Shadin2025-12-02 13:35:15 // 40745
Nincs mese, bérelni kell egy raktárkonténert valahol félúton, pl. Érden az M6 mellett és oda raktározni a cuccokat :-)
Shadin2025-12-02 13:34:12 // 40744
34 volt a kettő hibátlan állapotban :-)
Csak simán kifúrni nem praktikus, van egy dudor ill. magasítás az új karokban ami végig menetes. Ha fúrok a mostaniba 4 menetet az nem olyan lenne mint a gyári :-(
Csak simán kifúrni nem praktikus, van egy dudor ill. magasítás az új karokban ami végig menetes. Ha fúrok a mostaniba 4 menetet az nem olyan lenne mint a gyári :-(
Shadin2025-12-02 13:32:27 // 40743
Nyilván megérné szétkapni miatta a hátulját :-)
SD2025-12-02 09:10:58 // 40742
A polcra meg fel lehet rakni tartalékba az amúgy jó alkatrészt, mint ahogy én szoktam:D
ezt az egyet kötötte ki asszony mikor megvettük az alfát.. hogy ugye nem fogunk üléseket tárolni megint.. És most már ott tartok hogy majdnem megvettem egy Alcantrara QV szettet, de elvitték az orrom elől:D:D:D
ezt az egyet kötötte ki asszony mikor megvettük az alfát.. hogy ugye nem fogunk üléseket tárolni megint.. És most már ott tartok hogy majdnem megvettem egy Alcantrara QV szettet, de elvitték az orrom elől:D:D:D
SD2025-12-02 09:08:39 // 40741
Ilyenkor szoktam átvenni tőled tartalékba:D Mint a kipu véget:)))
Vagy fúrás menetformálás? Egészséges egy lengőkarba?:D
mibefájt a szett?
Mibefáj egy ekkora bazinagy lengőkar?
Vagy fúrás menetformálás? Egészséges egy lengőkarba?:D
mibefájt a szett?
Mibefáj egy ekkora bazinagy lengőkar?
RomeoOne2025-12-01 21:06:15 // 40740
Nem értem a problémát. Nyilvánvaló a megoldás: Rendelj egy új lengőkart is!
Lesz mihez rögzíteni a műanyag tepsit és sokkal több hobbi-szerelést lehet majd elvégezni. Win-win xDDD
Lesz mihez rögzíteni a műanyag tepsit és sokkal több hobbi-szerelést lehet majd elvégezni. Win-win xDDD
zgi5212025-12-01 15:57:24 // 40739
jahh, leesett ok😀
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-01 15:24:55 // 40738
Pontosan az all season annak számít. A nyári nem 😅 Szóval a nyárit nem hagyhatom rajta. A jelölésen kívül más funkciót nálam nem igazán lát el a téli gumi.
zgi5212025-12-01 14:56:43 // 40737
a casco dolgot nem ertem, mikor velem egyeztetnek futast, muszaki vizsgat, 4s gumit nincs problema. a jeloles szerint is telinek szamit.
a nyari kenodest nem tudom hitelesen tagadni vagy megerositeni en nem jarok hataron sosem az autoval
a nyari kenodest nem tudom hitelesen tagadni vagy megerositeni en nem jarok hataron sosem az autoval
Shadin2025-12-01 14:56:21 // 40736
Én hibám, impulzusvásárlás szokás szerint :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-01 12:30:54 // 40735
Óhh sajnálom :-(
Shadin2025-12-01 12:14:14 // 40734
Liquid2025-12-01 11:24:34 // 40733
igen azok egyformák, köszi a 3-as lesz az
SD2025-12-01 11:09:32 // 40732
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-01 10:45:33 // 40731
A Goodyear Vectort nézegetem, de nem tudom még :-) A vezetéstechnikai trénigeken már többször láttam, hogy az all season gumis autók kiemelkedően teljesítenek. Amitől tartok, hogy nyáron oda lesz a direkt érzet, és majd kenődik az autó ha kanyarban elkezdem erőltetni neki :-) Ezért is elsőre téli helyett gondolkozok rajta. Őszintén...ha a casco nem kötné ki a téligumit, simán kihúznám a téli szezont nyárin XD Sózott útra én nem megyek ki ezzel az autóval. Egyelőre nem gond bármikor azt mondanom, hogy inkább be sem indítom, majd megyek ha felszáradt az út. MIndenhogy szuboptimális jelenleg, és nagyon nagyon bosszant, hogy a 10 évre tervezett téli garnitúra lényegében 4-et bírt ki...
Úgy vettük le tavasszal, hogy 0 fok környékén én már indokolatlanul csúszósnak éreztem, de más gond nem volt. Most feltettük és zúg. És az ilyen hangokkal engem a világból ki lehet idegelni :-(
Úgy vettük le tavasszal, hogy 0 fok környékén én már indokolatlanul csúszósnak éreztem, de más gond nem volt. Most feltettük és zúg. És az ilyen hangokkal engem a világból ki lehet idegelni :-(
Liquid2025-12-01 10:42:14 // 40730
zgi5212025-12-01 08:23:37 // 40729
nalam anno 17’ Sottozero volt fent telen, nem volt hangos. elegedett voltam vele, azota is hasznalja egy cartars a garniturat -tudtommal😀
zgi5212025-12-01 08:20:01 // 40728
nekem 2024 tavaszan kerult fel a Conti 4S, csak azert nem elobb, mert a 2szelesre nem volt hatra meret.(mara mar tobb gyartonal is elerheto) Nalunk minden csaladi autonkon 4S van. Nejem autoja a masodik garniturat kezdi koptatni, a Michelin C+ sajnos gyorsan oregszik, repedezik a felulete arrol valtottunk.
Csak pozitiv tapasztalatunk van, a sracok 2x veztech.. treningen kivaloan szereplo 4S -el.
Ami a kulon velemenyem, hogy kevesebe rutinos vezetoknek a tavasz->oszi esos idoszakban is sokkal jobb, mint a nyari abroncs.

Csak pozitiv tapasztalatunk van, a sracok 2x veztech.. treningen kivaloan szereplo 4S -el.
Ami a kulon velemenyem, hogy kevesebe rutinos vezetoknek a tavasz->oszi esos idoszakban is sokkal jobb, mint a nyari abroncs.

WarbiRunner (Gyuri)2025-11-30 20:29:37 // 40727
Na az nálam kizáró ok. :-)
Mindig csak visszatérek oda, hogy nekem a négyévszakos lesz az ideális. A téli szett alig fut, nettó pénzkidobás maga a szett és egyébként a cserélgetés is. A téli helyett egy négyévszakos szett sokkal ideálisabb lenne, szeptembertől májusig mehetne vele az autó. Aztán egy nyár alatt kiderülne, hogy feltenném e egyáltalán a nyárit, vagy nem...
Egy jól nyárias mintázatú, halk all season gumi kéne.. Télire az össz funkció, hogy rajta legyen a hegycsúcs, hópehely. Hogy a casco fizessen ha bármi történik.
Mindig csak visszatérek oda, hogy nekem a négyévszakos lesz az ideális. A téli szett alig fut, nettó pénzkidobás maga a szett és egyébként a cserélgetés is. A téli helyett egy négyévszakos szett sokkal ideálisabb lenne, szeptembertől májusig mehetne vele az autó. Aztán egy nyár alatt kiderülne, hogy feltenném e egyáltalán a nyárit, vagy nem...
Egy jól nyárias mintázatú, halk all season gumi kéne.. Télire az össz funkció, hogy rajta legyen a hegycsúcs, hópehely. Hogy a casco fizessen ha bármi történik.
Peti16V2025-11-29 13:26:38 // 40726
Nekem Sottozero került fel, nagyon kezes lett vele az autó, érezhetően tapad ebben a nyálkás, csúszós időben is, viszont baromi hangos, olyan, mint amikor kezd berágódni a kerékcsapágy.
Peti16V2025-11-29 13:23:46 // 40725
Jó neked, az enyém már a nullrevízió soran rosszul került vissza, hiába feszegetem-hajlítgatom, szinte be lehet látni mellette…
De minden más (najó, nem minden) álom! 🥰
De minden más (najó, nem minden) álom! 🥰
G-MANN🍀2025-11-29 12:41:06 // 40723
Új a csomi oldalkarpit is, nem nyeklik-nyaklik az akku oldalon sem!
G-MANN🍀2025-11-28 20:15:03 // 40722
Jól kiéheztettek! Most nagy az öröm 😁
G-MANN🍀2025-11-28 20:12:58 // 40721
4,5 hónap a gyártás, 5,5 hónap az átvétel 🫣
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-28 19:33:05 // 40720
Gumi téma..Tízen pár év Vredestein gumi használat után most azt mondom, hogy soha többet. Még a 146-okon kezdtem használni, és tök jó tapasztalataim voltak. Mostanra a jó ár érték arány sajnos elmúlt. A Giulia 4 éves téli garnitúrája, kb 10e km használat után, alig kopott futófelülettel egyszerűen zúg. 140 nél búgó hang,, 150-nél ez elmúlik és inkább morog.
Ilyet legutoljára a 146 TD-n a 10 éves Firestone nyári csinált..
Ilyet legutoljára a 146 TD-n a 10 éves Firestone nyári csinált..
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-28 18:57:11 // 40719
Ó de jó! Nagyon szurkoltam, gratulálok! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-28 18:56:22 // 40718
A korrózió védelem kb nulla. És buktam egy Selénia Rally pontot is ezen. 😆 A tapasztalat mást mutat mint a hivatalos marketing rizsa..
Egyébként meg az hogy a sík köszörű nyoma még látszik a felületen, az nagyon bíztató.
Egyébként meg az hogy a sík köszörű nyoma még látszik a felületen, az nagyon bíztató.
Peti16V2025-11-28 16:32:20 // 40717
Gyönyörű! Gratula!
Csak találtak egy vödör pirosat :D Mennyit vártál rá végül?
Csak találtak egy vödör pirosat :D Mennyit vártál rá végül?
G-MANN🍀2025-11-28 16:29:50 // 40716
G-MANN🍀2025-11-28 16:26:37 // 40715
Nagyon köszi mindenkinek!
Érdekes, de valahogy jobb lett az N fokozat, abszolút használhatóbb.
De masszívabbnak is érződik az autó! Pótkerék fedele, azaz a csomi kárpit is egyenes, tart, van benne anyag!
Néztem a forgalmit és kb 100kg-val többet írtak önsúlynak... érdekes.
Érdekes, de valahogy jobb lett az N fokozat, abszolút használhatóbb.
De masszívabbnak is érződik az autó! Pótkerék fedele, azaz a csomi kárpit is egyenes, tart, van benne anyag!
Néztem a forgalmit és kb 100kg-val többet írtak önsúlynak... érdekes.
GT Ɨ|ѯ2025-11-28 16:10:11 // 40714
de legalább nem jön szembe:-)
RomeoOne2025-11-28 13:45:10 // 40713
Jaa, hogy ez utólagos dolog... Most nézem, hogy a szalonos képeken még nem volt rajta. Furcsa is volt ,hogy nem rémlett a promós képekről egy ilyen stílusú lóhere :D
Kazes☻2025-11-28 10:32:30 // 40710
Sok boldog km-t... grat! :)
Shadin2025-11-28 09:12:38 // 40709
Jobban néz ki kopás szempontjából mint a régi, de a korrózióvédelmében csalódtam :-(
RomeoOne2025-11-28 08:21:35 // 40708
Nagyon menő ;)
Az a lóhere milyen technológiával van applikálva a sárvédőn? Festve van? Vagy matrica?
Kéne még rá egy karbon küszöb meg hátsó spoiler és Tied lenne az egyetlen Giulia Intensa TI :DDD
Az a lóhere milyen technológiával van applikálva a sárvédőn? Festve van? Vagy matrica?
Kéne még rá egy karbon küszöb meg hátsó spoiler és Tied lenne az egyetlen Giulia Intensa TI :DDD
SD2025-11-28 06:56:20 // 40707
Boldog bejáratós km-eket:)))
G-MANN🍀2025-11-28 06:34:54 // 40706
RomeoOne2025-11-27 20:41:42 // 40705
Ilyen az, ha visszacsúszik a nyugalmi helyzetbe a betét? :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-27 19:02:21 // 40704
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-27 18:58:30 // 40703
Az csak járulékos hatás:-)
SD2025-11-27 18:05:11 // 40701
Próbáld ki, ha 10 perc fényszóró tompított plusz venti max gyújtáson elkezdi visszavenni automatikusan a ventit akkor kakukk az akksid 10V körül van ha letekeri a ventit, a lámpa csak terhelésnek kell. Akkor még fel lehet tőlteni, de köv nap lehet nem ismindul. Nekem így volt.
SD2025-11-27 18:02:35 // 40700
Én is EXIDE AGM akksit vettem 80-90k a gyári ami VARTA és 2,5 év alatt lepusztult 160-200k
A csere alatt háromszor leizzadtam 2x bef.. mert 3x kellett kivenni az akksit mire minden kábel, tulfolyó cső a helyére talált..
Az EXIDE akksi tulfolyó csonkjában van egy dugó ha nem szeded ki elöre akkor veheted ki az egész akku-t, ha beesik a tulfolyócsö akkor is:D
A csere alatt háromszor leizzadtam 2x bef.. mert 3x kellett kivenni az akksit mire minden kábel, tulfolyó cső a helyére talált..
Az EXIDE akksi tulfolyó csonkjában van egy dugó ha nem szeded ki elöre akkor veheted ki az egész akku-t, ha beesik a tulfolyócsö akkor is:D
Bagee2025-11-27 16:50:34 // 40696
honnan tudok ilyet beszeretni? mindenhol a dpf-et kínálja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.










