Kazes☻2010-10-05 18:52:35 // 90205
Majd öntik a vodkát a tankba! :)))
Andy2010-10-05 18:09:06 // 90204
A pénzhez meg annyit, hogyha nincs (mert nem ad a ruszki) akkor miből fejlesztenek majd a retyósok? A vodka eladás nem biztos, hogy elég bevételt hoz! ;))))
Kazes☻2010-10-05 18:02:55 // 90203
Majd lejátszogatják és a végén biztosan megtudjuk a döntésüket, nem?! :)
Andy2010-10-05 17:59:59 // 90202
Petrov semmivel sem teljesít rosszabbul mint Rai az első évében. Nem is értem mit vártak tőle ennél többet? Pontokat szerez!
Satti2010-10-05 17:53:34 // 90201
A régi nóta, a pénz körül forog minden, bár nem mindig annak kellene dönteni.
Amennyiben Petrov jövőre is azt hozza, mint az idén, akkor hiába mögötte a sok szponzor pénz, hiába nem kerül sokba a csapatnak, akkor is gond, amennyiben elmaradnak az eredmények és csak Kubica fejleszti a gépet és hozza a jó eredményeket.
Amennyiben Petrov jövőre is azt hozza, mint az idén, akkor hiába mögötte a sok szponzor pénz, hiába nem kerül sokba a csapatnak, akkor is gond, amennyiben elmaradnak az eredmények és csak Kubica fejleszti a gépet és hozza a jó eredményeket.
Satti2010-10-05 17:49:03 // 90200
Na ez az, Lauda mindig sok marhaságot hord össze. :-))
szasza(SW)2010-10-05 17:40:13 // 90199
Ez az a Lauda aki azt mondta Tavaly,hogy Button nem lesz VB.Meg azt,hogy idén nem lesz esélye Hemi mellett labdába rúgni?Túl sokat tud,csak kevés találat van:))
Kazes☻2010-10-05 17:37:56 // 90198
zolee1452010-10-05 17:32:44 // 90197
Najó, ennek annyi, kész vége. Alonso most bukta el a vb címet. Ha Lauda azt mondta, hogy megnyeri akkor az utolsó esély is elszállt.:D
Buksi2010-10-05 17:28:16 // 90196
Bízzunk benne, hogy így is lesz! :-)
Kazes☻2010-10-05 15:42:38 // 90195
Alonso lesz az idei év világbajnoka
" Fernando Alonso képes lesz behozni lemaradását a hajrában, és megszerezheti pályafutása harmadik világbajnoki címét az idei évben, ugyanis ő a mezőny legjobb versenyzője, véli a szintén többszörös világelső Niki Lauda."
Helyes! :)
" Fernando Alonso képes lesz behozni lemaradását a hajrában, és megszerezheti pályafutása harmadik világbajnoki címét az idei évben, ugyanis ő a mezőny legjobb versenyzője, véli a szintén többszörös világelső Niki Lauda."
Helyes! :)
Kazes☻2010-10-05 15:41:23 // 90194
Tom122010-10-05 14:19:48 // 90193
Dolgozzon csak meg Alonso is, ha VB akar lenni, mert őt is sokan csak "eltürik", meg "svindlis", meg minden - meg úgy nekünk is érdekesebb lesz.;-))
Xixo2010-10-05 14:05:11 // 90192
Nekem se a szívem csücske Hemilton, de ettől függetlenül Webber is megéri a pénzét. A legjobb lett volna, ha mindketten kiesnek és akkor már rég örvendezhetnénk vala, hogy Alo vezeti a pontversenyt! :))
(Megjegyzem, hogy ez az év is kezd nagyon hasonlítani a tavalyira, amikor nem a legjobb, hanem a legkevesebbet hibázó lett a VB... persze ez valahol egy és ugyan az, de azért mégse...)
(Megjegyzem, hogy ez az év is kezd nagyon hasonlítani a tavalyira, amikor nem a legjobb, hanem a legkevesebbet hibázó lett a VB... persze ez valahol egy és ugyan az, de azért mégse...)
Tom122010-10-05 13:37:12 // 90191
A csapat meg már elég régen kipróbálta, csak azért írtam.:-)
Satti2010-10-05 13:29:18 // 90190
Mostani volt a cikk, gondolom azért, mert okt. 27.-én nyitja meg a kapuit, bár írják, hogy az igazi nyitás az decemberben lesz majd.
Tom122010-10-05 13:24:34 // 90189
Tom122010-10-05 13:16:09 // 90188
Nem magasztaltam, de így döntöttek, ezt kell elfogadni, mert szerintük /is/ így volt a legigazságosabb. Olyan döntés úgy sem lesz soha, hogy mindenki tapsoljon neki...
Biztos, hogy mi sem döntenénk mindig a legbölcsebben, sőt, ahogy elnézem az utóbbi esetet...:-))
Nem mondtam, hogy Webber kielégíti az igényeimet, de legalább "akar", látszik rajta, hogy nem mindegy neki, hogy 1., 5, vagy 10. Hamilton is akart, túlságosan is, ez lett a veszte. Legközelebb majd másképp csinálja. Talán úgy gondolták, hogy az ilyen döntésnek legalább valamiféle "nevelő szerepe" lesz Hamival szemben, talán legközelebb majd egy kicsit másképp /pl. türelmesebben/ csinálja.
...mert most mi lenne, ha ő megy tovább, úgy, hogy Webbert "lefejelte" volna? Kb. ez: "Peeersze, mert má megint Hami jött ki jól a kétes ügyből", meg hasonlók.
Szerintem jól van ez így, ahogy alakult...
Biztos, hogy mi sem döntenénk mindig a legbölcsebben, sőt, ahogy elnézem az utóbbi esetet...:-))
Nem mondtam, hogy Webber kielégíti az igényeimet, de legalább "akar", látszik rajta, hogy nem mindegy neki, hogy 1., 5, vagy 10. Hamilton is akart, túlságosan is, ez lett a veszte. Legközelebb majd másképp csinálja. Talán úgy gondolták, hogy az ilyen döntésnek legalább valamiféle "nevelő szerepe" lesz Hamival szemben, talán legközelebb majd egy kicsit másképp /pl. türelmesebben/ csinálja.
...mert most mi lenne, ha ő megy tovább, úgy, hogy Webbert "lefejelte" volna? Kb. ez: "Peeersze, mert má megint Hami jött ki jól a kétes ügyből", meg hasonlók.
Szerintem jól van ez így, ahogy alakult...
Satti2010-10-05 11:47:10 // 90186
Értem én a viccet, csak nem szeretem....:-))
Ferke2010-10-05 11:09:03 // 90185
Satti, vazz, tééleg ne vedd már mindig fel a poént:) Most egyébként tényleg sajnáltam Kimit, ennyire peches azért nem szokott lenni:)
mesa2010-10-05 10:21:38 // 90184
OFF
Milyen jó, hogy létezik a "super rallye" fogalma :))
Egyébként Mexikó, Japán és Franciaország még barátok közt is 3, nem kettő
Milyen jó, hogy létezik a "super rallye" fogalma :))
Egyébként Mexikó, Japán és Franciaország még barátok közt is 3, nem kettő
pb_2010-10-05 09:06:26 // 90183
Gondolom az sM VszS, hogy majd mindN vRsNYN összetört 1 autót.) Bár, ezt már +szok6tuk tőle.))
Kazes☻2010-10-05 09:02:08 // 90182
És mindig van aki 'ugrik' rá. :)))
Satti2010-10-05 08:38:25 // 90181
Nem igazán, régebben volt róla már szó, hogy most "fillérekért" versenyez, csak a rosszindulatúak szokták az ellenkezőjét állítani. A komoly pénzt most MS keresi a Mercedes-nél, na ő most valóban viszi a milliókat, nem is keveset, de biztos a Mercinek így is jó, vagy nem, de bevallani nem fogják.
Egyébként az idei szezonban ez csak a 2. verseny volt, amit nem sikerült befejezni, ez nem vészes, persze könnyű annak beállítani és élcelődni rajta, akinek ez kell a boldogsághoz, ám tegye, gratula hozzá. :-)
Egyébként az idei szezonban ez csak a 2. verseny volt, amit nem sikerült befejezni, ez nem vészes, persze könnyű annak beállítani és élcelődni rajta, akinek ez kell a boldogsághoz, ám tegye, gratula hozzá. :-)
mesa2010-10-04 22:16:53 // 90180
Én meg a gépékettes csapatokat száműzném az efegyből
Xixo2010-10-04 22:04:05 // 90179
A kis csapatok száműznék a kék zászlót... ám legyen, de akkor a lekörözöttek meg álljanak ki a boxba és fejezzék be a futamot... :)
Xixo2010-10-04 21:56:16 // 90178
Iniezione2010-10-04 21:26:10 // 90177
Az egyetlen újkori ferraris VB:)))))
Andy2010-10-04 21:17:21 // 90176
Mer aszongyák a csávó kilincsel középszerű F1-es csapatoknál. Gondoltam bemutatom nektek! :)))
Xixo2010-10-04 19:34:19 // 90175
De hogy jön ez az F1hez?? Van nekünk Pihentagyas toipcunk is! :))
Xixo2010-10-04 19:27:55 // 90174
Azért a versenybírókat se kéne az egekbe magasztalni az elmúlt 2-3 éves munkásságuk alapján. Nem egy olyan eset volt, ami felkavarta az indulatokat...
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Tom122010-10-04 18:15:05 // 90173
Kimi onnan is viszi a milliókat? :-DDD
szasza(SW)2010-10-04 17:51:52 // 90172
A Citroen anyagi gondok miatt kivonul a rallyból,nem kérdés ki miatt:)))
Tom122010-10-04 17:50:18 // 90171
Zátonyra futott...:-)
szasza(SW)2010-10-04 17:40:48 // 90169
Ha meglesz szólj,mert náluk,ha nem vetítik(hírek szerint) akkor Kau-t meg kell kérni feliratozza:)
Andy2010-10-04 17:40:30 // 90168
Tom122010-10-04 17:37:44 // 90167
Ja, azt még talán be sem fejezték...:-))
szasza(SW)2010-10-04 17:36:24 // 90166
Amit most csináltak a mozikba,arra célozgattam:)
Tom122010-10-04 17:35:00 // 90165
Ja, bocs´, nincs, azt tegnap töröltem, de esetleg majd még feltölthetem, ha kell...
Tom122010-10-04 17:33:58 // 90164
Melyik? Egy most is ott van még...;-)
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
szasza(SW)2010-10-04 17:27:51 // 90163
Engem csak a Senna film érdekel, az mikor lesz fen?:))
Tom122010-10-04 17:22:46 // 90162
Az előző hozzászólásomban látható videó a "Sebességláz" című dokumentumfilmből való, amit rövidesen felrakok egy kis időre az Amórés FTP-re. Tommi mappájában lesz elérhető az érdeklődőknek.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Tom122010-10-04 17:16:20 // 90161
Látod, már megint rendesen félreértettél...
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Tom122010-10-04 16:22:07 // 90159
Hívjuk aszellemirtókat, mert úgy látom, van valami "gonosz erő" mostanában a levegőben, több vonalon folyik az egymás "gyilkolászása", lásd: F1 topic, A jövő Alfái topic... :-))
Selmak2010-10-04 14:38:11 // 90158
Ferrari fanok, ti fosók! XD
mesa2010-10-04 13:50:47 // 90156
Még valami:
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
Online tag
3
Vendég3
638
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth