Fórum >> Egyebek >> Forma-1

2005-09-12 10:53:35 // 4742
8000 dollárt ér ha kilökik a második helyezettet a meccsből. Röhely. 10 helyes büntetés már jobb de azt inkább Pizzoniának kellett volna kapnia.
SzJ2005-09-12 10:43:03 // 4741
Megbüntették a két kamikázét. Sato 10 helyes büntetést kapott, pizzonia meg 8000 dollárost. Be kellene vezetni a távolságtartásos büntetést. A többi versenyen nem mehetne csak az útca túloldalán, aki vétkezett.
zolee1452005-09-12 09:36:47 // 4740
ha én indultam volna a futamon akkor az ésszerűség keretei közt a lehető legtöbb tankolást választottam volna, hiszen a változó körülmények közt nincs értelme hosszú szakaszokra osztani a futamot, mert úgy nehéz gyorsan reagálni az időjárásra. Szerintem ezt a taktikát kavarta össze a SC. Persze a körülmények sem változtak annyira mint az várható volt, szóval kb be is buktam volna a taktikámat, de nehezen hiszem hogy sokan lettek volna "agyig" (ahogy P. László mondaná) tankolva. Mindegy, soha nem tudjuk meg...
zolee1452005-09-12 08:58:58 // 4739
na majd este újra lenyomom a belga nagydíjat, most töltöttem le a 2005-ös szezont! Majd kiderül mire elég a ferrari.:)))
joe752005-09-12 08:53:17 // 4738
Több mint egy éve nem volt esős verseny, ezalatt az egy év alatt a Michlein akármit is kitalálhatott, a Bridgestonnak viszon minden erejét energiáját a száraz gumik kifejlesztésére kellett fordítania. Mindemellett nem ismerjük sajnos MS taktikáját, nem tudhatjuk mennyi üzemanyaggal indúlt, bár valószínüleg rendesen meg volt tankolva, és mire fogyni kezdett a nafta, ki is lökték. Volt az SC elött kb két kör amíg végig támadta Alonso-t.
zolee1452005-09-12 08:22:31 // 4737
logikus amit mondassz, de nehéz elhinni, hogy a Ferrarinak mindegy hogy 1 vagy 2 versenyképes autója rohangál a pályán. RB nem az utolsó 3-4 futamon tapasztalt fejlesztéseket fogja a BAR-hoz vinni, hanem ha van esze akkor az elmúlt néhány év csapatépítési tapasztalatát. Azzal többet ér a BAR, mintha lerajzol nekik valami kütyüt az F2005 aljáról.
Mike.2005-09-12 08:06:37 // 4736
Szerintem Sumi partiban volt Alonsoval. Elmenni biztos nem tudott volna, de most az is elég volt, hogy tudta tartani a lépést velük. Bari pedig nem kapja már meg ugyanazt a technikát. Nem vehet részt a gumi tesztelésen, nem láthatja az új fejlesztéseket, terveket. :-)
zolee1452005-09-12 07:53:05 // 4735
"No meg a Michleinnek is volt ideje fejleszteni az eső gumikat." Ez kicsit megfoghatatlan. oké, nyilvánvaló, hogy fejlesztett a Michelin, de gondolom addig a japcsik sem ücsörögtek, és esőgumik terén jókora elnyük volt. Ha csak ugyanolyan jó a bridgeston, nem klasszisokkal jobb, mint amit eddig ugye tapasztalhattunk akkor is ki kellett volna jönni a világverő Ferrari tempóelőnyének. Eddig azt olvastam itt, hogy a Ferrari istencsászár, csak a gumi szar. Az esőgumi, vagy a hétvégén használ átmeneti gumi viszont a Michelinnél elég gatya - legalábbis eddig az volt. Ha a ferrari a legjobb, a Bridgestone meg legalább annyira jó mint a Michelin akkor tegnap RB nyeri a futamot, de szerintem Rajkó nyerte.:)) MS-t az első néhány kanyarban láttam támadási pozícióban, utána szépen kapta a tizedeket - századokat. oké, ez nem sok, de Alonso sem volt túl versenyképes a hétvégén.
joe752005-09-12 07:36:19 // 4734
számomra - bebizonyosodott: a ferrarinál nem csak gumiprobléma van. esőben mindig jobb volt a Bridgestone, de most amíg ment Schumák addig sem nyújtott maradandót, Az sem zavar mellékesen hogy a CS bejöveteléig MS 1 mp.-en belül volt Alonso-hoz? Sőt támadási pozicióban is volt? Sajnos a Ferrari taktikáját nem ismertük, de valószínű hogy jól meg volt pakolva benzinnel, mert az elején 2.5 mp hátrányból jött föl Alonsóra pár kör alatt. A SC nem jött túl jól neki. Főleg Sato miatt. Amúgy MS és a Bridgestone esőben jók, itt meg épp csak kissé vizes volt a pálya , ami folyamatosan száradt. No meg a Michleinnek is volt ideje fejleszteni az eső gumikat.
Mike.2005-09-12 07:33:19 // 4733
Kivétel amikor hirtelen lefékez az elől haladó, kivétel amikor ráhúz az előzni szándékozóra stb. :-)
zolee1452005-09-12 07:28:11 // 4732
én is azt mondtam, ezért gondolom úgy, hogy egy kalap alá kell venni az ütközéseket, mert az esetek 99%-ában a hátul haladó a barom.
Mike.2005-09-12 07:26:36 // 4731
Nézhetjük így is úgy is. Egy a lényeg, hogy Sato egy kamikáze fax volt már megint. Én elfogul vagyok a Ferrarival,Sumival, de mindenki másnak is ez volt erröl a véleménye, akik utálják Sumiékat.:-)
zolee1452005-09-12 07:20:41 // 4730
szerintem ha valaki megy elöl, és valaki hátulról belemegy az független attól hogy kik a szereplők, éppen lekörözés előtt vagy után vagyunk, vagy pozíciócsata van, és attól is független, hogy az illető mikor került oda, vagyis elöl haladt-e vagy épp egy előzés/lekörözés végén vagyunk. Ha meg nem vesszük egy kalap alá akkor leginkább az MS vs TS lóg ki a sorból, hisz az pozícióért megy, a lekörözöttnek meg elvileg segítenie kell a lekörözőt. :)
Mike.2005-09-12 07:17:40 // 4729
Nem minden ütközést lehet egy kalap alá venni. :-)
zolee1452005-09-12 07:10:40 // 4728
valamelyik netes cikkben olvastam Monteiro vs Montoya témakörben, hogy elsőre rögtön szegény jordan pilótát okolta mindenki, de gondoljunk csak bele - írja a cikkíró - hogy hogyan állhatott volna meg mikor Montoya bevágott elé, és szélárnyékban volt, ráadásul Montoya túl korán is fékezett. Na amikor ezt olvastam kicsit ideges lettem. Ja, az lekörözés volt! MS vs TS. Ugyanezek elmondhatóak, csak ez éppen pozícióért ment, persze most gondolom ugyanaz az újságíró szidja Satot. Aztán Montoya vs Pizzonia, szintén egy lekörözéses találkozás. Továbbra is tartom a korábbi véleményemet: az elöl haladó dönt a sebességről, fékezési- és kigyorsítási pontról, a mögöttelévő meg vagy alkalmazkodik, vagy megelőzi. Aki hátul van az a hibás, csak jó lenne ha ezt mindenki, minden helyzetben a szereplők személyétől függetlenül így gondolná! A futam: alapvetően jó volt, izgalmas, még párharcok is voltak, sőt ezek jelentős része helycserével végződött, nem ütközéssel, szóval volt előzés. Egy valami viszont - számomra - bebizonyosodott: a ferrarinál nem csak gumiprobléma van. esőben mindig jobb volt a Bridgestone, de most amíg ment Schumák addig sem nyújtott maradandót, RB szinte szót sem érdemel. A kommentátorokhoz sokat nem fűznék, hisz mindannyian ismerjük őket...
zolee1452005-09-12 07:02:09 // 4727
Nem! Lassú lennél, mert a HRing lassú pálya!:))
joe752005-09-12 06:49:56 // 4726
Basszus, Ti hogy nézitek az F-1-et? :)) Engem ki nem lehet robbantani a TV elől, Ti meg végig kommentáljátok ezt a másfél órát...:))) Amúgy Jó kis verseny volt. Sato meg Pizzonia monnyon le. No meg a Toyota csapat. Meglehetett volna az első győzelmük. A taktikát még gyakorolni kell.
Tom122005-09-11 18:28:30 // 4725
Én is erre gondoltam...:))
Tommi2005-09-11 16:52:29 // 4724
Volt honnan örökölni :)
Tom122005-09-11 16:22:58 // 4723
Azért az nem volt semmi, ahogy J. Villeneuve megfogta 300 körül az Eau Rouge-ban a gépet, valami van a "vérében" ennek a gyereknek...:)
Mike.2005-09-11 16:05:06 // 4722
Itt az igazság, amiről mindig elfelejtkezünk. :-))
count M2005-09-11 16:02:24 // 4721
LOL! Na, kéz ki a biliből, valamint további szép napot! :)
Tedi2005-09-11 16:01:17 // 4720
Nekünk legalább jutott :)))) Ha meg jövőre lejár az FIA meg a Ferrari közötti szerződés, miszerint Ferkáknak idén bénázniuk kell, akkor lesznek majd érdekes versenyek :)
Mike.2005-09-11 16:00:55 // 4718
De jutott. Hehehe :-)))))
count M2005-09-11 15:59:28 // 4717
Kapaszkodjatok ebbe, de erősen. Idén ennyi jutott. :DDDD
Mike.2005-09-11 15:57:02 // 4716
A ferkának legalább van. A mercinek meg nem akar összejönni. :-)))
Tedi2005-09-11 15:56:24 // 4715
Látm előszeretettel emléxel vissza arra a kettős győúzelemre :))) Savanyű a szőlő, mert most sem jött össze? :)) ;) BZs: okés, azt aláírom, hogy szerzett egy pontot, de most ott van? Jó ez pénzkérdés is, de ha annyira jó lett volna, akkor nem a tesztpilótai állásokért kellett volna köröket futnia.
count M2005-09-11 15:54:27 // 4714
Semmi gond. :)))
Mike.2005-09-11 15:53:50 // 4713
Ja, Ilmor gyártja a garázsában a motort? Akkor bocsi :-}
count M2005-09-11 15:53:35 // 4712
Ne viccelj, szerzett egy pontot. Mármint BZs. Az se volt kevésbbé dicsőséges, mint a Vörösök kettős győzelme idén. :P ;)
Mike.2005-09-11 15:51:55 // 4711
Kartekian
count M2005-09-11 15:51:48 // 4710
Karthikeyan, a Fakír. :)
Tedi2005-09-11 15:51:15 // 4709
BZs bohóckodott, Sato meg "be(le)repülő" pilóta, egyik sem jobb :) A bénábbakat dicsőítik a legjobban :) Emléxem még amikor Jos Verstappen versenyzett, neki volt a legnagyobb fan-klubja az egész mezőnyben. Pedig ő sem alkotott túl sokat.
Áki2005-09-11 15:50:19 // 4708
Akkor ki volt az ugrató??
count M2005-09-11 15:50:09 // 4707
Ja, Ilmor, tényleg. :PPPP
Mike.2005-09-11 15:49:36 // 4706
A motor meg német. :-P
Tommi2005-09-11 15:49:32 // 4705
Miért, a Norbert Haug az svéd? Vagy walesi? :)))))))))
Tedi2005-09-11 15:48:56 // 4704
Na meg a Ferkánál sincs olasz! :) Lehet, hogy az a baj (csakúgy Belgásan) :)
count M2005-09-11 15:48:40 // 4703
Mint nálunk BZs, ugye. :PPP
Tommi2005-09-11 15:48:10 // 4702
Sato otthon afféle nemzeti szent hős, akkora kultusza van, mint a Schuminak jürgenországban. Eredménytől függetlenül :)
count M2005-09-11 15:48:09 // 4701
Angol sincs, hiszen a csapat angol, de mindegy. :P
Mike.2005-09-11 15:47:14 // 4700
A mercinél sincs német. :-)
Tommi2005-09-11 15:47:05 // 4699
LOL :) A közönség hömpölygött a pályán, az egyik srác lehajolt és elkezdte szedegetni a gumidarabokat :)))
Tedi2005-09-11 15:46:49 // 4698
És az szerinted a Hondának jövedelmező, hogy egy "öngyilkos merénylő" van a volánnál? :) Bár ezek szerint... :-/
Mike.2005-09-11 15:46:12 // 4697
Az az indiai csodagyerek volt! :-)
GEORGE2005-09-11 15:45:46 // 4696
:-( ja jaa
Tommi2005-09-11 15:45:20 // 4695
Milyen nemzetiségű Sato? Ki szállítja a motort a BAR-nak? Na ugye... :)
count M2005-09-11 15:44:39 // 4694
...látom...
Mike.2005-09-11 15:44:04 // 4693
Az ugrató nem Doornbos volt!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak