Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-19 19:05:45 // 834
Világítás, én azon lepődtem meg, hogy nem tudod kikapcsolni, mert vagy automata vagy be van kapcsolva, sajnos már akkor rátolja a világítás amikor még nem lenne indokolt... Lassan kifogy egy tank benya kivi leszek a fogyira vegyesben
DKori2018-05-19 17:49:39 // 833
Nem teljesen értelek. Ha "közlekedsz" az autóval, akkor amikor megállsz (piros lámpa, vasúti átjáró stb.) akkor olyan állapotban marad a világításod, mint menet közben (vagyis ha automatára van állítva a világításod, akkor nappal menetfényed lesz - csak elöl - éjjel meg megy ilyenkor is a helyzetjelző elöl/hátul, plusz a tompított fény), akár jár a motor akár leállítja a start/stop.

Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
----2018-05-19 17:44:09 // 832
Akkor nem marad más hátra a vasúti átjáróban/pirosban stb., mint elsőnek megérkezni. :P
pettinke2018-05-19 17:38:37 // 831
Nem értem, amit akarsz. Parkolófény, ahogy a neve mondja, az nem megy járó motorral.
DKori2018-05-19 12:54:07 // 830
Szia!

Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
----2018-05-19 11:13:26 // 829
Ezen bőven túl vagyok. A kocsi leállítása nélkül kellene.
pettinke2018-05-19 11:08:09 // 828
Miért nem olvassátok el szegény használati útmutató, amit megkaptok papíron is, letölthetitek online, és emberek vért izzadtak, hogy megírják?

----2018-05-19 10:25:53 // 827
Azaz balra forgatni tudom a tekerőt, csak nem áll ott meg, hanem visszaugrik, amikor elengedem.
----2018-05-19 10:24:40 // 826
Szakmai kérdésem van gyakorló stelviosokhoz: a lámpakapcsolóm három állású, alapból középen áll a tekerő. Jobbra forgatva vmi manuális opció van (az életben nem használtam :D ), balra forgatva parkír. Balra azonban nem tudom forgatni, mert ha elengedem, visszaáll középre (automata). Vkinek tippje, hogy éjjel pl. parkolásnál hogyan tudom parkírra állítani?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-19 07:32:43 // 825
Faxa a kanyarkövető xenon világít, mint az atom, meg jópofa dolog ez az automata távolsági segéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 20:57:32 // 824
mindjárt sötétedik és megyek egy kicsit kivi vagyok a világításra ... lassan elérem a 150km-et :DDD
Piritu - 1.000.0002018-05-18 15:43:19 // 823
Az enyém 2015 őszi, az is kikapcsolva mard.
Piritu - 1.000.0002018-05-18 15:42:35 // 822
Az enyém már euro6 ennél már kikapcsolható. Az euro5-nél jött vissza.
zgi5212018-05-18 13:29:56 // 821
úgy legyen..
vzsiros2018-05-18 13:22:51 // 820
No mire nekem meglesz a gyönyörű misano kék veloce Ti Giuliám, addigra ez minden szépen le fog tisztázódni :) - ennek most, hogy a piroskán ki lehet kapcsolni, és úgy is marad, nagyon örülök.
zgi5212018-05-18 12:57:02 // 819
érdekes egyébként, mert a magyar vagy az on line user manual-ban nem igazán taglalják túl részletesen a témát. az USA leírásban igen:
zgi5212018-05-18 12:46:20 // 818
remélem a Giulia és Stelvio és módosítható.. (lesz) :)

nem tudom mikori gyártás az autód, de 2015 utániak biztosan kérdésesek..
vzsiros2018-05-18 12:40:20 // 817
Az egy hete meglévő Giuliettámban úgy van a stop-start rendszer beállítva, hogy megjegyezze, mire van kapcsolva. Azaz ha kikapcsolva hagyom, úgy marad, ha bekapcsolva hagyom akkor meg úgy. Újra indítás után is.

(ez persze mostani, modellfrissítés utáni verzió)
zgi5212018-05-18 12:34:20 // 816
sztem a Giulietta-nal még nem volt ennyire szigorú az uniós emissziós gyártói kvóta. nem tudom, hogy a garancia alatt hajlandók e kiiktatni, még nem jutottam el szervízben a kérdésig, de ha olvassa kompetens reagálhat.. :)

egyébként automatánál nem olyan vészes, mert a féket felengedve indít és tolja is a váltó. :) viszont nagyon könnyen kikapcsol, még nem üzemmeleg motornál is. egy esetben nem teszi , ha az aksi töltöttségét gyengének méri indításkor.

nem beszélve arról ha kisebb forszírozás után , egy lámpához érve leállítja: turbó??
persze kényelmetlen még hidegben a párásodás, melegben a klíma off miatt.

szerintem ez igazán a hibridekre van/lenne kitalálva, hiszen ott nem iktatja ki a feniteket.
Piritu - 1.000.0002018-05-18 10:49:09 // 815
"újraindítás reseteli vissza a gyárira. a start -stop is ilyen." a Giluetta első sorozata is ilyen volt, aztán a faceliftnél változtattak. Nem tudom, hogy egy új kocsinál miért kell ezt a játékot előről kezdeni...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 09:50:15 // 814
A Giu-nál szoftveresen ki lehet iktatni hogy ne kelljen mindig kikapcsolni a Start-Stoppot a szervizbe mondták tegnap, valamit már pittyegett tegnap egy kikerülésnél nekem ne fékezgessen, mert oldalba rúgom :D
zgi5212018-05-18 09:29:38 // 813
bizonyos funkciókat nem lehet kikapcsolni, az újraindítás reseteli vissza a gyárira. a start -stop is ilyen.

van amit menet közben nem is lehet, mert kiszürkül a menüben.

az FCW default -t nézd meg nehogy meglepődj amikor befékez! :) mikor először tapasztalod az AI-t, meglepő lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 09:24:22 // 812
kanyarkövetőnek biztos az, mert azzal rendeltem, este próba :) Start-stoppot használja valaki? A Giu-ban ki lehet véglegesen kapcsolni itt minden indításnál...
zgi5212018-05-18 09:19:27 // 811
este országúton nagyon jó, ahogy fordul a kormány és követi a kanyarívet.. kevésbé kell lassítani :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 09:17:03 // 810
este még nem mentem vele :)))
zgi5212018-05-18 09:14:57 // 809
milyen a bi-xenon, jól világít este? a kanyarkövetős lett?
zgi5212018-05-18 09:05:58 // 808
értem :(
gratula a tesóhoz, látom majd érkeznek a képek!
DKori2018-05-18 08:24:13 // 807
Gratula!

Csorog a nyálam...pont ebben az összeállításban "must have" nekem is, de reálisan nem igazán mostanában (pár évig pont ezért marad az OFF, de aztán remélem visszatérek :) ).
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 08:16:51 // 806
jah és még egy pozitív észrevétel az alap hang cucc is 4x100W szóval bőven szépen szól.
vzsiros2018-05-18 06:09:53 // 805
Elvitték előlem, és asszony rávett, hogy spóroljunk még 3 évet, akkor aztán olyan Giuliát veszek, amit akarok :)

gyönyörű, piros Giulietta lett.
Szabolcs 1592018-05-18 05:01:37 // 804
Szép jó reggelt kívánok, most múlt egy éves a stelviom, a héten idő is volt a szervizbe az egy éves szemlére minden rendben van a kocsival, legyen szép napotok
Kazes☻2018-05-17 23:22:32 // 803
Pedig sokan nem tudják...! :)
Rolee462018-05-17 23:20:39 // 802
Gratula, kívánok sok boldog km-t vele!Nagyon jó ez a szín😉
Piritu - 1.000.0002018-05-17 22:34:25 // 801
Inkább rajzold le taccspaddal! :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-17 22:30:27 // 800
Gratula :-) Élménygazdag kilométereket vele :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-17 22:13:35 // 799
Ugye nem kell elmesélnem mitől pörkölt a pörkölt :)
Piritu - 1.000.0002018-05-17 22:00:00 // 798
Pedig volt már rá példa :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-17 21:46:09 // 797
Első a pia meg a kaja :))) A szórakozás csak utána
Csabi2018-05-17 21:22:43 // 796
Csodálkozni fogok ha VTT-n nem ég majd oda a pöri..:))
Nagyon szép autó, gratula hozzá!
Zselé2018-05-17 21:16:08 // 795
Gratula, nagyon szép!
Haddel2018-05-17 21:04:39 // 794
Gratulálok ! Kurva szép!!!😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-17 20:53:07 // 793
szerintem sem gáz ez így és a parkradart sem buzerálja... pohártartómániásoknak ebben van két rohadt nagy :)
RomeoOne2018-05-17 20:20:24 // 792
És a rendszám sem gáz egyáltalán. Már akkor is néztem, mikor nem volt fent, hogy ennek azért magasabb az orra, mint a Giuliának, van hely a rendszámnak is. És tényleg, nem takarja le a lámpa alatti íveket és elfér az alsó légbeömlő felett. Giulián sajnos nem ilyen kényelmes a helyzet
Forsberg2018-05-17 19:54:49 // 791
Gratulálok! Gyönyörű gép. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-17 19:54:28 // 790
Csendes :))) Talán 4000 felett van valami benyás hangja
droberto2018-05-17 19:42:40 // 789
Nem semmi verda!
Nagyon nagy gratula hozzá, legyen sok boldog Alfás élményetek vele.
VTT-n remélem majd végre meghallgathatom végre ezt a kis négyhengeres multiair mocit. :)
Milyen a hangja az 59 tBi-hez képest?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-17 18:42:54 // 788
Köszi mindenkinek!
No meg persze nagy, nagy köszönet az Olasz Autók Házának Budaörsön ezen belül is Rohodi Misinek és Lehoczki Jánosnak, nélkülük nem jött volna össze ez az autó ennyiért!
Hogy milyen ez az autó? Nagyon jó, bővebben kib@szott jó, ismét feletették az i-re a pontot, nagyon egyben van minden rajta, a futóműve is jó sportos, a benzin motor is szépen teszi a dolgát, a váltó gyors ég és föld a különbség a rovarhoz képest (a füleket még nem is használtam benne), a Veloce ülések rohadt kényelmesek és tartanak rendesen, igazi kanyarvadász SUV nincs dölöngélés (gyorsan elvittem egy kis kanyarvadász útra), amit még szoknom kell a műszerfal full egyenes, leegyszerűsített, a kipufogó vég full gáz :DDD
Fogyasztás passz piros, majd ha kiautóztam egy tanknyi benyát megírom, az biztos 110-nél közúton 1500-öt pörög, 140-150-nél 2500-öt, a fogyi mérő egyenlőre 9L-en áll...
'''''2018-05-17 17:48:59 // 787
Sok örömet vele! Majd VTT-n megnézem közelebbről! :-)
Kazes☻2018-05-17 16:22:06 // 786
És persze sok-sok boldog, balesetmentes km-t! :)
Kazes☻2018-05-17 16:21:26 // 785
Nagyon cííp, grat! :)





Végül a BICóból PUHos lett...! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.