Fórum >> Egyebek >> Forma-1

giovanni2005-08-03 08:05:23 // 3517
Hola a nemzeti érzés?? :))) ZSÓTIT a Ferkába :DDDDDDDDDDDDD
zolee1452005-08-03 07:22:29 // 3516
ha csak az a követelmény hogy "szimpibb" legyen akkor elvileg bárki szóba jöhet:)))
2005-08-03 03:18:26 // 3515
A Dajcse RTL már vasárnap szajkózta a hírt. Azóta lehetett hallani még DC-ről is mint kölcsön pilóta. Inkább Massa mint Alonso. :)
2005-08-03 03:14:32 // 3514
Azt hiszem ez még sokáig nem fog megtörténni. :)))
2005-08-03 03:12:12 // 3513
Hát ezt nem is tudtam, közben meg GT-t tesztel az Alfissimónak .....
2005-08-03 03:11:29 // 3512
Pénteken az első qual előtt mennek a GP2-s vasak, azok rendesen csúszkálnak az elején. A safety car után is van porfelhő rendesen mikor körbemegy a GP2 előtt, megy takarítógép is de nem sokat számít.
Tedi2005-08-02 22:20:13 // 3511
A Rosso paripa vonzásában :))) Azt hiszem itt kezdődött a Ferraris karriere :)
BF1562005-08-02 22:16:53 // 3510
A mi kis Massatunk!!!:D
Halesz2005-08-02 21:15:28 // 3509
Na :) ugyanazt egyszerre :)
Halesz2005-08-02 21:14:27 // 3508
Én az Alonso-Kimi párosítással ellennék... :) Bár igazából egy olasz pilóta kéne végre a Ferrarinak! :) Kevés olyan nemzet van, akikért szívből szurkolnék, de egy tiszta olasz csapatnak nagyonis tudnék!!
count M2005-08-02 21:12:24 // 3507
Csak provokáltam kicsit a népet. :) Olasz pilótákat nekik! :)
SKrisz2005-08-02 21:10:16 // 3506
Scumi is a Benettonnál nőtte ki magát!:))) De azért inkább mégse!:)))
SKrisz2005-08-02 21:09:36 // 3505
Mondjuk Iceman? Az nekem nagyon bejönne!:)))
count M2005-08-02 21:07:50 // 3504
"kapna", nem "kapnak". :)
count M2005-08-02 21:07:22 // 3503
Mondjuk Alonso... asszem a fél topik rohamot kapnak ott helyben. :DDD
Halesz2005-08-02 20:53:46 // 3502
Én ennek örülök... Sumi helyére is jöhetne valami szimpibb ficek... :)
Tedi2005-08-02 20:17:06 // 3501
Ha még valaki nem értesült volna... Hivatalos: Massa váltja Barichello-t a Ferrarinál
Halesz2005-08-02 19:39:52 // 3500
Tettem be pár Red Bull Racinges közelképet a csevegés topicba... :) Kint voltam a Hungaroringen Red Bull F1 autó nézőben :)
SKrisz2005-08-02 19:33:31 // 3499
Nem figylesz már megin'!:) 95 még nem jó! 97 az már tutti!:))))
SKrisz2005-08-02 19:32:06 // 3498
Már rég nincs meg... Rönyózik. Vajon miért? Ja! Persze... Szponzor... Bocs... Ilyen a világ...
joe752005-08-02 19:23:03 // 3497
Szerintem a poros aszfalt nem olyan valami amnek megállapításhoz szakértőnek kell lenni. Ha megyfigyeljük a befutót, az első három álltalában kihúzódik a pálya szélére a csapathoz. Na olyankor porol a flaszter rendesen. Pénteken még az egész pálya ilyen, csak az ideális ív aránylag hamar letisztul. Így pl. a szombati free-ken amit mondjuk már közvetít a némert RTL legalábbis összefoglaló szinten, egy gram por nem látszik az autók mögött. Mert már addigra letisztul a pálya. A versenyzők nyilatkoznak hogy poros a pálya a qual elején, melyik az a kommentátor, szakértő aki meg merné ezen állításukat céflni élő egyenes adásban? Arról nem is beszélve hogy hányszor fordúl elő hogy panaszkodk a 2.4. hogy a pálya poros oldaláról kell rajtolnia. Aztán ellép mint a szar. :) Ezeknek por fóbiájuk lehet. Lehet hogy Montoya tényleg hozott cuccot otthonról?:)) Amúgy wégé-vel szivesen elbeszélgetnék pár ilyen témáról, kiváncsi lennék a magán véleményére. Sajnos mostanában nem jár talikra. Talán már az Alfája sincs meg.
giovanni2005-08-02 16:12:04 // 3496
Nem Joe legyen a mértékegység és legyen 0-100-as skála amin monnyuk a 95Joe már naggyon jónak számít ;-)
Inner Circle2005-08-02 16:03:01 // 3495
Szerintem a por 99%-a Montoyánál van, hozta Kolumbiából :DDD
SKrisz2005-08-02 16:02:57 // 3494
Akkor legyen ezentul 1 Joe a tapadas etalon mertekegysege, elvegre Joe azt mondta... :DDDDD
TtK2005-08-02 15:58:27 // 3493
Joe pont a tapadást fejezte ki százalékban, nem a por mennyiségét. :PP
SKrisz2005-08-02 15:33:48 // 3492
...es mielott nagyon nekem esne barki a 3% por nem egyenlo 3% tapadasvesztessel!!!!
SKrisz2005-08-02 15:32:56 // 3491
Maradjunk a 3%-nal. Azert nemcsak a 3%-al tobb por okozza a kulonbsegeket. Ha ezt most beszamitjuk minden mas tapadast befolyasolo tenyezovel akkor a + - 3% por szinte 0-ra irodik es egy nuansznyi pilotahiba, amit talan meg o maga sem vesz eszre sokkal de sokkal nagyobb hatranyt okoz, mint amirol eddig beszeltunk....
TtK2005-08-02 15:27:32 // 3490
Ha már számolunk: kihoztál 3% különbséget a tapadásra. Ez nagyon sok, mivel a F1-ben nüanszokon múlnak a dolgok. Egy másodperc különbség a köridőben már jó nagynak számít. Ez a Hringen, ahol 1:20 körüli köridők voltak 1,25% körüli differencia. Szerintem számít a pálya állapota is és az is, hogy az előző versenyzők mennyit futottak.
Inner Circle2005-08-02 14:45:55 // 3489
Persze abban igazad van, hogy senki sem szereti a másiknál korábban kiteríteni a lapjait. De a kvalikör önmagában nem árul el sokat, ebből még nem fogják megfejteni a másik csapat stratégiáját - pláne, ha más pályakörülmények közt születik. De még ha meg is fejtenék, ennél sokkal több lehetőségük nyílik a játszadozásra a futam közben, egy-egy eltolt stinttel többet nyerhetnek. Mindez persze feltételezés, csak arra épül, hogy SOHA SENKI nem mondta azt, hogy látva X körét, mi ezt és ezt tettük. (Maximum azt, hogy "Látva X körét, tudtuk hogy szarban vagyunk!" :DDD ) Ez nem szégyen és nem titkolnivaló, úgyhogy miért ne mondanák el? Ha hozol egy ilyen nyilatkozatot egy csapattól, nem fogok vele vitatkozni.
2005-08-02 14:35:22 // 3488
Bocs, hogy belepoff de nem is olyan rég szintén így jellemzett valaki valakit ...:)
Inner Circle2005-08-02 14:33:08 // 3487
Lehet hogy te csak RTL Klubot nézel, de külföldön nem Palik-szintű hülyék a kommentátorok. Wéber Gabinak egyébként itt is általában el lehet hinni, amit mond, ha rá hivatkozol akkor meggondolom a dolgot. A gondolatmentedre reagáltam. Nekem nem hiszed el hogy rosszul gondolod, ez OK hiszen az én véleményem sem ér többet, mint a tied. De a szakértőnek sem hiszed el, a pilótának sem hiszed el. Mit mondjak még?
2005-08-02 14:27:41 // 3486
Parázslik a vita rendesen .... :)
Inner Circle2005-08-02 14:25:42 // 3485
Ez rendben van, de akkor ne tarts két vasat a tűzben, más esetben ne mondj homlokegyenest mást. Glett ellentmondtál saját magadnak. Vitában ez kínos és eródálja a szavad hitelét :D
joe752005-08-02 14:08:28 // 3484
Amúgy meg érdeklt volna a saját véleméényed az ügyben, nem ilyen olyan "szakértők" nyilatkozatai. Amúgy a TV kommentátor az szakértő? Mert akkor Palik kihúzhatja magát. A kérdésem pont erre irányúlt a téma elején, hogy mindenki ezzel jön Palikék is ezt szajkózzák, de Ők szoktak mondani hülyeségeket is. Ugyanakkor számomra pont a leírt gondolatmenetem alapján érthetetlen.
joe752005-08-02 14:01:41 // 3483
IC. Majd szólok amikor egy egy nyilatkozattal nem értesz egyet. A politikusoknak is mindent elhiszel?
Inner Circle2005-08-02 13:56:33 // 3482
"Talán mert jobban ért hozzá mint mi. Talán több információval rendelkezik mint mi. Én ezt belátom. Talán egyszer te is eljutsz arra a szintra hogy nem képzeled azt magadról hogy jobban ismered az F-1-et azoknál akik benne vannak,és netán világbajnokok is egyben. :PP"
joe752005-08-02 13:36:37 // 3481
Szíved joga. ( vállvonás) Én meg nem.
Inner Circle2005-08-02 13:33:06 // 3480
"I believe this makes Raikkonen the first man to go out first in qualifying on Saturday and then to come through and win the race on Sunday - which is an enormous achievement. To do it in Hungary, which is the dustiest and most difficult of racetracks to qualify on, is an even bigger achievement." - James Allen, az ITV kommentátora (http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=James_Allen&PO_ID=33675)
Inner Circle2005-08-02 13:28:40 // 3479
Mondod te. A versenyzők ÉS A SZAKÉRTŐK meg egyhangúan mást mondanak. (Vállvonás) Én hiszek nekik.
joe752005-08-02 13:06:31 // 3478
De ezt a gondolatmenetet folytatva akkor a qualon még szarabbnak kéne lenni a helyzetnek. Véleményem továbbra is az hogy persze számít a pálya minősége de alapvetően az hogy az edzésen ki hanyadiknak jön ki inkább startégiai kérdés mint sem az hogy gyorsabb tud-e lenni utolsóként ugyan azzal az autóval mint elsőként az edzésen. Amúgy a McLarenek meg Toyoták freek-en nyujtott parádés szereplései gondolom a baromi kevés üzemanyaggal történő egy egy gyors körnek köszönhetők.
zolee1452005-08-02 12:56:09 // 3477
ha elovasod a hsz-emet, meg a válaszod utolsó két sorát akkor megdöbbentő dolgokat fogsz tapasztalni!:)
joe752005-08-02 12:31:53 // 3476
Ha olyan szél van ami viszi a port aqkkor azt mindenki beszobja legyen az első vagy utolsó. Olyan meg nincs hogy a szél gyorsan elkezd fújni egyből a free után, hogy jól összeporozza a pályát, majd a qual elött gyorsan eláll, és röhög a markában hogy jól kibasztam az elsővel. Én már 10 futamot néztem végig élőben. Többször péntektől de volt hogy csak szombattól. És tudom azt hogy por szempontjából a Ringen milyen oriási különbség van péntek délelött és szombat délután. Amúgy hozzáteszem hogy a pénteki poros pályákon futott edzéskörök pl. amit mostanában De La Rosa futkos, rendre jobbak mint a qual idők. Pedig ugye akkor atom poros a pálya nuku rendes tapadás.
zolee1452005-08-02 12:24:25 // 3475
oké, akkor mi van azzal hogy míg pénteken nincs sok gumi addig ugye szombat délre már rendesen fel van gumizva a pálya, ha fúj a szél és összeporozza a pályát azon végigmegy egy autó, és már tiszta, de amikor gumis a pálya abba bele is ragad a por meg minden más?
joe752005-08-02 12:22:34 // 3474
Elméletileg meg a felvezető körben azt a minimális port le is takarítja maga elött mielött a gyors kört megkezdené.
joe752005-08-02 12:21:16 // 3473
Ezzel meg én nem értek egyet. Ugyanis az utolsó free és a Qual között van 2 óra. Annyi idő alatt nem porosodik el a pálya. sőt sokkal nagyobb veszély szvsz az ha valaki az időmérőn határon autózva kicsúszik és a pálya egy adott részét bekoszolja, mert felhord kavicsokat, füvet, port, stb. Ez a veszély az elsőt nem fenyegeti, max. Ő hibázik.
zolee1452005-08-02 12:18:05 // 3472
és mi van ha az a taktikájuk, hogy elindulnak valahogy, és majd menetközben változtatnak, és akkor tulajdonképpen nem is változtattak a taktikán, hisz az volt eredetileg is a taktika hogy változtatnak rajta! na erre válaszoljál, ha mindent tudsz! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Inner Circle2005-08-02 12:17:15 // 3471
Már először is értettem, csak egyet nem értettem, le is írtam hogy miért: mert a pályára visszaszáll a por. Ezt sajnos most sem vetted figyelembe :-( A Porsche kupa utáni percekben a pálya biztosan jobb, mint az utolsónak kvalizó előtt - de aztán odafúj a szél, a gumiréteg TETEJÉRE kerül a por és máris csúszkálhat a verda.
Inner Circle2005-08-02 12:12:04 // 3470
"Csak ezt erre rá lehet fogni. Azt még se nyilatkozhatja hogy nem akarom az ellenfelet stratégiai előnyhöz jutattni...." Miért ne nyilatkozhatná? Ha Montoya mondhat olyan hülyeséget hogy a BAR szándékosan tett ki elé egy generátort a rajtrácsra hogy menjen neki, meg Mihály hazudhat pofátlanul a másodpercekről, sőt Jean Todt-tól már azt is hallottam hogy "A mezőny legjobbja Kimi Raikkönen a mi két pilótánk, Schumacher és Barrichello után", valamint Ron Dennis a futam után Montoya füstölgő autója mellett mondta hogy "Nem áldozzuk fel a megbízhatóságért a sebességet" és nem szakadt le az ég - akkor miért ne mondhatna Alonso valami teljesen igaz és abszolút ártalmatlan dolgot? Ennyi erővel azt se lenne szabad megmondaniuk, ha futam közben taktikát változtatnak! Pedig ezzel mindig elbüszkélkednek!
SKrisz2005-08-02 12:10:28 // 3469
Na ez igy mar OK!:)))
Inner Circle2005-08-02 12:08:51 // 3468
"Attól függetlenül hogy Alonso mit mond, én is tudom és mindenki más is tudja hogy mit gondol VALÓJÁBAN!" - ez olyan "mindentvivő" érvelés, mint a munkaügyi vitákban a szexuális zaklatás, arra sem lehet érdemben válaszolni :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak