Nekem zenei ismereteimet felhasználva van némi elképzelésem erről a hang kérdésről:)))
- kiáramló gáz mennyisége, ezért kell a lökettérfogat és itt vesz le a dinamikából a turbo
- kipufogó hangolása, magyarul a rajta végig áramló gáz lökés hullámai amit hangként érzékelsz
Giuliára egy olyan kipufogót kellene szerkeszteni, ami szabadon engedi a gázokat azt a végdobbal tudod a hangerőt beállítani.
Ha létezik ilyen kellene egy rezonátor a rendszerbe ami az 5-6k RPM tartományban dupla frekvencián sajátfrekvenciás rezgéssel ráerősít. Kvázi egy oktáv felharmonikust kapsz magas fordulatnál.
A tubi style csinált ferrari kiput-t ilyet:) Alfára sajnos nincs plusz freki benne:)
És ki kéne venni szoftverből ezt a varthburgos 150kg-os lendkerék fordulatszám visszaeresztést... mert ez valami katasztrófa.
Ha ezeket a módosításokat meg tudnánk csinálni a 4 hengers Giulia úgy szolna mint a régi kis köbcentis V8-ak:)))
De a fő kérdés hogy a GME T4 2.0 MA. motor egy borsószemkirálykisasszony vagy egy vént tökös ribanc mint a régi 8 szelepes TS :))) Ez meg csak évek multán derül ki. Addig én tuningba nem fognék, addig cél az állag megörzés :)
Egyépként
fordulatszám növelésre szelep rugókat kell hekkelni, de még pár gond lehet ott.. :)