Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

bat772018-10-23 17:55:48 // 1507
Kösz! Dehogy gázosítanám...;-)
Azt csak az eleve gázosra kérdeztem, bírja-e a V6.
Bírja, de nem szereti...:-)
VV62018-10-23 17:45:38 // 1506
Jól néz ki, bár egy nagy limuzin kicsit furcsán hat piros színben.
gecsa2018-10-23 17:10:10 // 1505
Azt mondják gázzal elég dízeles a hangja, úgy nem az igazi! :D

Ha kintről akarsz, vagyunk páran Németországban, tudunk segíteni, elmenni megnézni, stb! De csak, ha nem gázosítod! :D
bat772018-10-23 14:50:34 // 1504
Igen jó lenne. De a környéken még 1 GTV-t nem láttam.
V6-ost szeretnék. Hangja miatt is...:-)

Színre ez is bejövős, bár nem GTV.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3_2_v6_progression-13553452
gecsa2018-10-23 14:31:24 // 1503
Tb esetén főleg! Ott már 2500tól indul a tüzijáték.
VV62018-10-23 08:38:24 // 1502
Szerintem a pénzkiadás előtt érdemes egyet kipróbálni, hátha nem is tetszene annyira. Nekem kicsit sok volt a kaparás, amit ezzel az erős motorral mutatott, de még a V6 turbónál is hasonló érzésem volt. Komolyan elgondolkoztam rajta, hogy elég ebből a 2,0 TS.
bat772018-10-22 20:51:56 // 1501
Sajnos nem. :-( itthon néztem csak. De lehet muszály lesz kintről valakivel hozatni...
VV62018-10-22 20:04:42 // 1500
Kipróbálni legalább sikerült egyet?
Piritu2018-10-22 18:46:55 // 1499
Elég gyakran, csak jó helyen kell keresni. Ez itt a jelenlegi 125e km alatti választék :-)
bat772018-10-22 15:22:14 // 1498
Dízelem van. :-)
GTV-t keresek egy ideje...
gecsa2018-10-22 14:14:19 // 1497
Most mégsem dízelt keresel?
bat772018-10-22 13:20:48 // 1496
Valaki elvitte a zöldes GTV-t.
Milyen sűrűn bukkan fel eladó 3.0 v. 3.2 GTV?
Dévid2018-10-21 22:48:52 // 1495
Jól áll! Látom vettél végre egy rendes V6-ot. ;)
Kócosw2018-10-21 21:32:14 // 1494
Mint egy jóllakott óvodás :) :)
Liquid2018-10-21 21:06:16 // 1493
najó, ott azé más tud lenni a szitualizáció :)
gecsa2018-10-21 20:55:22 // 1492
Ez az összefüggés a sitten nem állja meg a helyét! :D
Liquid2018-10-21 20:14:25 // 1491
úgy vigyorogsz mint akit b..szni visznek :) Mondjuk érthető :)
gecsa2018-10-21 18:49:45 // 1489
Még menőbb, mert ez pont egy qv! :D
Haddel2018-10-21 18:22:20 // 1488
Menő!😃
gecsa2018-10-21 17:53:51 // 1487
Dévid2018-10-21 09:49:04 // 1486
Én választottam ezt az utat, együtt kell élnem vele. :)
gecsa2018-10-21 09:40:11 // 1485
Kénytelen vagy turbósat vezetni? El ne sírd magad! :D
Dévid2018-10-20 23:34:03 // 1484
Síkos úton érezni, van egy T elágazás a városban, ahol dombról mész lefelé, és ha nincs forgalom, közel derékszögben lehet jobbra vagy balra kanyarodni lendületből. Ott a TS emlékeim szerint kevésbé tolta az orrát alacsonyabb tapadási együtthatójú útfelületen, mint a V6. Jó, a V6 alatt rövidebb rugók vannak még, gyári gátlókkal, az is bezavarhat. Elég instabil pocsék úton, de már folyamatban van a probléma megoldása. Biztos drága lesz. :D

Alfa V6 blokkot típusidegen járműben beépítve eddig még csak Hawk HF2500-ben és Hawk HF3000-ben láttam, azt sem élőben.

Én szeretem a szívó benzines motorok karakterét, de néha kénytelen vagyok turbós autót is vezetni, igaz a turbós hátsókerekes eddig még kimaradt, talán majd lesz olyan is a kezem alatt. :)
VV62018-10-20 21:30:26 // 1483
Félreértettétek, én az Alfa-motort gondoltam az MX-be. Azt a V6-os Mazda-motort ismerem, gyári állapotában elég gyenge. Turbós motort meg RWD-be nem szeretnék, elég volt egyszer.
Érdekes, hogy neked orrtolós a 156 V6, mert én ebből semmit nem vettem észre. Persze lehet beállítási különbség is.
Kócosw2018-10-20 21:25:48 // 1482
Érdekes freak lehetett az eredmeny...
Dévid2018-10-20 20:49:18 // 1481
A 156 V6 a 2.0 TS-hez képest orrtolósabb, ez saját tapasztalat. De meg tudnám szokni. :)
Dévid2018-10-20 20:45:36 // 1480
Bocs Xedosból van a blokk.
Dévid2018-10-20 20:44:23 // 1479
Németországban. Itthon nem biztos, hogy műszaki vizsgát kapna rá valaki. Ha jól értem egy átépített Mazda 323 2.5 V6 , 2.6-ra fúrva, átépítve a fél motorbelső, egyedi leömlő, egyedi szívósor, egyedi kipufogórendszer. Itt a video róla.
Dévid2018-10-20 20:25:02 // 1478
Az biztos, hogy a súlyelosztása ment a levesbe, de egyenesben egész fürge lett. :)
MX-5-ben a turbósítás a jó megoldás, találtam egy német céget, ők adnak el kiteket plusz építik is nagyban, és a TÜV-öt is megoldják. :)
Csak én keletebbre lakom, plusz még nincs MX-5-öm. :D
frusciante2018-10-20 07:41:02 // 1477
Az 56 nem az én világom... 47 Gta a favorit nálam. Már a Gtket is kihúztam azok is tetszenek, de ha választhatok a 2 közül inkább a 47. Azért köszi
gecsa2018-10-20 05:55:29 // 1476
A 156 ts és a v6 közti súlykülönbségből indultam ki. Valahol biztos vannak adatok.

A 200at meg simán ki lehet hozni belőle, azt viszont nem mondtam, hogy olcsó.
VV62018-10-19 22:35:18 // 1475
140-ből 200? Azért azt megnézném, mennyiből jönne ki.
Egyébként vannak valahol adatok a motorok tömegéről?
gecsa2018-10-19 21:33:30 // 1474
Azért egy v6 kb 70 kilóval nehezebb, mint egy sor4. A többi sallangról ne is beszéljünk. Viszi a súlyelosztást rendesen. Én turbósítanám az egynyócat, de lehet az sem kellene neki. Szívóként is megoldható belőle a 200ló simán.
VV62018-10-19 21:28:00 // 1473
Ez nálunk volt, Magyarországon? Milyen motor ment bele?
VV62018-10-19 21:27:11 // 1472
Ahogy nézegetem a 2,5 V6-ot, lényegesen rövidebbnek tűnik, mint az MX5 saját négyhengerese. Nem biztos, hogy ártana. Ha mondjuk a négyhengerest kompresszorosítjuk, az is rátesz kb. 25 kilót és azt mind jóval a tengely előtt.
gecsa2018-10-19 21:01:18 // 1471
Biztos nem lett orrnehéz. Az mx5nek kb minden előnyét kiírtotta az upgrade.
Dévid2018-10-19 19:56:29 // 1470
MX-5-ben láttam egy V6 átalakítást, nagy szopás volt, és majdnem ráment a barátsága a szerelőnek és a megrendelőnek. :)
VV62018-10-19 11:59:15 // 1469
és még jó közel is van :)
Kazes☻2018-10-19 11:19:36 // 1468
156 nem tecc?! :)
VV62018-10-19 11:11:01 // 1467
Így van. Én semmibe se raknék gázt. Ha nincs pénz, nem autózom; kész.
frusciante2018-10-19 10:57:39 // 1466
Lehet véletlen összefüggés, de kB. Fél éve nézegetem az összes nyugati oldalon a 3,2es gtket és a 147 gtakat és amelyiket gázosan hírdették mindd nagyon olcsó volt és mindd motorbajos.. Lehet h véletlen és lehet h a busso elviseli a gázt, de én eddig ezt láttam.... Egyébként én is azon a véleményen vagyok, h bussoba sose raknék gázt... Ha a fogyasztás érdekelne nem vennék v6ot... Arra van rengeteg megoldás... Van pénz majomra...
GT Ɨ|ѯ2018-10-19 07:18:16 // 1465
gáz?
gáz....
igyunk 1 kv-t:-)
VV62018-10-18 22:49:58 // 1464
Nem Alfába gondoltam...mondjuk egy MX5-be ;)
VV62018-10-18 22:49:02 // 1463
A klíma se ment...
bat772018-10-18 22:09:04 // 1462
Egyszer felhívtam. Azt mondta rendberakatott mindent rajta...
farki2018-10-18 21:47:47 // 1461
Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
Bakker, erre már évek óta van egy, igaz OFF-os, de tökéletes megoldás(és csak egy tank kell hozzá😝😝😝)...
Ui: aki Busso V6-ba gázt akar rakni, vagy rakott, az bekaphassa!
gecsa2018-10-18 21:43:00 // 1460
75be szokták rakni, nem újkeletű. :D

Németből csak vényócat vennék.
VV62018-10-18 20:55:43 // 1459
te vagy az én lelki társam :D
-
Amúgy annyira jók ezek a motorok, hogy ki kéne próbálni valami hátsókerekesben is, mondjuk egy németben :)
VV62018-10-18 20:46:27 // 1458
Elég ocsmány szín: se kék, se zöld - és azért még van pár baja ezen kívül is, pl. a fék jut eszembe, de volt más is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.