Fórum >> Típusok >> 145-146

GEORGE2005-09-30 20:36:08 // 1626
Biztos nem tudta :-)
András bácsi2005-09-30 20:34:20 // 1625
Én meg jó állapotú első kb. 1500-2000-ért, hátsót 2500-3000-ért tudok szerezni. :-)
GEORGE2005-09-30 19:33:19 // 1624
Így viszont tényleg nehéz magyarázatot taláni azokra a karcokra!!
Cgo2005-09-30 19:31:53 // 1623
az autot csak en hasznalom es nem is cipeltem semmit. egesz nap zart parkoloban parkolok hattal a falnak. nem ertem...
GEORGE2005-09-30 19:24:25 // 1622
Barátnő, feleség, nem jár az autóval?? Esetleg véletlenül a csomitartóba be-ki pakoláskor egy szatyor nem sérthette meg??
Cgo2005-09-30 19:23:06 // 1621
ez 1 vagy 2 nappal a fenyezes utan tortenhetett es el nem tudom kepzelni, mitol, kitol...
GEORGE2005-09-30 19:22:06 // 1620
Mostmár jó alaposan járd körbe készitsél listát és utána fújasd, de lehet ennyi lessz rajta újból mert az ember társaink nem vigyáznak, rányitják az ajtót, nekitolják a bevásárló kocsit stb, stb:-(
GEORGE2005-09-30 19:18:49 // 1619
Igen a hátsót kellemetlenebb cserélni :-(( tudom mert a 155-n cseréltem igaz nem külön a jelet hanem kompletten, de akkor sem egyszerű:-)
Cgo2005-09-30 19:13:32 // 1618
az elso meg nem is gond, azt csak megveszed, de meg egyszer cserelni a hatsot, hat arra bizony nincs nagyon etvagyam, rohadt egy munka
Cgo2005-09-30 19:12:41 // 1617
a legviccesebb, hogy en eszre sem vettem a hibat, kb. 4 honapja volt mar nalam az auto, mikor a Szamosieknal Attie eszrevette. Azota cseszte az agyam, mignem vegre lefujattam.

Mire lefujattam mit nem veszek eszre:



brrrr wrrrr
GEORGE2005-09-30 19:08:05 // 1616
Jó! :-)
GEORGE2005-09-30 19:07:19 // 1615
Az Atecnak 5016Ft hotam gyári Alfa jelet előre!
Cgo2005-09-30 19:06:30 // 1614
na milyen lett???

GEORGE2005-09-30 19:06:22 // 1613
Szeva. Nekem a hátsó hibátlan:-) Az elsőt eltalálta egy kavics és elkezdte levetni magáról a felső réteget:-( De a bontóban hozzá jutotam egy komplett pajzshoz amin hibátlan volt az embléma 4000Ft-ért. Így most az első is régi pompájában ragyok :-)
Ricoe1562005-09-30 19:04:50 // 1612
Kicserélték a gyertyákat....1600ft-ot kértek...Szerintem baráti:-) Viszont....kiderült a szelepfedéltömítést cserélni kell enyhe olajfolyást észleltek:-(
Ricoe1562005-09-30 19:03:10 // 1611
Nekem is csúnya jó volna cserélni...Elöl-hátul fakul:-(((
Cgo2005-09-30 18:58:30 // 1610
sziasztok, az Alfa jel nalatok is rondan kifakul? az elso is es a hatso is eleg csunya mar...
Cgo2005-09-30 18:51:31 // 1609
en 4 evente vagy 60e utan csereltettem. Kb. 40e Ft.
Seriff2005-09-30 13:33:05 // 1608
Mennyi egy vez.mód?
András bácsi2005-09-30 10:01:22 // 1607
A vez. mód.-ról egy személyes tapasztalat: 146-osomban 97e km volt, amikor eladtam. Indításkor már kerregett. Az új tulaj csak szíja és feszítőt cserélt, nem is tudta, hogy van ilyen típushiba. Most 140e km van a gépben, nem volt cserélve még mindig. Semmi problémája nincs, sem fogyasztásban, sem teljesítményvesztésben. Az új tulaj egyébként autós szaki szintén, jó pár km-rel a lábában, és nem szokott lassan menni. Most akkor hogy is van ez?
146megyi2005-09-30 09:39:17 // 1606
Larini: Mert márkaszervízről van szó és ennyi szereléssel együtt :-(
Larini2005-09-30 09:34:54 // 1605
Mitől 70K? Nekem a Lancia Kappáét tették bele 35 rúpiáért!
146megyi2005-09-30 09:30:12 // 1604
Larini: Köszi az infót. Szamosiékkal csak egy baj van, az hogy pestiek én meg szegedi vagyok :-( Tudom hogy a legjobb alfa szervíz, de nem márkaszervíz, így az árait nem lehet összehasonlítani egy márkaszervíz árával. Kár hogy itt a közelben nincs olyan jó maszek szervíz mint a szamosiék... Az LMM-em jó, csak kíváncsi lettem volna hogyan takarítják. A vezmódosítóm azóta kerreg indításnál hogy megvettem az autót ha jól emlékszem, de csak hidegindításnál és tényleg rövid ideig. Télen talán kicsit tovább, de az utóbbi időben mintha még rövidebb ideig kerregne. Akkor most mi van? Adjak ki a cseréjére + 70.000 Ft-ot vagy javítókészlet pár ezerért, vagy hagyjam a francba???? De akkor mi van ha nem sokára beszarik és akkor új vez szíj procedúra????
Larini2005-09-30 09:15:12 // 1603
Szia! Én is gyári alkatrészrekről beszéltem! Nekem a Szamosiék csinálták, Ők is vállatak garanciát a szerelésre. Nekem próbálták kipucolni az LMM-et, ami ki is merült a csatlakozó "kontakt-sprével" történő befújásában. Nem igazából volt eredménye, csere, +32 rúpia a kiadási oldalon! :(
146megyi2005-09-30 08:17:02 // 1602
Skacok: Kösz a segítséget! Bár lehet hogy nem mindenki olvasta elég figyelmesen a hozzászólásomat ;-) Az árak amiket írtam márkaszervízben történő cserére vonatkoznak és csak gyári alkatrészek árai voltak!!!!! A gyári alkatrészek együttes ára (vezszíj, hajtó fogaskerék, feszítőgörgő, csapágy) olyan 60.000 Ft körül jött így ki, ami ha utángyártottakat számolunk olyan 36.000-40.000 Ft körül lenne! Én egyébként szegedi vagyok, nem pesti (hála az égnek:-) És van is olyan maszek szerelőm aki az egyéb javításokat csinálja olcsón, csak az a baj hogy a vezérléshez nem akar hozzányúlni, mert nincs neki olyan spec kulcsa ami a vezérléshez kell és azért sem mert az egyik haverja cserélt egyszer vezérműszíjat Alfán és utána átugrott a szíj tönrebaszta a motort... Tulajdonképpen bogarat ültetett a fülembe és elgondolkoztam azon, hogy ha márkaszervízben cseréltetem akkor nekik kötelességük 1 év garanciát vállalni a szerelésre, és ha ők szerzik be a gyári alkatrészeket akkor az alkatrészre is jár a garancia, azonban ha én viszem az alkatrészt és ráadásul utángyártottat, és véletlenül átugrana a vezérlés és kifingana a motor, akkor úgyis ráfognák a szervízben hogy a hibás utángyártott alkatrész volt az oka. Ezen okok miatt maradt a márkaszervíz, ahol mint kiderült szerencsére a munkafelvevő volt osztálytársam és mondta hogy meg tudjuk úszni olcsóbban a dolgot. Ez az olcsóbban lett az 50%-os szerelési díj és minden gyári alkatrészre 15% kedvezmény, így mindenestül lenne a szíjcsere 74.640 Ft. Szerintetek érdemes gyári alkatrészeket venni, vagy jó az utángyártott garancia nélkül??? Ja és mi a fene legyen a vezérlésmódosítóval??? Mert még jó, de ha már szét lesz szedve a vezérlés nem lenne érdemes legalább egy felújítókészlettel felújítani??? Kb. 50.000 Km van benne, előtte 20.000 körül lett kicserélve a gyári, még a kocsi előző tulajánál garanciában. Másik kérdés, LMM-et hogyan lehet "kitakarítani" hogy ne legyen baja utána?
Balage2005-09-29 16:54:07 // 1601
Szerintem sem volt sok az a 132K, bár hál' Istennek nem nekem kellett kifizetni... :-))))
Larini2005-09-29 16:51:49 // 1600
146megyi írja: "Nekem haveri alapon 74.816 Ft lenne mindennel együtt gyári alkatrészekkel" Na, nekem erre még rájött egy vez módosító, selénia20K, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő! Akkor most mitől is drága?
zee2005-09-29 15:57:09 // 1599
Na srácok,nekem a Balage által említett szerelő csinálta a gépemet és nagyon meg voltam elégedve a munkával és az árral is.
Ezek lettek cserélve:
Kicsit meg is van görbülve a dolog.
Csak az autót vittem és 36EHUF-ot fizettem.
Seriff2005-09-29 15:36:45 // 1598
132K?? Annyit én még egy helyen se láttam:)
Larini2005-09-29 15:32:30 // 1597
Jól beszélt az embered! 60 ezer az intervallum! Viszont ha a görgőket fémre cserélteted a következő hatvannál már csak ellenőriztetni kell! A vez módosítót cseréltesd ki, a javítókészlet időleges megoldás. Nekem komplett vezérlés csere, vezmód csere olaj, olajszűrő, pollenszűrő megállt 132K-ban!
Balage2005-09-29 14:49:40 // 1596
Igazából én sem tudom, de az biztos, hogy egy kis idő múlva már alajáraton is olyan hangja lesz mint egy rekedt kávédarálónak. És az is biztos, hogy mechanikusan sem tesz jót a motornak. De ezt a kérdést tedd fel nyugodtan a Szerelőműhely topicban, biztos elmondja valaki.
Ricoe1562005-09-29 14:43:09 // 1595
Ha a vez.mod megadja magát akkor mik a tünetek?
Balage2005-09-29 14:34:29 // 1594
Az tényleg nagyon szar, ha átb***ák a fejed... :-((( 1. Gondold végig, hogy mit akarsz megcsináltatni. 2. Nézz körül, ki mennyiért, mit csinál. (Elaforg, Szamosi mester, SN, Bandi... a teljesség igénye nélkül) 2.5: Alkudj a felébő! :-))) Nekem eddig bevált a vez.mód upgrade egyébként. Ha már úgyis cserélik a görgősort, ennyit biztos megér. Sokkal szarabb lenne még 10K km után mindent újra cserélni, márpedig a már hallható vez.mód gyorsan csereérett lesz.
beeep1462005-09-29 14:30:46 // 1593
Csatlakozom Balage-hoz, szerintem is sokat kérnek. Nekem aki szervizeli az autót, itt nálunk az Alfa szalonban szervízes, ő szerzi az alkatrészt, és 3 hónapja csinálta a vezérműszíjcserét, 40 Khuf volt. A vez.mód cserére is szvsz. 45-50 Khuf körüli árat mondott.
Ricoe1562005-09-29 14:29:37 // 1592
Hát csak azé mert most cseréltettem 23ezer kmmel ezelőtt v.m.szíjjat....és akkor még totál nem voltam tisztában azzal hogy mit kénne még "upgradelni" pláne az érdi átb....szos szerelő se.....
Balage2005-09-29 14:24:45 // 1591
" vez.mód upgradenek " na ezt még nem hallottam :-))) Az én szerelőm anyaggal együtt cseréli 10-12 HUF-ért. De ha már úgyis leszedik a vez.szíj, meg görgőket, szerintem ezért nem nagyon számolhat fel +munkadíjat. Vagy csak nagyon keveset! Persze ez Pécs, nem Bp. kicsit olcsóbban is hajlandóak dolgozni a szakik... És az sem mindegy, hogy Te viszed az alkatrész, vagy Ő hozza. Nekem szerencsém van, a srác tényleg nagyon megbízható, és gyorsan és precízen is dolgozik. Ráhagytam az anyagbeszerzés, úgyis Ő tudja mi való igazán bele. Eddig bevált. ;-)
Ricoe1562005-09-29 13:58:20 // 1590
És eza vez.mód upgradenek mennyi vége munkadíjjal?
Balage2005-09-29 13:50:34 // 1589
Hát én egy picit sokallom az árakat. A tavasszal csináltattam meg a cseréket, + olaj, szűrök stb. És emlékeim szerint az általad említett részmunka nem volt több 40e-nél, anyaggal együtt, számlára. Egyébként a srác a pécsi szakszervízben melózik, szal ért is hozzá. A másik kérdésedre a válasz, szerintem az indításkori kerregés hamarosan felerősödik, úgyhogy lehet, hogy megérné most cserélni, vagy esetleg megpróbálkozni a vez.mód javítókészletével. Nekem eddig bejött, az ára kb. 2 ezer HUF, és ha már úgyis szétszedik, akkor mindegy. Ez az én véleményem, nem biztos hogy igazam van. Majd jönnek a nagy öregek, és megmondják a frankót! :-)))
146megyi2005-09-29 13:40:36 // 1588
Skacok: Vezérműszíjcserével kapcsolatban kinek mi a tapasztalata? Úgy emlékszem 146 1.6 TS-nél 120.000 Km van előírva a szervízkönyvben, de a szervizes haverom azt mondta 60.000 Km-nél ajánlják a cseréjét, mert a feszítőgörgő gyárilag műanyag és ha elkopik, könnyen átugrik a vezérlés és tönkrebassza a motort. Jó haver, osztálytársam volt ezért nem hinném hogy át akarna baszni. Most 70.000 Km van a mociban, tehát már javallott lenne a cseréje. Kinek mennyiért cseréltek vezérműszíjat? Nekem haveri alapon 74.816 Ft lenne mindennel együtt gyári alkatrészekkel. Minden alkatrészre 15% kedvezménnyel, a mukadíjra pedig 50% off-al: Munkadíj (3 óra) 14.310 Ft Vezérműszíj 15.086 Ft Hajtó fogaskerék 7.703 Ft Feszítőgörgő 26.827 Ft Csapágy 10.888 Ft Összesen 74.816 Ft A cserekor már fém feszítőgörgőt raknak be, így a fő "gyenge pont" már ki is lesz küszöbölve és következőre talán már nem kell 60.000 Km után cserélni, elég lesz 80 vagy 100 ezer után, remélem... A vezérlésmódosítóm még jó, csak indításkor kerreg egy picit pár másodpercig míg az olajat felkapja, tehát azt még nem kellene cserélni, de most jön a rossz hír. Ha mondjuk 10.000 Km múlva beszarik a vezmód és ki akarom cseréltetni, a márkaszervízben csak vezérműszíj cserével együtt vállalják, mert előírás hogy a levett szíjat nem rakhatják vissza. Ergo most kicseréltetem a vezérműszíjat, mert már benne van a korban (70.000 Km-5 év) és mondjuk 10.000 Km múlva beszarik a vezmód, akkor cseréltethetem újra a szíjat :-( Jó mi? Egyébként a vezmód cserére olyan 70.000 Ft körüli árat mondtak. Ti mit tennétek a helyemben? Én most kértem egy árajánlatot az alkatrészboltos havertól, hátha olcsóbban kijönne a szíjcsere alkatrészára mint az ajánlott kb 60.000 Ft
Seriff2005-09-28 23:19:06 // 1587
mármint a maszk,bocs. szerintem teljes mértékben kompatibilis a régebbivel. pajzsot épp a múlt héten vettem magam is Banditól- kérdezd meg, nem kizárt, hogy van még neki vhol.
Seriff2005-09-28 22:52:40 // 1586
www.italauto.hu 7-8ezer pénz, új, utángyártott
bigi2005-09-28 22:06:45 // 1585
Szeva hűtőmaszkot keresnék a 145 verdámra mivel a sajátja törött a gépen jelenleg a sűrűbordás található,de én olyat szeretnék mint ami aCgo gépén található tehát az érdekel méretarányos e a kettő.Ezen túl az elejére alfa jelet krómkerettel együtt.
Seriff2005-09-28 21:22:12 // 1584
Uram, azt hiszem nem értjük egymást! Én eredetileg is viccből írtam, hogy olaszos a hangzása, mert valószínüsíthető módon olaszok készítették olasz autókról.
twin2005-09-28 21:04:43 // 1583
Ha nem,hát nem
Seriff2005-09-28 20:48:13 // 1582
télleg? nemááá:))))
twin2005-09-28 20:27:48 // 1581
Mivel olasz
Cgo2005-09-28 20:03:16 // 1579
Bandi, kerdezz ra a valtora is, volt valami kinja es emlekszem javitottak v. csereltek.
Seriff2005-09-28 19:35:38 // 1578
Azannya, én eddig ezt service cd-nek hívtam, de tény, hogy a Ricambi jobban hangzik, meg olyan olaszos is:)
zee2005-09-28 19:12:15 // 1577
Tulajdonképpen az autód alkatrészeire bontva rendelési számokkal. Látod nem röhög senki. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak