joe752005-08-18 18:51:40 // 3717
Hozzáteszem meg tudom érteni RB-t szar lehet a tudat hogy max. biztos 2. lehet. Igaz voltak villongásai, de volt amikor szinten alul teljesített. kKéptelen volt következetesen jól szerepelni és szerintem a BAR-nál sem lesz ez másként.....
Mike.2005-08-18 18:46:37 // 3716
Rengeteg hasonló képességű pilóta boldogan vállalná a másodhegedűs szerepét és még így is nagyobb esélye lenne nyerni mint sok másik autóval. Szerintem Massa is van olyan jó mint Bari és biztos vagyok , hogy ő is tudja meddig mehet el. A jövő héten már a Ferrarit teszteli!
Szerintem Bari elfásult már és beleunt a "mindig második vagyok szerepbe". Ezt a csapatvezetés is érzékelte ezért engedték útjára.
joe752005-08-18 14:02:08 // 3715
Én nem sajnálom. A Ferrariba belefásult...
bubble2005-08-18 13:56:20 // 3714
Csak azt nem tudom hol lelnek egy olyan pilótát, aki hasonló másodpilóta szerepet bevállalja.
Hacsaknem a Minarditól szerződtetnek valakit. Mert máshol azért csak győzelemre fáj a foguk a versenyzőknek, és ezért meg is tesznek többnyire mindent.
A Cipész meg valószínűleg beit mihelyt nem az ő szekerét tolja a csapat.
Szóval nem értem miért váltak meg Rubinho-tól oly dalolva.
raga2005-08-18 13:40:49 // 3713
Én úgy tudom, hogy a GP2-es ek (pl. a Hringen is) V8 as 4000kcm Renault motorral mennek.
Mike.2005-08-18 13:13:00 // 3712
Én nem sírok utána, de szerintem a Ferrarinál sem. 2006-ig volt szerződése és simán elengedték. Biztos azért mert jól teljesít az idén. Most, hogy már aláírt a BAR-hoz kezd kinyílni a csípája. Jönnek már a nyilatkozatai a csapatról. Jövőre majd villoghat. :-)))
bubble2005-08-18 12:56:09 // 3711
Egyik szemem sír a másik üveg. :)
Rubinho megy a BAR Hondához. Ilyet?!
Nagyon, de nagyon kíváncsi vagyok ott mire megy a technikával! Mennyivel lesz ott jobb helye?
GEORGE2005-08-18 12:49:19 // 3710
Okés ! Én nem olvastam NS-t pusztán csak igy emlékeztem :-)
Mike.2005-08-18 12:47:49 // 3709
A mai NS ezt írta. Én pedig elhiszem.:-))
GEORGE2005-08-18 12:37:39 // 3708
Lehet!!! sőt szeretnék hinni benne!!!!
GEORGE2005-08-18 12:36:46 // 3707
Miért a Coca-colaval mi van??? Vagy csak roszul elmékszem hogy azt akart lenni a cigi helyett???
Mike.2005-08-18 12:33:19 // 3706
2006-tól már csak a Ferrari fog cigit hírdetni. Csak azért, hogy legyen jövőre is miért zrikálni őket. :-)))
joe752005-08-18 12:32:25 // 3705
Gondolom poénnak szánta. :) Dennis amúgyis hajléamos csalót kiáltani ha épp valakik jobbak náluk.....
GEORGE2005-08-18 12:27:04 // 3704
:-)))) az öreg Todt talán elszolta magát???? :)))))
joe752005-08-18 12:24:27 // 3702
Ne legyen igazam, de sztem mindenki csal egy kicsit, csak nem mindenkit vizsgálnak át annyira.
Amikor Ron dennis meggyanúsította A Ferrari-t 2002-ben hogy csalnak, Jean Todt csak ennyit mondott:
"Mi nem, de Ti is! "
zolee1452005-08-18 12:21:38 // 3701
a lábtörést pont nem, de a DQ-t nyugodtan, lehet hogy már előre tudják. 2004-ben jó volt a BAR, most szépen átvizsgálták, persze hogy találtak szabálytalanságot!
Ez olyan mint az olimpián a dopping: mindenki használja, csak vannak jobb szerek, meg szarabbak.
Haverom ismeri személyesen a súlyemelőt, és ő mondta, hogy azon volt meglepődve hogy hogyan vették észre, mert ő úgy tudta, hogy kimutathatatlan. Ne legyen igazam, de sztem mindenki csal egy kicsit, csak nem mindenkit vizsgálnak át annyira.
:)))
Inner Circle2005-08-18 12:15:18 // 3700
Ja, és a lábtöréseket meg a nem-Ferrarisok diszkvalifikálásait is bemondanák előre :DDD
zolee1452005-08-17 11:37:54 // 3699
az F1 nem átbaszós, csak bizonytalanságban tartós:)))
ha a szezon előtt közölnék az összes adatot mindenről akkor könnyen ki lehetne számolni hogy ki nyeri a vb-t.
joe752005-08-17 11:09:17 // 3698
Magyarán a végén rohadt okosan megállapítjuk, hogy a tények és lehetőségek érett megfontolása után nem tudunk szart sem :DDD
Ez az F-1 már csak ilyen átbaszós.:))
Inner Circle2005-08-17 11:03:17 // 3697
Magyarán a végén rohadt okosan megállapítjuk, hogy a tények és lehetőségek érett megfontolása után nem tudunk szart sem :DDD
De hogy ON is legyen: Badoer tesztelget Fioranóban. Vajon ott is ilyen szép idő van?... Lehet, hogy nem ártana nekik egy kis esőzés: 2004-ben a szezon előtt általában hóesésben tolta, mindenki rajtuk röhögött hogy téli körülmények között készülnek az ausztrál futamra, aztán hülyére vertek mindenkit :D
joe752005-08-16 18:05:13 // 3696
Előnyt jelentene akkor ha többiek is a nulláról indúlnának. De a legtöbb F-1-es szereplő vagy jelenlegi motorgyártó rendelkezik V8-as motorgyártási hagyományokal. Talán a Renault egyedül akik soha sehol nem alkalmaztak V8-at. De a Ferrari, gyártott már pár V8-as versenymotort, a Honda, Toyota, Mercedes, az Indy sorozatból rendelkezik V8-as tapasztalattal A BMW-nek is vannak bőven V8-as motorjai, és marad a Ford vagy Cosworth mindegy hogy hívjuk. Vagyis talán a Renault helyzete a legnehezebb ilyen szempontból mind közül. De nem gondolom hogy a renault jövőre a motorok miatt sereghajtóvá válik.
Inner Circle2005-08-16 14:48:01 // 3695
Mások a motorok, ez igaz, az is igaz hogy önmagában a múlt nem jelent semmit. De valamit mégis jelenthet, hogy évtizedeken át fejlesztgették a motorokat - nem azt mondom, hogy most előveszik az 1982-es tervrajzot és már mehetnek is kávézni, de gondolom minden ötletre, ami a gyakorlatban bejött, jutott 20 amit kipróbáltak és fuccs. Esetleg csak azért maradt félbe a fejlesztés, mert azon a technikai szinten még nem lehetett megvalósítani, most viszont... És ezek még ott vannak a polcon és a számítógépekben, és ezekből tudhatják a fiúk, hogy ha (hasraütés) a szívószelep vastagságát növelik, akkor mi lesz. Mondom, ettől még nem fogják végigverni a világot, de azért jelent némi előnyt.
joe752005-08-16 08:23:28 // 3694
Ezt már sok helyen olvastam, hogy a V8 gyártás hagyományai miatt jók lehetnek. Én ebben nem hiszek. Ezek a motorok annyira mások mint régen.
De lehet hogy tévedek és a Cosworth csinál egy baromi bika V8-at amivel végig verek a világot. De most erre egy ft-ot se tennék..
Mike.2005-08-16 08:19:26 // 3693
A Croswort múltja, jelene a V8-ban nem olyan rossz!? Nem?
joe752005-08-16 08:09:50 // 3692
Ezt szerintem még Ő sem tudja. Szerződése a Williams-hez köti az esze meg a BAR-hoz. Ez 2004-ben pont fordítva volt akkor a szerződés győzött.:))
Szerintem most is az fog.....
Mike.2005-08-16 07:52:46 // 3691
Most olvastam, hogy a Wiliams jövőre Crosworth motorral fog szerepelni. Button marad a Barnál vagy kell mennie a Wiliamshez?
joe752005-08-15 07:41:36 // 3690
Én az F-1 hanyatlását abban látom, hogy az egész sorozat elment a biztonság irányába az izgalmak helyett. OK. tudom fontos a biztonság is nagyon, de az elmúlt időszak összes szabálya az élvezhetőség rovására ment. Ezek a dolgok szép lassan kiölik az érdeklődőket. Hiszen a pályán akkor van előzés ha valamelyik nagyágyú a sor végéről indúl és az első pár körben fog néhány poziciót. Amúgfy előzések 99%-ban a boxban történnek, a pályán csak vonatozás.
zolee1452005-08-15 07:39:29 // 3689
A mögöttük vonatozás is lehet izgalmas, ha nem az az alapállás, hogy "jaj csak célbaérjünk, és pontot szerezzünk". Azért nagy kár hogy MS kivételezett volt a Ferrarin belül mert nem tudtuk meg hogy RB valójában mit tud, és azt sem hogy MS az egyetlen versenyképes autó ellen mit tudna, ráadásul amikor nem az első helyért megy a csata akkor azt mindenki kicsit tétnélkülinek érzi, ezért lett unalmas az F1.
Persze nem a Ferka a hibás, a többieknek kellett volna versenyképes autót csinálni.
Túl sok a pénz az F1-ben, a pénzért meg eredményeket várnak, és az eredményeket manapság a "megbízható" pilóták hozzák, nem a "versenyző" pilóták.
Vajon Senna vagy Prost, vagy a többiek aláírtak volna olyan szerződést, hogy csak 2. helyen érhetnek célba? Vajon megkérdezték volna a csapatvezetőt, hogy "utólértem a csapattársamat, mit csináljak?"
Inner Circle2005-08-12 15:21:47 // 3688
És MS-t meg a Ferrarit szerintem sokan IGAZSÁGTALANUL azért nem szeretik, mert az ő korszakuk egyben az F1 hanyatlása is. És ezt a kettőt összemosva, mintegy a Ferrarit felelőssé téve mondják hogy "Amióta MS meg a Ferrari tarol, milyen szar az F1!", és tényleg szar, de erről nem ők tehetnek. Persze valamivel jobb lett volna, ha a Ferrarinak kicsit más a mentalitása, de csak alig-alig. Ha nincs MS-nek primadonna-szerződése és teszem azt MS és JPM gyilkolja egymást a két Ferrariban, akkor valószínűleg nem alszunk el a 2002-es futamokon, de azért hülyére sem izgultuk volna magunkat. Végülis tökmindegy, hogy milyen sorrendben megy az élen két piros autó, ha ugyanúgy vonatoznak mögötte 20-an...
zolee1452005-08-12 13:23:37 // 3687
a mentalitás is számít, de azzal talán manapság sincs baj, de ez már nem egy férfias sport, ahol a dicsőség számított, hanem egy marha sokba kerülő reklám tevékenység, ahol csak az eredmény számít, az nem ahogyan elérték. 10 pont az is ha a boxban előznek, és 10 pont az is ha a pályán, úgy hogy még 10 év múlva is emlegetik azt a manővert.
SKrisz2005-08-12 12:58:42 // 3686
Igen, mert Senna és Prost még az autóversenyzés nevű sportot űzte, nem azt, amit ma annak csúfolnak:(
zolee1452005-08-12 12:09:06 // 3685
elég rossz hozzáállás! Senna-Prost, igen volt ütközés, de több jó csata volt, mint autótörés.
SKrisz2005-08-12 11:38:52 // 3684
Persze ez jó poén, de ennyire egyik csapatvezetés és maguk a pilóták sem hülyék, hogy ezt megengedhessék maguknak... Ha ez megtörténne, kb. minden futam az első kanyarig tartana!:))
Mike.2005-08-12 11:35:27 // 3683
Azért azt megnézém, ha egy csapatban küzdenének egymással. :-)))
SKrisz2005-08-12 11:31:19 // 3682
Ez nem is lehet kérdés!:))
Mike.2005-08-12 11:27:10 // 3681
Sch. nyugdíjba menése után lenne csak esedékes F.A. igazolása.:-)
SKrisz2005-08-12 11:08:40 // 3680
Mike.2005-08-12 10:33:55 // 3679
Én elismerem, hogy jó pilóta. Nekem "csak" nem szimpi.:-)
zolee1452005-08-12 10:32:08 // 3678
"Nem kell a paripásokhoz a szemöldökhuszár..."
Miért kell mindig szegény Zsoltit baszogatni?
:DDD
SKrisz2005-08-12 10:29:44 // 3677
Semmi bajom a sráccal, de ha lehet kérni inkább maradjon csak a szuperbiztos Benettonnál. Jó lesz az neki továbbra is. Nem kell a paripásokhoz a szemöldökhuszár...
zolee1452005-08-12 10:28:49 // 3676
Mi történt??? régen sok autó volt, néhány kiemelkedő pilótával, akik baromi jó versenyeket csináltak. Manapság hiper-szuper csodák vannak, gépiesen tökéletes pilótákkal, biztonságos, nézők által jól látható pályákkal...csak épp maga a VERSENY merült feledésbe. Régebben is volt boxkiállás, mégis előztek a pályán. Kicsit olyan mint a német meg a spanyol foci közti különbség. A német foci "eredménycentrikussága" megöli a játékot.
talán túl sok a pénz az F1-ben.
Mike.2005-08-12 10:22:10 // 3675
Az NS címlapján "Alonso a Ferrarihoz tart"(2007). F.A. azt nyilatkozta, hogy igen ez lehetséges, ha újra domináns csapat lesz az F1-ben. És nem tetszik a Ferrari módszere,hogy van 1-es és 2-es számú pilóta. Ő ilyet sosem kérne. (Pedig nem olyan régen még rádión kért segítséget Fisico előzéséhez.)
joe752005-08-11 17:05:07 // 3674
mondasz valamit................
Inner Circle2005-08-11 17:01:35 // 3673
Nem lesz nagy kár érte. A modern F1 fénykora Senna halálával úgyis lezárult. Egyrészt mert vele ért véget az igazi nagy pilóták rivalizálása (az MS-Hakka csaták már csak halovány utánérzések), másrészt meg utána jöttek a biztonsági rendszabályok, a mikiegér Playstation-autók és agyon-sikánozott, szuperbiztonságos unalomgyár pályák. Ennek a mostani szenvedésnek nem ártana, ha újjá lehetne teremteni az alapoktól.
kod2005-08-11 16:38:40 // 3672
hat mar most nem a regi a dolog.. de igy mi lesz ennek a vege??????
legyen GT2 a F1 meg olyen mint regen.. :-))) na akkor szerintem nem lesz itt tobb kedes... ;-)))
joe752005-08-11 16:38:23 // 3671
Én sem csípem B.E.-t de szerintem ha meghal az F-1 mai formájában vele hal......
joe752005-08-11 16:37:30 // 3670
A Toyota csak pletyka szinten került szóba tudtommal.
joe752005-08-11 16:37:00 // 3669
Eddig a redd Bull az aki átigazol a Bridgestonhoz. Vagy hallottál másokról is?
Inner Circle2005-08-11 16:29:18 // 3668
Nem kéne Bernie-nek lassan meghalnia? Nem mintha rosszat akarnék neki, bár nagyon utálom, de már vén mint az országút és még mindig kavarja a sz.rt... Mondjuk Fidel Castro is húzza még, habár már ő is gyengül, most már csak három-négy órás beszédeket tart :DDD