Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Zsolt1552006-07-13 06:47:52 // 845


A képet elnézve, nálunk még nincsenek is igazi dugók!
Rumi2006-06-24 09:38:53 // 844
nem tudom mit problémázol, a bitumen az aszfalt legrágább alkotóeleme. így nincs mit szemükre vetnünk, hiszen a legtökéletesebb anyaggal pótolják a hiányt :))
Rumi2006-06-24 09:36:31 // 843
és ilyenkor mitörténik? kár hogy nincs kép utánna. azért megnézném hogy veszi be a derékszögű kanyart. vagy kiegyenesítí a sineket?
Zsolt1552006-06-24 07:13:21 // 842


Csoda történt!

Hála a közvetlen, forródrótos kátyúvonalnak, végre kijavították ezt a kátyút is, ami még március elején keletkezett. (A mélysége a napokban már 15-20, a hossza 80-90 centi volt.)
Igaz most csak a jól bevált - öntsünk bele egy kis bitument, és kész - technológiát alkalmazták!
Gondolom az igazi javítás majd csak ezután következik!
Zsolt1552006-06-24 06:49:10 // 841


Nem csak az útburkolat lehet rossz minőségű!
Kau2006-06-01 22:27:23 // 840
Ma autóztam az Üllői úton. Ott ahol a 3 sávból leszűkül 1 sávra, van egy kb 60x60 széles és 35-40cm!!!!!!! mély útbesüllyedés. Ha abba belementem volna, leszakad az eleje az autónak! Csodálkozok, hogy nem álltak ott sérült kocsik. Aki arra jár jegyezze meg és vigyázzon! 10 éve vezetek, de ekkora gödröt még úton nem láttam.
csocsi2006-05-28 11:31:35 // 839
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a környezetvédők általában következetlenek: kiválasztanak valamit amiért harcolnak, de az összes többi dologra tesznek. Ez a probléma velük, meg hogy nincs értelmes ötletük a kiküszöbölésre ::((
Kilo166 (Droid#1)2006-05-28 11:26:28 // 838
A levegő munkcsoport leaszfaltozhatná nekem itt az utakat, mert azzal, hogy fékeznem kell előtte és utána gyorsítanom, ezzel jobban terhelem a levegőt. Ez pedig nekem lelkiismereti problémákat okoz, ami miatt pszichiáterhez kell majd járjak. Ez meg fogja terhelni az TB kasszát amit az ő adóforintjaikból raknak össze.... ez pedig további lelkiismereti problémát okoz nekem. Amihez komolyabb pszichiáter kell. Ördögi kör
Stee1462006-05-28 11:21:52 // 837
AZ a baj hogy mindenképp meg kell építeni, de ha nem készül el időben akkor ugrik a támogatás és saját pénzből kell felhúzni. Kiváncsi lennék az hülye aki a baromságokat nyilatkozta tüntetés közben mit szólna ha kifizettetnék vele egy részét...
Zsolt1552006-05-28 11:19:47 // 836
Nem tudom. Annyit mondtak, hogy csak arra az egy megállonyi részre kaptunk pénzt.
kando.2006-05-28 11:18:42 // 835
Helyes, így is kell... Ezek a ,,levegősök'' erősen tulzóak, kicsit észhez kellene téríteni őket! Egyáltalán ezeknek van valami végzettségük ? Mármint, olyasmi, ami miatt ennyire értenek mindenhez ??
Zsolt1552006-05-28 11:17:06 // 834
A hírekben hallottam, hogy az egyik pilisi település - a lakók egyhangú szavazatával - beperelte a Levegő Munkacsoportot, mert azok "áldásos" tevékenységének köszönhetően kár - pénzügyi, és környezeti - érte őket. Ha jól tudom egy elkerülő út megépítése kapcsán, játsszák az örök vétózgatást!
kando.2006-05-28 11:15:24 // 833
Pedig ott azt is átépítik a metró miatt, a vasútállomást is, meg valami aluljárót építenek az autópálya irányába, de lehet, csak gyalogosat... ?
Zsolt1552006-05-28 11:10:02 // 832
Úgy tudom, hogy kapunk EU-s pénzt, hogy a budai hídfőnél legyen a végállomás. Az Etele tér, pedig mint tervezett végállomás elérése még nagyon messze van. Sajnos!
kando.2006-05-28 11:09:02 // 831
Jaa, oké :) Bár a pesti részen is egész kiépült az a negyed ott a csepeli HÉV környékén :) De az is igaz, Buda is terjeszkedik.. na most majd úgyis felköltözöm, tapasztalom :)
Kilo166 (Droid#1)2006-05-28 11:08:30 // 830
Aha... vigyék is át máshova, sőt, külföldre. Építessék meg az ottani vállalkozókkal. Aki meg hülye az haljon éhen.
kando.2006-05-28 11:08:07 // 829
Na igen... de erre gondolom nem gondolnak a ,,zöldek'' (nagyon sötét zöldek...)
Zsolt1552006-05-28 11:07:30 // 828
Milyen új városrész épül a pesti oldalon ? Bocs a budai oldalon épül, épült! :-)))
Kilo166 (Droid#1)2006-05-28 11:06:30 // 827
A másik töketlen meg azt mondta, hogy azért ne épüljön meg, mert a Zengőn rengeteg védett növény van. A illetékes elvtárs válasza: Ez csak jó a növényzetnek, mert ha katonia objektum, akkor lezárják a környezetét a túristák nem taposnak le mindent.
kando.2006-05-28 11:05:56 // 826
Milyen új városrész épül a pesti oldalon ? Vagy ez az a ,,negyed'', ahol a Nemzeti van, meg a most épülő irodaházak, lakóparkok ? De esetleg lehetne egy 1/B viszonylat is, ami átmenne csak a híd budai hídfőjéig, már az is jó lenne... :)))
Zsolt1552006-05-28 10:57:56 // 825
Szerintem beszélni kellene a NATO-val, és kérni kellene, hogy valami formatervezett radart telepítsenek. Amikor tagságok lettünk, akkor az kötelezettségeket is vállaltunk vele. Akkor kellett volna így tiltakozni! Most meg néznek a "szövetségeseink" és nem értik, hogy nálunk mi megy.
Zsolt1552006-05-28 10:52:48 // 824
Az biztos, hogy a Lágymányosi híd budai oldala, egy kicsit "félbe" maradt. Ennek pénzügyi okai is vannak, de tényleg jobb lenne, ha a villamos elmenne az Etele térig, és nem busz járna helyette. Viszont úgy hallottam, hogy EU-s támogatásból egy-két éven belül a végállomás át fog kerülni a pesti oldalra. (Ha már egy új városrészt építettek oda, ésszerű is lenne.)
Stee1462006-05-28 10:38:33 // 823
A TV-ben én is láttam egy riportot. A NATO radarra azt mondta egy tyúk, hogy ne épüljön meg mert baromi ronda! :) Ekkor hülyét! Mióta szoktak katonai létesítményeket kívűlről közizlésnek megfelelően formálni?
kando.2006-05-28 10:36:03 // 822
Mondjuk azárt a Lágymányosi híd is lehetett volna szélesebb és persze, ha a zöldek akkor sem tiltakoztak volna, akkor egy belvárosi autópályáról ,,levezető'' híd végén nem lenne 30-as tábla meg 90 fokos kanyar.. Hanem mehetne egyenesen, meg mehetne végre rajta az Etele térig az 1-es is... De idővel a forgalom növekedése miatt a Szabadság-hid és a Lánchíd forgalmát is át kellene vezetni valami alaguton esetleg, Pest és Buda között... :)
kando.2006-05-28 10:32:36 // 821
Ha jól tudom, pedig ha nem épül meg (időben) za M0 északi része, addig nagy dugók elkerülése nélkül nem lehet lezárni a Margit-hidat, pedig most már végre a városatyák is azt mondják, fel kellene újítani. De ha nem lesz, ami kiváltsa Buda forgalmát, akkor nagyon gáz lesz megint közlekedni (főleg, hogy közben végre épül a metró ismét...) Meg gondolom ezek miatt nem lehet szélesíteni a Nagy Lajos király útját sem, pedig azt is úgy tervezték meg (úgy van a hely, épületek kialakítva), hogy lehet 2x2 sávos, középen a villamossal... (persze, a pénzen kívül...)
Zsolt1552006-05-28 10:27:30 // 820
Szerintem azért lényeges csökkenne a forgalom. Emlékszem, hogy mielőtt elkészült volna a Lágymányosi híd mekkora dugók voltak az Üllői úton, illetve a Petőfi hídon. Az elkészülte után érezhetően csökkent akkor a forgalom! Amit írsz, abban is van igaz! Mert aki a belváros felé kerül a körutak forgalma miatt az biztos - én is - visszatérne ezekre az utakra. Szerintem azért érezhetően csökkenne az autók száma!
zolee1452006-05-28 10:19:29 // 819
aki bement a belvárosba az ki is akar jönni onnan, és nagyon nem mindegy hogy a Hungária forgalma miatt egy lámpával hány autó tud kijönni a belvárosi utcákból.
Zsolt1552006-05-28 10:18:53 // 818
Az biztos, hogy a demokrácia nevében minden ellen tiltakoznak! Tegnap a TV-ben azt mondta egy hölgy neki az is tetszik indokként, hogy: Csak! Az a gond velük, hogy nincs alternatívájuk. Szén, kőolaj, vízi erőmű, atomenergia (naná), szélenergia (ezt én sem értem miért) nem elfogadható szerintük. Na de akkor miként képzelik el a jövőt?!? Meddig akarnak visszamenni? Az ősember is szennyezte a környezetét. Sőt már gyertya elégetésekor is keletkezik korom! Abban igazuk van, hogy változtatni kell. Pontosabban nekik kellene alternatívát mutatni, ajánlani. Mert a kormányoknak ellentétes az "érdeke" az üzemanyagok hatalmas adótartalma miatt. Az aszfalt úton rendeznek futóverseny, ami az izületek számára nem a legjobb. A tavalyi kerékpáros napon(!) történt lezárások során keletkezett dugók miatt, a levegő szennyezettségnek a mért értekei messze az elfogadható érték felett voltak! Évekig nem újították fel az utakat, most pedig egyszerre végzik, - egyszer sem gyorsan - a munkát. Ezzel egyenesen arányosan növekszik a dugók kialakulásának a lehetősége. Ez volt tavaly nyáron is, és most arra hivatkoznak, hogy ebben az időszakban tartósan szennyezet volt a levegő. Miért is? Volt alternatíva? Amikor a Szentendrei utat felújították, vele egyszerre építették a HÉV-et is. Akkor most, hogy is van ez?
Stee1462006-05-28 10:02:43 // 817
A másik baj pedig az, hogy ha az M0 elkészülte előtt nekifognak sávokat szűkítgetni akkor még nagyobb dugók lesznek, még nagyobb légszennyezés. Ezáltal lehet megint bekeményíteni... Emellett egy szó sem esik a konkrét BKV fejlesztésekről, a P+R parkolók kiépítéséről. Ezeket csak megemlítik, hogy majd ez is fejlődik. Pedig ha ezek nem épülnek ki időben, akkor totális közlekedési káosz lesz.
Charlie 1662006-05-28 09:54:59 // 816
"Az M0-ást folyamatosan akadályozzák, pedig Bp forgalmának állítólag a 70%-a átmenőforgalom. Kell annál nagyobb környezetvédelem mint ha egy város forgalmának 70%-át elkerülő útra terelik? Ehhez képest sávokat akarnak megszüntetni, meg belvárosi behajtási díjat akarnak vagy mifene... Abba is érdemes belegondolni, hogy a maradék 30% sem szennyezne annyira, mert sokkal hamarabb elérné az uticélját mint így a dugóban." Figyeljétek meg, mennyire ravaszak. Azt állítják, hogy az M0 megépültével nem csökkenne a forgalom a belvárosban. Az helyzet az, hogy ez igaz !!! Csak egy a gond. Az M0 nem a belvárost tehermentesítené elsőrorban, hanem a Hungária körutat !!! Ott megy a tranzit java !! Erről persze kussolnak mint a fene !! Ha a tranzit nem a Hungárián menne, akkor sokan, (pl én is) nem a belvároson keresztül járkálnék hanem a Hungárián, és ETTŐL csökkenne a belváros forgalma !! Jól érvenek mert igazuk van, csak azt nem veszi senki észre hogy két nem egyenesen összefüggő dologgal vagdalkoznak ! A fene essen a ravasz fejükbe !
Stee1462006-05-28 09:46:08 // 815
Ja-ja valami precedens per kellene amivel ki lehetne velük fizettetni azt a kárt amit okoznak a társadalomnak ezzekel a szarkavarásokkal. Utánna kétszer is meggondolnák, hogy mibe kötnek bele.
zolee1452006-05-28 09:42:35 // 814
OFF Debrecen mellett Kósáék ki akarták osztani a volt orosz harckocsi gyakorló pályát építési teleknek, fiataloknak, olcsón. Nagy szalagcím a főoldalon a HB Naplóban... majd pár hét múlva, szintén címoldalon, hogy mégsem osztják ki, mert valami barmok találtak rajta pár szál rétimezeikikericset vagy mittudomén... Vicc... ON Az M0-ást folyamatosan akadályozzák, pedig Bp forgalmának állítólag a 70%-a átmenőforgalom. Kell annál nagyobb környezetvédelem mint ha egy város forgalmának 70%-át elkerülő útra terelik? Ehhez képest sávokat akarnak megszüntetni, meg belvárosi behajtási díjat akarnak vagy mifene... Abba is érdemes belegondolni, hogy a maradék 30% sem szennyezne annyira, mert sokkal hamarabb elérné az uticélját mint így a dugóban.
Charlie 1662006-05-28 09:33:27 // 813
Úgy látom ezekkel nem kevés embernem van gondja... A környeetvédelem az ok, de amit ezek csinálnak az túlmegy minden határon ! Baze, már a Hankook is baj? Gyorsan írok nekik hogy Tbányán meg a Bridgestone építkezik, gyorsan ott is tiltakozzanaka !! Ha már minden bassza a csőrüket, akkor nehogy egy is kimaradjon !
Stee1462006-05-28 09:27:16 // 812
Leginkább a "levegős" bagázst kellene beperelni/lecsukni. Most pl. a Dunaújvárosi Hankook gumigyár építése csúszik mert ezek az idióták kitaláltak valami környzetszennyezi marhaságot és beadtak mindenféle keresetet az építkezés ellen. Az nem baj, hogy a Hankook esetleg több ezer embernek adna munkát, ezek a semmirekellők meg ezt késleltetik...
Kilo166 (Droid#1)2006-05-28 08:35:36 // 811
Ez a munkacsoport nem akara a kátyúkba is belefeküdni, hogy az autók fékezés nélkül gurulhassanak át rajtuk? Kevesebb fékezés utáni gyorsítás = kisebb környezetterhelés A másik. Az utak állapota miatt nem lehet beperelni a Magyar Á(lla)mot a közúti közlekedés biztonságának szándékos veszélyéztetése miatt? Mert ez qrva jó, hogy lesz autópálya, csak ha földútról tudunk rá felhajtani, akkor az tele lesz mocsokkal.
zolee1452006-05-28 02:12:20 // 810
jól látom, hogy az egyiken bőrkabát van? vajon hány ártatlan állatot kellett megölni azért, hogy ez a környezetvédő ne fázzon? Vajon a többiek is miért nem természetes úton elhullott állatok bőrébe vannak belecsavarva?:) Vajon a nylon szatyor a palinál 100%-ig újrahasznosítható? Nem hiszem... Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a környezetvédők általában következetlenek: kiválasztanak valamit amiért harcolnak, de az összes többi dologra tesznek. A döntéshozóknak viszont minden területre kiterjedően kell a környezetvédelemmel foglalkozni úgy, hogy közben sem a fejlődés, sem az élet nem állhat meg. A busz nem jó, mert környezetszennyező, a troli nem jó, mert környezetszennyező technológiával állítják elő az áramot. Akkor mi a jó? A bringa? Az aminek gumiabroncs van a kerekén, műanyagog vannak a kormányon, nyergen stb, és valszeg nem vízbázisú festékkel van lefestve? Pff, befejezem, mert csak felbaszom magam így lefekvés előtt... a fentieket akkor is tartom, ha ez pont nem valami akció, csak szimplán toljuk meg a trolit, mert elromlott - nem vagyok oda a környezetvédőkért. Környezetvédelemre szükség van, de a sok ráérős idiótára nincs aki így akar híres lenni.
Xixo2006-05-28 01:48:45 // 809
Annyira utálom az ilyen ráérős idiótákat!!! Meg akiknek mindenféle fejlődést meg kell gátolniuk! Vagy a gyalogosokat, akik elállják az utat, mert ők demonstrálnak... Menjenek ki az erdőbe, költözzenek be egy barlangba és legeljenek füvet a birkák!!!!
Zsolt1552006-05-26 20:01:39 // 808


Ez a levegő munkacsoport legújabb tiltakozó akciója, az villamos energia környezetet terhelő előállítása miatt?!?
Zsolt1552006-05-20 23:05:27 // 807
Tudjátok én egy-két dolgot nem értek. Évekig szenvedtünk a rossz utak, mostanában meg az abszolút szervezetlen munkák miatt. Készülnek, készülgetnek, csak hogyan, és mennyi idő alatt, az már egy másik kérdés.

Példa:
- Árpád út, és a Váci út kereszteződése. Majdnem hasonló történet. Négy órakor már senki sem dolgozott. (Munkaidőben sem szakadtak meg!)

- Nagykörúti javítás. Szintén nagyon vigyáztak a munkaidő pontos betartására. Viszont az utolsó két éjszaka, amikor már nagyon szorította őket a határidő, akkor elég serényen dolgoztak!
Mégis lehet olyan késői, vagy korai időpontban munkát végezni?!?


Csak akkor, amikor nekik érdek akkor dolgoznak éjszaka is, egyébként meg nem?!?
Nem az lenne a város, és az emberek érdeke, hogy mielőbb végezzenek???



Ez, pedig csak az ebéd utáni csendespihenő?
csocsi2006-05-20 20:30:42 // 806
NAgyon szépen és szabályosan felmarták az úttestet :((
sztane2006-05-20 20:28:31 // 805

most mellékelem az igért fotókat
sztane2006-05-20 20:09:05 // 804
Vérlázító! A 61-es főúton Kaposmérő területén pénteken megkezdték az úthibák kijavítását, ami örvendetes és türelmesen viseltük az ezzel járó kellemetlenségeket, a forgalomkorlátozásokat. Pénteken délután fél négykor kiesett a szerszám a dolgozók kezéből, levonultak, a felmart útburkolatot mindenféle megjelölés nélkül otthagyták a hétvégére, s nyugodtan elmentek haza. S a mai napon Kaposújlakon motoros találkozó volt, óriási érdeklődés mellett. Elrettentésként néhány fotó az útszakaszról.javascript: popup('pic.php?/temp2/1148147947-m9ldzemitmdapknqdzm6.jpg', 300, 300) javascript: popup('pic.php?/temp2/1148147947-m9ldzemitmdapknqdzm6.jpg', 300, 300)javascript: popup('pic.php?/temp2/1148148288-vwm2xx611hvw3u2f9s45.jpg', 300, 300) javascript: popup('pic.php?/temp2/1148148288-vwm2xx611hvw3u2f9s45.jpg', 300, 300)
Slowfeet2006-05-19 13:33:25 // 803
1. Bizonyos szakaszokon marnak, aztán évekig úgy is marad, Biztos arra számítanak, hogy majd csak lekopik a mart felület. Ez igaz is, csak esőben nehogy arra menjünk mer elviszi a kocsit a vérbe... 2. Bp-en számos helyen javítanak, ami nem lenne baj, de olyan helyeken, hogy mire beér az ember a csapdába, addigra sehová kiút. Megállsz azt szopsz. Sehol egy tábla, mondjuk az utolsó kereszteződésben, hogy "Figyelj marha, itten útjavitás zajlik, ha nem akarsz szopni, most még mehetsz másfelé is!" 3. Ahogy elkészülnek egy-egy szakasszal az röhejes. A Városmajor utcát még mindig nem vette át az önkormányzat, mert annyira huplis lett az új felület, hogy rossz lengéscsillapítóval elszállsz. De nem lehet most bontani, mert 2 másik olya helyen is túrnak, ami kiváltja ezt az utcát, ergo minden megbénulna, ráadásul hamarosan a Szilágyi erzsébetet is csinálják, vagyis az át nem vett trehány meló lesz az egyetlen útvonal a környéken. Ehhez jön hozzá, hogy hiába csinálták meg úgy ahogy tavaly a végén, a Déli Pályaudvarnál épp közműveznek, vagyis az amúgy is ide kényszerülő forgalom a 3 sávos kereszteződésből egyet használhat, a Jóska meg néz Solymáron, hogy mér áll a kocsisor a háza előtt. 4. Ahogy a városmajor, úgy az Istenhegyi út sem sikerül. Ez elvileg egy közepes hegyi útvonal, de qrva sokan járnak rajta, hogy É-D irányban kikerüljék belbudát. Ahogy készül az aszfaltozás, látszik, hogy kátyúk végre nincsenek, ellenben 20-30 centi magas domborulatok igen. Vagyis 5 méteren belül 20 cetnit emelkedik az aszfalt, aztán ugyanennyit sűlyed, és ebbe még nincs beleszámolva, hogy amúgy is hegymenetről van szó, ergo, ha elég gyorsan mész (50km/h), akkor elfogyhat alólad az aszfalt és a kocsi esik 10-15 cm-t, ami az eléggé éles kanyarokkal tarkított szakaszon kész adrenalinkúra. És ez csak a közvetlen szomszédság. Miért nem lehet azt mondani a kivitelezőnek, hogy: Kérem, itt a szerződés, Önök ezt ígérték! Itt meg a szakértői vizsgálat, hogy ez lett helyette. Nem fizetünk. Csókolom! Amúgy is nézem, hogy a fővárosban ilyen kis vidéki városokból jött Gipsz KFT meg ilyenek építkeznek, hát nehogymár ne bukjanak meg, ha szarul csinálnak valamit. Bezzeg, ha magáncégnek építenek, ott óvatosak, mert tudják, hogy pénzes tulaj baszik fizetni a szar melóért. Csak az önkormányzatnál lehet belekalkulálni, hogy "a feléből megcsináljuk, 10 százalék csúszóért meg elboronáljuk". Húha, remélem nem voltam sok...:)
SD2006-05-19 13:15:05 // 802
de hogy lehet ilyet engedni???
ystuc2006-05-19 12:16:35 // 801
Kb 2 hete csinálták a pesti alsó rakpartot. Én nem járok arra sűrűn, akkor viszont arra vezetett az utam. Hasonló 5 centis felmarás volt. Nagyot kellett fékeznem, és közben még a tükröt is figyeltem, hogy a mögöttem jövő terepjáró belém ne szálljon. De sehol egy tábla, vagy valami, hogy felkészüljek rá. Nem, egyszerűen kész tények, meg a kiálló csatornafedelek. Ami az én kocsimmal egyébként sem egyszerű... Túléltem, de hihetetlen!
SD2006-05-19 12:06:46 // 800
B@szki ez az új módszer, hogy felmarják az utat, részben, és utánna ráengedik a forgalmat... Ezt holatanulta az a kretén, aki kitalálta??? Rohadna rá az irodája, hogy ilyet meg mer csinálni... Úgy szlalomoztam tegnap is Tatán a céges offvágennel, mint akire lőnek. Ezzel akarják demonstrálni hogy milyen jó utat csinálnak? Hogy elősször felrobbantják, aztán egy hét múlva megcsinálják, és milyen jó lett? És a Campona mellett is, a busz majd szét esik, csatornafedők meghagyva, 5cm ,lemarva az útból... döcc le döcc föl... Hol élünk????? Komolyan mondom ez qvára komolytalan!!!
Grando2006-05-13 23:10:18 // 799
De ha elindul a meló, akkor aztán elindul igazán:
W.2006-05-13 18:07:24 // 798
Teljesen igaza van a kivitelezőnek! A szaki is várja az anyagot! :))))
Zsolt1552006-05-13 10:30:21 // 797


A tegnapi újságban azt nyilatkozták a kivitelezők, hogy azért látjuk, pontosabban azért nem látjuk dolgozni a munkatársaikat, mert az építési anyagot szállító teherautóik a dugóban állnak valahol.
Grando2006-05-07 11:57:46 // 796
Fél 11-kor elindultunk a Széchenyi-hegyről. Az Eötvös út - Istenhegyi út több km-en keresztül egy egybefüggő kocsisor felfelé. Mi a Moszkváig simán lejutottunk, aztán a rakpartra már nem jutottam le, az is totál be van dugulva. Vasárnap! Őrület! - hazajöttünk inkább némi kerülővel a Sasadi felé. Akinek kedves az ideje és az idegei ne induljon el errefelé.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak