Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-03-13 16:41:02 // 6389
Azt hittem ezt vágod, de akkor elmondom. :-P A kerék kerék elleni csatát nem szó szerint kell érteni! :-)
Ferke2006-03-13 16:11:56 // 6388
Valszeg ez egy vicc. Alonzóónak meg kéne becsülnie ezt a tavalyi vb címet, mert ekkora szerencsáje még1x nem lesz, az tuti.:)
Ferke2006-03-13 16:03:31 // 6387
Szerintem félreérted a dolgot, az időmérőn OTT VOLT az a pár liter benya Sumi autójában, csak mivel 1 kört a 110%on kivül teljesített, ezért 1 környi benyát nem tankolhatott vissza!!!
Grando2006-03-13 16:00:29 // 6386
A "Ferrarinak a lehető legjobban alakultak a dolgok"-hoz annyit, hogy egy időmérős körük benne volt a 110%-os gebaxban, úgyhogy pont annyival kevesebb üzemanyaggal indultak, amennyi azt a hangyányi hátrányt kiváltotta volna az ominózus kanyarban. Ezt nem én találtam ki, az "öreg sith" mondotta az egyik interjúban a németen. Nem csodálom, ha nem tudsz róla, a magyaron - a tökkelütött kommentátoroknak és "szakértőknek" köszönhetően - nem hangzott el ilyesmi. Forgalomban pedig mindketten voltak a verseny alatt, úgyhogy ezt hagyjuk. Egy ízben biztos, hogy a lekörözések miatt tudott Alonso felzárkózni. !Az öreg mégsem integetett, mint egy félőrült.)
mesa2006-03-13 15:56:38 // 6385
Ki Alonso ? Menj már ... vagy ez vicc ?
Tom122006-03-13 15:27:54 // 6384
...meg hát az a helyzet, hogy idén sokkal jobb a Ferrari /vagy a gumik, vagy...?:-)/, de egyelőre nem bírt a Renaulttal, vagyis nagyon kiegyenlítettek a viszonyok. A kanyarokban gyorsabb a Renault, az biztos. Azt figyelte valaki, hogy az egyenesekben hogy beremegtek a visszapillantó tükrei? Ezért nem jár diszkvalifikáció? :-DD Lehetett volna még izgalmasabb / látványosabb az utolsó pár kör, de igazából egyikük csapata sem akart feleslegesen kockáztatni - szerintem. Első futamhoz képest még így is rögtön a "sűrűjében" találták magukat a nézők, nem csak a "kóstolgatások" mentek, mint általában így év elején. Egyébként a német RTL-en tényleg jó a közvetítés, hozzáértő emberek, átfogó elemzések /a futam előtt és után/, tegnap már a reklámok is rövidebbek voltak, mint tavaly...:-)) "Palik témában" még annyi, hogy jókat mosolyogtam rajta, mikor minden kanyarban elmondta, hogy: "Hát, ez a Schumaccchhher mennyivel később fékez a kanyarokban!!!" Persze, hogy később fékezett, ha egyszer a sors úgy hozta, hogy Alonso előbb ért a kanyarokba, így előbb kellett fékeznie is....:-)) Inkább azt figyelhette volna, hogy Alonso fékezett, aztán gázt adott, "Sumi" meg szinte minden kanyarban + gázfröccsökkel tartotta a fordulatot. Persze, ha lehet hinni az "on screen" grafikának...:-)
Inner Circle2006-03-13 14:51:55 // 6383
De ha Mihály verdájában ott van az a pár környi benya az időmérőn, akkor ugye Button és talán Alonso mögül indul :D
Inner Circle2006-03-13 14:50:47 // 6382
Én se kedvelem, de az öreg Sith-nél azért jobb :D Azért jegyezzük meg, hogy az első boxkiállás után Alonso nevetve legyűrte a hátrányát a Cipésszel szemben, vagy hat mp-t hozott rajta pár kör alatt, utána meg csak a távolságot tartotta. Szerintem a Renault-nak a legrosszabbul alakultak a dolgok, a Ferrarinak meg a lehető legjobban; Mihály Bridgestone-jai remekül teljesítettek már az első körben (jobb kört ment, mint a régi gumikon kevés benzinnel!) és Alonso is forgalomba került. Szóval a körülmények ELLENÉRE, nem azok miatt jött össze Alonsónak.
Tommi2006-03-13 13:18:37 // 6381
Jaja, kb fél másodpercen és pár méteren múlott... Alonsonak 1 mp-el gyorsabb volt a boxlátogatása, illetve ugye pár körrel kevesebb benyát kapott, így gyorsabban tudtak végezni vele a szerelők.
bubble2006-03-13 13:14:15 // 6380
Szerintem meg egyszerűen mázlija volt Alonsonak, hogy sikerült a Cipész elé kiérni. Saccra játszottak. Vagy sikerül vagy nem. Aztán már Schumi is úgy döntött jobb a biztos második, mint a bizonytalan első. Különben is utálom ezt a felfújt, nagyképű hólyagot. :-)
bubble2006-03-13 13:08:16 // 6379
Akkor a megoldás, hogy a német RTL-en nézed végig. :-) Egyébként nekik jobb is a műsoruk. Sokkal érdekesebb. Egyébként én csípem a Palikot. Hülye, de azért jó. WéGé-t is csípem, de beborulok a monoton hangjától.
Tommi2006-03-13 13:07:11 // 6378
Wégé most egy turbós Renault Mégane-nal jár, de azért még szeret minket :))) Nemrég felhívtam és mondtam, hogy igazán írhatnának az egomi buliról, aszonta megpróbál valamit tenni az ügy érdekében :))) Szerintem Palik Laci csak azért lehet ott, mert ő az egyik főb@zmeg a retek klubnál és nem lehet kitenni. Más kérdés, hogy az illetékes elvtársak is biztos látják-hallják mit művel és mégsenem foglalkoznak vele évek óta...
zolee1452006-03-13 12:54:23 // 6377
amúgy egyik sem volt kerék kerék elleni csata. 94-ben Hillel autó (Benetton) - felfüggesztés (Williams) elleni csata volt, 97-ben meg kerék (Ferrari) - oldaldoboz (Williams) elleni csata volt. :)
zolee1452006-03-13 12:51:21 // 6376
szerintem csak szimplán balfácán:))) amúgy egy visszaváltós kerékbeállós pördülése volt egyszer Hakkinennek is, Monzában, utána pityergett egyet a pálya mellett.
TarP2006-03-13 11:20:58 // 6375
Én sejtem. hármat váltott vissza, szinte egyszerre amitől pillanatra túlpörgött volna a motor. Két eset van, vagy bepánikolt és ráfékezett picit, vagy a ledadogó motor ránott egyet a hátsó kerekeken. Mindkettő elég, hogy megpördüljön, de ezek csak az én saját elképzelésemre épülnek.
Inner Circle2006-03-13 11:10:30 // 6374
Baszki, nem is ezt akartam beidézni... erre lett volna válasz: "Most Sumi adta fel" Egyébként még nem tudják, mitől pördült meg Massa.
Inner Circle2006-03-13 10:36:08 // 6373
"50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál..." Szerintem MS-nek esélye sem volt, Palik ugyan ejakuált egy szép nagyot hogy "Erre csak két világbajnok képes", de Alonso simán kijött a belső ívre és nyerő helyzetbe került; MS persze végig nyomta a gázt, de ő is tudhatta hogy ha Alonso nem csinál valami hülyeséget, akkor gond nélkül elöl fog maradni. Látványos helyzet volt, sok lehetőség viszont nem volt benne. Ennél sokkal komolyabb, valóban kérdéses kimenetelű csatákat nyomott pl. Heidfeld és Coulthard, ott tényleg volt tétje a dolognak. (Mellesleg Heidfeld rondán kitette a skótot a pályáról, a futam után a FIA figyelmeztette is érte.) Ugyanígy Barrichello-Button, Montoya-Button, Rosberg-mindenki más :-)
Mike.2006-03-13 10:30:22 // 6372
Úgy kell érteni, hogy ketten egy kanyarban és ki bírja tovább idegekkel. :-) Most Sumi adta fel és szerintem az év végén sem lesz ez másként.
zolee1452006-03-13 10:25:24 // 6371
a kerék kerék elleni csatát úgy kell érteni, hogy kilökte-megpróbálta kilökni... :)))
Inner Circle2006-03-13 10:24:19 // 6370
"50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál..." Hát a jóég tudja, ha megvakarnánk kicsit a '80-as évek történelmét, lehet hogy meglepetések érnének, akkoriban voltak érdekes futamok. Pilóta-bojkott a futam előtt, rivális F1 szériák és hasonlók :-)
Inner Circle2006-03-13 10:23:27 // 6369
Akkor már inkább az a kérdés, hogy melyik csapat NEM maga készíti a teljes autót :DDD
Inner Circle2006-03-13 10:22:43 // 6367
"Az első két évében/'96,'97/Schuminak is voltak gondjai a géppel..." '96-ban már megkapták az új V10-est. "...de '98-tól fokozatosan egyre jobb lett a Ferrari" Már '95-től javult, '98-tól inkább "egyre tökéletesebb" lett :-)
Inner Circle2006-03-13 10:21:24 // 6366
"A többiek, ha nem megy nekik szép csendben eltűnnek." Éppen ezzel fenyegetőztek ők is és ezt nem tartottam etikusnak. Illetve ők még fenyegetőzzenek, esetleg nem erkölcsös olyat mondani hogy "Ha nem nyerünk idén akkor kiszállunk", de ha mondani akarják, hát mondják. Az igazán nagy baj az, hogy a Mosley-félék hallgattak és hallgatnak rájuk. "Rajtuk kívül mindegyik csapat külön céggel készítetik a kocsikat. A Ferrari a mai napig az egyetlen csapat, amelyik maga készíti az autóját." Néhány éve ez igaz volt, azóta viszont van önálló Toyota, Honda és BMW-csapat. A "mai napig" meg pláne nem igaz, mert közben is voltak ilyen csapatok.
Halesz2006-03-13 10:21:07 // 6365
Renault...
Mike.2006-03-13 10:20:45 // 6364
Akkor még jobban őt favorizálom. :-)))
Inner Circle2006-03-13 10:18:19 // 6363
És WéGé régen 147-tel járt, most nem tudom mivel, mindenesetre kebelbeli :-)
Willy2006-03-13 10:17:50 // 6362
De azok az utolsó versenyek voltak, ez pedig a szezonnyitó. Ha most belemegy az adok kapokba és mindketten kiesnek az sokkal rosszabb mint 8 pont. Ha ez lett volna a szezonzáró és ezen múlik a VB címe akkor biztos megpróbálta volna.
Mike.2006-03-13 10:08:17 // 6361
Lehet, hogy igazad van ebben a motor témában, de emlékszünk még a vehemens Sumira. Csak két leghíressebb/hírhettebb : Amikor Hillel kerék kerék ellen csatában nyert VB címet. Vagy Villeneuve ellen ugyanolyan csatában pont elbukta a címet. Most vagy meggondoltabb, érettebb versenyző lett, vagy bevan szarva a csatáktól. :-)
Mike.2006-03-13 10:02:53 // 6360
Wébert én csípem. Jó a dumája ért is valamicskét az F1-hez. Én benne lennék a cserében. :-)
zolee1452006-03-13 09:44:30 // 6359
most ezt mondod, de azért titokban pityeregnél:) szerintem Palik közvetítésének a hangulatát kellene ötvözni WG hozzáértésével. Hmm, talán ha Paliknak Nem Marsitól, hanem WG-től születne gyereke kb 20 év múlva lenne jó F1 közvetítés.:)))
GEORGE2006-03-13 09:33:18 // 6358
Egyet értek veled, aszem ha "eltünne" nem sírnék utána :-)
Tedi2006-03-13 09:31:57 // 6357
Ezeknek a kritériumoknak a Wéber Gábor meg a Szabó Robi, aki megfelel. A Szabó Robi viszont nem tud annyira jól kommentálni, a Wéberből meg jön a rizsa ezerrel, de nem beszél faszságokat :)
Mike.2006-03-13 09:25:35 // 6356
"jó riporter még az elszólásaival együtt is." Az én szememben a jó riporter tárgyilagos, nem személyeskedő, felkészült és valamennyire ért a témához. Jaaa, és csak keveset téved. Mondjuk egy szenzonban annyit mint Palik egy futamnál. :-) "Fejtsd ki bővebben Gyulám? Ezt hogy gondolod Gyulám?" dumából is elegem van. :-( És a felspanolt idegállapotban való ordibálásból is elég már. :-( És úgy Palikból is egészen elegem van.
zolee1452006-03-13 09:23:38 // 6355
nem Palik védelmében, de ha mindenkit elpaterolnának onnan ahol van azért mert ezt valahol valamilyen fórumon szorgalmazzák, akkor sehol nem lenne senki, vagy senki nem lenne sehol, pedig mindenkinek lennie kell valahol.:) nekem sokkal jobban szúrta a szememet Crazy Jenő statisztikája, mint Palik "élvezése" vagy baromságai.
GEORGE2006-03-13 09:20:36 // 6354
Küdjed te, s én is aláirom :-)
Mike.2006-03-13 09:19:01 // 6353
Küld a nyomtatványt és már írom is alá. :-))
GEORGE2006-03-13 09:18:47 // 6352
Na ez se volt semmi beszólása :-)) És nem is tudta elsőre végig mondani!! .-)))))
Lacza2006-03-13 09:17:41 // 6351
Hát igen a Palik az egy külön világ,de azért jó riporter még az elszólásaival együtt is.Pl:...-nak keresztbe kell hajtani a boxutcán büntetésből:) De ha nem ilyen lenne a sláger rádiósok nem csináltak volna palik mixet.
GEORGE2006-03-13 09:16:58 // 6350
Sokszor néztük már némán a haverral az F1-et ez az idióta barom miatt!! Gyűjtsünk aláírást ellene!! :-)
GEORGE2006-03-13 09:15:08 // 6349
:-))))))))
Mike.2006-03-13 09:14:08 // 6348
Az a baj, hogy már elrontja az F1 élvezetet is. Az összes ismerősömnek hasonló a véleménye erröl a faxról. Nem igazán értem az RTL vezetőségét sem. Rengeteg ilyen vélemény hangzott el már sok fórumon még sem történik semmi. Aláírást kellene gyüjteni ellene!?
zolee1452006-03-13 09:12:04 // 6347
nincs igazad, a súlyhatár pilótával menetkészen értendő minimumsúly, tehát ha egy motort reggelizett volna akkor az autó egyéb részein vagy a ballaszton lehetett volna "súlycsökkenteni".:)))
GEORGE2006-03-13 08:58:46 // 6346
A Palik egy idíóta, sajnos....egy idő után viszont már nem vicces, sőt inkább bosszantó ahogy "pofázik" főleg égebe kiáltó ökörségeket. pl: egy motor reggelizett és azért megy most így!!! Ha tényleg megevett volna egy motort akkor igen csak lassan kellett volna mennie a + súly miatt nem?? Azért tudhatná ki hányadik, és kit látunk a képen adott pillanatban! :-(
zolee1452006-03-13 08:53:47 // 6345
érdekes volt visszaolvasni, úgy láttam megint előkerült a Ferrari=F1, ami igaz is, de azzal a kiegészítéssel, hogy F1 nem= Ferrari. Na mindegy, ez csak úgy eszembe jutott. A futam maga jó volt, sőt az új időmérő is bejött. Olvastam itt olyat, hogy Sumák visszavett, meg miért nem próbált előzni... olyan nem lehetséges, hogy nem került támadási pozicióba?:) A legjobb dolog, és egyben a legmeglepőbb viszont a kis Rosberg volt! Palik, érdekes kérdés. Sztem ő közvetít a legjobban, már ami a hangulatot illeti, és ebbe még az is belefér, hogy hülyeséget beszél. A legviccesebb az Alonso sokkal korábban fékez mint Sumák!!! Hű de rövid féktávot vesz MS!!! Illett volna hozzátenni, hogy Hűűű Alonso milyen korán kezdi taposni a gázt!!! :DDD
GEORGE2006-03-13 08:46:44 // 6344
Szerintem is volt benne taktika is! És azt is kell nézni, hogy a másik gépüket elbaxták a boxban!! Szóval kellett a fix helyezés!
Willy2006-03-13 08:38:44 // 6343
Azért figyelembe kell venni azt is, hogy annnak a motornak még ki kell bírnia egy versenyhétvégét ami a gépekbe van. Szóval Schumi lehet hogy nem akarta kínozni az autóját és azért nem próbált meg előzni.
Mike.2006-03-13 07:12:50 // 6342
Sumitól az előzést, de legalább a kisérletét én is vártam az utolsó körökig. Az biztos, hogy hosszú még a VB és ez a biztossab meg minden, de akkor is.... :-( A fiatalabb Misi biztos bepróbálkozott volna. Már nincs meg az az igazi tűz benne? Na majd meglátjuk a továbbiakban mi lesz. Reméljük, hogy nem ez a két pont fog hiányozni a 8.VB címhez. :-)))
Xixo2006-03-13 02:03:27 // 6341
Hát Sanci, én még mindig azt mondom, hogy meg kellett volna előznie Alonzót. Sokat jelentett volna az egész évre, ha megmutatja, hogy visszatért a Ferrari! Nem is értem, hogy bírt ilyen kényelmesen autókázni mögötte! Tiszta ideg voltam!! Massza viszont tényleg nem rossz! Ha nem szedi össze azt az 1 percet a boxban, akkor odaérhetett volna a 3. helyre. De így is sokkal bíztatóbb a teljesítménye, mint anno Barié volt! Remélem a malájoknál is folytatódik a jó szereplésünk, sőt még előbbre is léphetünk és nem csak a sok báhrejni tesztnek volt köszönhető ez a 2. hely!
Ferke2006-03-12 22:12:27 // 6340
Naa az ilyen commanteket szeretem a legjobban. A Ferrarinak valamiért mindíg "könnyű"! A tavalyi eredményből látszik, mennyire könnyű lehet neki. 50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál...ezért nem is tudnék versenyzőnek szurkolni, egy versenyző nem csinál hagyományt, viszont egy csapat fél évszázados hagyományt tud nyújtani. Tehát az eredmény megintcsak F1=FERRARI! :))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak