Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

frusciante2019-07-17 22:28:43 // 1737
Dobni fog hibakodot... 😉 Írni fogja H hanyas hengerben van gyujtashiba ha mégsem és nem tudod kimerni akkor veszel egy jó trafot és sorba mész egyesével rajtuk... Én nem cserélném mind a 6ot egyszerre... Viszont gyertyákat mind cserélném az tuti
GT Ɨ|ѯ2019-07-17 21:26:10 // 1736
A hibásat cserélném első körben de a 6-os csere az igazi / ha tuti trafó a bűnös /
Zoli852019-07-17 21:17:05 // 1735
Az osszes trafot kell cserelni vagy eleg ami rossz?
GT Ɨ|ѯ2019-07-17 20:49:57 // 1734
ha nem akkor gyertya, trafó vagy test
GT Ɨ|ѯ2019-07-17 20:48:55 // 1733
ha abbahagyja 1 percen belül akkor nem, tipikus hidegindítási makranc
Zoli852019-07-17 20:36:10 // 1732
Akkor trafo csere? De hogy lehet kizarni melyik a rossz?
Zoli852019-07-17 20:34:25 // 1731
Total nem mulik el melegen sem csak minimalis lesz.
GT Ɨ|ѯ2019-07-17 17:52:24 // 1730
véletlenszerű gyújtáskimaradás

semmi különös:-)
VV62019-07-17 16:35:50 // 1729
az első 1 percben, utána elmúlik?
Zoli852019-07-17 08:27:43 // 1728
Helló 156 2.5 v6-nál a hidegen jelentkező remegős alapjárat mitől lehet?
GT Ɨ|ѯ2019-07-15 08:28:59 // 1727
hát/at/ fordított, ja:-)))
Kócosw2019-07-15 05:40:31 // 1726
a háttérben meg egy szalmakalap 🤣🤣🤣
Rolee462019-07-14 20:32:10 // 1725


Szomjas is lett🤩,köszi hogy megcsináltad😉
GT Ɨ|ѯ2019-07-14 19:40:13 // 1724
Értékelték az olaszok / is / a Busso-t:-)

Jani72122019-07-14 17:02:43 // 1723
elég vacak lett :)
Rolee462019-07-11 21:56:04 // 1722


Lassan inditható lesz😊🤗
Kócosw2019-07-07 12:16:53 // 1720
kocsi mint a gazdája 😂
GT Ɨ|ѯ2019-07-07 08:13:46 // 1719
A fodrászod rendesen levágta:-DDD
GT Ɨ|ѯ2019-07-06 21:53:38 // 1717
GT Ɨ|ѯ2019-07-01 20:33:18 // 1716
nehéz mostanában, igen...:-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-07-01 09:31:01 // 1715
Csak lassan rájön az ember, hogy hülyeség :D
GT Ɨ|ѯ2019-07-01 07:52:18 // 1714
Ezzel nem vagy egyedül:-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-30 15:09:59 // 1713
Mindig igazat mondok :DDD
GT Ɨ|ѯ2019-06-30 14:33:14 // 1712
Ez igaz:-)

gyári minőségben
Dévid2019-06-29 14:43:43 // 1711
Majd átgondolom. Idén valószínű megint kimarad az Alfázás a dolgok jelenlegi állása szerint. :) Maximum pár km-t teszek bele itt a kertek alatt, hogy mozogjon. Műszaki évek óta nincs már rajta. :D
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-29 12:40:50 // 1710
Ja értem. És nem tudod az esetleges módosított konzolt bekarbonoztatni? Vagy az nem lesz ugyanolyan? Gt biztos tud rá megoldást :)
Dévid2019-06-29 10:45:01 // 1709
Mivel karbonozva van a középkonzolom, én azt nem akarom bántani. A gyári karbon hatású konzolt meg nem akarom visszarakni. De keresek majd helyet neki.
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-29 08:26:22 // 1708
Fl előtt tuti a hamutartó helyére raknék műszert. Valamikor láttam is oda konzolt eladót... tök nagy helyet foglal rossz helyen. Fl utáninál már nem akkora...
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-29 08:21:45 // 1707
Így van. Ezzel szemben te még ezt sem. :(
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-29 08:21:07 // 1706
Személyesen a 8V TS-ben figyeltem akkurátusan. Az csak az egyik, hogy 10w60 elméletileg is stabilabb magas hőfokon (abban a motorban 110 fok fölé is elmegy olykor pedig rendes levegős külső olajhűtője van!), de az a szomorú igazság, hogy bizony az olajnyomásmérő is bekókadt ha egy ilyen menet után alapjáraton néztem (a konkrét értékekre nem pontosan emlékszem, az biztos, hogy egy esetben sem villant a piros, amikor már végképp nagy a baj és a 155 olajnyomásmérője tényleg csak tájékoztató műszer tehát nem is releváns, ha tizedbarokon lovagolnék). A 10w60nál nem volt különbség a 80 meg a 115 fokos olaj alapjárati olajnyomása közt. Nagyságrendileg 0.7 és 1.5 bar körülire emlékszem.

Egészen biztosan lelkiismereti kérdés, de nem kell nagyon sok ahhoz, hogy megszakadjon az olajfilm, ez a 40es melegoldali viszkozitással komolyan hajtva szerintem simán előfordulhat.

A 8v tsnél azért is erőltettem inkább a 10w60at mert a nordoknál gyárilag is 15w50et ajánlottak korábban.

Mondom, nekem ez a személyes tapasztalatom, első kézből, nem a szomszédbéla mondta.

Mivel hatalmas különbség hidegoldalon sincsen a 2 olaj közt, tényleg csak az ár miatt dönteni a talán rosszabb mellett engem nem nyugtatna meg. A márka mindegy is, én a liqui molyt preferálom, mert hiába csak pár tizeddel de magasabb a melegoldali viszkozitása a selénia racingénál. Valószínűleg az már tényleg csak hit kérdése. Anno kitúrtam, valahol ott van a 155 adatai közt.
Abarai2019-06-29 06:19:24 // 1705
> De szívesen megnézek és meghallgatok egy olyan V6-ot, amit rendszeresen 60-as olajjal etetnek, mutat valaki?

Nekem olyan van...
tdemeter2019-06-21 09:41:33 // 1704
Én meg közben elugrottam a családdal az alfa muzeumba Milánóba.
Ha már V6
Dévid2019-06-20 22:25:49 // 1703
Majd ha oda jutok, kap egy halkabb kipufogót is. Szeretném majd valamikor leműszakiztatni, és használni még kicsit.
VV62019-06-20 20:04:32 // 1702
a gmail-t olvasod?
VV62019-06-20 20:03:37 // 1701
Hogy beszélgetsz vele, ha zavaró a motorhang? Egyébként meg ha zavaró, másfajta kipufogó kell. Ha valami jó, nem kell mellé egy másik jó.
VV62019-06-20 20:00:53 // 1700
Egyetértek, voltam arra 1 hónapja. Azért még bőven vannak jó helyek.
ALFA1592019-06-20 19:39:28 // 1699
Mikor kiadták a 156-ot,volt szerencsém az elsők között vezetni egy 2.5 v6-ot.Iszonyat jól ment akkor.Nem hittem volna,hogy még azt a gyorsulást is meg lehet felezni.
liusz2019-06-20 15:27:47 // 1698
Persze értem én hogy a termékpalettában a 156V6 most a Veloce Julis, a QV meg a GTA. Ezen azért méláztam el mert, ha végig gondolom pl. a Nord motor életét 1967-től amikor az 1.8 megszületett a 75-ösig gyakorlatilag megmaradt a 120 ló, TS-ben 140. Az autó meg csak nehezebb lett. Persze más is fejlődött, de most a sportosság azon belül is a gyorsulási képesség a téma. (tudom a nyomaték gyorsít, de miután a ford szám határ alig változott, beszélhetünk teljesítményről is) A 2.0 TS, JTS és beleértve a 2.0Nord-ot a maga 130lóerejével 165-ig ment el (ez 1972-től talán 2001-ig ment végbe). Ebben már benne volt minden trükk, amit szériába be mertek vállalni. A nagy teljesítmény áttörés az utóbbi 5-10 évben zajlik. A 3.2 V6 teljesítményét megduplázta a turbó a QV-ben egyszeriben. Tehát a 30-40 évig tartó lassú óvatos fejlődgetés hirtelen megugrott a széria motorok esetén. Ennek az átmenetnek a lenti határán vagyok én a klassz kis 156V6-ommal. És ez az ugrás még meg lesz szórva egy kis hibridder, őrület. Ja, meg jön a hangtalan csupavillany is.
Dévid2019-06-20 15:04:59 // 1697
Ebben speciel nem vagyunk egy véleményen, a hifi az fontos tétel számomra.
Ha valahova egyedül megyek, akkor kell hogy valami szóljon, a motorhang meg a kipufogóhang egy idő után már nagyon zavaró tud lenni. Ha van utasom, akkor vele beszélgetek inkább.
RomeoOne2019-06-20 14:12:55 // 1696
Kerecsend Eger egy pár évvel ezelőttig jó volt, de elb.szták. Vagyis, objektí@e nézve biztonságossá tették, nem lehet már rajta olyat autózni.
liusz2019-06-20 12:31:24 // 1695
Mi a top három? Elmegyek bizisten!
ALFA1592019-06-19 19:04:16 // 1694
Én sem a qv-vel kezdtem. :-)))
Pl volt a 166 2.5 benyásom.Nagyon bírtam,hogy rohadt hosszan lehetett húzatni minden sebességben.
VV62019-06-19 16:52:32 // 1693
Ebben az országban nincs olyan út, amin én még nem jártam.
liusz2019-06-19 15:56:00 // 1692
Persze, gurulna az mindenfelé. Egyébként a Balaton-felvidék az már egy részleges pipa. Ajánlom, ha mégy Zánkára a Füred-Dörgicse-Akali utat. Kár hogy rövid. Pécsely Dörgicse vadi új út. A kedvencem.
VV62019-06-19 14:20:35 // 1691
Miért "ez jut" másfelé nem tud menni az autó? Balaton-felvidék, Mecsek, Vértes, Mátra, Horvátország, Ausztria. Bárhová elgurul :)
VV62019-06-19 14:18:47 // 1690
Nem kell rédió, úgyis szebb a motorhang.
liusz2019-06-19 13:15:38 // 1689
Ááá. Ha belegondolok, hogy én a QV-hoz képest egy csihegőre mondom, hogy vadállat..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.