azért írtam hogy max 1 tizedet mert végignéztük 1.3ig
vákumot nem néztem,az nem érdekel:)
	mreni2011-06-17 19:07:08 // 115024
	
Dj.Vince2011-06-17 19:05:20 // 115023
	Nincs két egyforma.egyik így csal,a másik úgy.Láttam már olyat is,ahol a vákum és a 0,6-ig ,+-0,1 pontos volt,de utána lineárisan mindig többet és többet mutatott.
	
mreni2011-06-17 19:01:03 // 115022
	nekem az FK max 1 tizedet csal,azt nem mondanám soknak:)
	
Dj.Vince2011-06-17 18:51:12 // 115021
	Nem tudom te neked hova van bekötve az óra,valószínű a pillangószelep után.Nekem is ott van,mivel nekem vákumot is mér.Pontos,hivatalos mérést viszont a turbónál lent kell mérni kalibrált órával.Ez a turbónyomás.Egyébként a beépített órák nagyon sokat csalnak ezért csak tájékoztató jellegűek.
	
Dj.Vince2011-06-17 18:40:13 // 115020
	Nekem megvan az összes szerelési és beállítási manuál.Megvan a gyári(95 utáni) chip komplett(program,amit epromba tudok tölteni,imos és anélküli is).Van kiolvasom is hozzá.A Q4-én mért és kiolvasott értékek-paraméterek,beállítások megegyeznek a manuálokban leírtakkal.A turbónyomást,kalibrált mérőórával mértem.
	
BL2011-06-17 18:12:26 // 115019
	A Q4 gyári nyomása 0.6-0.7 bar ami overboost-al mehet fel 1.0-1.1 -re rövid időre, szóval nálad még sem gyári a cucc :)
	
NaTo2011-06-17 17:29:17 // 115018
	Szerintem Rolinak nem Q4 motor van benne. Vagy az elektronika más.
	
Dj.Vince2011-06-17 16:40:21 // 115017
	Akkor ott valami gebasz van.Nekem minden gyárira van beállítva és így  1,2-1,3 a csúcs (pillanatnyi).1,1 a max és innen ejt vissza,akár 0,5-0,6-ra is.
	
RoliQ42011-06-17 16:27:39 // 115016
	186 ot akartam írni:)  azt tudom hogy nekem soha nem töltött 0,8 többet
	
NaTo2011-06-17 16:24:49 // 115015
	jaaa hogy jaaa! Értem már! :)
Majd megfigyelem én, de az enyémben ilyen nincs szerintem.
	
Majd megfigyelem én, de az enyémben ilyen nincs szerintem.
mreni2011-06-17 16:20:40 // 115014
	de az overboostnak az a lényege hogy padlózod folyamatosan pl 4edikben felmegy a nyomás 1.3ra majd miközben ugyanúgy padlózod tovább a comp visszaejti a fix értékre és úgy tolja tovább
	
mreni2011-06-17 16:19:31 // 115013
	nekem minden fokozatban kitölt teljesen azt hiszem
	
NaTo2011-06-17 16:16:43 // 115012
	Ezt az overboost dolgot akkor sem értem. :)
Én turbónyomást úgy mérek, hogy lepadlózom. Ha nem parkettán nyomom, akkor miért adna maximum töltőnyomást? Nekem a computer minden fokozatban picit többet enged. Gyárilag úgy van, hogy 1-es : 0.5 ; 2-es : 0.6 ; 3-as : 0.7 ; 4-es: 0.8 ; 5-ös: 0.9 bár
Nagyjából!
kb egy tizeddel többet enged minden fokozatban. Több féle lóerőt olvastam hallottam már:
Mester szerint ez 201 ló 290 nm
Totalcar tesztben olvastam 210 lovat. Gondolom változó ez is évjárat szerint. Ha a nyomásemelőt bekötöm, akkor most 5.-ben olyan 1.1 bárt enged, tehát 2 tizeddel többet minden fokozatban. Az 2-esben már 0.8 .
Előző tulaj sszerint ilyenkor 2-esben végig visítós a gumi. Na majd letesztelem hétvégén :)
	
Én turbónyomást úgy mérek, hogy lepadlózom. Ha nem parkettán nyomom, akkor miért adna maximum töltőnyomást? Nekem a computer minden fokozatban picit többet enged. Gyárilag úgy van, hogy 1-es : 0.5 ; 2-es : 0.6 ; 3-as : 0.7 ; 4-es: 0.8 ; 5-ös: 0.9 bár
Nagyjából!
kb egy tizeddel többet enged minden fokozatban. Több féle lóerőt olvastam hallottam már:
Mester szerint ez 201 ló 290 nm
Totalcar tesztben olvastam 210 lovat. Gondolom változó ez is évjárat szerint. Ha a nyomásemelőt bekötöm, akkor most 5.-ben olyan 1.1 bárt enged, tehát 2 tizeddel többet minden fokozatban. Az 2-esben már 0.8 .
Előző tulaj sszerint ilyenkor 2-esben végig visítós a gumi. Na majd letesztelem hétvégén :)
Dj.Vince2011-06-17 16:06:13 // 115011
	
	
mreni2011-06-17 15:56:53 // 115010
	milyen map szenzor van a q4ben?  külső vagy ecuba épített? hány bar-os?
	
RoliQ42011-06-17 15:51:46 // 115008
	nekem meg 198 Le , a Q4 meg 192  vannak különbségek:)  igen mivel más a turbo így ne biztos hogy sokat számít hogy mennyi a nyomás... az attól még lehet ugyan az...! Főleg ha kicsit hozzápiszkál az ember hengerfej több kaja , tengely... 0,8 al is lehet több paci:)
	
mreni2011-06-17 15:40:25 // 115007
	attól hogy több a nyomás nem biztos hogy több levegőt szállít mint pl a q4 a t3al 08on...:)
	
mreni2011-06-17 15:39:36 // 115006
	1.1 a gyári fix nyomás
	
mreni2011-06-17 15:38:46 // 115005
	persze 208 ló gyárilag 300nm-el,nekem bosch vezérlőm van,tudtommal a q4ben iaw a coupeban meg marelli:D
ez csak egy példa volt,ott a csiga is,q4ben t3 nekem t25 stb stb
	
ez csak egy példa volt,ott a csiga is,q4ben t3 nekem t25 stb stb
RoliQ42011-06-17 15:37:59 // 115004
	én elhiszem:) 100 dolog miatt lehet több a nyomásod!  de nem mondanám, hogy ez az alap állapot!:)
	
RoliQ42011-06-17 15:37:06 // 115003
	neked több ló gyárilag nem? egyébként a hiába 16V turbo  fiat,lancia,alfa... más más lóerő... más a kompúter:)  persze itt katalógus adatokat kell nézni  és pár lóerő különbséget... amit már rég elvesztettünk!:D
	
mreni2011-06-17 15:35:58 // 115002
	nyomásmérő órával láttam a saját szememmel:)
	
RoliQ42011-06-17 15:32:36 // 115001
	jaja 0,8 sok olyat hallottam, hogy még annyi sincs meg a Q4ben ! :(  és nincs overboost :( neked viszont kéne hogy legyen,de én úgy tudom   0,8 és az overboost  1et enged... V6TB motoroknál így van, de lehet hogy tévedek... !:) 
1,3 sztem nagyon nagyon sok nekem töltene annyit le is ugrana a hengerfej.. nem beszélve arról hogy a turbó is szétesne:)
	
1,3 sztem nagyon nagyon sok nekem töltene annyit le is ugrana a hengerfej.. nem beszélve arról hogy a turbó is szétesne:)
mreni2011-06-17 15:29:47 // 115000
	ugyanez a motor van nekem is de tartja az 1.0-1.1bart....
	
NaTo2011-06-17 15:27:10 // 114999
	Öcsi Lancia Kappa turbós motorjában úgy működik a dolog, hogy mikor elér egy bizonyos fordulatot, akkor gyorsan felmegy 1.3 bárra, majd lassan leereszti 0.6 0.7 környékére.
	
mreni2011-06-17 15:19:57 // 114998
	elég jól kitalálták,érzésre sokkal jobb,amúgy nem sokat jelent:)
	
NaTo2011-06-17 14:17:19 // 114997
	na az jó lehet! Az enyémben ilyen móka nemigen van gyárilag :)
	
mreni2011-06-17 14:05:35 // 114996
	over boost=túltöltés
A lényeg annyi,hogy padlógázas gyorsításkor a comp enged egy kis túltöltést(néhány másodpercig) pl esetemben ~1.3bar ig majd visszaszabályozza a töltőnyomást az állandó 1.1bar-ra
	
A lényeg annyi,hogy padlógázas gyorsításkor a comp enged egy kis túltöltést(néhány másodpercig) pl esetemben ~1.3bar ig majd visszaszabályozza a töltőnyomást az állandó 1.1bar-ra
NaTo2011-06-17 13:58:41 // 114995
	az overboost pontosan mi?
	
mreni2011-06-17 12:58:34 // 114994
	nem fiat coupe motor,1.1gyári nyomás overboost kb 1.3
	
NaTo2011-06-17 11:42:20 // 114993
	Neked a Fiat coupe motorban 0.8 bár konstans a nyomás minden fokozatban?
	
RoliQ42011-06-17 11:39:21 // 114992
	0,8 bar, de néha néha fel lehet 1re tenni
	
BL2011-06-17 11:38:40 // 114991
	Nem egy mai konstrukció, de ha jó állapotban van akkor a maximális 1.5 bar nyomást tekintve kb 300 lóerőre képes a turbina oldala és kb 235 lóerő kapacitása van a kompresszor oldalnak.
	
mreni2011-06-17 11:21:35 // 114990
	és az mennyit bír? teljesítményre?
nekem most egy jó öreg T25 van fent,de kilátásban van egy T3/T4 elég jó áron...
	
nekem most egy jó öreg T25 van fent,de kilátásban van egy T3/T4 elég jó áron...
BL2011-06-17 11:15:29 // 114989
	Igen, egy régisulis Garrett : TB0367
	
mreni2011-06-17 11:09:40 // 114988
	A Q4eken milyen csiga van gyárilag?  T3?
	
Buksi2011-06-17 10:39:49 // 114987
	Má' alig várom! :-DD
	
NaTo2011-06-17 10:39:24 // 114986
	yihá! :) Úgy legyen!
	
RoliQ42011-06-17 10:30:50 // 114984
	az a baj hogy most inkább némi lakatolás meg ilyesmi kéne.... de a motor nincs elfelejtve... (tengely,chip,AC,nagyobb befecsi,kicsit nagyobb cooler) és akkor megvan a 280LE  (csak egy chip jelent + 40 lóerőt és 60Nm nyomatékot)
	
Buksi2011-06-17 10:19:57 // 114983
	Nagyon jónak kell lennie annak a videónak most már, ha ennyit bajlódsz vele! :-DD
	
NaTo2011-06-17 10:13:27 // 114982
	Direkt reggel korábban felkeltem, de a rohadék dvd író csak plusszos lemezekre hajlandó írni... ma veszek plusszost! Oda kiírom, és behúzom a PC-re, megvágdosom ide-oda, és már tolom is fel ide. :)
	
Buksi2011-06-17 10:09:53 // 114981
	Nagyon állat lesz a gép! :-))
Persze... mondd azt, hogy nem akarod megmutatni nekünk! :-DD
	
Persze... mondd azt, hogy nem akarod megmutatni nekünk! :-DD
NaTo2011-06-17 10:07:15 // 114980
	Aham. Kéne neked is egy chip tuning, egy kis benyaemelés, és már pakolhatnád is be. :) Bár azért a gyári 200+ LE teljesítmény amúgy is elég meggyőző tud lenni, de egy ilyennel még megbolondítva simán plusz 40-50 LE rácsúszik... az meg nem szar :) Akkor már -ha álló helyzetből nem is - 40-50 km/h-ról gyorsulhatsz a Bubarukkal is :)
	
RoliQ42011-06-17 09:50:07 // 114979
	jah eléggé profi.... (nem ócsó) használtan is olyan 60-70E  
Azért nem használom, mert nem emelek nyomást míg nem kap elég kaját... kéne egy jó kis program és akkor állítgathatnám!:) Nah meg nem egyszerű eme kis szerkezetet beprogramozni:)
	
Azért nem használom, mert nem emelek nyomást míg nem kap elég kaját... kéne egy jó kis program és akkor állítgathatnám!:) Nah meg nem egyszerű eme kis szerkezetet beprogramozni:)
NaTo2011-06-17 09:48:01 // 114978
	Úú ez profi cuccnak tűnik! Meséljél már róla! Egyébként miért nem használod?
	
RoliQ42011-06-17 09:46:23 // 114977
	
	
NaTo2011-06-17 09:05:55 // 114976
	Így van. Egyébként jó az elnevezés, mert pont az volt a baja, hogy nem igazán tartotta meg a nyomást :) Viszont most igen igen űberes :) Ugyebár cseréltünk injektorfejeket is, a legnagyobb 701-esek vannak most benne, így van kaja bőven ha kell, és ez érződik is minden tartományban. Alul nyomatékosabb, felül meg meglódul mint a barom :) Tegnap fél órát még kocsikáztam, mert annyira tolós most, hogy végig vigyorogtam :) És akkor milyen lesz még, mikor holnap bepattintjuk a nyomásemelőt?! :)
A videót reggel be akartam digizni, nem volt otthon üres dvd... mert egy külső dvd íróval lehet bedigizni ezt a szart...
...jó behoztam a munkahelyre, itt van digikártya a gépben. Na ehhez meg otthon maradt a kábel! áááá ! Pedig már vágnám!
	
A videót reggel be akartam digizni, nem volt otthon üres dvd... mert egy külső dvd íróval lehet bedigizni ezt a szart...
...jó behoztam a munkahelyre, itt van digikártya a gépben. Na ehhez meg otthon maradt a kábel! áááá ! Pedig már vágnám!
Buksi2011-06-17 00:08:27 // 114975
	Akkor a benyapumpa volt a ludas :-)
András bácsi nyomástartó szelepnek nevezte! :-)
	
András bácsi nyomástartó szelepnek nevezte! :-)
Online tag
1
		Vendég1
634

