WarbiRunner (Gyuri) - főkép
>> SzervizAlfa 146 1.9 JTD // 2015-05-15

Akinek nem inge, ne vegye magára. De könyörgöm, nézzetek rá a naptárra. Az évszámra. Vagy hogy hányadik századot írunk. És felejtsétek már el a szigetelőszalagot! Hiába mondjátok hangzatosan, hogy "rendesen körbe bandázsoltuk". Egyrészt nem bandázs, másrészt egy fél tekercset is rádolgozhattok, akkor sem akadályozza meg, hogy az alatta lévő forrasztás, csatlakozó elkorrodáljon.
Apropó csatlakozó. 1989 volt az utolsó év, amikor Keletnémet országban motortérbe víz által ért helyre natúr védtelen késes csatlakozót tettek. Tudom, szigszalag. Kiábrándító, de NEM védi meg. Így eshet az, hogy a lelkesen megsufnizott klímám, amit 5-ször ha használtam a múlt szezonban, idén tavasszal ismét nem indult el.
Elárulok egy nagy titkot. Létezik úgynevezett vízmentes csatlakozó! Lehet venni, boltban. Polcról. 1200Ft.
Ha már volt szíves az aranykezű levágni a gyári aljzatot a klíma kuplungról, mert nem fért hozzá másképp (a szigszalaggal), legalább megcsinálhatta volna rendesen.
Vannak ám még titkaim! Forrasztó olaj, zsugorcső...hajjaj mi is az?
Jajj hát a zsugorcső az pont arra van, hogy ne érjen össze a plussz meg a mínusz. Persze, tudom, szigszalag.
Ja..jut még eszembe más is. Ha az egyik vezeték rövidebb, akkor a hosszabbikból vágunk. Nem toldjuk meg egyformára csak azért, hogy beférjen az ormótlan (és szétégett) hegyű 220V-os forrasztó páka amikor a késes csatlakozókat dolgozzátok a drót végére.
Ha hiszitek, ha nem, elkorrodál még a zsugorcső (no mi a fene?) alatt az is!
Az alumínium csatlakozó és a rézvezeték barátságát inkább nem fejteném ki...
Csak annyit mondok...ha nem megy, vagy csak így megy, akkor inkább NE csináljatok semmit. Több munka rendbe hozni, mint egyszer rendesen megcsinálni.