Fórum >> Típusok >> Giulia

VKG699!!! (4x156+75)2021-05-13 09:23:37 // 20036
Na ja, gondold el mennyi idő lesz nekik egy új autót kifejleszteni... :D 15 év??
RomeoOne2021-05-13 00:04:38 // 20035
Azért durva, hogy kellett nekik egy bő év, mire meg tudták csinálni, miután bemutatták.
carver2021-05-12 22:18:45 // 20034
úgy látszik éjfélkor járt le az embargó a GTAm videókra... Nagyjából egyszerre jelentek meg.

itt van néhány...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 18:43:34 // 20033
Nem lehet, hogy tényleg a defekttűrő gumikat érzed? Az kevésbé csillapít, keményebb, rázósabb. Nekem már az extra load gumi is feltűnt, sőt a családomnak is, hogy az autó hátulja kényelmetlenül ráz. A mostani nyárikon simán, puhán fut, ahogy szeretjük :-)
oldrepublic2021-05-12 17:31:04 // 20032
Most, hogy így mondod!

Vannak az életnek furcsa ellentmondásai!

:-D
:-D
RomeoOne2021-05-12 16:56:57 // 20030
Egyesek arra esküsznek, hogy gumi nélkül a legjobb
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:54 // 20029
Cserélj gumit és megszépül a világ :-)
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:15 // 20028
Sokat számít a gumi, ég és föld egy másik, vagy téli gumival.
MY21 viszont pont jobb lett fordulatszám szempontjából sztm, nem engedi annyira alacsonyra, egyenletesebben jár, nem váltogat fel ész nélkül.
oldrepublic2021-05-12 16:32:17 // 20027
Az a bajom, hogy érzem is. Magasabban van a súlypont. Fészkelődtem hogy magasan ülök. 45000 km-t fut egy évben. Minden nap m egyek. Érzésre tűnt fel. Nem örülök, mert a 2017-es májusi szebben fut, simábban, és a kabyarban sokkal inkább ott van. Ennek mintha keményebb és másabb lenne a futása.
nyilván sok volt a panasz, hogy szinte minden mélygarázs lehajtóján oda lehet verni, ha az ember ész nélkül megy. Néha úgy is, .... viva Bp fekvőrendőrök!

Az új 2019-es B-tech

Egyébként a váltó programozás is más N-ben olyan bénán alacsonya tartja a fordulatot, rendesen sajnálom. És kelletlenül kapcsolgat felfelé, többet kivár, utána meg hirtelen jön meg az erő. Városban átkapcsolom két napja inkább D be. Ott most olyan, mint régen az N állás.

Vannak pozitív változások is. A tolatóradar kikapcsol magától N és P váltóállásban. Végre!!!
Kényelmes tömésű lett a fejtámla.

A fedélzeti is mintha gyorsabb lenne. Android autó végre van!

És az ablakmosó kupakja is egy filléres csuklóval végre kényelmesebben használható. Egyébként egy csomó kapcsoló, pl DNA szerintem egyszerűbb, olcsóbb lett. A bajuszkapcsoló gombok is egyszerű műanyagok. De utóbbiak kevésbé érdekelnek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 16:22:41 // 20026
Amikor a B-tech kijött 2019-ben, pont ezt mondtam, hogy szemre ia magasabb :-) . Aztán a 20-21-es modellév is ez a picit magasabb maradt. A Veloce pedig még egy centivel magasabb, főleg hátul feltűnő.
RomeoOne2021-05-12 16:14:58 // 20025
link

Mondjuk ez Q, de sztem ugyanígy változtathatták évről évre a szub-Q modelleknél is
oldrepublic2021-05-12 16:07:34 // 20024
Létezik az, hogy nagyobb lett a hasmagasság? :-O
Pár napja nézegetem. És ma oda tudtam állni a régi Giulia mellé az újjal. (Super vs. B-tech) Nem vont válam mérőeszköz, de ránézésre 1-1,5 cm a magaságnövekedés. Az orránál is látni, de az első kerék mögött is minta magasabban állna a kocsi. Mondjuk nagyon alacsony a hasmagasság. De hát pont ezt szeretjük.

Rosszul látom, vagy a nagyobb kerekek teszik?
G-MANN🍀2021-05-11 18:47:19 // 20023
Feleségem Fiat 500-án is ugyan ezt tapasztaltam ezzel a gumival (195/45 R16 méretben).
Lev2021-05-10 17:35:57 // 20022
Szia, csatlakozom az előttem szólókhoz, én sem vagyok vele megelégedve, egyszerűen nem tudunk összebarátkozni. Nagyon gyenge a tapadása, elég durván terhelni kell ahhoz, hogy használható(bb) állapotba kerüljön és pattog is. Felüdülés amikor felkerül a Sottozero télre. Ebben a szezonban még biztosan marad, de könnyen lehet, hogy jövőre mennie kell.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-09 22:28:10 // 20021
Én is most dobáltam le a Giuliettáról a Goodyear Efficientgrip gumikat. Nagyon kényelmetlen volt az autó velük, és a nyomatékot sem tette le maradéktalanul, pláne vízen túl hamar kipörgött. Szintén a téli Vredesteinek jobbnak bizonyultak. Így nyárra is Vredestein lett helyettük, ég és föld. Sokkal kényelmesebb (mondjuk direkt nem is XL gumi), tart vízen is, hidegen is, nem pörög el alóla.
carver2021-05-09 22:15:23 // 20020
van, de nem fogsz örülni neki: én nem szeretem (és nem vagyok vele egyedül), nem jó a tapadása, nagyon nehezen melegedik be, és az oldaltartása sem jó szerintem. Nekem a téli Vredetstein-om jobban tapad és jobb az oldaltartási is pedig puhábbnak kéne lennie...

Le kéne gyorsan koptatni, legalább felmehetne hátra a 235-ös, (az új biztos nem Goodyear lesz), de járvány alatt a kilométerek is lassan mennek bele...
G-MANN🍀2021-05-08 22:38:58 // 20019
19-es keréknél 2.4-2.3 a gyári érték. Én 2.8-3.2-vel hoztam el 😉
Piritu - 1.000.0002021-05-08 17:08:14 // 20018
Nekem is durván túl volt fújva a kocsi átvételkor :-)
zümi1662021-05-08 11:52:01 // 20017
Ezt én is meg tudom erősíteni, anno mikor átvettem Juliskát, meglepődtem, milyen keményen rugózik. Persze nekem is kicsit besokallt a keréknyomás, de miután kissé visszavettem se javult a helyzet. Sőt az eggyel kisebb, kevésbé peres téli kerekektől sem lett komfortosabb. Mostanra már hozzászoktam, ahogy lehet kerülöm a rissz-rossz utakat :-))
Sporter2021-05-07 21:15:29 // 20016
Még egy pont a Kelet Pestnek. Nagyon segítőkészek és nincsenek elszallva semmilyen tekintetben....ellentetben az OAH-val.
oldrepublic2021-05-07 12:38:46 // 20015
Az új kislányon defekttűrő abroncsok vannak.
Kicsit megrázó érzés. Furcsa ennyire feszesen autózni, főleg rögtön átülve. Van valakinek tapasztalata a Goodyear Eagle Asymetric abronccsal?
beállítottam a nyomást, persze túlfújva adták át. De így is nagyon más, mintha teljesn más lenne a beállítás is.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-07 08:10:43 // 20014
Kincsesbányán is van vagy volt egy olasz felnigyár, ott még jártam is
Piritu - 1.000.0002021-05-06 22:44:38 // 20013
Épp ma olvastam valahol hogy a Giu felni itthon készül. Talán Tokodon?
Kazes☻2021-05-06 22:40:34 // 20012
Ez nem olyan meglepő, hisz sok márkához rengeteg beszállító van itthon, akár hazai, akár un. leányvállalati formában. :)
Fornitore2021-05-06 22:23:45 // 20011
Á ez így nem jó! Te mindent tudsz😊. Magyarok gyártják ezek szerint.
Fornitore2021-05-06 22:03:01 // 20009
Uraim keresztkérdés.Na hol találtam Made in Hungary feliratot a Giulian? Nagyon meglepődtem.😉
G-MANN🍀2021-05-06 15:39:33 // 20008
Gratulálok! 😁🤟
G-MANN🍀2021-05-06 15:39:08 // 20007
Veloce elektromos ülést nagyon mélyre lehet, sajnos manuális ülést és Super elektromos ülést még nem próbáltam.
oldrepublic2021-05-06 13:53:58 // 20006
Csak én érzem úgy, hogy az eletromos állítású ülést nem lehet olyan mélyre engedni, mint a manuális beállítással rendelkezőt?
oldrepublic2021-05-06 13:52:41 // 20005
Sziasztok!

Tegnap cserlélődött Giulia. Öregecskedő céges kocsimat egy fiatalabbra cserélték! :-)

Majd még teszek fel képeket. A Formont bemutató autója volt.
Kazes☻2021-05-06 13:51:12 // 20004
Kazes☻2021-05-06 13:50:16 // 20003
Grat, jöhet valami szép kép! 🙂
Angelo Bianco2021-05-06 13:47:52 // 20002
Milyen szivattyút és hogyan lehet elindítani?
(bocs a kérdésért, automataváltó témában még gyerek cipőben járok)
esvé2021-05-06 09:47:23 // 20001
nice 20k;)
zümi1662021-05-05 12:03:03 // 20000
Hát nekem nem mondták hogy ne :-)
Giuntini2021-05-05 11:06:04 // 19999
Szatmári volt. Igen Alfás,.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-05 10:20:02 // 19998
így van csak el kel indítani a szivattyút és már mossa is át....
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-05 10:05:57 // 19997
Gép nélkül is tökéletesen meg lehet csinálni az átmosásos cserét.
zgi5212021-05-05 09:40:23 // 19996
volt egy Backstage videó tavaly az AT olajcseréről.. (nem márkaszervizes)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-05 09:23:02 // 19995
én nagyot csalódtam bennük szerintem rohadt drágák és a garis kérdésben is elég viccesek, az olajcsere idejéről meg ne is beszéljünk ... jah az elálló díszléceket is sikeresen megcsinálták gariban, azt mondták az egy hosszú folyamat ... végül is az kb 2 perc leszedni a díszlécet és kicserélni benne a patentokat meg kb másik 2 perc, felnyomni meg kb 1 perc tehát összesen 20 perc ... inkább megveszem magamnak a patentokat és kicserélem ... na ennyit az új autó gariról nálunk .... én azon gondolkodom, hogy majd ha lecserélem a Stelviot egy újabb Alfára akkor nem is fogok élni a garival soha nem fogom vissza vinni a szakszervizbe, mert semmi értelme tömni a zsebüket a lóf@szért...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-05 09:17:54 // 19994
dehogy ott... ha viszek mindent a munkadíj akkor is drágább lenne, mint egy automata váltósnál úgy hogy ő ad mindent :DDD
zgi5212021-05-05 09:14:54 // 19993
OAH -ban fogod cseréltetni? van gépük hozzá pl?
zgi5212021-05-05 09:13:32 // 19992
amikor a 3.6 liter helyett 4-et töltenek bele. :( kérdésre, "jahh, nem négykerekes?"
már rá sem kérdezek inkább. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-05 08:42:28 // 19991
akkor ezek szerint a váltóolaj is ezért örök élet a ZF-ben náluk, mert adalékolják :DDD
Én azért 60e-nél lecserélem biztos ami biztos...
Giuntini2021-05-05 08:31:19 // 19990
Gyárilag ridegtartásra vannak beállítva az autók, menjen el 150 ezret, oszt csókolom. Én is lecseréltetném az olajat 5000 után, és ezért mondtam, hogy viszont a kereskedők szervizei, azt válaszolják; "felesleges". Ők a gyár érdekeit védik, hiszen azt mondják; "ezzel az autóval csak menni kell". Hiszen ezt ígérik.
159-nél bárhol le van írva, hogy mikor regenerál, nem ajánlatos leállítani a motort, mert hígul a motorolaj???
A márkaszervizek szervizszolgáltatásáról hadd ne nyilatkozzak! Még a jó képességű szerelőknek is meg van kötve a keze.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-05 08:11:33 // 19989
Gyárilag adagolás :DDD
zgi5212021-05-05 07:11:11 // 19988
van egy olyan megközelítés is x éve, hogy a gyárit azért nem ajánlott lecserélni, mert pont a bejáratásra van adalékolva. talán ezért mondják olykor a szervizekben, hogy ne. persze ha az ügyfél rakaszkodik.. :)
zümi1662021-05-04 22:33:43 // 19987
Az én sztorim is hasonló, mint amit Fornitore Cartárs írt, a kecskeméti Formontnál sem tagadják meg a gyári olaj ledobását, készségesen megcsinálták, amikor kértem 4200-nál. Viszont nekem is vinni kell az egy éves szervizre, s akármilyen friss lesz még benne a mostani olaj, le fogják cserélni, mert ez van előírva. Ezen a részen túl kell esni, utána már beállhat az évenkénti csereciklus.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.