Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Azmo2005-09-13 11:09:30 // 146
hát addig a nagy építkezésig volt csak teljes felújítás, utána én ugyanolyannak éreztem az utat.....hát szerintem azért, mert addig volt pénz, ill addig tervezték meg, osztottak rá pénzt! Nemtom... Ez olyan hogy az összes utat, huplit nem lehet megcsinálni eccerre, erre minden pénz sem lenne elég! Ja engem az borít ki, amikor keresztve van felgyűrődés az úton! Az a halálom, eccerű lenne basszus fogni egy rohadt célgépet és levégni azt az élet, amit nem tudsz kikerülni, mert keresztbe van végig az úton és olyat odabasz az autónak, hogy szinte sírva fakadok, pláne egy 33-assal, ami hát nem erre lett kitalálva és nincs benne 80 szilent és csillapítás mint az újabb autókban, amik megjegyzem szintén nagyot ütnek ezeken a kereszt gyűrődéseken!
Charlie 1662005-09-13 11:09:01 // 145
Az a baj, hoy sztem ehhez lassan semmi köze a politikának. A baj az hogy úgy látom haver-koma kerül a tűzvonalba. Ez edig nem baj mert mindenki így csinálja. Az a baj hogy a szakembereket nem engedik oda. Közlekedésmérnök, stb. Japán főnököm látta jól, amikor látta az ideiglenes lezárásokat. Ezt mondta: "No planning..!! ". Az jó hogy utat építenek, nem azzal van a bajom, hanem azzal hogy mikor meg hol !!
kod2005-09-13 11:08:44 // 144
vagy ott az EuroCenter mogotti uj ut .. a csatonakon akkorat zukken az ember ha nem figyel.... :-((
kod2005-09-13 11:06:43 // 143
arra.. de miert nem?? ... a hupli marad?? logikaus szerinted???
Azmo2005-09-13 11:04:50 // 142
de mondjuk ha megnézed a Bajcsy-t az elég komoly, az tényleg több réteg és rendesen csinálják, most jól láccik az összes réteg, mert ugye a szélét csinálják épp!
Azmo2005-09-13 11:04:05 // 141
kod a MOL kút előtt nem volt teljes felújítás.....ha arra a MOLra gondolsz, ami az Aquincum szállónál van
GEORGE2005-09-13 11:00:15 // 140
Gratula a kivitelezöknek!!!! Az a durva kod, hogy utána nem lesz felelőségre vonás!!! Rádob egy fele rétegű aszfaltot és azt hiszi felújította az útat!! Na persze a komoly milliókat el tette érte! :-((( EZ MA magyarország!!! :-(((((((
kod2005-09-13 10:56:51 // 139
szerintem kb 2 honapja adtak at a IIIkerben a Lajos utcat... vazze mar latni hogy hol jarnak a buszok es a MOL kutnal maradt a tekno.... ennyit errol.... :-((
zolee1452005-09-13 10:40:04 // 138
a 4-es felújított szakasza nem sokkal jobb, mint volt: kedves kis kereszthullámok vannak rajta. oké, ne legyünk elégedetlenek, a lényeg hogy megszűntek a pótosifát is elnyelni képes kátyúk.
Azmo2005-09-13 10:37:07 // 137
hehh, látod direkt nem írtam ezt hozzá az előbb! De ja, jönnek a választások, jönnek a jó dolgok......de tudod mit? Nem érdekel, én örülök hogy jó történik, mert hiába anyázik mindenki hogy dugó dugó hátán van, legalább készül az út és amúgy is dugó van állandóan! Most legalább csomó helyen kurva jó út lesz és engem ez érdekel! ....4 évből 3 év fejünkre szarás, az uccsó év seggnyalás.....legalább az uccsó évben jól jár a nép, ez is valami!
zolee1452005-09-13 10:04:31 // 136
tudom, hogy ez nem egy politikai fórum, de ennyi talán belefér: nem látjátok át a helyzetet! A mi Ferink, és maroknyi csapata gőzerővel készül a választásokra, és marketing szempontból gazdaságosabb ha mindenki orra előtt csinálják az utat, mintha csak bemondanák a tv-ben és vagy meghallja a T. Választópolgár vagy nem... :))) amúgy eddig az volt a gond hogy szar az út, most meg az hogy nem lehet haladni. De nehéz a kedvetekben járni! Amúgy ha ezt befejezik akkor már csak Budapest 99%-a lesz járhatatlan.:)))
Charlie 1662005-09-13 09:56:32 // 135
Jó ötlet. 1 db példa: - Felújítják a Budaőrsi-Hegyalja útvonalat befelé, csak 1 sáv járható. Azért jó hogy megvárták a nyár végét meg az iskolakezdést, mert így legalább több emer álla dugóban és töben látják hogy csinálják-csinálják. Ott reggel amúgyis kevés a két sáv, most meg... Eddig reggel befelé az Egérútig állta a sor. Most néha túléra aBudaőrsi Teco-n, és az egérút befelé indkét sávon már reggel 7-kor full. Gratulálok a szervezőknek. Lehet hogy a közlekedéslogisztika órára be kellet volna menni csocsózás helyett. Feltéve hogy okos vezetőink odaengednek szakemebrt is a döntéshez. Vajon ők is erre járnak befelé?
Azmo2005-09-13 09:29:29 // 134
Helló De rég írtunk ide....na vitassuk meg a mostanában menő útfelújításokat:) Kinek mit okozott, öröm, bánat, stb. Story-k, ilyesmi!
Pietro2005-08-03 21:17:35 // 133
Ne má'!!! Mondja valaki, hogy ez nem komoly! Van közöttünk jogász, nem? Ilyen lehet????
csocsi2005-07-29 19:49:59 // 132
Hali! Hát ........ én is szereztem az esztergomi talira való menet közben egy kormánymű cserét! Finoman szólva nagy rakás ..... az utak helyzete!!!!!!
Gabriel2005-07-29 18:55:40 // 131
Cselentano2005-06-29 10:44:42 // 130
bár én mostanában az felújításoktól függetlenül teljesen jól tudok haladni a városban offos autóval is
Cselentano2005-06-29 10:43:40 // 129
na ez komoly volt szerintem kérjünk meg egy dzsint, hogy varázsolja zsír új állapotúvá az összes útat, legyen készen az összes autópálya, stb. ne ez szerintem előbb összejönne, mindhogy rendberakják az itthoni közlekedési iszonyt uff
Kazes☻2005-01-20 11:16:54 // 128
Elhiszem, hogy útálod a rossz tapasztalatok miatt, de szerintem az ötlet jó, a hiba a kivitelezésben van.
mszabika2005-01-20 11:15:42 // 127
A topichoz csak ennyi a hozzáfűzni valóm:
count M2005-01-20 09:17:15 // 126
LacUS, én is azt a csomópontot rajzoltam... :) Nekem nem köcsögöltek ennyit, de végül is úgy készült el a dolog, hogy a helye azért megvolt a jövőbeli, földalatti HÉV-nek (vagy az ötös metrónak, kinek hogy tetszik). Exed mikor csinálta ezt? És kinél? :) r.cM
Don Gombóc2005-01-20 08:17:09 // 125
Hát én vonatoztam így eleget, és mondhatom jó szar. Erre az Osztrákok kényszerítettek rá minket mert az éves közlekedési engedélyek korlátozott kontingensben lettek kiadva, így akinek nem volt engedélye elegendő annak találták ki a vonatot. Kurva szar várni rá ,volt amikor két napot, Lassabb mint lábon, drágább, mocskos koszos, egy szemét kényszermegoldás volt a részünkre. Mivel beléptünk az unijóba ez nekünk megszünt de az útadót ugyanúgy ki kell fizetni a sógoroknál. Az unión kívüliek ugyanúgy vonatoznak a labancoknál, és nálunk is Szeged és Wels között. Azt a büdös bunkót vonatoztatnám aki kitalálta. Odaláncoltatnám a tetvet a a személyszállító vagonba egy életre hogy rohadjon ki a mocskos bele. Na végre kimérgelődtem magam.
Kazes☻2005-01-19 18:29:07 // 124
Igen, igen ez is nagy probléma. Pár évvel ezelőtt, amikor építették az Árkádot az Őrs-ön, feltétel volt a csomópont felújítása. Elkezdték. Akkoriban még fuvaroztam és sűrűn jártam arra, nagy dugók, por, zaj, stb. Tűrtem, sőt örültem neki, mert úgy szét volt túrva minden, hogy joggal hihettem át is alakítják. Egyszercsak kész lett és én meglepődve tapasztaltam az eredményt: visszaépítettek mindent ugyanúgy, csak kicserélték az aljzatot, meg a zömített altalajt,különböző szakszavakat használtak akik beszéltek róla,és új felületet kapott. A lényeg, hogy semmi átalakítás, semmi újítás, se aluljáro, se felüljáró, semmi. Na ez a gáz!
Kazes☻2005-01-19 18:15:25 // 123
Mert túl egyszerű lenne! Amúgy szerintem azért, mert az olajkartel még nagyon-nagyon erős. Erősek a fosszilis energia hordozók kartelja, ezért használunk robanómotort, ezért megy még mindíg a szénbányászat, ezért írtják az erdők nagyrészét( 3. világban) és nem megy előre olyan ütemben az alternatív energiahordozók fejlesztése, kihasználása, elterjedése.
..2005-01-19 18:11:53 // 122
Tudjátok mi a szomorú?Hogy azok akik a jövő utjait tervezik,már az egyetemen kezdik megfolytani.Hogy, hogy?Hát az exbarátnőm építőmérnöknek tanul, feladatot kapott,hogy a Soroksári út Kvassay út kereszteződést tervezze át, úgyhogy az tovább fejleszthető legyen (a hév majd tovább mehessen,stb.) Megcsinálta, madridi mintára,hogy a HÉVet föld alá viszi, meg az utakat is kurva jól megoldotta,úgy hogy mindenki nyugodtan biztonságosan kanyarodhatott volna.(Ellentétben most ha a belváros felé menve akarsz a Kvassayra kanyarodni).Mit mondott a prof?Hát szép,és jó,de tervezze át egyszerű 4 ágú kereszteződéssé, mert erre nem lenne szükség itthon.....Hát ezért is tartanak itt az utak..
Robi2005-01-19 18:06:25 // 121
Tényleg! Ez miért nem működik? Túl sokat kellene vesztegelni? Vagy túl drága? Miért nem éri meg a kamionosoknak vonatozni?
Kazes☻2005-01-19 17:57:36 // 120
De Gombóc! Azért, ha kötelező lenne az átmenőforgalomnak a határon felszállni kamionostól a vonatra, jobb lenne a helyzet, nem gondolod?
Kazes☻2005-01-19 17:55:48 // 119
Ez mind így van, szóról szóra igaz. Ezért mondom én és már írtam is , hogy ez MAFFIA. Szervezett bűnözésről van szó kérem. Eleve szarúl csinálják. Alul tervezik, vagy csak a régi rossz aljzatra ráhúznak egy újabb réteget, a gond a szőnyeg alá van seperve és nyugodtan hátradőlnek a bőr foteljukban, a zsozsót meg szépen lenyúlják és mennek 2., 3. nyaralásra egy éven belűl a Paradicsom-szigetekre, stb.
Don Gombóc2005-01-19 17:36:30 // 118
Az utak azért szarok mert már eredetileg szarul csinálják meg. Ezek nem alapok, amik az aszfalt alatt vannak. Ha jó az út egyes esetekben azt sem a nemzetközis kamionok teszik tönkre, hanem a magyar fuvarozók akik nem 40 tonnás hanem 50-55 tonnás összgördülő sulyokkal járnak. Őket is meg lehet érteni, mert évek óta nem mozdultak el a fuvardíjak, az üzemanyag csak emelkedik, így kénytelenek nagyobb terheléssel járni. Az utalapra fordított pénzt nem arra fordítják szerintem. Szerintem ugyanúgy eltünik a lóvé mint a közgyógyellátásban, és van aki a kórházban és van aki az utakon végzi. Csak az a baj hogy ezek a tisztelt állami vezetők még nem jöttek rá hogy az ország érrendszere az úthálózat. Lásd a Németeknél mivel kezdték az újra egyesítés után, hát az útépítéssel. Sok jó példa van az európai országokban de mi még ellesni sem tudjuk. Tizenöt év telt el a rendszerváltás óta de még mindig nincs kész az M0-ás. a Londoni körgyűrűt kibővítették 2x4 sávosra de azt is hirtelen kinőtték és lassan kezdik még tovább bővíteni. De az a lényeg hogy külön hivatal lesz aki közvetít a kormány és a Budapesti főpolgármester között. Aki ismeri a Dunaföldvár Solt közötti utat amit öt éve újítottak fel az láthatja hogy minden évben foltozzák. Hát ezeket ki fogja felelősségre vonni? Ezeknél nem segít más csak a kötél meg a golyó, mert úgy is hülyének néznek minket hiszen azt csinálnak amit akarnak, csak utat nem.
Kazes☻2005-01-19 12:26:20 // 117
A románok nem rég vezették be. Mondjuk annyiban igazuk van, hogy a mi kis országunk tranzitország és sajnos az átmenő -főleg- kamionforgalom nincs kellőképpen szabályozva és bizony a régi és rosszabb minőségű utjainkat tönkre vágják. Persze nem feltétlenűl ez lenne a megoldás.
gyugya2005-01-19 12:21:20 // 116
Igaz nem budapesti, de ut tema. Mit szoltok hozza, hogy azt akarjak, hogy a bejovo kulfoldiek utadot fizessenek. Biztos a sok szemet turista teszi tonkre az utjainkat, es mi, hogy jol kitoljunk veluk beszedjuk az utadot es raadasul meg se csinaljuk az utat! Jol kitolunk veluk. Meg magunkkal.
Kazes☻2005-01-19 11:59:32 // 115
Na meg annak is letörném a kezét, vagy legalább is rácsapnék, aki amellett, hogy mint itt írtátok rosszul gyártatja az utakat, még rádob azzal, hogy szarul is tervezi, tervezteti, vagyis azokat a kib..szott csatornafedeleket szinte mindíg, kizárolag a NYOMVONALON helyezi el. Se beljebb, se kiljebb, vagy netán középre! Mivel egy új út fél év alatt már süllyed, reped, vagy csak a csatorna fedelek,ill. környékük szakad be törik fel, már javítják, persze nem egy szintben az eredetivel, vagy ha mégis akkor más minőségű anyaggal, ami megintcsak megsüllyed és ezen olyan autózni, mintha az ember bice-bóca lenne. Ilyen pl.: a 6-os bevezető Budafoknál a Campona felüljáróig, az új egyetem előtt Budán, a Szerémi úton a híd felé-de lehet, hogy ez már kész.
Kazes☻2005-01-12 11:24:56 // 114
És mind ezek mellé, ráadásul NEM készül a körgyűrű(MO),hogy a k.kamionoknak be se kelljen jönni a városba,csak célforgalom esetén,mert akkor lassabban mennének tönkre az utak. Mi ez, ha nem maffia?!
Azmo2005-01-12 11:24:36 // 113
...fenébe is, igazad van, tudom....csak ingatom a fejem, de akkor is az van bennem, hogy nem hiszem el, hogy ha valaki elindul a rögös anyázós úton, akkor nem érhet el valamit, bármit! De lásd be, hogy az sem megoldás, hogy "ez van, sajnos ezt kell szeretni"...túlságosan naív lennék? Nem hiszem, csak hiszek abban, hogy lehet tenni nagyon sok mindenért!
count M2005-01-12 11:24:06 // 112
Ezt nem is Te mondtad, csak erre reagáltam eredetileg! Hogy lehetne-e tenni valamit? Nem hiszem... ezek erre vannak berendezkedve... ha valami milliárdos ember sportból fizetne ezért egy csomó ügyvédnek és könyvvizsgálónak, akkor talán. r.cM
Ollah2005-01-12 11:20:32 // 111
Azmo! Rengeteg ilyen népnyúzó dolog van itthon. Nemtom, most ezek átmenetek -e, de ott van az örökösödési adó, a nyereség adó stb. Ha nagymuter ad muternak dellát, abból is adózzon és társai. Abból a dellából, amiért valaki már adózott, azt mégegyszer megadóztatják. És hány ilyen van? Neeeeem, Isten ments a hírektől. Muter országos hírű cégeknél dolgozott kb. középvezetőként, sok mindent látott és hallott annak ellenére, hogy csak nagyon keveset tudott az "egészből". A két cég, amit sikeresen tönkretettek a fejük felett (a második most van felszámolás alatt, de közben már megalapították az utódcégét, ami max. 2 éven belül tönkremegy majd, de addig is lehet még az állam pénzét nyúlni...), összesen mintegy 30 milliárddal vágta meg pl. a termelőket. Tudod, szegény ember falun, kisvárosban, akiknek csak abból van pénzük (az is kevés), hogy eladják a nagy cégeknek a kis megtermelt, kitenyésztett akármilyeiket. Asszem több mint 12.000 embert érint/érintett a két cég buktája. Többen földönfutók lettek, páran a kilátástalanság miatt öngyilkosok, a főnökök meg Havannát pöfékelve, Hennessy-t kortyolgatva, Armaniban üldögélve a bőrfotelban elégedetten számolják a tőlük ellopott dellát. Plusz a tőlünk ellopottakat is, hiszen ezekbe a cégekbe az állam pumpálta a lóvét rendesen, hogy minél tovább fennmaradjanak. A lényeg: mind jobbról, mind balról legyen hátszeled, és akkor túléled a naaagy kormány- és rendszerváltozásokat/-változtatásokat. Van itt kérem szépen korrupció dögivel, kár tagadni... És miért működne másképp a többi ágazat, mondjuk az útépítők brancsa? Ugyan már. Nekem elég, ha muterral megyek haza és mesél pár percet a viszonylag nagyobb cégek dolgairól, nem akarom még a tévéből is ezt hallani. Issssszonyat, ami ebben az országban folyik. Szégyen... Nem kellene ide 50 év, hogy normálisan talpraálljunk, ha nem a zsebek megtömése élvezné a prioritást az ország rendberakásával szemben. De ez a vadkelet, ahol mindent lehet. A cél: sok dellám legyen gyorsan, és qrvára nem érdekel, kin és min kell átgázolnom, hogy ezt elérjem. Ebbe beletartozik, hogy nem számít, milyen munkát végzek, úgysem leszek érte felelős, ha a megfelelő helyen "kenem a zsírt". Erkölcsi nulla ez az ország, és asszem a Parlament csak a jéghegy csúcsát jelenti. De abbahagyom, nem szeretek erről beszélni, mert nagyon elszomorít. Valszeg azért, mert én nem tudok lopni. Nem visz rá a lélek... Na, jól kipuffogtam magam, szori az offért. ;)
Azmo2005-01-12 10:13:03 // 110
Boszankodós társam, detto ilyen vagyok én is! Engem viszont zavar, ha nem tudok semmit a világról, néha kell nézni híreket, szeretek azért némileg képben lenni a napi dolgokban! Ezért kérdeztem, hogy én mint adófizető, nem sétálhatok be egy jó ügyvéddel a bíroságra egy keresettel, hogy ugyan a kurva anyjukat mit képzelnek ezek és perelek? Hát számoljunk csak utána mennyi lóvé az amit a zsebünkből kiszednek útadó címen......és mire költik....ill mire nem...
Ollah2005-01-12 09:57:02 // 109
Pedig nagy fejes volt, valami főútépítőkátyújavítóigazgató. Valemllik híradóban volt. No ezen hírek miatt nem nézek ilyen műsorokat. Most is csak véletlenül csíptem el. A baj az, hogy nincsen felelős. Valaki épít egy utat, ami max 2 évet bír (aszonták, egy új útnak 15 évet kell bírni patent állapotban!!!), és nincs, akit felelősségre vonnának emiatt. Felhozták példának a Hungária krt.-t. 2 vagy 3 éve aszfaltozták zsíííírra, erre most 10 cm-s nyomvályúk vannak rajta. És erre mutatnak egy képet, hogy "hát ezért, kérem szépen, mert sok kamion közlekedik rakta!" Bazeg, há' nem úgy építek egy utat, hogy előtte felmérem, milyen forgalom dzsanázik majd rajt'? Ilyenkor szétb@sz az ideg. És ezeket az embereket nem akasztják fel, nem törik kerékbe, húzzák karóba, négyelik fel, lövik agyon, stb. amiért felelőtlenül elherdálták az állami vagyon egy részét (jó pár milliárdot), hanem legközelebb is ők építik ugyanilyen szarul az összes rühes utat. Na most jól felidegesítettem magamat... Na ezért nem nézem a híreket úgy fél éve. Amiről nem tudok, az nincs. Qrvaélet...
Azmo2005-01-12 09:50:54 // 108
hát meg a jó édes rühes anyját annak aki ezt mondta, deportálnám a Holdra az ilyen ostoba "illetékest"!!!!!
Azmo2005-01-12 09:49:19 // 107
Ezt soha nem állítottam! Csak az állam cseszik odafigyelni arra, hogy az állampolgárok pénzén mi a turó is történik az utakkal és amikor végighajt a sofőrjük azokon a bizonyos szakaszokon, akkor ugye kapják már fel a fejüket hogy Te jó ég, háborús övezetben vagyunk? Nem hiszem el, hogy nincs erre pénz, kizárt....ezt nem tudom elfogadni! ellopja a kivitelező cég azzal, hogy szarabb minőséget készít, a maradékot elteszi! Node ezt nem lehetne felügyelni?
Ollah2005-01-12 09:48:46 // 106
Most valamelyik nap aszonta egy nagyokos, hogy ne is álmodjunk róla, hogy valaha is kátyútlan lesz Bp. úthálózata. Aszonta, nagyon rossz állapotban vannak az utak, lehetetlen kijavítani mindet. No comment...
BeeGee2005-01-12 09:45:43 // 105
Kátyúk mellett ami rendesen felbosszant az a parkolás. Ti hogy vagytok vele? Csak én érzem úgy, hogy a parkolócégek (főleg a legnagyobb) igencsak lehúzósra veszi a figurát, amit csak tetéznek a bunkó "vevő" ellenes szemléletükkel? Adalék
brien2005-01-12 08:50:56 // 104
ez igaz. + ha alkalmazottként fuvarozol, próbáld meg azt mondani a főnöködnek, hogy te nem viszel több súlyt :) másnap már nem kell bemenned dolgozni :)
Kazes☻2005-01-11 22:55:39 // 103
Ez így igaz,mármint a fuvarozás része,de nyilván a többi is.Én is fuvaroztam, bár kisteherrel,de ott is az volt-bárhova mentem dolgozni-, hogy a 1,5t teherbírású autóval 2-2,5t-át kellet vinni, hogy ki lehessen jönni a f.díjból normálisan,így az autó összkg:4-4,5t volt.Egyik kolléga az Ivecojával 4t-ban járt.Azt mondta a váz,a motor, a fék, stb.bírja,fékbetéteket,szilenteket sűrűbben cserél,de még mindíg jobban megéri,mint normáláron b.szni a rezet.
count M2005-01-11 17:01:24 // 102
Ez igaz. Annyira nem is lehet ezt a két szintet szétválasztani egymástól... de azt továbbra is túlzásnak tartom, hogy az állam (mint olyan) érdeke lenne az, hogy szarok legyenek az utak, mert abból lesz a nagy adóbevétel. Ez nem igaz. Igen, megy a mutyizás állami-önkormányzati-céges szinten, asszem ezzel semmi újat nem mondtam, de a nagy lét a cégek akasztják le, akik ennek megfelelően vissza is forgatnak a megfelelő állami/önkormányzati embereknek - de még mindig marad ott elég. Amiből mondjuk meg is lehetne rendesen csinálni... r.cM
ystuc2005-01-11 16:56:38 // 101
Hiába hőbörgünk, az utak szarak. És ezt minden finomság nélkül, bármelyik illetékesnek a szemébe is mondom. Fórum? Nyilvánosság? Mi kell még, hogy valaki észrevegyen minket, úthasználókat, akik nem tudjuk rendeltetés szerűen használni eme területet, annak minősíthetetlensége miatt. Szomorú vagyok, mint minden autós. De ez van... :-((((((
Azmo2005-01-11 16:49:31 // 100
najó, de az állam a felelős, hogy az állami pénzt nem ellenőrzi, hiába a cégek azok akik csesznek az egészre!
count M2005-01-11 16:38:44 // 99
Teljesen kimerítő volt, bár asszem pl. egy Útpályaszerkezetek vizsgán azért ez kevés lenne... :))) Végül is azt támasztod alá amit én is mondtam (vagy mondani akartam ;) ), ti. hogy ez a dolog nagyrészt a cégek szintjén dől el, és nem állami érdek (amely felvetésre eredetileg reagáltam). Vagy nem? Vagy de. :))) r.cM
Azmo2005-01-11 16:25:52 // 98
hát ez az, ezek a mocskok kispórolják, az én, a mi, a Ti pénzeteket meg elteszik....hát nem hiszem el, hogy ezt nem lehetne valahogy megakadályozni! Mé nem mehetek én a bíroságra és perelni ezért....tessék, jogban járatos emberek, mondjátok el a véleményeteket erről!
brien2005-01-11 16:17:58 // 97
én spec. leszarom a nyílvános fórumot :) mélyépítő cégnél dolgoztam, akik autópályaépítéssel foglalkoz(nak)tak...a probléma a gyökereknél kezdődik: 1. ugyanis már a töltésnél kispórolják az anyagot és szar minőséggel töltik fel az útalapot 2. az aszfaltra aszfaltot húzni, nem túl jó megoldás viszont kifejezetten szar :), ugyanis az a betonalap amire ráhúzzák az új aszfaltot az kb. 20 évvel ezelötti forgalommal lett kalkulálva, amikor még csak a pártelnököknek volt kocsija :) 3. amivel a töltésanyagot szállítják az autópályákra, nos hát hogyismondjam, a megengedett 36 t helyett 48 t cipel :) Összegezve: mire megépítik a kispórolt anyagokból épült autópályát vagy utat, addigra tönkrebasszák azokat az utakat, amiket arra használtak, hogy eljussanak a az építkezésig :) Elég kimerítő volt a válaszom?! :) ui.: ja, és +5 C alatt, nem lehet aszfaltozni minőségromlás miatt :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak