Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2019-11-27 21:41:59 // 12486
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
RomeoOne2019-11-27 21:41:59 // 12485
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-11-27 21:20:24 // 12482
Zongorázni lehet a különbséget (nyilván a 159-ből indulok ki). Igazából nem csak ott érdekes, ahol terepjáró kell, mivel ott az alacsony hasmagasság miatt amúgy is bukta-utca.
Viszont az erőt nagyságrendekkel jobban át tudja vinni az útra. A Q4-nél soha nem láttam a kipörgésgátló ikonját, csak megindult, teljesen függetlenül az útviszonyoktól, a Tibor meg kapar mindenhol mint az őrült. Alapvetően mindenhol, bármilyen út és időjárási viszonyok között elképesztő szintű magabiztosságot, hülyebiztonságot ad. Komolyan! Ezt csak azóta tudom igazán értékelni, hogy már nincs. Szóval az összkerékhajtás igencsak ne hülyeség, sőt megfelelő erő esetén kötelező lenne szerintem. Nyilván nem lehet sikító kerekekkel elindulni, ezt a fajta póverkodást el lehet felejteni, ellenben ez elindul, nemcsak egy helyben pörög.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2019-11-27 20:46:23 // 12479
Zsolti, Te is gyere majd, de az Alfáddal 👍😁🤗 :-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:45:19 // 12478
Ha nem műtik megint a lábamat, ott a helyem :-) és, ha úgy megy majd mint Bazsinak, elégedett leszek :-):-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:43:24 // 12477
👍😁😁 én sem rá! Örüljünk mindennek ami Alfa és van! :-):-)
tdemeter2019-11-27 20:39:04 // 12476
Én nem foglak lebeszélni róla, ígérem :))
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 19:45:45 // 12474
Én szeretem az Alfa ezen jellegű Q4ét alapban hátsó kerekes ha kívánja kapcsol az első is... hóban nagy királyság de vizes úton is
G-MANN🍀2019-11-27 19:31:22 // 12473
Prémium 👍😂😂
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2019-11-27 19:24:08 // 12471
5 évig garis, és majd haza tudok vele jönni. Én inkább bebiztosítottam magam, ha már 10+ millt fizetek, nem szeretnék majd kompromisszumot 1 napra sem 😉 nem osztrák pucolt aszfalton, hanem itthon a hegyre, ha kell 10 napig a hókotróra várva 😉. Majd meghívlak egy kávéra, ha leesett a hó :-) több bömbinek vittem tavaly is, amíg várták a hóláncot 😂😉👍 persze alapvetően álom a hátsó, most már én is tudom, de ez a ,280 LE teljesen más, én erre vágytam, egymás után próbálva ez győzött meg, de nagyon. :-) Sajnos erről nem tudtok már lebeszélni, magával ragadott!! Én leszek a reklámemberük! Mindenkinek egy ilyen álmot kívánok! :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2019-11-27 16:15:11 // 12466
sztm Q4-nél nem a plusz hajtás a kalap pénz, hanem az összes extrával együtt amit még kaptál, + teljesítmény, sok sok extra, amit én amúgy is vettem volna, és az érzés, hogy segít majd az első hajtás, ha kell :-)

Nekem még nem volt hátsókerekes autóm, picit tartottam is tőle, de ez a biztonság érzet meggyőzött, hogy síelésnél sem lesz gond :-)

Várom is az első havat, kíváncsi vagyok milyen lesz :-)
G-MANN🍀2019-11-27 16:08:33 // 12465
280 csak hátsó kb 1 mill-val lesz sajnos csak olcsóbb, és kevesebb extra lesz benne, mint egy Q4-ben, illetve ahogy látom, mire kijön itthon az ára, a sima hátsós 280 drágább lesz, mint az én Q4-em volt :-) sztm,
viszont a Q4 majd télen felhoz a házhoz, nem hagyom az utca alján :-) ha már az elektronika az igazi hátsós csapatást amúgy sem engedi :-)
jó dolog ez a nem állandó négykerék hajtás, de ha kell ott az első is (5.2 gyorsulással nem érezni azt a "nagy felesleges" súlytöbbletet, legalábbis én nem érzem :-))
Liquid2019-11-27 15:06:08 // 12464
Én is így látom. Ez az árszint olyanoknak elérhető céges autóként, akiknél többet számít ez a fajta respekt mint az hogy jó legyen az autó.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Moderátor2019-11-27 13:43:03 // 12462
Kérünk mindenkit, hogy a politikai vitától, gyűlölködéstől tartózkodjatok. Ez nem az Alfa Amoréra való.

Az ilyen jellegű kommenteket töröljük.

Köszi,
Alfa Amore Moderátor
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-11-27 12:53:48 // 12458
neba..., azt én is kipróbálnám :)
Liquid2019-11-27 12:52:51 // 12457
Én is pont ezen morfondíroztam, mivel nem kikapcsolhatók a 3 betűsek, ezért mindegy, hogy hátul, vagy mindenhol hajt. Ráadásul nem állandó összkerék mint pl. a 159 Q4, így veszteség sincs rajta annyi, szóval szerintem Q4.
tdemeter2019-11-27 10:45:07 // 12456
Már régen piacon kéne legyenek legalább egy hybriddel (hány éve is van olyan már?) szóval szerintem az alfa kicsinálása magának az alfának is köszönhető sajnos...:(
Másfelől nem hinném, hogy megdöglik majd a márka, de kemény évek elé néz az biztos...
Érdemes lesz beragadt autókat venni, mert azok még régi áron mennek majd.
Ha valaki agyal ezen, szerintem most menjen a szalonba érdeklődni....
RomeoOne2019-11-27 10:30:28 // 12455
Hát rohadt kíváncsi leszek, hogy hova fog árazni egy BMW. De ha a Giulia drágább lesz a német triónál, akkor le is lehet húzni a rolót.
Tényleg úgy dobják meg a villany eladásokat, hogy felemelik minden másnak az árát oda, aztán így már nem is lesz relatíve drága a villany.
Giuntini2019-11-27 10:23:25 // 12454
Hát most fogják kicsinálni az Alfát! A BMW az Active Hibrid-el például.
Mindegy hogy sz@r, de ez már egy folyamat....
TtK2019-11-27 10:22:40 // 12453
Megválaszoltad a saját kérdésed. :) Minek cipelni (és előtte egy kalap pénzért megvenni) egy osztóművet és egy első hajtást, ha az idő 99%-ban nem is használod? Ha meg nagyon esik a hó felhívod a főnököd, hogy ma inkább teleworkingelnél és elmégy a hátsókerekes autóddal csapatni. :)
Giuntini2019-11-27 10:20:51 // 12452
Egy Lincoln MKS meg 35 ezer dollárról indult még tavaly. Egy nagy benga autó. Persze hogy más, technikailag 0 a Giuliához viszonyítva, de az amcsik nagy része eldobható cikként kezeli az autót.
tdemeter2019-11-27 10:19:52 // 12451
Igazából az a kérdés, hogy a konkurencia mennyit emel? Mert ha midnenki ugyanannyit, akkor nem fog feltűnni a különbség, csak az, hogy milyen rohadt drágák lettek az autók.
Ha most lenne hybrid julis akkor biztosan olcsóbb lenne arányaiban a sima benzineshez képest.
RomeoOne2019-11-27 10:11:00 // 12450
Itt az FCA North America közlemény: link

Kiemelem a lényeget:
2020 Giulia: $39,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Giulia Quadrifoglio: $74,445 (excludes $1,595 destination)
2020 Stelvio: $41,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Stelvio Quadrifoglio: $80,445 (excludes $1,595 destination)

Úgy tűnik, az EU tényleg ennyire torkon szart minket?
RomeoOne2019-11-27 10:08:17 // 12449
Jó, az csak a mi szempontunkból lényeges. De ez a közel 20%-os áremelkedés már benne van az olasz árakban is. Meg gondolom, akkor benne lesz mindenhol. Ha azt az olasz árat átszámolom HUF-ra, akkor egy alap benzines 14,7 milla? Alap dízel 13?
A Giulia QV eddig bő 24,5M volt, most átszámolva 28,5M. Ez mi? Viccnek elég erős. Nehogy azt mondják, hogy amiatt, mert beleraktak egy érintőképernyőt meg lett ADAS. Ezek egy Suzukiban benne vannak...
Komolytalan így...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 10:01:39 // 12447
a jó magyar forint :))) ... szerintem nem érdekli őket a magyar piac, nem számottevő ...
RomeoOne2019-11-27 10:00:03 // 12446
De amúgy visszatérve a konfigurátorra, azok az árak nagyon durvák. Majdnem 20%-os emelkedés... Ha még hozzávesszük, hogy itt magasabb az ÁFA és a forint is gyengült az euróhoz képest...
Ha a magyar árlistában is ilyen számok fognak szerepelni, szerintem lehúzhatják az egészet a wc-n, ez így a kutyának sem fog kelleni
Giuntini2019-11-27 09:11:02 // 12445
Erre én is rájöttem! Bennem még a 159 Q4 maradt meg, amelyiknél Audi jellegű állandó összkerék volt. Itt természetesen más. Ez inkább árcsökkentés miatt van, meg az USA-ban mindig is volt hátsókerék hajtással.
G-MANN🍀2019-11-27 08:52:31 // 12444
Imádom ezt a megoldást, tegnap sikerült is tesztelni, álom, ahogy kidobta a seggét egy visszafordulásnál, utána meg ment, mint egy sinautó :-)
G-MANN🍀2019-11-27 08:49:55 // 12443
Srácok, egy 280 lovas csak hátsó kerekes miért lehet jobb választás, (műszakilag, vagy élvezeti értékben) mint egy alapvetően szintén most is hátsó kerekes 280 Veloce, ami, ha nagyon csúszkál a hóban, akkor Q4, de csak akkor?
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2019-11-26 23:01:13 // 12437
56-ba, meg 46-ban is volt sötét zöld.
Meg szerintem régebben is volt zöld alfa.
De ez már csak ilyen, ahogy a divat úgy a járatos színek is változnak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.