Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2020-01-24 08:48:58 // 13371
Szabolcs 1592020-01-24 07:20:35 // 13370
Azért a német is rá jött hogy jobb a dízel egyre többen vesznek dízel autót távolságok miatt, előbb utóbb ugy is rá jön mindenki hogy az elektromos nem a legjobb választás, ráadásul elég szépen drágult az elektromos áram német be,
carver2020-01-23 22:53:53 // 13369
A Maserati lépett... Az Alfa is fog vajon?


The music is changing
Lev2020-01-23 22:20:54 // 13368
Mindenkinek köszönöm szépen és elnézést kérek,hogy ide írtam meg,tudom,hogy nem itt a helye :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 22:20:14 // 13367
Akkor neked is gratula! 🙂 Nagy élmény, az biztos!
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 22:16:58 // 13366
Gratulálok, jó egészséget nektek! 🙂
AlfaWatch2020-01-23 21:51:49 // 13365
Nagy gratula!! Én 3,5 hónapja apáskodom, nagy élmény😁! Sok örömet!
carver2020-01-23 21:49:49 // 13364
Gratula Levi! Sok örömet a kis alfistával :D
RomeoOne2020-01-23 21:48:27 // 13363
Grat!
droberto2020-01-23 21:48:21 // 13362
Gratula a picihez. :)
carver2020-01-23 21:45:44 // 13361
az jó hír, nem zavaró de tényleg vannak halkabb autók a szegmensben. 160-170 körül pedig elkezd igazán hangos lenni.

Mondjuk a hangszigetelés mellett a motorhangot is kicsit szabadon ereszthették volna mert az meg túl halk szerintem....
Lev2020-01-23 21:45:08 // 13360
Köszönjük szépen:)
Piritu - 1.000.0002020-01-23 21:43:18 // 13359
Gratula! :-)
Lev2020-01-23 21:42:51 // 13358
OFF
MY20:ma megszületett 2. gyermekünk,Simon,vasárnaptól 4 fővel használjuk a kocsit 😀👨‍👩‍👧‍👦
ON
RomeoOne2020-01-23 21:41:09 // 13357
Mondjuk a katalógusadatok szerint nem, szerencsére
RomeoOne2020-01-23 21:33:57 // 13356
Ha már Mazda, pont most mondta a Mazdás haverom, hogy a legújabb 6-osnál is javítottak az ilyen prémiumérzetet adó dolgokon, hogy hangszigetelés. Lett duplafalú üveg meg mittudomén. És romlottak is a menettulajdnoságai. Ha jól emlékszem 8.6-ról 9.1-re nőtt a 0-100-as gyorsulás.
A MY20 Alfákban is a pluszok között volt a hangszigetelés javítása, remélhetőleg, itt nem megy majd a menettulajdonságok kárára.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 21:21:44 // 13355
Ok, figyelünk és várunk türelemmel :-)
carver2020-01-23 21:06:19 // 13354
ez nagyon igaz, az olaszok verhetetlenek az időtlen formatervekben, és nem csak az autóknál. A japánoknál a régi kultautókat sem a formájuk (vagy max a furcsa tamagocsi / godzilla formája miatt) szeretik...
Giuntini2020-01-23 21:01:52 // 13353
A formatervet inkább úgy mondanám a Mazdánál aktuális, de nem időtálló. Ez kevés kivételtől minden japánnál bebizonyosodott.
A másik az anyagminőség. A Mazdánál tetszetős, de minden műanyag alumíniumnak látszó valamibe csomagolva.
Szerintem a Mazda 6 már formailag most kezd öregedni. A Giulia meg beérik. Ez az amit nem lehet tanul i, ezt érezni kell. Egy 156 formaterve a mai napig agyonveri az aktuális Mazda formatervét. A 156 lassan negyedszázados formaterv. És mil,en még mai szemmel nézve is. A Mazda 6-ra. 20 év múlva senki nem fog emlékezni.
zümi1662020-01-23 20:57:28 // 13352
Márciusig csak helyre tesznek mindent! :-)
Rohodi Mihály2020-01-23 20:51:53 // 13351
Srácok, ezzel az árlistával még ne lőjetek semmire, van benne jó pár hiba/hiányosság, nem győzik az értékesítők jelezni a termékeseknek.. (csak 1 példa: 400as opc. tetőablak rendelhető a Veloce TI-hez, tehát a fekete tetőkárpithoz is)
zümi1662020-01-23 20:51:22 // 13350
Nagyon megkönnyebbültem hogy nem igazolódtak be a vészjósló hangok az áremelkedést illetően, egy tizenmilliós autónál ez a párszázezer szerintem nem gond, főleg úgy hogy mi mindent kaptunk pluszban. Személy szerint így sokkal nagyobb mozgásterem maradt, most úgy tűnik beleférhetnek a vágyott-áhított extrák.
Korábban írtam hogy a kütyük nem igazán érdekelnek, de minél jobban nézegetem ezt az új Driver Assistance Plus csomagot, annál inkább az az érzésem, hogy bármennyire is vakaródzok tőle, meg az árától, egyszerűen kihagyhatatlannak tűnik, muszáj belerendelni, mert később, egy esetleges eladásnál rácseszhetek. Annyira komplex és összetett ez a csomag, hogy enélkül eléggé hiányos lenne bármelyik mai új autó. Főleg a ma divatos felfogás szerint, hogy minek is "kell" mindenképpen benne lennie.
Még az jutott eszembe olvasgatva a várva várt listát, így most hatványozottan igaz lehet hogy nagyon meggondolandó, hogy egy 200 lovast extrázzon a leendő tulaj, vagy egy alap Velocéba nevezzen be. Én utóbbi felé hajlok, a Veloce annyi mindent ad alapból, meg esetleg pár apróság, s egy überallesistencsászár gépbe lehet ülni. Bőven megéri azt a különbözetet. Persze mint mindig, most is mindenki maga tudja mi fontos, mi nem, s hogy meddig ér a takaró.
carver2020-01-23 20:45:08 // 13349
Halesz, azért a Giulia csomagtartófedele sem egy gólyálló páncélajtó... Én mint zöldfülű Alfás talán még mondhatok ilyeneket, mielőtt megvettem volna az első Alfámat pont a Mazda 6 volt amin még elgondolkodtam. Szerintem a hozzám hasonlóknak akik szeretnek vezetni és ezt egy minőségi, egyedi stílusú autóban képzelik el azok számára az Alfának igenis konkurenciája a Mazda6. A 2,5-ös szívómotor jó választás, a formaterve nem egy tucatautóé, nem is egy szürke bunker (VW, Audi) vagy egy barokk templom (BMW) és a felszereltségét lehet fikázni, de az extrák összeállítása nem tart hónapokig (mint nekem az Alfánál, a horvát nyaralásom konkrétan azzal telt hogy az árlistával meg a kereskedőkkel sakkoztam).

Van 4 csomag oszt annyi, és a Revolution Top meg a Takumi szint minden igényt kielégít.

Én nem csodálkozom azon hogy az olaszok a bömös mellet őket tekintik konkurrenciának. A sportos szedán egyedi dizájnnal kategóriában csak ez a 3 induló van.

Az más kérdés hogy ha megy egy próbakört mindegyikkel az ember akkor hamar eldől a kérdés, sőt nekem már ránézésre eldőlt, De aki nem veszi a fáradtságot mint én hogy utánajárjon hogy mi az igaz az autók megbízhatóságával kapcsolatos városi legendákból az hamarabb be fog ülni a Mazdába csak mert japán. Ezért is kéne minden fronton reklámozni az 5 év garit meg mindent ami a laikusoknak megmutatja hogy ne az előítéletek alapján vásároljanak....
carver2020-01-23 20:25:45 // 13348
A németeknél sokkal jobban beszakadt a dízelek ára mert a német fegyelmezett népség ha azt mondják neki hogy a dízel rossz akkor nem vesz és miután megteheti záros határidőn belül lecseréli. Ha magától nem akaródzna akkor meg bátorításképpen jópár városban (városrészben) betiltották az Euro 4-5-től lefelé a régi dízeleket... (mondjuk az első hullám után a németeknél is lassult a dízelek visszaszorulása)

Nálunk ugye nehogy már valaki megnondja hogy mi a helyzet meg mondjuk nem is vagyunk olyan jól eleresztve úgyhogy sztem lassaban fognak kifutni a dízelek, Bár ha megnézitek a hahut az pont nem ezt mutatja, használtból benzines konkrétan kettő Veloce van az is 10M fölött a többi új, Dízelből 0 új van, használt annál tübb...
G-MANN🍀2020-01-23 20:03:46 // 13347
Még mindig 😉🍀 örökkön örökké 😉👍🍀
Piritu - 1.000.0002020-01-23 18:49:16 // 13346
Megint az én autóm a képen :-DDD
Norby2020-01-23 17:47:41 // 13345
Van már új is
My20
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 15:38:40 // 13344
no para a kereskedők rengeteg autót adnak el külföldre újonnan :DDD pl a szfvári Pappas...
TtK2020-01-23 15:23:10 // 13343
És nincs 280 lovas RWD...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 15:17:35 // 13342
Ez viszont igaz, az olasz konfigurátorban egy alap "Sprint" 16.5M. Super szintről több ez-az belefér.
RomeoOne2020-01-23 15:16:15 // 13341
Az elektromosan állítható ülések belerakhatók. 8M8 kódon van
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 15:07:42 // 13340
Az MY20 árlistához:
a Super felszereltséghez megszűnt a Veloce csomag. Nincs Veloce ülés, a "Sportos perforált bőrülések" sem rendelhetők. Ugyanígy nincs külső Veloce csomag sem, és luxus csomag sem. Sőt, ha jól látom elektromosan állítható ülések sem konfigurálhatók bele, az eddigi alap műbőr/szövet ülés pedig feláras extra lett.
Viszont alapból van telefontükrözés benne, bár az árlistában később ocionális extraként is ott van, gonolom elírás.
A tolatóradar alap lett, ideje volt. Alap lett a sok biztonsági izé is. Összedobva egy konfigurációt, óriási különbség nincs a tavalyihoz képest. Számomra annyi, hogy az álom konfigom az ebből nem jön ki, arra eddig a tavalyi B-tech volt a legjobb. Super szintről már egy performance felni szett is horror sajnos.
Viszont a zöld szín még mindig nagyon tetszik, pláne tetőablakkal, piros féknyereggel. :-)
RomeoOne2020-01-23 14:35:21 // 13339
Pedig felbuzdulva a világmegváltó ötletemen gyorsan körbe is néztem, hogy a környéken mennyibe kerülnek az Alfák. Brutál, hogy mindenhol sokkal drágább, mint itthon... Horvátoknál úgy kb. harmadával.
Egyedül a szerbeknél és kb. az ukránoknál van egy árban a miénkkel. Szóval sehonnan nem érné meg importálni. Jó helyen élünk :DDD
G-MANN🍀2020-01-23 14:19:03 // 13338
tessék alkudozni, hogy legyen sok szép Giulia az utakon és lehet köszöngetni :-)
G-MANN🍀2020-01-23 14:15:09 // 13337
szerintem most is vedd egy magyar szalonban :-)
RomeoOne2020-01-23 13:50:18 // 13336
Ha német vagy olasz lennék, akkor magyar szalonban venném a kocsimat. Az ottani listaárakhoz képest egy itteni ajánlat lehet hogy akár a 30%-os kedvezményt is elérheti. Nem tudják ezek mi a jó :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 13:48:17 // 13335
kint elviszik őket, mivel az alapár is magasabb, mint itthon... csak mi csóri magyarok szeretnénk olcsón, kevés km-es, fullextrásat venni féláron ... amit meg is kapnak némi tekeréssel és egyéb nyalánkságokkal itthon :P
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 13:31:53 // 13334
Ez érdekes szubjektív dolog. Én a szalonban beültem a 6-osba, teljesen jó benyomásaim voltak. Igaz egy teljesen fullos takamuki vagy miafene volt :-) Nagyon robosztus, nagy autó, belül pedig egész otthonos, puha textilszerű/műbőr anyagokkal. Egy Giulia sokkal kisebbnek érződik kívül, szűkebbnek belül. Ennek ellenére nem kéne, a műszaki tartalma nem nyűgöz le. Igazából a 159-emet sem adnám érte, de meg tudom érteni akinek tetszik és vesz egyet.
És igen, a Mazda lendületben van, mert úgy tud kis gyártóként különc lenni, hogy azt el is tudja adni. Az Alfának ha lenne húzó modellpalettája olyan autókkal mint a CX3, sokkal előrébb volna a márka. A Giuliettáknak rég körbeműanyagozva, 1 centi emeléssel kéne szaladgálni az utakon, megtömve felesleges de népszerű kütyü extrákkal, rég plakátokon kéne hirdetni az 5 év garit, a városálló 1.4-es motort de áhh... mindegy :-) Várunk a Tonale-ra, mert majd az...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-23 13:13:45 // 13333
Igen, szerintem is :-)
RomeoOne2020-01-23 13:04:19 // 13332
Erre mondtam, hogy ezeket a kocsikat csak hirdetik, de nem eladni akarják. Külföldön sem veszik meg. Majd ha el akarja adni, akkor lejjebb viszi az árát.
Halesz2020-01-23 13:03:42 // 13331
Vályi azt mondta (a Backstage-ben), hogy amikor most volt a MY2020 bemutatóján, akkor az olaszok maguk mondták, hogy a Mazdához mérik magukat...

Én addig azt hittem, hogy legalább a Jaguárhoz... De legalább a BMW-hez árazzák magukat, szóval érdekes ez az egész :)))

Számomra megdöbbentő, hogy már egy 6-os mazda is majdnem 10 millánál kezdődik. Csak parkolj mellé egy Alfát, mennyivel komolyabb autó már?
Giuntini2020-01-23 12:55:17 // 13330
Tök igazad van, a Mazda nem az Alfa ligájában játszik. Nagyon sokan el vannak ájulva a Mazda 6-tól, pedig a legproblémásabb japán, és a legrosszabb minőségű.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 12:55:11 // 13329
egyéb iránt engem meg a dízelek nem nagyon érdekelnek a benyásak inkább de azok meg horror, nem éri meg behozni ki a tököm venne egy 3 éveset 8-9 milláért amikor az új 10-11.. :(((
na meg a fain euró árfolyam is rátesz egy jó nagy lapáttal.... hiába a hiperszuperálom papírt valahogy ki kell hozni nullára :DDDDDDDDDDDD
G-MANN🍀2020-01-23 12:54:58 // 13328
🤟🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 12:52:19 // 13327
most már egyszer beülök egy mazdába legutóbb egy 5ben ültem de az okádék volt nem tudom az új 6os milyen lehet a barátomnak 6os-a volt 3 évesen 104e km-rel adta el a DPF tönkre ment rajta inkább vett egy Mustangot, a másik ismerősömnek meg 6 évesen a dupla turbó ment tönkre igaz volt hozzá olcsón középrész amúgy nem nagyon csapodnak le nálunk az újabbak alkatrészügyileg... nekem nem tetszik egyik japó autó sem mindegyik rohad 10 évesen és drága hozzá a karosszéria elem már ha van...
droberto2020-01-23 12:49:36 // 13326
Nyertél, egyet se tudok.
droberto2020-01-23 12:48:51 // 13325
Kb. azért mert aki kicsit is ért az autókhoz, az kívűlről tudja, hogy a plattform után a motor, és futómű fejlesztés-gyártás a legtöbb zsé. Nem a 10 dolcsis alis HUD. :)
RomeoOne2020-01-23 12:41:44 // 13324
Nem, a Mazdát én prémium belépő kategóriának mondanám. Olyan középkategória felsőbb része. Legalábbis már eljutottak oda. És belül sem volt az az érzésem, hogy ez egy olcsó autó, full bőr, nagy hely, egyből csatlakozik a telfonhoz vezeték nélkül és küldheted róla a zenét, nyílik fel a HUD...
Vezetési élményre kétség kívül nem tudja azt, mint pl. az Alfa. De azért eléggé odaszúr ezekkel az extrákkal a prémium szegmensnek és főleg az Alfának, mert extrák terén mi vagyunk állunk a legkevésbé jól. Azt már csak nagyon halkan merem megjegyezni, hogy külső szemlélők nem is biztos, hogy minket a prémiumhoz sorolnak.
Szóval akik nem ismerik a brand-eket, nem érdekli őket a patina, az nem biztos, hogy érti, hogy miért is kéne drágábban egy kevésbé felszerelt Alfát vennie, mint olcsóbban egy extrásabb Mazdát...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-23 12:38:11 // 13323
Az olaszok szeretnek játszani az árral le kell kérdezni ott semmi sem biztos én nem egyszer belefutottam a nettó olcsó árba ezért írtam, de Te jobban tudod annyit hoztál tőlük Robi :)))
Várom a nagyon olcsó Giuliákat, a törött bocs de nem érdekel nem mérvadó árban számomra ...
A példa is 5 mihály fölötti, plusz a tréler, a forgalomba helyezés már is 5,5 plusz egy kis haszon a kereskedőnek az 5,9...
Várok...
droberto2020-01-23 12:37:08 // 13322
Meg műszakilag hol van, milyen vezetni?
Hajtás, motor, futómű fék. A szemben ettől autó egy autó.
Max csak designben veszi fel vele a versenyt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.