mesa2006-05-30 16:14:29 // 1662
Pedig csinálnak.
És ahogy elnézem a Scaglietti által meghatározott vonalat követ, vagyis hogy az oldalél végig vonul a függőleges lámpatesten. Ez látható a szappanszobron is. A két hátsó kör lámpa szintén a Scaglietti motívuma.
Talán a Grande Putno hogy a Maseratira hasonlít, az alfák ezentúl a Ferrarira fognak. Utcai Maser, Utcai Ferka.
Tehát szerintem a Scaglietti lámpáit kapja a 149, elől-hátul.
Tedi2006-05-30 15:47:16 // 1661
Utóbbinak én is örülnék, de erre sajna csak rárakták a 8C elejét :( Az elsőnek meg nagyon buta az arca, ilyet olaszok nem csinálhatnak :))
mesa2006-05-30 15:44:07 // 1660
Az alsó biztosan nem, az szinte egy az egyben 8C, sz'al bárki készíthette.
A felső már közelít a szappanszobrász elképzeléshez, és valljuk be, rajta van aza markáns él, ami a 159/Brera esetében megjelent.
További valószínűsíthetőség, hogy ott szerepel a Bravo és a Delta is, amikkel ugye rokon. Sőt,a delta C oszlopa nagyon hasonló a 147-es C oszlopához, tehát ezek az autók nagyban tükrözik a végleges verziók formavilágát...
A szappanszobrászaton viszont láthatóak Giuggiaro mester sajátos vonásai, méghozzá az alsó légbeömlőkön, az a felső modelleken még nem látható, valószínűleg azok még a Centre Stile tanulmányok a maestro hozzányúlása előtt.
BadBoy2006-05-30 15:15:22 // 1659
Nekem nagyoon tetszik! A Bravo elejéből amennyit látni azt a kicsit, még az is tetszik.
Áki2006-05-30 15:14:31 // 1658
Szép darab lesz 8C orr beütéssel!A felső képben van egy kis rózsaszín árnyalat nem gondolod?:DD:P
count M2006-05-30 15:13:00 // 1657
Áki2006-05-30 15:04:55 // 1655
Te eltudtad képzelni?:D Én is próbáltam de mindig szétesett a kép és nem láttam magam előtt amint egy agyag szobrot próbál megmunkálni!:D Amúgy tuti,hogy szőke szobrokat csinálna ami illik a személyiségéhez!:P
Tommi2006-05-30 14:57:09 // 1654
ROTFL :) Elképzelem Teddyt szobrászként :) Mivel Ő ugye szőke, biztos szőke szobrokat csinálna :PPP
Teddy!
Tudom most mire gondolsz és mielőtt megkérdezed: nem, nem vagyok :)))
Áki2006-05-30 14:54:24 // 1653
Ja ő ekkora művész lélek?!:DDD Hát ha így folytatja még akármi is lehet belőle....akármi csak szobrász nem!:D
zolee1452006-05-30 14:39:19 // 1652
ez nem az új 149-es, csak Teddy beíratkozott valami kézműves szakkörbe, és ott farigcsálnak ilyeneket...:)
Áki2006-05-30 14:35:38 // 1651
Nekem leginkább a színe tetszik ahogy játszanak a fény-árnyék kombinációval,nagyon jó a fényezése bár kicsit mattnak tünik de azért jó!:-))) :P
Tedi2006-05-27 11:38:14 // 1650
Gabriel2006-05-27 02:35:48 // 1649
de sztem lehet ezt még fokozni annélkül, hogy 10 ezerig kéne pörgetni a motort.
bocs, hogy rég jártam itt ész szétnyírom a topicot, de mi van ha a fordulatszámmérőt kalibrálják át és lehet 10ezren forog de 5ezernek láccik :-)
Gabriel2006-05-27 02:32:17 // 1648
akkor a hackerek és a crackerek mellé jön egy új emberfaj "carker", aki a sebességszabályozást üti majd ki, vagy lehet csak letöltjük a netről a cracket :-)
Gabriel2006-05-27 02:28:41 // 1647
"hogy az a kis gömbölyű?"
Ugye, hogy minden út a 147-hez vetet? :-))))))))) LOL
Az Alfákról az emberek nem nagyon tudják, hogy melyik-melyik.
Szerintem erre kellene kitalálni Amore-s névjegykártyát, aminek a hátulján mindenkinek a gépe lenne, és most nincs szmájli a hsz végén figyeled...
Gabriel2006-05-27 02:25:53 // 1646
apropó hátsó kerék... egy németfan kollégám azt mondja venne ő Alfát, de mikor lesz már hátsókerekes... erre én hát itt a 8C-azt mondja ok, de nem olyan drága amit nem tud megfizetni... és igaza van... nincs hátsó kerekes Alfa valljuk be (nem a régi modellekre gondolok)
Gabriel2006-05-27 02:17:06 // 1645
149-ben nem lesz 2.0-ás moci? hm....
Gabriel2006-05-27 02:07:44 // 1644
hát a feneke elég 147 GTA-s...
TarP2006-05-24 13:22:23 // 1643
Szívó motor??? Ammeg minek? Kinek?
Túrót mindenre! Nyomaték is köll, nem elég a literteljesítmény!
Halesz2006-05-24 13:17:07 // 1642
És ha már mindenhol máshol lesz, akkor mindenki hozzánk jár majd gyorshajtani. Ismét fellendül a magyarországi turizmus, a Balaton körülhatsávos autópályát építenek :))
Slowfeet2006-05-24 12:55:29 // 1641
Szóval visszatérve, tényleg lehetne az alfa más. Lehetne az az európai márka, amelyikről mindenki tudná, hogy brutál! 3,2-ből 250 lovat kihozni nem nagy trükk. De ha a liter/teljesítmény mutatóban mindenkit verne, az már okés lenne. Pl most ez a tervezett szívó 1.6 135 lóval jól hangzik, de sztem lehet ezt még fokozni annélkül, hogy 10 ezerig kéne pörgetni a motort.
Kilo166 (Droid#1)2006-05-24 12:54:41 // 1640
A nyugat európai autópályán pedig száguldozni csak az elmaradt országokban készült "buta" autók tudnak majd... Megnő a kereslet a Hindustan Ambassadorra.
count M2006-05-24 12:51:54 // 1638
Ez enyémek nem. Hiszen az Alfákba is belekerülhet ez a cucc.
A Te hsz-eid off-ok? :P :)
zolee1452006-05-24 12:50:45 // 1637
az elmúlt néhány hsz is másik topic:)
count M2006-05-24 12:50:03 // 1636
Első körben az se lenne rossz, ha legalább az emberek öntudatra ébrednének. :) Legalábbis amelyik jogosítványt kap. De ez már másik topik. :)
zolee1452006-05-24 12:47:51 // 1635
...és ekkor a gépek öntudatra ébredtek, és megkezdődött a harc az emberiség ellen. Maroknyi csapatok, földalatti mozgalmak ellenállást szerveztek...:)))
count M2006-05-24 12:47:16 // 1634
:)))
Mindegy, továbbra is azt mondom, hogy ez még jópár évig nem lesz. Pláne itthon nem.
TarP2006-05-24 12:45:53 // 1633
Mindent meghekkelünk, még a robotrendőröket is.
Meg a robotbíróságot!
És lőn nagy pógárháború!
zolee1452006-05-24 12:44:30 // 1632
minden autó tetején lenne egy qrva nagy sárga villogó, és ha ki van ütve belőle a rendszer, és túllépi a sebességet azonnal beindulna, és bejelezne a rendőrségre is.:)))
TarP2006-05-24 12:44:26 // 1631
A seggemen keresztül??? :) :) :)
count M2006-05-24 12:44:17 // 1630
Lehet visszacstolás is. Ha elmegy egy kocsi, de nem pityeg vissza hogy "OK", akkor mi van? Bizony, egyből kiszúrnak, lekapcs, öt év kötél. :)
Vagy meg kell hekkelni a kocsiban a jeladót? :)
Slowfeet2006-05-24 12:43:54 // 1629
Ja, de ha elkap a rendszer (mer az mérni is tud ám), leállítja az autót, rosszabb esetben rád is gyújtja!!! :)
TarP2006-05-24 12:41:32 // 1628
Szerintetek nem ez a szopper lesz elsőként kiütve minden autóból?
DE!
count M2006-05-24 12:41:28 // 1627
Az úgy nem jó. Minden változásról jelet kell adni. Aztán modjuk kihagynak egy jeladót, esetleg éppen egy autópályafelhajtónál, nyomod a gázt minta zállat, de csak 50-el tudsz menni... közbe' érkeznek a pályán 130-al. Nem olyan egyszerű történet ez.
Slowfeet2006-05-24 12:32:44 // 1626
Nálunk ezt fordítva lehetne megoldani. Mindehol 50, ahol meg nem ott ad jelet a rendszer a kocsinak, hogy lehet menni!!!
zolee1452006-05-24 12:31:47 // 1625
nem olyan sok az! Ha azt nézzük, hogy a teljes úthálózatból hány km az ahol az út minősége megengedi, hogy túllépd az 50km/h-t akkor már csak néhány km-ről beszélünk:)))
count M2006-05-24 12:28:51 // 1624
Tekintve hogy Magyarországon a teljes úthálózatra egy ilyen rendszer kiépítése X tíz vagy száz milliárd forint lenne, szerintem kár még a BKV-val fenyegetőzni. :)
zolee1452006-05-24 12:21:59 // 1623
ha ezt a szabályozást bevezetik akár buszra is ülhetünk... Nem vagyok egy nagy gyorshajtó, de néha jólesik odalépni.
Slowfeet2006-05-24 12:06:36 // 1622
Sztem nem baj, hogy odapozicionálják magukat. El kell adni az autót. A minap a kezemben volt egy autópiaci elemzés 2012-ig. Aszerint a trend mindenképp a nagy teljesítmény lesz. A magas végsebesség, nagy lóerő a cél, mert most épp nem a kis fogyasztás-környezetvédelem a trendi (úgy láccik az emberek le se szarják a rekord olajárakat). A kis köbcentis túrós motorok, meg a közepes túrós motorok jönnek szinte minden gyártónál. Aki meg mégis a takarékosságot választja, annak ott lesznek a jó kis dízelek, amikbe az elmúlt 10 évben jópár millió dolcsit/eurót beleöltek a fejlesztők. Végre van ujdonság a benzineseknél is, mert a direkt befecskedezés meg a változó szelepvezérlés nem hozott valami sokat a 80-as évekbeli kifejlesztés óta. Az is vicces, hogy még mindig mennyi új konstrukciót adnak el szimpla 8 szelepes szívó motorral. A fósvágen most büszke, hogy az 1,4-es alapmotor a golfba 75-ről 80 lóerőre izmosodott, de pár év múlva 100LE alatt tényleg csak "méltányos árú autókat" (ld. top-gear) lehet majd elsózni.
Egy dologért imádkozom, nehogy szabványosítsák a most fejlsztés alatt álló külső kontroll eszközöket, vagyis nehogy az úthálózat mondja meg a kocsinak, mennyivel mehet. Láttam már ilyen szimulációt....hogy ha korlátozáshoz érsz, a rendszer utasíthatja a kocsi computerét, hogy max. 50, az elektronika meg szépen korlátozza a kocsi teljesítményét, és tényleg nem tucc 50-nnél gyorsabban menni.
De addig is, hajrá turbó, hajrá lóerő!
zolee1452006-05-24 11:49:19 // 1620
nemrossz, bár épp a legkézenfekvőbbet nem mondtad: gétéa:)))
Halesz2006-05-24 11:48:12 // 1619
Száznegyvenöta
Százötvenkilenca
Spidera
Brera
És tényleg :DDDDDDDDD
Halesz2006-05-24 11:46:13 // 1618
Például elnevezhetnék őket a pizzáikról, meg a tésztáikról! :)))
Lenne pár ötletem :)
zolee1452006-05-24 11:45:23 // 1617
az Opelnél csináltak valami felmérést jó pár éve, és az derült ki (állítólag) hogy az emberek jobban meg tudnak jegyezni "a" betűre végződő típusneveket, és általában jobban is szeretik azokat.
zolee1452006-05-24 11:43:52 // 1616
régi pajzs? sztem pont ilyen van a 159-esen:)
TarP2006-05-24 11:35:02 // 1615
Számokat nem lehet megjegyezni. Szerintem hiba is számozni az autókat.
Ezt könnyebben megjegyzik: Golf, Astra, Testarossa, Cayenne....
Pár év alatt elkopik az ilyen: 12434234523,45123,1223135423,346,4567
Nem csoda :)
BeeGee2006-05-24 11:34:14 // 1614
Szeritnem tuti nem ijen lesz a 149.
Ezt még Da Silva tervezhette, és most megtalálták a leltári íróasztalában a terveket... (dájnamik lájn, régi pajzs forma árulkodó)