Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Xixo2006-10-06 16:03:07 // 16617
Egy a Kínaihoz hasonló felszáradó pályát még el tudnék viselni egy levél szanaxal, de a futam alatt NE ESSEN!!!! :-)))
Ferke2006-10-06 15:58:04 // 16616
Na most néztem végig kb 6-8 helyen a várható időjárást. Nagyjából mindenki így jósolja: Fri Max: 20°C / 68°F Min: 19°C / 66.2°F Light rain Sat Max: 30°C / 86°F Min: 17°C / 62.6°F Sunny Sun Max: 27°C / 80.6°F Min: 14°C / 57.2°F Sunny De ahány oldal, anni féle hőmérséklet. Érdekes, hogy asszem egyedül a weather.com jósolt szombatra és vasárnapra is esőt, míg péntekre nem (pedig ma esett). Az összes többi napos, esetleg felhős idt jósol, már holnapra is.
Xixo2006-10-06 15:50:48 // 16615
Szerintem, ahogy egyre jobb autót tudott a Ferka összerakni, egyre kevésbé tudta tartani őket a renyó. Az Usa óta egyszerűen nincsenek Ferrari szinten!!!! Ezért mondhatjuk, hogy nyomás alatt sokat hibáznak!!!!! Ha nincs ellenfél, nem nehéz nyerniük!!!!
Ferke2006-10-06 15:45:57 // 16614
Na így már teljes a dolog, erről beszéltem!:)
Tommi2006-10-06 15:44:48 // 16613
IC! Akkor lássuk: USA: Schumi mesterhármassal nyer, Alonso csak az 5. fél perces hátránnyal. Valószínű a gumik miatt, az okokat tudjuk a tavalyi futam után. Franciaország: ismét Schumi nyer, Alonso a második 10 mp hátránnyal. Leggyorsabb kör is Sumáké. A Renault menet közben háromról két kiállásosra változtatta Alonso stratégiáját, hogy mentsék a helyzetet és ennyit sikerült kihozni a dologból. Németország: Schumi nyer, Alonso megint csak 5. helyen ér célba. Ezen a hétvégén a szintén michelines McLaren és Honda is gyorsabb volt a Renault-nál. Leggyorsabb kör ismét Schumié. Nálunk: ugye teljes káosz volt :) Azért Schumi ment egy pontocskát, míg Alonsot a szerelők „segítették hozzá” a kieséshez. Itt ugye az időmérőn mindketten kaptak 2 mp büntetést, Alonso amiért szándékosan bevágott Doornbos elé (gratula), Sumák meg piros zászló alatti előzés miatt. Leggyorsabb kör Massáé (tehát a Ferrarié). Törökország: Massa nyer, Alonso második, Sumák centikkel mögötte a harmadik. Itt Schumi elbaxta a taktikát, pedig az időmérőn is gyorsabb volt, mint Alonso, leggyorsabb kör megint az övé. Olaszország: Alonso elfüstöl, Schumi mennybe megy a tisofi előtt. Leggyorsabb kör ezúttal kivételesen Raikkonené. Kína: a Renault ugye ügyesen elszúrta a saját versenyét, de azért bejön Alonso Schumi mögött a második helyen. Összességében én személy szerint úgy gondolom, hogy ha tényleg a Renault a legjobb csapat és tényleg Alonso a legjobb pilóta, akkor az év második felében nem így kellett volna teljesíteniük, hanem tartani az addigi szintet. De valamiért nem ez történt. A vörösök teljesítménye persze ugyanígy hullámzó volt, de ők összekapták magukat és most a hajrában fegyelmezettebbek.
Xixo2006-10-06 15:44:45 // 16612
Ennyit számít, hogy versenyképes-e a Ferrari!!! Ha így nézzük Sumi 1hiba -- alfi pedig 5 hiba!! És akkor kap még egy piros-pontot is, mert franciahonban legyőzte Masszát!!!! :-)))))
Xixo2006-10-06 15:40:51 // 16611
Shakir: (MS első az edzésen) FA 1., MS 2.--- +2p Sepang: mindketten a csapattárs mögött--- +7p Melbourne: MS kiesik--- +17p Imola, Nürburgring: MS 1., FA 2.--- +13p Catalunya: FA 1., MS 2.--- +15p Monaco: MS vitatható büntije miatt, de zseniális versenyzéssel--- +21p Silverstone: FA 1., MS 2.--- +23p Montréal: Fa 1., MS 2.--- +25p ÉS INNEN A FORDULAT: Indianapolis: MS 1., FA szenvedve 5.--- +19p Magny Cours: MS 1., FA Massa legyőzésével 2.--- +17p Hockenheim: MS 1., FA szenvedve 5.--- +11p Hungaroring: FA gusztustalanságai az edzéseken, izgi verseny, mindketten kiesnek, MS 1pont --- +10p Istanbul: MS hiba 3. hely(Ferrarinál nincs csere a boxban!!!!)--- +12p Monza: MS hibátlan, FA hiba az edzésen + kiesik--- +2p Shanghai: MS a középmezőnyből, hiba nélkül nyer, FA hibás gumiválasztás, GF segítségével 2. --- -0p Tehát amióta MS elkezdett feljönni rá egyre többet hibázik és egyre gyorsabban fogy az előnye....
Ferke2006-10-06 15:25:01 // 16610
És most már komolyan olyan ideges vagyok, hogy add el nekem ócsóé a Spider-edet, hogy megnyugodjak!!!:))))
Ferke2006-10-06 15:22:48 // 16609
IC, komolyan agyonbaxod egyik hsz-edel a másikat! Vissza se kell lapozni, ezt Te írtad, és erről beszélünk: "Alonso...a mezőny per pillanat legjobb VERSENYKÉPES AUTÓBAN ÜLŐ* pilótája, még ha személy szerint nem is kedvelem. Hisztizik, integet, marhaságokat mond, ez igaz; de amikor oda kell tennie magát, akkor ő hibázik legkevesebbet." Most akkor miért tekintesz vissza az év elejére, amikor a Ferrari közel sem volt versenyképes? Ja, hogy Te a naptári évet nézed, és lexarod, hogy a Ferrari az USA GP-től volt autó-számba vehető???? Én azért tekintettem vissza Alonsónak az USA nagydíjtól elbukott pontjaira, és a köztük lévő különbségekre. Vaze, Veled parttalan a vita, mert ha az ember TÉNYEK-et sorol fel, akkor Te azt nem ismered el TÉNYEK-ként...:(((
Ferke2006-10-06 15:17:23 // 16608
Ic, halkan súgnám a T É N Y E K E T! Alonso Törökországban nem 4, csak 2 pontot hozott MS-en! (alonso 3.-ről 2. hely, MS fordítva: 2.ról 3.hely). Ez az egyik tény. A másik tény: ki ne találd már, hogy műszaki hiba miatt bukott 17 pontot alonso?!?!?! Felsorolom, ok? usa: MS: 10p, AL: 4p (Nincs műszaki hiba!) Fr: MS: 10p, AL: 8p (Nincs műszaki hiba!) Ger: MS: 10p, AL: 4p (Nincs műszaki hiba!) Hun: MS: 1p, AL: 0p (Van műszaki hiba!) Tr: MS: 6p, AL: 8p (Nincs műszaki hiba, és Alonzó végre hoz 2! pontot) Ita: MS: 10p, AL: 0p (Van műszaki hiba!) Chi: MS: 10p, AL: 8p (Van műszaki hiba!) Ez összesen: 1+10+2= 13 pont. Asszittemm ha kiszámolod a 17-et, akkor azt a Rád jellemző alapossággal teszed!:)))
Inner Circle2006-10-06 15:13:23 // 16607
Segítek: Sakhir: Alonso hibátlan, MS az edzésen hibázik, 0:1 Sepang: Alonso hibátlan (Renault csapathiba), MS taktikája rossz és Massa lehagyja, jóindulattal MS iránt továbbra is 0:1 Melbourne: Alonso hibátlan, MS rondát hibázik, 0:2 Imolától Barcelonáig váltakozó sikerű küzdelem, jelentős egyéni hibák nincsenek Monacóban MS rondát hibázik, 0:3 Silverstone-Hockenheim a technikán múló, változó sikerű küzdelem, jelentős egyéni hiba nincs, Hockenheimben a beállítást vehetnénk Alonso hibájának, de miután Sepangot nem MS-hez írtuk, így ezt se írjuk Alonsóhoz Hungaroring: Alonso hibázik az edzésen, MS is, és a futamon sokkal nagyobbat, 1:5 Isztambul: MS hibázik a futam hevében, 1:6 Monza: Alonso hibázik az edzésen, MS tökéletes, 2:6 Sanghaj: Mondjuk hogy Alonso hibája a gumiválasztás, legyen 3:6 Íme az "Alonso sokkal többet hibázott": 3:6. (Logikátokat követve, lehet hogy annak idején az angolok győztek ellenünk 3:6-ra? :DDD ) Gondolom most jön a kinevetős, az agyonhallgatós, aztán majd a háttérszurkolóktól a leugatós és "Mitől képzeled te magad nagynak???" beszólogatós rész :DDD
Xixo2006-10-06 15:05:08 // 16606
Ennek az lesz a vége, ha Sumi nyer idén, hogy szerencséje volt.......
Inner Circle2006-10-06 15:02:32 // 16605
"Nem kétséges, hogy idén nagyobb volt a nyomás MS-en. Alonzó mégis jóval többet hibázott." T É N Y E K E T ! ! !
Tommi2006-10-06 14:59:52 // 16604
Persze, meg nem nyert még x másik pilóta sem. Viszont csak két ember van, aki a vb címért küzd, a többieket most ne vegyük ide...
Ferke2006-10-06 14:59:50 // 16603
A több muníciót már megbeszéltük, tudod?! Nehogymár összevessük MS és Alonzó életpályáját?! Vicces lenne. Vegyük az idei évet. Nem kétséges, hogy idén nagyobb volt a nyomás MS-en. Alonzó mégis jóval többet hibázott. 25 pontot elbaxni nem kis hiba... Arról nem is beszélve, hogy ha nem 2db csapat lett volna idén versenyképes, hanem pl még a McLaren, Honda is, akkor már Alonzo sehol nem lenne. Tavaly egy nem túl toppon lévő McLarennel alig bírt elbánni..:)))
Inner Circle2006-10-06 14:51:05 // 16602
"Eccerűen nem bírják az idegei, és ez a teljesítményére is kihat." Na, pont ezt mondom én Mihályról, csak nekem több munícióm van az alátámasztására :D
Inner Circle2006-10-06 14:49:37 // 16601
"Egy ilyen versenyképes autóval elbukni 25 pontot nem csak a rönó hibája, Alonsoé is." Nem mondtam hogy Alonso tökéletes, az viszont tény, hogy műszaki hiba miatt hagyott el legalább 17 pontot, ugyanakkor gyengébb autóval és vert helyzetből hozott Törökországban 4-et - amikor viszont MS egyértelműen hibázott a nyomás alatt, nem olyan talán-mégis-részbenőis módon, mint most Alonso a gumikkal
Inner Circle2006-10-06 14:47:23 // 16600
Ez igaz, de MS-t amúgyis csak fűszernek írtam a mondatba :-) lehet hogy ő tudta, hogy mit csinál, de Alonso nem tudhatta, ő a sötétben tapogatózott. Mellényúlt, Fisico meg nem. Megesik.
Inner Circle2006-10-06 14:45:45 // 16599
Nem, mert ez lófax :P Ki más nem nyert még futamot? Azóta tán csak Button, Massa és MS nyert, akkor a többiek mind nem bírják a nyomást és hibáznak? Ugye ezt nem gondoltad komolyan? :-) Érdekes, mennyire meg vagytok lőve, ha tényekről van szó, amivel alá kéne támasztani a helyi dogmákat :-)
Ferke2006-10-06 14:04:00 // 16598
Á, dehogy, rosszul gondolod, meg a Wéberék is! Bobbynak van igaza, ha nem sikerül nyernie, az azért van, mert megpróbálta a lehetetlent, és hát nem sikerült.:( Nagyon nehéz lehet úgy nyerni, hogy talán még az anyukája és hashajtót tesz a főzelékébe, csak hogy ne nyerjen! Szegénynek folyamatosan résen kell lennie, mert mindenki összefogott ellene!!!:)
Tommi2006-10-06 13:58:55 // 16597
Pont ezt fejtegette a Czollner meg a Wéber hétvégén, hogy tavaly Alonso könnyedén tudott vb lenni, mert a Ferrari és a Merci sem voltak ott a topon. És ha idén nem tud nyerni, akkor mindenki azt fogja az orra alá dörgölni, hogy "amikor nem volt ellenfél, akkor tudtál nyerni, de amikor a többiek is ütőképesek, akkor már nem vagy képes újra vb lenni" - és ebben van valami szerintem :)
Xixo2006-10-06 13:48:02 // 16596
Te nem olvasod a cikkeket??? Az nem alfonzó hibája, hanem a Ferrarié, az FIA-é, a meklárené, a rönóé, fiszkóé, és az egész világé!!!! :-)))) Ettől alfonzó még egy zseniális pilóta, csak így hogy összefogott ellene a világ egy picit nehezebb dolga van.... :-))))))))))))))
Tommi2006-10-06 13:39:57 // 16595
IC! Alonso és a Renault Kanada óta nem nyert futamot és a kényelmes, tetemes pontelőnyük semmivé zsugorodott. Elég ennyi? :)
Songokou2006-10-06 13:31:58 // 16594
"Egyébként meg utólag kétségtelenül hibának tűnik a csere, de azt se felejtsük el, hogy senkinek nem volt tapasztalata az intermediate gumik tartósságát illetően; ha mégse bírják a gumik, Fisi defektet kap és MS-nek újból be kell jönnie gumiért, akkor ugye Alonsót ünnepelnénk az előrelátásáért." Nem szeretnek belefolyni a vitaba, csak halk megjegyzesnek szanomh MS a hungaorinen igencsak sokat ment az interekkel, szal ok niztosan tudtak, hogy meg boven van benne lehetoseg.
Xixo2006-10-06 13:29:50 // 16593
:-)))))) Hát lehet, hogy ilyen transzfordítva.... :-))))))))
Ferke2006-10-06 13:25:38 // 16592
Na igen. Valszeg megint túlságosan be akarta biztosítani a dolgot, és inkább gumit cseréltetett. Meg is lepődtem volna, ha bevállalja, nem is Ő lett volna..:)) De persze ezt a tévedését 1x sem nyilatkozta le, inkább fiszikó a hibás és a rönó, mert ugye "Massa nem előzte volna meg MS-t"... Olyan hisztis a kölyök, hogy meg sem lepődnék, ha kiderülne, hogy NŐ!!!:)))
Xixo2006-10-06 13:18:58 // 16591
Tehát akkor alfonzó most csak hibázott, bezzeg Sumi a Hringen elkú.ta??? Pont ő volt az aki bevállalt (bevállal) mindent azért, hogy jobb helyen végezhessen!!!! Alfonzó meg lassan elgondolkozhat azokon a nyilatkozatain, hogy "jó nekem a nyolc pont is, nem akartam én győzni....."
Ferke2006-10-06 13:10:36 // 16590
91 óta lehet, hogy MS több nyomás alatti percet versenyzett, mint Alonso 2001 óta. De ezt már kitárgyaltuk, sok igazságot is írtál korábban a téma kapcsán, de végül én nem lettem meggyőzve, tehát ezt most hagyjuk. Szerintem vegyük példának inkább a mostani esetet, az évad elejétől, végig. Tisztán látszik, hogy Alonso most általában véve nyomás alatt van, nem lehet kivetíteni 1 futamra, tehát az, hogy legutóbb tetemes előnye volt, és elbaxta a gumiválasztást, simán lehet a feszkó miatt, ha 25 ponttal vezetne a vb-ben, lehet, hogy nem így dönt!! Egy ilyen versenyképes autóval elbukni 25 pontot nem csak a rönó hibája, Alonsoé is. És azt sem hiszem el, hogy ha valaki a pályán kívül ennyire paranoid, az ha beül az autóba, 100%-ig kiegyensúlyozottá válik. Eccerűen nem bírják az idegei, és ez a teljesítményére is kihat.
Apacs2006-10-06 13:02:04 // 16589
Azért az is meglepő volt, hogy még vizes pályán Ralf versenyképes időket autózott vizes gumikkal. Nem tudom a Toyotának mennyire számít a hazai pálya? Tesztelnek itt? Én nem nagyon tudok róla, úgy tudom a Honda pályája.
Inner Circle2006-10-06 11:24:31 // 16588
Jó, már Tommitól is kérdeztem pár napja hogy Alonso mikor és hogyan hibázott nyomás alatt, akkor most tőled is kérdezem. Hoci az Alonso-hibalistát, én már leírtam Mihályét! :-) A gumicsere kétségkívül hiba, viszont nem nyomás alatti hiba, hanem szakmai (mert akkor a legrosszabb rémálmukban sem juthatott a Renault eszébe, hogy Mihály ennyire magára talál, no meg az sem, hogy Alonso ennyit bukik; nem voltak tehát nyomás alatt). Egyébként meg utólag kétségtelenül hibának tűnik a csere, de azt se felejtsük el, hogy senkinek nem volt tapasztalata az intermediate gumik tartósságát illetően; ha mégse bírják a gumik, Fisi defektet kap és MS-nek újból be kell jönnie gumiért, akkor ugye Alonsót ünnepelnénk az előrelátásáért. Nem így történt, Alonso hibázott, de azért ezt ne vegyük valami hatalmas, ordító "elkúrásnak" :D
Whiteskull2006-10-06 10:43:07 // 16587
A mostani 4 pontot a saját hibája alapján bukta el. A bokszutcai 10 mp már csak nyugodtabbá tette a versenyt a ferrari számára.
Ferke2006-10-06 10:38:46 // 16586
Szerintem nem Alonso a mezőny legjobb versenyképes autóban ülő pilótája. Nyomás alatt igenis hibázik a pályán, és ami a gumicsere szükségességének téves megítélését illeti, nos ez is a pilótának felróható hiba, ugyanúgy, mint a pályán vétett baki. (Az már csak a hab a tortán, hogy a vesztességet próbálja a rönó+fiszikó számlájára írni, ami még felindutsággal indokolva sem elfogadható egy vb-tól.)
Inner Circle2006-10-06 10:13:54 // 16585
2002, 2004
Grando2006-10-06 10:12:27 // 16584
Te jó ég! Mi lenne, ha Schumi is egyenletesen jó teljesítményt nyújtana egy egész évben egyenletesen jól teljesítő autóval?
Ferke2006-10-06 10:04:38 // 16583
Igen, mindjárt jönnek a szikrák-fények is a kerekek körül!:)
Inner Circle2006-10-06 10:02:27 // 16582
Úgy látom, Fisichella pillanatokon belül eléri a 88 mérföldes sebességet és Visszamegy a Jövőbe :D
Ferke2006-10-06 09:58:51 // 16581
Ez egy jó kép!:)
Inner Circle2006-10-06 09:58:50 // 16580
Én nem mondom, hogy Alonso normális, csak azt, hogy a mezőny per pillanat legjobb VERSENYKÉPES AUTÓBAN ÜLŐ* pilótája, még ha személy szerint nem is kedvelem. Hisztizik, integet, marhaságokat mond, ez igaz; de amikor oda kell tennie magát, akkor ő hibázik legkevesebbet. A múltkor beírtam az idei futamok listáját, hogy hányszor hibázott Mihály (mint összehasonlítási alap); hozzá képest Alonso messze egyenletesebb teljesítményt nyújt. Ha a csapat hibájából nem bukik 11 pontot a Hungaroringen (10 az első helyért + 1 amit Mihály Alonso kiesésével kapott) és 6-ot Monzában, nem beszélve a mostani 4-ről, akkor hol lennének ezek az "Alonso nem bírja a nyomást" nyilatkozatok? Pedig az ő teljesítményéből a műszaki hibák semmit sem vonnak le... *hiszen a mezőny nagy részének esélye sincs bizonyítani
Ferke2006-10-06 09:43:23 // 16579
Alonso nyilatkozata a szabadedzés után. Vicces, hogy rögtön magyarázkodik: "A pályán átlagos napom volt - a körülmények miatt kevés kört tettünk meg, és bár kissé alulkormányzott, az R26-os erősnek tűnik. A pályán kívül viszont meglepett, milyen nagy visszhangot váltottak ki a tegnapi sajtótájékoztatón elhangzott mondataim. Világosan leszögeztem, hogy ezek mindössze az én személyes érzéseim, és hogy teljes mértékben megértem és elfogadom az istálló döntéseit. Tegnap este ezt a csapatnak és Fisinek is elmagyaráztam, és semmi probléma nincs köztünk. A Renault csapatának minden egyes tagja teljes erőbedobással küzd a világbajnoki győzelemért. Nem tudom, hogy a kívülállók hogyan látják, de a gárdán belül fantasztikus hangulat uralkodik. Eltökéltek vagyunk, és győzni szeretnénk."
Ferke2006-10-06 09:32:57 // 16578
Pénteki elso szabadedzés 04:00-05:00 Pénteki második szabadedzés 07:00-08:00 2006. október 7. (szombat) Szombati szabadedzés 04:00-05:00 Idoméro edzés 07:00-08:00 2006. október 8. (vasárnap) Verseny 07:00-09:00
Ferke2006-10-06 09:31:33 // 16577
Ma esett, de mára folyamatos esőt mondtak, ennek ellenére a 2.szabadedzésen már száradt fel. Holnapra csak 1-1 záport, vasárnapra pedig napsütést!!:)))
Grando2006-10-06 09:24:50 // 16576
Most. Reggel 7-kor. Aztán meg 2 hét múlva. Csak akkor meg este. Már elfelejtettem hánykor. 7 vagy 8. :))
FoToS2006-10-06 09:23:11 // 16575
Most hétvégén lesz futam vagy csak a jövőhéten?
FoToS2006-10-06 09:19:39 // 16574
Ez igazán jó hir :-)
Songokou2006-10-06 09:17:16 // 16573
Futamra milyen idot josolnak? NEm tudja valaki?
Ferke2006-10-06 08:59:36 // 16571
Érdekességképpen a használt/új motorok: PILÓTA CSAPAT MOTOR Fernando Alonso RenaultF1 Kínában használt motor Giancarlo Fisichella RenaultF1 Kínában használt motor Michael Schumacher Ferrari Kínában használt motor Felipe Massa Ferrari Kiesett, cserélhet Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes Új motor Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes Kínában használt motor Jenson Button Honda Racing Új motor Rubens Barrichello Honda Racing Új motor Mark Webber Williams-Cosworth Kínában használt motor Nico Rosberg Williams-Cosworth Új motor David Coulthard Red Bull Ferrari Új motor Robert Doornbos Red Bull Ferrari Új motor Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso (Cosworth V10) Új motor Scott Speed Scuderia Toro Rosso (Cosworth V10) Új motor Nick Heidfeld BMW-Sauber Új motor Robert Kubica BMW-Sauber Új motor Ralf Schumacher Toyota Racing Kiesett, cserélhet Jarno Trulli Toyota Racing Kiesett, cserélhet Tiago Monteiro Midland-Toyota Kiesett, cserélhet Christijan Albers Midland-Toyota Új motor Takuma Sato Super Aguri Honda Kínában használt motor Sakon Yamamoto Super Aguri Honda Új motor
Satti2006-10-06 08:46:48 // 16570
Legszebb öröm,a káröröm:-)))
Ferke2006-10-06 08:39:40 // 16569
Szerencse volt, hogy a 2.practice már száradó pályán zajlott, különben nem biztos, hogy így nézne ki a sorrend..:)))
Ferke2006-10-06 08:38:31 // 16568
No, az eredmények, ha valaki nem látta volna még: Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:34.337 221.601 Felipe Massa BRA Ferrari B 1:34.408 221.435 0.071 Michael Schumacher GER Ferrari B 1:34.565 221.067 0.228 Fernando Alonso SPA Renault M 1:34.863 220.373 0.526 Anthony Davidson GBR Honda M 1:34.906 220.273 0.569 Sebastian Vettel GER BMW-Sauber M 1:34.912 220.259 0.575 Jenson Button GBR Honda M 1:35.002 220.050 0.665 Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:35.064 219.907 0.727 Jarno Trulli ITA Toyota B 1:35.343 219.263 1.006 Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:35.367 219.208 1.030 Ralf Schumacher GER Toyota B 1:35.375 219.190 1.038 Michael Ammermüller GER Red Bull-Ferrari M 1:35.433 219.056 1.096 Rubens Barrichello BRA Honda M 1:35.528 218.838 1.191 Mark Webber AUS Williams-Cosworth B 1:35.866 218.067 1.529 Nico Rosberg GER Williams-Cosworth B 1:36.176 217.364 1.839 Christijan Albers NED MF1-Toyota B 1:36.180 217.355 1.843 Alex Wurz AUT Williams-Cosworth B 1:36.234 217.233 1.897 Robert Kubica POL BMW-Sauber M 1:36.299 217.086 1.962 Franck Montagny FRA Super Aguri F1 B 1:37.354 214.734 3.017 Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso-Cosw. M 1:37.441 214.542 3.104 Scott Speed USA Toro Rosso-Cosw. M 1:37.501 214.410 3.164 David Coulthard GBR Red Bull-Ferrari M 1:37.596 214.201 3.259 Tiago Monteiro POR MF1-Toyota B 1:37.702 213.969 3.365 Neel Jani SWZ Toro Rosso-Cosw. M 1:37.741 213.884 3.404 Robert Doornbos NED Red Bull-Ferrari M 1:37.788 213.781 3.451 Takuma Sato JAP Super Aguri F1 B 1:38.533 212.164 4.196 Nick Heidfeld GER BMW-Sauber M 1:38.779 211.636 4.442 Sakon Yamamoto JAP Super Aguri F1 B 1:38.955 211.260 4.618 Adrian Sutil GER MF1-Toyota B 1:43.914 201.178 9.577
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak