Fórum >> Egyebek >> Forma-1

joe752005-08-01 12:12:25 // 3389
IC. Komolyan mondom az értetlenség hosszú távon baromi fárasztó. Miért nem látod be, fogadod el azt a tényt, hogy A Ferrari idei szereplései a gumiszállítójának a pillanatnyi teljesítményétől függ. Ha egy autó gumigyilkos ahogy hibásan ezt állítod, akkor nincs az a gumi amivel jól tud szerepelni. Miért? Mert ha beállítási problémák vannak, akkor az autó sosem tud tökéletesen viselkedni. A gumi meg elkopik, akár kemény akár puhább a keverék, igaz hogy nem egyformán, viszont a gumikopástól, főleg ha az valamely hibából ered, nem javúl a teljesítmény.
joe752005-08-01 12:07:42 // 3388
A V6-al Tarp mellényúlt de a fordulatszám szabályozás épp úgy alakult hogy 6 henger esetén ( Csak a BMW-nek van 6 hengeres motorja, így mondhatták volna hogy a BMW esetén ) a max. fordulatszám 9000/min, 5 henger esetén 8750 míg négy hengereseknél ez az érték 8500/ min. No comment!
TarP2005-08-01 12:02:30 // 3387
No, jó bocsi, de tényleg az Alfáknak magasabb volt a max fordulatuk... Én nem néztem utána, de a riporter aszonta a GTA-k V6-ok. Én meg elhittem.
Inner Circle2005-08-01 12:02:22 // 3386
Könyörgöm, ne csak a vita kedvéért válaszolj! Schumacher három-négy futam után mondta, hogy a Bridgestone sokkal jobb és valamit csinálniuk kell, akár átállni arra. Honnan a pokolból tudhatta volna hogy '98-ban nem lesz VB, amikor ez csak az utolsó futamon dőlt el?
Inner Circle2005-08-01 12:00:48 // 3385
"a legjobb csapatot kavarja össze a szabályváltoztatás?" Ha alapvető változásról van szó, akkor igen. Hiszen az a csapat éppen azért a legjobb, mert az addigi szabályokat a legeslegjobban használta ki. Ha ezeket épp csak egy kicsit módosítják akkor továbbra is a legjobbak lehetnek, viszont ha alapvetően felforgatják azt a tényezőt, amire az eddigi sikerük alapult, akkor természetszerűen visszaesnek.
Inner Circle2005-08-01 11:58:57 // 3384
"Nézzetek vissza Imolára. Ott a gumik sokkal inkább kibírták a gumigyilkos Ferrarit, mint a nem gumigyilkos többi csapat autói." Imolában NEM KOPTAK EL A MICHELINEK, innentől dől az egész elmélet. Éppen hogy a többi csapat konzisztens időket futott, a Ferrari meg feljavult - egyébként a Michelin beismerte, hogy annál a pályánál mellényúltak. Akkor lenne igazad, ha Imolában a Ferrari végig konzisztensen ment volna, a többi csapat meg belassul, mint most a Ferrari, de hát épp az ellenkezője történt. "Vagy a verseny elején nincs tapadáás mert nem melegszik be a gumi, amire meg elkezd tapadni addigra már cseszhetik, vagy tapad az elejáén, de csak a táv feléig bírja 100%-osan utána fokozatosan veszít teljesítményéből." És ez amiatt van, hogy ha puha a gumi akkor remekül betapad az elején, de a Ferrari féltávra megeszi, míg ha kemény a gumi, akkor kibírja a Ferrarit egész végig, viszont az elején természetszerűleg kevésbé tapad. Ez a Napnál világosabb, nem értem mit kell ezen ennyit magyarázni :-)
zolee1452005-08-01 11:57:10 // 3383
attól még a v6-ok jól pörögtek, az ITC-ben!:)))
zolee1452005-08-01 11:55:29 // 3382
olvass vissza, a gumigyilkos Ferrari nem az én találmányom:) a legjobb csapatot kavarja össze a szabályváltoztatás? ez igaz lehet, hiszen a 2000-es vb csapat, úgy megzavarodott a minden évben esedékes szabályváltoztatásoktól, hogy lányos zavarában gyorsan megnyerte a 2001-es, 2002-es, 2003-as és a 2004-es vb-t is.:))) aztán 2004 végén elment az addigi főtervező és látjuk az idei évet. Persze ezt látja a Ferrari is, és gyorsan megejtettek egy telefont Rory Byrne-nek (remélem jól írtam) és most láss csodát kapaszkodnak felfelé. csak én látok összefüggést?
Inner Circle2005-08-01 11:54:49 // 3381
"A WTCC-ben pl egyértelmű volt, hogy a fordulatszám korlátot az Alfa ellen kellett bevezetni, mert a V6-ok túl jól pörögtek és fölényesen vertek mindenkit." ??? Alfa Romeo 156 WTCC: "4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1998 cc; bore x stroke 86 x 86 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 275 bhp @ 8450 rpm; maximum torque 260 nm @ 7000 rpm; engine management: Magneti Marelli MR3; lubrication: wet sump"
joe752005-08-01 11:35:52 // 3380
Hagyjátok már ezt a gumigyilkos maszlagot. Nézzetek vissza Imolára. Ott a gumik sokkal inkább kibírták a gumigyilkos Ferrarit, mint a nem gumigyilkos többi csapat autói. Az a baj, hogy nem találnak a Bridgestone-nál középutat. Vagy a verseny elején nincs tapadáás mert nem melegszik be a gumi, amire meg elkezd tapadni addigra már cseszhetik, vagy tapad az elejáén, de csak a táv feléig bírja 100%-osan utána fokozatosan veszít teljesítményéből. Ez a napnál világosabb nem is értem miért kell ezt ennyit magyarázni.
TarP2005-08-01 11:32:55 // 3379
Igazad van, nem lehet tökéletesen előrelátni, de ha van egy csapat, aki nagyon kimagasló (Mert olyan jól összhangba hozták az egyes összetevőket), a többiek pedig egy-egy részt tudtak csak jól eltalálni, akkor azzal, hogy megtekered a szabályokat szinte biztos, hogy a legkiegyensúlyozottabbat rázod össze legjobban, hiszen kibilletetd a harmóniából. De nem gond, én írtam is, legyen küzdelem, így ok. Csak a WTCC-ben is drága lesz az Alfának újra élre ugrani, mert ott őket rázták össze. A GT futamon meg már 50kg-os plusz súlyokat vitt a Babini vezette Ferrari 550 és még mindíg nyertek! Nekem ezek meggyőzőek. Sosem az ellenfeleket utálom, hanem annak örülök, ha az olaszok olyan fölényesek, hogy már a handycap rendszer sem elegendő :)
joe752005-08-01 11:31:55 // 3378
tényleg össze akarták rázni a mezőnyt, de azt nekem senki ne mondja, hogy előre látni lehetett, hogy mely szabályok nem fognak kedvezni a Ferrarinak. Mert szerinted az a tény hogy az egyik beszállító 7 csapattól kap teszteredményeket míg a másik gyakorlatilag 1 csapattól nem elég nyilvánvaló? Azt pedig hogy mely csapat mely gumiszállítótól kap majd gumit idén az a múlt év vége elött már ismert volt. A gumi szabály amúgy hivatalosan a költségcsökkentés miatt került bevezetésre. Ezt egy csapat se vétózhatja meg. Hogy esetleg mögtte mi van, az más tészta.
zolee1452005-08-01 11:30:05 // 3377
nocsak! most mindenki egyetért abban hogy a Ferrari gumigyilkos, és ezt lehetett tudni előre, sőt ez már itt a fórumon is nyilvánvaló ahol ugye nem bennfenntesek írogatnak. Ez így oké, csak ez az álláspont nem jön össze azzal, hogy a Ferrari iszonyatistencsászárkirály kocsit csinált csak az a qrva Bridgeston ne lenne olyan szar. Gyerekek, vagy-vagy...:) Amúgy meg a Ferrarinak volt a legtöbb ideje, hogy az addig gumigyilkos autóból csináljon egy nem gumigyilkost...
zolee1452005-08-01 11:20:13 // 3376
mindent elhiszek! tényleg össze akarták rázni a mezőnyt, de azt nekem senki ne mondja, hogy előre látni lehetett, hogy mely szabályok nem fognak kedvezni a Ferrarinak. Amúgy meg úgy tudom, hogy a szabálymódosításhoz minden csapatnak hozzá kell járulnia, és minden csapatnak vétó joga van. Egy olyan szabály van ami Ferrari ellenes: megtiltották a befutási sorrendre vonatkozó csapatutasítást, de ez meg szerintem érthető.:)))
count M2005-08-01 11:18:17 // 3375
Jól van, akkor ezt megbeszéltük. :) Mindenkinek további szép napot, és jó hsz-gyűjtögetést! ;) (hajrá McLaren :P ;) )
GEORGE2005-08-01 11:17:21 // 3374
Ezek burkolt szabályok! mint ahogy lentebb olvasható minden szakértő tudja, hogy a Ferrári gumigyilkos! .... no comment ,tényleg léptem...-))
zolee1452005-08-01 11:14:59 // 3373
ugye 2000-ben meg Mclaren ellenes szabályokat hoztak??? másolj már be ide egy olyan szabályt ami csak a Ferrarira vonatkozik!:)
TarP2005-08-01 11:13:35 // 3372
Hiszen épp itt írta valaki, hogy a Ferrari kasztni gumigyilkos. Ezt a szakértők is tudják. Én nem mondom, hogy Ferrari ellenes szabályokat hoznak,. de azt elhiszem, hogy vam olyan oka a szbálymódosítások egy részének, hogy összerázzák a cuccot, ne maradjanak meg az erőviszonyok. (Ez hol sikerül, hol nem.) Mivel a Renaultnak a tömagelosztása más, ezért nekik ez a szabályáltalában jó. A WTCC-ben pl egyértelmű volt, hogy a fordulatszám korlátot az Alfa ellen kellett bevezetni, mert a V6-ok túl jól pörögtek és fölényesen vertek mindenkit. A verseny pedig ugye a szervezők szemében nem egy tradíciónövelő fogás, henem izgalommal teli pénzcsalogató.
GEORGE2005-08-01 11:11:42 // 3371
További jó eszmecserét fiúk! lépek itt van Blacky cartárs tekergünk egyett vele Pakson :-)
joe752005-08-01 11:10:09 // 3370
ha nem is szó szerint de valami hasonló dialógust el lehet képzelni. Egyre inkább jellemző a motorsportra hogy az olaszok dominanciáját csak úgy lehet megtörni ha olyan szabályokat hozunk amik hátráltatják őket. Nagyon jó példa volt erre a WTTC is, ahol elöbb behozták a Fordulatszám szabályozást, aztán a handycap rendszert. Lett is a BMW végre valahára VB, sok ember sok munkája álltal. Az F-1-ben évek óta tartó Ferrari dominancia megtörése évek óta foglalkoztatta az FIA-t és Bernie-t. Egyszerűen azért mert a Ferrari egyeduralma ártott az F-1 népszerűségének, csökkentek a jegyeladások, a nézettség, egyszóval anyagilag kezdett a dolog szarul kinézni. Az pedig a napnál világosabb ( hozzáértők ) számára, hogy legyen a Bridgeston akármekkora király gumigyártó stratégiai partnerek nélkül, negyed annyi tesztelt kilóméterrel nem lesznek képesek versenyben maradni. Ez egyszerűen törvényszerű. Magyarul kérdésedre válaszolva szinte minden benfentes szabályalkotó aki ismerte múlt év végén az idei felállást tudhatta hogy a Ferrari gumik szempontjából szaban lehet.
GEORGE2005-08-01 11:05:53 // 3369
De legalább végig megy az összes futamon!!! Vagy ezt is rosszul látom ?? :-)))))
GEORGE2005-08-01 11:04:38 // 3368
Huuuuu..... Akkor bocsi lehet én értettem csak Ferrári ellenesnek. De hát az énvéleményem itt a nagyvilágban k.rvára nem számit, de szakemberek akik az F1 -be élnek azoké igen, és ök azt mondták ez a Ferrári ellen van! Én csak az ő véleményüket osztom. :-)
zolee1452005-08-01 11:02:52 // 3367
a Minardi is azt mondja, hogy soha ilyen jó autót még nem csinált, ez marketing amúgy meg valszeg igaz is, csak a többiekhez képest gyenge:)
zolee1452005-08-01 11:01:04 // 3366
"Mert gondolom a te oldalad szerint a gumis szabály se Ferrári ellenes igaz???" FIA vezetőségi ülés. Dátum: 2004. Helyszín: titkos!:) -Túl gyors a Ferrari, szar az f1, mit csináljunk? -Hozni kéne valami Ferrari ellenes szabályt! -Azt meg hogy? -Az egyik futamon kihallgattam ahogy a Bridgestone mérnökei beszélgettek! azt mondták, hogy ha bevezetnék az egyhétvégés gumi szabályt akkor az ő gumijuk biztos nem bírná csak féltávig, vagy nem melegedne be elég jól, így nem lenne tapadása. -Hű ez jó! Mondtak még valamit? -Nem ezután elmentek kajálni! -Oké, akkor egygumis hétvége!!! Újra kiráyl lesz az F1!!!. :))) Szóval: szerinted ki tudta azt előre, hogy ennek a szabálynak az a csapat lesz a nagy vesztese, aki az előző években pont azzal nyert, hogy a leggyorsabban reagált az állandó szabályváltoztatásokra? ki gondolta hogy az a Ferrari aki minden év felétől már az új autót teszteli most nem tud majd valamit kitalálni? ki gondolta, hogy az a bridgestone akinek csak a ferrari futóművét, és egész konstrukcióját kell hogy figyelembe vegye nem tud majd erre az egy autóra koncentrálva normális gumikat csinálni? ki gondolja azt hogy eze egy Ferrari ellenes szabály???
GEORGE2005-08-01 10:59:26 // 3365
Annyira rákaptál a McLarenre mit gondolhat az ember?? A vörösköd count M kollégától van a szürke hályog pedig joe_156 kollégától van:-)
joe752005-08-01 10:58:35 // 3364
Miért az én válaszon szerinted a McLaren csapatra vonatkozott? De még csak nem is rád, csak neked írtam a Te beírásodra reagálva.....
count M2005-08-01 10:56:06 // 3363
Nem, le is írtam. De az nem a csapatra vonatkozott, hanem az itt olvasható hozzászólások túlfűtött hangnemére és néha "érdekes" tartalmára. :)
GEORGE2005-08-01 10:55:46 // 3362
Látod látod:-) A McLaren alatt amit sajna tévesen irtam a Mergára gondoltam mikor a visszatérést irtam! Akkor ők az MS-t akarták pilótának!!!!De az nem ment!!! Ez tény!! Ha jól emlékszel a Ferrárinak is megbízhatósági gondjai voltak amin MS a tanácsaival tudott segíteni!!!!! A McLaren minden évben büszkén rántja le a leplet az új autóiról és magyarázza milyen jó is lett ez idei de mindenki láthatja ÉS EZ MOST NEM FIKÁZÁS!!!! leáll = nem megbizható! Vagy megbizható szerinted???? Légyszi ird le hogy a Ferrári vagy a McLaren a megbizható technika most!? Kiváncsi vagyok az utolsó kérdésemre mit fogsz irni!?
joe752005-08-01 10:53:34 // 3361
Akkor a vörös köd kifejezést csak gondoltad, csupán kihallatszot?:)))
joe752005-08-01 10:52:41 // 3360
Évek óta próbálták megtörni a Ferrari egyeduralmát mindenféle új szabályokkal. A Csapat minden új dologhoz tudott alkalmazkodni, és a dominancia megmaradt. Az idén olyan dolgot változtattak meg a gumicserével, ami a csapattól közvetlenül független. A Gumicseréket. Ráadásul a legtöbb élcsapat a télen már a Michleinnek tesztelt. A Ferrari meg maga maradt mivel a Minardi mega Jordan együtt kevesebbet tesztel mint mondjuk egy Red Bull, vagy egy Sauber, hogy a Michleines csapatok közül is a kissebbeket hozzam fel. Így érthető hogy hatalmas előnyre tettek szert. Jövőre a Red Bull is átjön a Bridgestonhoz, valamint vannak hírek hogy esetleg a Toyota is. Így a téli tesztek már segíthetnek a jövő évi fejlesztésekben.
count M2005-08-01 10:51:22 // 3359
Na pont ezért nem megyek bele: egy rossz szót se szóltam az egész topicban a Ferrarira, máris jön a "visszavágás". Kár a gőzért. :)
joe752005-08-01 10:47:31 // 3358
Mert 98-ban nem nyert VB-t!
joe752005-08-01 10:46:38 // 3357
Valóság: A Sauber-Mercedes már akkor F1-es volt, amikor MS még rövidnadrágban szaladgált. Már megbocsáss de ez melyik Igazság? Problámáid lehetnek az évszámokkal! :))
Inner Circle2005-08-01 10:45:57 // 3356
Te, honnan veszed hogy én McLarenes vagyok? Én a McLarent az idei évben kifejezetten megutáltam (eddig is rezgett a léc). Raikkönennek csak azért szurkolok, mert Alonsót 2003 óta nem szeretem (ezért drukkolok Rajkónak, egyébként jobban örülnék ha Montoya nyerne kettejük közül). Rám sok mindent mondhatsz, de a szürke köd nem igazán passzol .D
GEORGE2005-08-01 10:45:04 // 3355
Minden hozzáértő szerint, a merga lényegesen többet fejlesztett mint a Ferrári! Nem rosszabb a tavalyinál a Ferrári csak a Ferrári gyilkos szabályok miatt hátrányba került! Mert gondolom a te oldalad szerint a gumis szabály se Ferrári ellenes igaz???
Inner Circle2005-08-01 10:43:38 // 3354
Nem figyeltél: akkor 1998-ban miért fikázhatta a Goodyear-t?
joe752005-08-01 10:43:02 // 3353
Így van! Kimi nagyszerű pilóta minden győzelmét megérdemelten szerzi. Sajnos nincs alatta megbízható technika, emiatt tart ott ahol. Ha megbízhatóságban hoznák a Ferrari vagy a Renault formáját akkor ezt a VB-t már Kimi vezetné 20 ponttal minimum. csak az a helyzet hogy a McLaren bár baromi erős autót épített az idén, jók az aerodinamikai képességei, kiegyensúlyozottsága, és jók a gumijaik, ugyanakkor nekem az az érzésem hogy beáldozták a megbízhatóságot a sebességért. És lehet Kimi akár milyen jó pilóta ha 10 versenyből 5 alkalommal kiesik alóla a technika.
Inner Circle2005-08-01 10:42:39 // 3352
Ezt már nem bírom szó nélkül: GEORGE: "a McLaren túl nagy "pofával" tért vissza az F1-be valamiért azthitték ők itt a profik!!! Miértis azt persze nem tudom de azt hitték!" Valóság: a McLaren egy Forma 1-es csapat, ami sosem "tért vissza" az F1-be. A Mercedes a Sauberrel tért vissza, az "azt hitték ők itt a profik"-at nem is minősítem, éveken át voltak középcsapat. (A Mercedesnek az Ilmor gyártotta a motort, akik régebben is F1-es szereplők voltak, ám semmi komoly eredményük nem volt - ezt csak azért modnom, mert az is nagy legenda, hogy a McLaren-Mercedes mögött az Ilmor volt a siker kovácsa.) GEORGE: "Ők akarták MS pilotájuknak ugye német autó német pilóta" Valóság: MS, Frentzen és Wendlinger Mercedes-pilóták is voltak. Ugyanolyanok, mint Heidfeld. GEORGE: "de valamiért a német pilóta nem akart német autóba hanem a jó kis olaszba akart ülniiiiiii:-))))))) és milyen igaza van!!!" Valóság: A Sauber-Mercedes már akkor F1-es volt, amikor MS még rövidnadrágban szaladgált. A McLaren-Mercedeshez idején MS Jordan és Benetton versenyző volt. Később sem hívták, legfeljebb utaltak rá hogy jó pilóta - de akkor meg már valóban nem ment. GEORGE: "A McLaren pedig látja ,hogy milyen jó pilóta MS és most látja azt is ,hogy ha MS a mergát vezette volna tuti jobban szerepeltek volna eddig" Valóság: A Mercedesnek megbízhatósági gondjai voltak, amin MS nem tudott volna segíteni. GEORGE: "tehát most a McLarenből csak az irigység beszél mikor fikázza a Ferrárit!!" Talán mutass egy nyilatkozatot, amiben a McLaren most fikázza a Ferrarit. GEORGE: "De ahogy elnézem vannak még német piloták böven az F1-be de a jobbak nem tolonganak a merga ülés elött ,hogy ebbe akarok versenyeznii!!!!! Miért is??.................hát azért amit mindenki lát a pályán....a féltávon leáll stb, stb megbizhatatlan autóval nem akar senki sem versenyezni.." Valóság: A "bőven az F1-be" német pilóták: MS, RS, Heidfeld. MS foglalt, RS-nek és Heidfeldnek pedig Ron Dennis a csapattársát hívta a McLarenhez. Heidfeld nagyon csalódott is volt. Ja és a McLarenek jelenleg mindőjük csapatánál jobb autók.
Tedi2005-08-01 10:42:34 // 3351
Szerintem nem vagyunk mi elvakultak, csak egyszerű, sima, mezei Ferrari fanok. :)) És más dicsőségét el kell ismerni. Kivéve ha azt Alonso produkálja :))))) Kimi tényleg szép győzelmet aratott a H.ringen, abszolút megérdemelte. Már csak a vasnak kéne pöppet megbízhatóbbnak lennie.
GEORGE2005-08-01 10:41:52 // 3350
Sőt!, már a merga is felveszi a vöröst csak ök tényleg köd formátumban, lásd a ruháikon meg annyit mentek a vörös gépek után hogy kicsit összekente a mergák elejét egy kis vörössel :-DDDDDDDD
zolee1452005-08-01 10:41:03 // 3349
"Az a baj veletek McLarenesekkel hogy csak fikázni tudjátok a Ferrárit amikor jól szerepel, mikor rosszabb akkor örömtáncot lejtetek és egyből a McLaren érdemének könyvelitek el!! Pedig csak lassab volt a Ferrári a McLaren meg ugyan azt tudta mint eddig csak a Ferrári alá lassukt!" George! Ugye ez csak vicc volt?:))) ezek szerint a Mclaren-en csináltak egy facelift-et a Ferrari meg összehozott egy rosszabb autót a tavalyinál???:)))
GEORGE2005-08-01 10:36:58 // 3348
Szép volt Kimi!!! Ezt mondom én is mert, a győzelmet el kell ismerni mert megdolgozott érte a srác!!!!!! De akkor sincs jelenleg a McLaren a Ferrári felett ez sajna tény amit a McLaren-es rajongó tábor nem ismer el! Inkább ezen megy itt a vita! Az hogy ki ajobb azt nem 1 vagy 2 meccs dönti el igaz? Mégegyszer tiszteletem a McLaren-nek de a Ferrári az Ferrári :-)
joe752005-08-01 10:36:42 // 3347
Semmivel sem nagyobb a szemünk elött a vörös köd, mint nektek a szemeteken a szürke hályog!!
joe752005-08-01 10:35:14 // 3346
Ez tény! A gumikat nem lehet versenyről versenyre cserélgetni, Mivel méretük sem azonos. A Michlein első gumijai pl. szélesebbek nem is kicsit. Ők a mérethatár felső részét használják míg a Bridge, az alsó felét.
joe752005-08-01 10:30:56 // 3345
Talán mert mihály az overalján a Bridgeston-os felirattal nem fikázhatja a gumikat főleg amikor épp nyer.
count M2005-08-01 10:30:44 // 3344
Én meg világéletemben McLaren szurkoló voltam. Megmondom a frankót, kicsit zavar ez a totálvörös köd a szemetek előtt, ami a "merkázás"-ban, meg a "német csapat"-ozásban nyilvánul meg, de mivel nem akarok flame-t, megtartom a véleményemet magamnak. Azért csak annyit, hogy: szép volt Kimi, csak így tovább! :)
GEORGE2005-08-01 10:30:23 // 3343
Amiért a McLaren most nem használja a másik gumát! Szerződés köti öket!! Ilyen egyszerű! Az a baj veletek McLarenesekkel hogy csak fikázni tudjátok a Ferrárit amikor jól szerepel, mikor rosszabb akkor örömtáncot lejtetek és egyből a McLaren érdemének könyvelitek el!! Pedig csak lassab volt a Ferrári a McLaren meg ugyan azt tudta mint eddig csak a Ferrári alá lassukt! De ettől még egy picivel sem jobb a merga, amit Mogyoródon is láthattál tegnap!! Tudod csak megint az egyik merga ért be...... ...amúgy ezt a már számomra is bosszantó dolgot, hogy miért áll le a merga és miért megy végig Minárdi egyszer elmagyarázhatnád!! Ezek szerint a Minárdi annyival megbizhatobb a mergánál!!!?????
joe752005-08-01 10:29:12 // 3342
Talán azért mert a Bridgestonnal élő szerződésük van 2006.-ig. És talán nem két fillér lenne ezt felmondani.
Inner Circle2005-08-01 10:28:57 // 3341
(A McLaren és a BAR, mikor átálltak Michelinre, mondták is az első évben hogy ezeket a felfüggesztéseket még a Bridge-hez tervezték, így nagy eredményeket nem várnak. Ezért viccesek az olyan állítások, hogy a Ferrari Michelinnel világverő lenne, meg hogy miért nem mentek Indyben Bridge-dzsel a többiek.)
Inner Circle2005-08-01 10:27:31 // 3340
Ez sajnos nem kivitelezhető, pedig vicces lenne :-) (De a gumikat és az autókat együtt tervezik, pl. az első szárny, a légbeömlő meg a bargeboard kialakítása szoros összefüggésben van a gumival. Szabványméretű gumik esetében esetleg meg lehetne oldani.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak