Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

padocska2008-11-30 15:33:15 // 22723
Az ajtót is ezért nem lehet becsukni?
padocska2008-11-30 15:32:36 // 22722
oké, marad a tecsó :)
RoliQ42008-11-30 15:15:16 // 22721
benzinkút felejtős eltúlzott haszonkulcsal dolgoznak!!!
padocska2008-11-30 15:12:20 // 22720
....hát csak a tesco marad abből a megfontolásból, hogy vasárnap van, vagy benzinkút.
Valakit elüldözök érte :)

Remélem csak ez a baja, utálnék holnap vonatozni..... :S
RoliQ42008-11-30 15:07:33 // 22719
hát ha zárlatos akkor próbálgathatod... sok eredménye nem lesz! mivel autós bolt nem igazán vagy nyitva jó a tesco is.... úgyis 2 év gari van rá!
Poló2008-11-30 14:55:14 // 22718
Tescoban ne vegyél akksit! Ott állnak a polcokon már régóta és ez nem tesz nekik jót. Inkább autós boltban vegyél.
padocska2008-11-30 14:54:57 // 22717
....aha! De mivel????????
Óhogyazamagasságosságos............
padocska2008-11-30 14:53:13 // 22716
Aszondjátok akkor ne bikázgassam, mennyek a tecsóba aksijé?
RoliQ42008-11-30 14:28:47 // 22715
teljesen igaza van Csörinek ! Nekem is ez volt tegnap elött azelött tökéletesen működött aztán hirtelen semmi! Új akksi bele és már jó is volt minden!
Csöri2008-11-30 14:25:38 // 22714
Új akksit bele, szerint zárlatos lett.:(
padocska2008-11-30 14:17:58 // 22713
Autóm még mindig áll, de legalább már annyira lemerült, hogy a riasztó csak kattog, az ajtót pedig nem lehet becsukni........
Valakinek valami ötlet?
Esetleg valami szerelő Monor környékén, aki meg tudja nézni?
padocska2008-11-29 17:36:48 // 22712
Köszi fiúk, próbálozom....
Nem tom hol kell kikapcsolni a riasztót...:S gáz? :P
HátvédRomeo2008-11-29 17:31:52 // 22711
Etel cartársnő hsz között keresgélj. Neki volt hasonló probléámja.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-29 17:31:37 // 22710
a pozitív sarunál az elosztó fedél el van oxidálódva...mozgasd meg és indul....aztán pucold meg!
HátvédRomeo2008-11-29 17:30:47 // 22709
Talán kábel szakadás valahol.
Olvass vissza itt, mert egy Angliai Hölgy tagunknak multkor ilyen baja volt!! Oda elég jó megoldásokat irtak a Cartársak.
Riasztót addig kapcsold ki, csak nem loptyák el addig!
padocska2008-11-29 17:25:55 // 22708
Segítség! Segítség!
Olyan tüneteket produkál a kicsike, mintha lemerült volna az aksija, de nem lehet feltölteni. Illetve teljes töltött állapotban sem indul, a riasztó meg folyton visong. Mi baja van?????
HátvédRomeo2008-11-29 16:51:23 // 22707
óra vízcsere=vízóra csere! Hoppá :-)
HátvédRomeo2008-11-29 16:43:18 // 22706
Na ennél rugnám picsán de csúnyán. Ugyanis a blombáér legalább is nálunk nem kell fizetni. Nem olyan rég volt óra vízcsere 5 évente elviszik és újat hoznak. Nálunk ez ingyé ment. Tudtommal, tőlünk pénzt nem kértek, onnét sejtem. Közös képviselő se mondott összeget csak jelen volt. Szal, egy blombáér, meg garanciás javitásér, nem fizetnék. Edig se tettem. :)
HátvédRomeo2008-11-29 16:39:22 // 22705
Hozzá vetőleges számok voltak.
Bár 147 -en láttam, hogy olaj és pollen csere, cirka + még kiütötte az időszakos cserét laptoppal, kb 50 perc volt. Gell Carival voltam épp Győrben kötelezőn tavaj. Forró motornál hamar kicsurog az. 156-nél nem tudom, bár a motorok ugyan azok, mint a 147-ben TSek. :)
Ez viszont valami OFF autó volt 5-8 éves A Hölgyikénél, kis pici fos.
Lényeg a lényeg kurva drága városba lakunk.
Youri2008-11-29 10:15:48 // 22704
Akkor majd ÉN: felhááááborííííítóóóó....!! :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-29 10:05:17 // 22703
jah míg beállsz, emelő, kartelvédő leszed kb az 15 perc :DDD nem akarom a szerelőket védeni de ahogy mindenkinek úgy nekik is van egy rezsi óradíjuk.... érdekes azon senki sincs felháborodva mikor kijön a vizes hogy új plombát rakjon az órára (az tényleg 15 perc, a kaputelefontól a lakás elhagyásáig) és elkér 5 rugót....vagy mikor veszel egy új gáztűzhelyet és kijön a gázos (garancia végett) rátekeri a hollandert kb 1 perc és 8 rugó stb stb....
Youri2008-11-29 09:56:50 // 22702
Le se csöpög az oil 10-15 perc alatt...Én a sajátomat 30-40 perccig eresztem...
Youri2008-11-29 09:55:55 // 22701
Garázsló :-DDDD És ráadásul nagyon ügyes !!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-29 09:51:38 // 22700
olajcsere 15 perc? pollenszűrő 15 perc? kivi vagyok ki cseréli ki ennyi idő alatt mondjuk az én autómon annak kifizetem a dupláját...
RoliQ42008-11-29 08:52:04 // 22699
amit itt felsoroltál... az szerintem kicsit lehúzás...! Az ebben a szomorú, hogy aki ismeretlen ilyen körökben és bemegy egy üzletbe sajnos ki kell fizetnije ezt az összeget mert nem tud mást tenni! egyébként én is úgy vagyok vele, hogy inkább fizetek többet de normálisan csinálják meg! de sajnos erre sincs soha garancia! Az ember akkor járna a legjobban ha saját maga csinálná, van akinek nem megy, olajcserét és hasonló dolgokat komolyabbakat is magam csinálom! így nem fog 4000 forintos olaj kerülni az autómba a kifizetett 10000 helyett!
HátvédRomeo2008-11-29 02:40:08 // 22698
Roli, felénk sokan öszetették a 2 kezüket ennyi szerelési pénzért, mert 40K-t kértek csak tőlük.
Volt ahol épp zöld kártyáztattam és olajjal, szűrőkkelvel együtt kértek 25K egy Nőtől.
- olajcsere, 2500=15 perc
- fagyálló töltés mérés, 1500 =15 perc
- izzók ellenőrzése, 1500 =10 perc
- pollenszűrő csere 2500 =15 perc
- Zöld kártya 7500= 15 perc
- Olaj 9500
FT.
HátvédRomeo2008-11-29 02:30:49 // 22697
Ha kell elmegyek Veled ha épp ráéek. Amúgy is szívesen megismerném személyesen. :)
HátvédRomeo2008-11-29 02:28:45 // 22696
Spoon! Itt Laciékon kivül nem lesz több tutti szerelő. Ez Kanizsa sajna, multkor mondtam.
Ha Laci nem vállalja, vagy be van fogva sok melóval, akkor azt mondom CSörihez kocogjál fel! Sztem addig kibirja. Ésakor egy batár nagy kő sik le a szívedről, mert ott tuttit kapsz. :)
spoon_542008-11-28 22:22:25 // 22695
Köszi szépen, ezek szerint az alkatrészárak korrektek, csak korrekt szerelőt kell már csak találnom, aki ért is hozzá.

Nagykanizsán lakom kicsi országunk délnyugati csücskében. Megköszönném, ha tudnátok ajánlani egy jó műhelyt, ahol korrekt árban dolgoznak hozzáértők!
RoliQ42008-11-28 20:30:59 // 22694
termosztát olyan 12 ezer!
Liquid2008-11-28 16:45:43 // 22693
- az árak korrektek, de a 2.0TS-nél van balanszt szíj és annak görgője, azt is cseréld (nem tudom mennyi de kb. 15-20e )
- a vízpumpa fontos (10e) és ha már eccer le van eresztve a hűtővíz, sztem cseréld ki azt is
- a hosszbordást cseréld ki
- ez így olajcserével, vezmóddal, munkadíjjal együtt kb. 130-140e lehet (termosztát nélkül, az nemtom mennyi)

a 40e-t munkadíjnak kissé soknak tartom még a fele is majdnem sok
zee2008-11-28 14:07:58 // 22692
Egy kis érdekesség:

hamisított NGK gyertyák

Mondjuk azt nem tom, hogy a mieinkbe ez kell-e.
Mulder2008-11-28 13:16:58 // 22691
Hi
Vízpumpát mindenképpen cseréld. Elvileg azzal áll össze a teljes szett.
Ha lehal és megint szét kell szedni az sokkal drágább.
RoliQ42008-11-28 12:59:10 // 22690
Én az alkatrész árakat jónak tartom(túl jónak).... a 40 ezres szerelés kicsit sok!
spoon_542008-11-28 12:16:06 // 22689
Sziasztok!
Eléggé új tag vagyok, remélem ide kell írnom a szervizes kérdésemet!
Pár hónapja vettem egy 156-ost, ami már régi vágyam volt.

Elvileg 130 000Km van benne és kicsit gagyi módon lett szervizelve eddig.
Elvittem ma szakszervizbe, ahol megláttam, hogy valami utángyártott szíj van rátekerve és a szíjvezetőt pedig valószínűleg vagy otthon barkácsolták, vagy valami típusidegent raktak rá... Ezt mindenképp lecserélem rövid időn belül. Jah igen és vezérlésmódosítót is kell cserélnem, mert iszonyú dízel hangja van a gépnek, bár ezt most elnyomja az előző tulaj házilag csinált szíjfeszítőjének csikorgása.

érdeklődnék az árak iránt, hogy korrekt-e?
- Vezérlésmódosító 35900HUF
- Vezérműszíj készlet 30865HUF

Kellene még vízpumpa és Termosztát, mert az se a legjobb...

Igen, még valami...
Ezeknek a cseréjét 40 valahány ezer magyar királyi forintért csinálnák meg, ez korrekt???
Azzurro2008-11-27 19:09:14 // 22688
Úgy ahogy mondod, nem is kopogás, hanem olyan patogás szerű.csak zavar mert elég hangos.Nem rég volt szervizen, és ott mindent átnéztek, és azt mondták motornak nincs semmi godja.
Azzurro2008-11-27 19:02:48 // 22687
Cserélhető, úgyanis ahogy néztem, le lehet húzni a traforól.
MIFI2008-11-27 19:01:29 // 22686
Igazából akkor nem is kopogás hanem csak kattanás pattanás! De cseréld ki a pipát talán cserélhető ezt nem tom én az egész trafót cseréltem...
Azzurro2008-11-27 18:59:32 // 22685
Azt nem néztem meg!!De attól is kopoghat?Mert most amikor szét szetem, és megigazitottam, utána nem kopogott.
Azzurro2008-11-27 18:51:42 // 22684
Segítségeteket kérném!
Olyan probléma jött elő a motornál, hogy néha kopog.Mintha a szelepeknél hallanám, csak az a gond hogy nem mindig csinálja.
tomcsi1462008-11-27 11:56:47 // 22683
Először cserélj olajszűrőt!
Sajnos már több szűrőtípusnál előfordult, hogy a visszacsapó szelep nem működött és ilyenkor nincs alapból olaj, a karterból kell feltermelni azt a szivattyúnak. Na olyankor van koppanás indításnál.
Kau2008-11-25 19:47:17 // 22682
Nekem hasonló problémám volt, csak az ablakfűtés helyett a szivargyújtóm nem működött. Régebben jó volt. Átnéztem a kézikönyv szerint a biztosítékot és jó volt. Másért voltam szervízben és említettem, hogy megnézhetnék azt is, hogy miért nem kap áramot. Végig mérecskéltek mindent, ők is ellenőrizték a biztosítékokat, de semmi. A szerelő srác biztos ami biztos sorra nézte a biztosítékokat és a "Szervíz" vagy valami ilyesmi nevű volt kimenve. Totál ellentétesen, mint ahol valójában ki kellett volna mennie. Azért írtam ezt le, hátha nálad is csak valami hasonló van, hogy máshol kell ellenőrizni, mint a kézikönyv szerint.
Ők is csodálkoztak rajta...
156er2008-11-25 18:11:20 // 22681
Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mit takar a multiplikációs üzemanyag keverési hibakód?? LEHET, hogy nem pont így irja a gép de valami egészen hasonlót....
Eddigi tippek lambdaszonda hiba, sz*r üzemanyag...

valakinek van valami tippje?

köszi
üdv
GT Ɨ|ѯ2008-11-25 14:07:23 // 22680
autóvillamosságis megmondja Neked 5 perc alatt ( kb ) :-)))
TDI752008-11-24 22:21:32 // 22679
Sziasztok! 1 kérdés vetődött fel bennem. Mekkora a legkissebb méretű Alfa lendkerék? Éppen egy áramfejlesztőt építek, és önindítósra akarom csinálni.
Lali752008-11-24 20:12:30 // 22678
Ez most nem sikerült....
:-(
Lali752008-11-24 20:11:26 // 22677
Támogatott típusok
Hiperoxid2008-11-24 18:50:56 // 22676
Sziasztok!
Úgy ítéltem meg kellene a 2000-es évjáratú 156 2,4JTD-be egy új aksi. Pontosan milyen típus való ebbe a modellbe és márkában mit ajánlotok?
Előre is köszönöm a segítséget!
szücs2008-11-23 21:30:05 // 22675
Hello

Segítséget szeretnék kérni. Nem működik a gép (156-os)tükör és hátsóablak fűtése. A biztosítékok ellenőrzése után. Megállt a tudomány, mert az jó volt. (De akkor mi lehet a probléma?) A nyáron egyszer szervizben volt az autó, mert a légzsák visszajelző lámpa elkezdett világítani a műszerfalon. Akkor a csomagtartóban egy csatlakozót kellet újra kötni. Lehet hogy akkor történt vele valami. Lényegében én csak azt szeretném megtudni, hogy hol megy a vezetékellése, vagy hol vannak csatlakozók. Vagy esetleg valaki találkozott-e már hasonló problémával.
Előre is köszönöm a reakcókat.
Roland102008-11-23 09:29:48 // 22674
Sziasztok. 2001-es 147-est vezetek. Egyszer csak indításkor kiírta hogy az olajnyomás alacsony és ez párosul egy kerregő hanngal is. Olaj van benne bőven, de nem kapja fel. Olajpumpa talán...? Ha valakinek volt hasonló problémája írjon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak