vonalka van a hőmérőn, mint a normálban). Télen nem volt gond, de most nyáron már nem nagyon akar visszahűlni...
sprint832011-06-07 20:29:43 // 114602
Tegnap majdnem megforrt a víz a kocsiban. Hála ennek a szarnak:

Olyan 105°C körül volt az araszolgatás közben. Még jó, hogy már épp fordultam le tudtam utána rendesen haladni, szépen vissza is hűlt.
Ma este ki is cseréltem, 4800 Ft volt. Még a gyári volt. Ehhez legalább nem kellettek műtős kezek, könnyen hozzáférhető:))

Olyan 105°C körül volt az araszolgatás közben. Még jó, hogy már épp fordultam le tudtam utána rendesen haladni, szépen vissza is hűlt.
Ma este ki is cseréltem, 4800 Ft volt. Még a gyári volt. Ehhez legalább nem kellettek műtős kezek, könnyen hozzáférhető:))
Lokfer2011-06-07 20:21:00 // 114601
Természetesen mindig akkor lenne rá szükség amikor nem mükszik.
Gery832011-06-07 20:04:07 // 114600
Ez működik, csak ma épp nem. Lehet holnap már jó lesz. Próbálgasd.
Gery832011-06-07 20:03:36 // 114599
:) sehogy. nincs most rá időm. :(
afri2011-06-07 19:54:19 // 114598
ez a tied volt? téged jobban el tudnálak képzelni rajta ... :-DD
afri2011-06-07 19:53:01 // 114597
ezt ha ingyen adnák, se kéne!!! :-D
Lokfer2011-06-07 19:40:37 // 114596
Köszi, ez van meg nekem is és sajnos nem müködik.
Buksi2011-06-07 19:26:40 // 114595
Hogy állsz a mocival? És a gyútómodulokkal? :-))
Gery832011-06-07 19:24:58 // 114594
Buksi2011-06-07 18:30:53 // 114593
Szia! :-)
Azt sajnos nem! :-(
Azt sajnos nem! :-(
Lokfer2011-06-07 18:18:02 // 114592
Szevasz kedves Buksi!
Nem tudsz véletlenül egy müködő ePER címet??
Nem tudsz véletlenül egy müködő ePER címet??
Buksi2011-06-07 14:58:00 // 114591
Ez tényleg nem semi! :-)
Buksi2011-06-07 14:55:12 // 114590
Ahogy sprint83 kollega írta! ;-)))
Nekem '99-es! ;-)
Nekem '99-es! ;-)
RoliQ42011-06-07 14:06:33 // 114589
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-07 13:26:35 // 114588
"Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás.
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-07 13:24:29 // 114587
Megvan, mire cseréled:

:-)))

:-)))
norbee2011-06-07 13:18:54 // 114586
Nem szezonos, de épített, igen. :)
Fairlane2011-06-07 11:57:56 // 114585
Xenonos tuninglada? :)
Vikking 3112011-06-07 11:46:27 // 114584
Hihi, eztet még én is tudtam :P
Mennyire tuning?
Mennyire tuning?
szasza9112011-06-07 11:34:22 // 114583
nekem 1999-es...
norbee2011-06-07 11:17:32 // 114582
Arra én is elcserélem vele a V6-ot, valami nagyobbat villantson! :)
sprint832011-06-07 08:33:35 // 114581
Az enyém '98-as autóból való. De ahogy nézegettem 2 féle van de ez nem biztos. Szerintem a régebbi autókon hasonló van mint a 155-ön, nem alu. De nem vagyok benne biztos. A lényeg, hogy '98-as vagy utáni biztos jó. A GTV topicban kérdeztem, de nem válaszolt senki....
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-07 08:24:33 // 114580
SOS-ben mondjátok meg, hogy milyen évjáratú GTV hátsó nyerget lehet feltenni?
Holnapi beszerzés miatt.
Holnapi beszerzés miatt.
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-07 08:23:28 // 114579
Ezt ÉN fogom összerakni, mert ahogy összeraktad az SW műszerfalát... :-))
Online tag
0
Vendég0
389

