sztane2006-05-20 20:28:31 //
805


most mellékelem az igért fotókat
sztane2006-05-20 20:09:05 //
804
Vérlázító!
A 61-es főúton Kaposmérő területén pénteken megkezdték az úthibák kijavítását, ami örvendetes és türelmesen viseltük az ezzel járó kellemetlenségeket, a forgalomkorlátozásokat.
Pénteken délután fél négykor kiesett a szerszám a dolgozók kezéből, levonultak, a felmart útburkolatot mindenféle megjelölés nélkül otthagyták a hétvégére, s nyugodtan elmentek haza.
S a mai napon Kaposújlakon motoros találkozó volt, óriási érdeklődés mellett.
Elrettentésként néhány fotó az útszakaszról.javascript: popup('pic.php?/temp2/1148147947-m9ldzemitmdapknqdzm6.jpg', 300, 300)
javascript: popup('pic.php?/temp2/1148147947-m9ldzemitmdapknqdzm6.jpg', 300, 300)javascript: popup('pic.php?/temp2/1148148288-vwm2xx611hvw3u2f9s45.jpg', 300, 300)
javascript: popup('pic.php?/temp2/1148148288-vwm2xx611hvw3u2f9s45.jpg', 300, 300)
1. Bizonyos szakaszokon marnak, aztán évekig úgy is marad, Biztos arra számítanak, hogy majd csak lekopik a mart felület. Ez igaz is, csak esőben nehogy arra menjünk mer elviszi a kocsit a vérbe...
2. Bp-en számos helyen javítanak, ami nem lenne baj, de olyan helyeken, hogy mire beér az ember a csapdába, addigra sehová kiút. Megállsz azt szopsz. Sehol egy tábla, mondjuk az utolsó kereszteződésben, hogy "Figyelj marha, itten útjavitás zajlik, ha nem akarsz szopni, most még mehetsz másfelé is!"
3. Ahogy elkészülnek egy-egy szakasszal az röhejes. A Városmajor utcát még mindig nem vette át az önkormányzat, mert annyira huplis lett az új felület, hogy rossz lengéscsillapítóval elszállsz. De nem lehet most bontani, mert 2 másik olya helyen is túrnak, ami kiváltja ezt az utcát, ergo minden megbénulna, ráadásul hamarosan a Szilágyi erzsébetet is csinálják, vagyis az át nem vett trehány meló lesz az egyetlen útvonal a környéken. Ehhez jön hozzá, hogy hiába csinálták meg úgy ahogy tavaly a végén, a Déli Pályaudvarnál épp közműveznek, vagyis az amúgy is ide kényszerülő forgalom a 3 sávos kereszteződésből egyet használhat, a Jóska meg néz Solymáron, hogy mér áll a kocsisor a háza előtt.
4. Ahogy a városmajor, úgy az Istenhegyi út sem sikerül. Ez elvileg egy közepes hegyi útvonal, de qrva sokan járnak rajta, hogy É-D irányban kikerüljék belbudát. Ahogy készül az aszfaltozás, látszik, hogy kátyúk végre nincsenek, ellenben 20-30 centi magas domborulatok igen. Vagyis 5 méteren belül 20 cetnit emelkedik az aszfalt, aztán ugyanennyit sűlyed, és ebbe még nincs beleszámolva, hogy amúgy is hegymenetről van szó, ergo, ha elég gyorsan mész (50km/h), akkor elfogyhat alólad az aszfalt és a kocsi esik 10-15 cm-t, ami az eléggé éles kanyarokkal tarkított szakaszon kész adrenalinkúra.
És ez csak a közvetlen szomszédság. Miért nem lehet azt mondani a kivitelezőnek, hogy: Kérem, itt a szerződés, Önök ezt ígérték! Itt meg a szakértői vizsgálat, hogy ez lett helyette. Nem fizetünk. Csókolom! Amúgy is nézem, hogy a fővárosban ilyen kis vidéki városokból jött Gipsz KFT meg ilyenek építkeznek, hát nehogymár ne bukjanak meg, ha szarul csinálnak valamit.
Bezzeg, ha magáncégnek építenek, ott óvatosak, mert tudják, hogy pénzes tulaj baszik fizetni a szar melóért. Csak az önkormányzatnál lehet belekalkulálni, hogy "a feléből megcsináljuk, 10 százalék csúszóért meg elboronáljuk".
Húha, remélem nem voltam sok...:)
SD2006-05-19 13:15:05 //
802
de hogy lehet ilyet engedni???
ystuc2006-05-19 12:16:35 //
801
Kb 2 hete csinálták a pesti alsó rakpartot. Én nem járok arra sűrűn, akkor viszont arra vezetett az utam. Hasonló 5 centis felmarás volt. Nagyot kellett fékeznem, és közben még a tükröt is figyeltem, hogy a mögöttem jövő terepjáró belém ne szálljon. De sehol egy tábla, vagy valami, hogy felkészüljek rá. Nem, egyszerűen kész tények, meg a kiálló csatornafedelek. Ami az én kocsimmal egyébként sem egyszerű... Túléltem, de hihetetlen!
SD2006-05-19 12:06:46 //
800
B@szki ez az új módszer, hogy felmarják az utat, részben, és utánna ráengedik a forgalmat... Ezt holatanulta az a kretén, aki kitalálta???
Rohadna rá az irodája, hogy ilyet meg mer csinálni... Úgy szlalomoztam tegnap is Tatán a céges offvágennel, mint akire lőnek.
Ezzel akarják demonstrálni hogy milyen jó utat csinálnak? Hogy elősször felrobbantják, aztán egy hét múlva megcsinálják, és milyen jó lett? És a Campona mellett is, a busz majd szét esik, csatornafedők meghagyva, 5cm ,lemarva az útból... döcc le döcc föl...
Hol élünk????? Komolyan mondom ez qvára komolytalan!!!
Grando2006-05-13 23:10:18 //
799
De ha elindul a meló, akkor aztán elindul igazán:

W.2006-05-13 18:07:24 //
798
Teljesen igaza van a kivitelezőnek! A szaki is várja az anyagot! :))))
A tegnapi újságban azt nyilatkozták a kivitelezők, hogy azért látjuk, pontosabban azért nem látjuk dolgozni a munkatársaikat, mert az építési anyagot szállító teherautóik a dugóban állnak valahol.
Grando2006-05-07 11:57:46 //
796
Fél 11-kor elindultunk a Széchenyi-hegyről. Az Eötvös út - Istenhegyi út több km-en keresztül egy egybefüggő kocsisor felfelé. Mi a Moszkváig simán lejutottunk, aztán a rakpartra már nem jutottam le, az is totál be van dugulva. Vasárnap! Őrület! - hazajöttünk inkább némi kerülővel a Sasadi felé. Akinek kedves az ideje és az idegei ne induljon el errefelé.
Off-os verdák, tapasztalatok... topicban van még fotó erről a csodáról!!
A helyiek szerint ez volt a sport Dacia, versenyeztek is vele.
Grando2006-04-26 12:52:38 //
794
Bizony - vigyázni kell vele! :))
Ja és csak most láto az ajtókat! Hiszen ez coupé változat!!!
És ráadásul eladó, ha jól látom a paírt a hátsó ablakon.
Na ki mennyit ad érte?
kando.2006-04-26 12:13:29 //
791
Vaze, ezt a kepet mar meg kell nezzem otthon, ha vegre hazaerek :))))
csocsi2006-04-26 12:12:50 //
790
Az stabilizálja zuhanás közben :))
Grando2006-04-26 11:49:55 //
789
A román Fantomas. :D
Grando2006-04-26 11:49:08 //
788
Ja tényleg - akkor azért van rajta az a csodaszárny. :))
csocsi2006-04-26 11:46:35 //
787
Szakadéknak hátszéllel :)))
Grando2006-04-26 11:45:20 //
786
Ha megy... :D
csocsi2006-04-26 11:43:05 //
785
Érdekességnek elmegy :)))
Grando2006-04-26 11:42:19 //
784
Attól félek, hogy nem fogok tudni aludni 1 darabig. Az ilyen képekkel óvatosan kell bánni! Ez még a "tuningolt" ladákon is túltesz! :DD
csocsi2006-04-26 11:25:52 //
783
Megnyerte a tetszésed?????
Grando2006-04-26 11:25:15 //
782
Te jó ég - xarból várat! :DDDD
csocsi2006-04-26 11:22:37 //
781
Vaze ez milyen gép?
daciának nézne ki messziről??????????
De legjobb a szárny :))
csocsi2006-04-26 11:15:12 //
780
A földút volt a főútvonal?????? :))))
Gyergyószentmiklós, dél, szemerkélő eső. (a gép is kuriózum,OFF-ban van több is)

Na azért az gondolom nem nyugtatna meg amikor kiesik a kereked, hogy nem baj, Afganisztánban még ennél is rosszabb utak vannak.:)))
:-) Szóval akkor mi mire is panaszkodunk....???? :-/
mi ez, szőnyegbombázás?:))
egy kis OFF, de érdekes: pár hónapja voltunk Ukrajnában, és elég szélsőségesek a viszonyok. Általában véve katasztrófa az úthelyzet, de van olyan sima főút vonal, ami olyan mint nálunk az autópálya. igaz erre az útra ki volt írva, hogy Kijev nyolcszázvalahány km, szóval oda jó út megy.
Egyszer kicsit elkavarodtunk, és egy földútra tévedtünk. Néhány útszélére borított földkupac miatt néha meg kellett állni, hogy a szembejövőt elengedjük. Gondoltuk, hogy ez itt a világ vége, és nemsoká szabad szemmel is láthatóvá válik az Isten háta, hiszen mögötte vagyunk. Ekkor a földút szélén látok egy táblát: főútvonal! Na hazáig ezen röhögtünk...:))
csocsi2006-04-26 09:41:59 //
775
Hát, még az is gyorsnak számít szerintem :(
Nem igazán van összfüggő ép felület
Így kell betartatni a seb.korlátozásokat. 30 fölött szétrázza az agyad!
csocsi2006-04-26 09:36:24 //
773
Egész jó kis gyakorlópálya :((
Ezen utaztatnám a felelősöket nagy gázzal lengéscsillapítás nélkül
csocsi2006-04-19 12:21:44 //
771
Hasonló lehet az ok :(((((
OFF
Oktató:
- Milyen tábla volt az imént?
Tanuló:
- Aluminium, visszamenjünk érte?
csocsi2006-04-18 18:53:47 //
769
Azt már elvitték a MÉH-be :((
kando.2006-04-18 18:50:22 //
768
Uhh.. :((
Regen legalabb egy vaslemezt tettek ilyenkor az utra...
csocsi2006-04-18 18:46:09 //
767
Vaze, ez már egy kisebb tankcsapdának is megfelel :((
Jó ez a kifejezés, be kéne venni a hivatalos szótárba:
*&@#{}*
Asszem még nem sokan használták, de mindenki elsőre érti...
Pietro2006-04-18 14:21:34 //
765
A jó édes anyját annak a *&@#{}* köcsögnek, vagy többnek is, amelyik útépítő paraszt nem tud belapátolni pár lapát murvát a keresztben szétvágott útra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"A gödör" méretei: szélesség: 40 cm, mélység: 30 cm !!!!!!!! természetesen teljes szélességben. Akkorát dobott az előttem közlekedő KAMAZ-on(!), hogy elemelkedett a hátsó kereke az úttól!!!! kb. 0,1 km/h-val mentem át rajta....
Ja, mindez Győrben az Interspar-nál található, úgyhogy Győriek vigyázzatok a futóművetekre!!!!
csocsi2006-04-18 11:21:18 //
764
Valami lehet benne, bár lehet nem pontosan így oldják meg, de azért mükszik náluk :)))
Mert ott, ha ilyen utat adnak át, a tökénél fogva húzzák végig a műszaki vezetőt az kátyukon. Egyébként hogyan reklamálnál a minőségért, ha előtte megtolnak már millával?
csocsi2006-04-18 10:58:52 //
762
Hírnek biztos jó, de amúgy nem annyira :))
Ez valóban nem egy politikai oldal. Az összeg megvan, csak úgye a végrehajtás ....! A fővállalkozók nyerik meg a pályázatokat, aztán azt tovább adják egy alvállalkozójuknak, az egy másiknak, stb. Az aki az utat építi az kb.150-200 millióból végzi el munkát. Azért, hogy neki is legyen haszna ügyekedik. (Tisztelet a kivételnek!!!)
A "fővállalkozó" viszont megkapja a milliárdot.
Uraim, remélem mindenkinek jó hír, hogy az M3-as, és a 2/A találkozásánál megjelentek az első munkagépek, és elkezdték az M0-s építéséhez a felvonulási terület előkészíteni. :-)))
csocsi2006-04-17 22:39:13 //
759
Sajna igazad van :((
Nem tudom egyáltalán lesz-e javulás???
Minden esetre elgondolkodtató, hogy a mindennapi itthoni használatra a 215/45x17 helyett egy garnitúra 16-os kereket kellene venni. A 17-es meg megaradna ünnepnapra.
Csak kicsit sokba kerül ez a fajta megoldás. Az utakért meg így is fizetünk, de vastagon.
csocsi2006-04-17 22:16:25 //
757
Igen, úgyis mondhatnánk, hogy mihez képest :))))
Einstein is megmondta: Minden relatív.