Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Erőforrás alternativák
RomeoOne2021-01-26 22:13:05 // 2976
	Majd idővel kiderül. Pénz az lesz rá :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-26 21:59:34 // 2975
	Bitcoin :))) Azt értem, hogy nagyon sokat ér de tudsz belőle QV-t venni, vagy egy fagyit vagy bármit? Jah nem akkor semmit sem ér :))))))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-26 21:44:31 // 2974
	Nem is tudom valamelyik fórumon vitatkoztak erről az újfajta technológiáról és nagyjából annyira hihető, mint hogy ember fog élni a Marson 40 éven belül :))))))
	
Selmak2021-01-26 21:13:18 // 2973
	 Amiért nem tudott profitot termelni, az nagyobbrészt azért, mert minden pénzt visszaforgattak a fejlesztésekbe
Aha persze, a CO2 kvóta pénzeket forgatták bele, lényegébe a FCA csoport finanszírozta a német gyárának építését.
pont az olaszok csinálják nekik az óriás présgépeket a Giga Press-hez, ami egy újfajta gyártástechnológia, elég ígéretes.
Hát kurvára nem új technológia a présöntés. Musk ért hogy köznapi dolgokból óriási hypetraint csináljon.
Ráadásul még azt is megtehették, hogy a tömegtermék Model 3-as árán egy nagyot csökkentettek Európában.
Milyen kár hogy standard range gyakorlatilag csak papíron létező modell.
Nem hiába tátog a VW is, mint hal a szatyorban. Én is elég kellemetlenül fészkelődnék a székemben, bármelyik másik autógyártó CEO-ja helyében.
3 modellel nem fog sokáig labdába rúgni, főleg hogy minősége még mindig csak USA színvonalú, a koreaiak meg köszönik szépen a saját fejlesztéseikkel simán sikeresek, PCA elektromos modelljei is jók, a FCA pedig az egyesüléssel hamarosan megszűnik mint TESLA CO2 kvóta vásárló. A németeket meg megint nem kell csak félteni mert autót építeni még mindig jobban tudnak mint a TESLA, az tapi pados hóka mókákat pedig hamarosan korlátozni fogják mert bizonyítottan olyan veszélyes mint a kézen tartott mobil.
	
Aha persze, a CO2 kvóta pénzeket forgatták bele, lényegébe a FCA csoport finanszírozta a német gyárának építését.
pont az olaszok csinálják nekik az óriás présgépeket a Giga Press-hez, ami egy újfajta gyártástechnológia, elég ígéretes.
Hát kurvára nem új technológia a présöntés. Musk ért hogy köznapi dolgokból óriási hypetraint csináljon.
Ráadásul még azt is megtehették, hogy a tömegtermék Model 3-as árán egy nagyot csökkentettek Európában.
Milyen kár hogy standard range gyakorlatilag csak papíron létező modell.
Nem hiába tátog a VW is, mint hal a szatyorban. Én is elég kellemetlenül fészkelődnék a székemben, bármelyik másik autógyártó CEO-ja helyében.
3 modellel nem fog sokáig labdába rúgni, főleg hogy minősége még mindig csak USA színvonalú, a koreaiak meg köszönik szépen a saját fejlesztéseikkel simán sikeresek, PCA elektromos modelljei is jók, a FCA pedig az egyesüléssel hamarosan megszűnik mint TESLA CO2 kvóta vásárló. A németeket meg megint nem kell csak félteni mert autót építeni még mindig jobban tudnak mint a TESLA, az tapi pados hóka mókákat pedig hamarosan korlátozni fogják mert bizonyítottan olyan veszélyes mint a kézen tartott mobil.
Kazes☻2021-01-26 16:15:15 // 2972
	Állat ez a gigapress! 😮☺️
	
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 14:22:59 // 2971
	Ez az egyik kulcsa, amit lehet és hagynak, az utolsó fillérig vissza kell pumpálni fejlesztésbe. A kockázati befektetők rettegnek az ilyentől, embert nem találsz aki komolyabb összeget tesz ilyen elvetemült ötletekbe. 
Ő viszont anno befektetőként szállt be a Tesla startupba ha jól tudom. Pont azt csinálta amit más nem mert volna. És azt csinálja folyamatosan. És jól is teszi. :-)
Egy barátom szójárásával: A másik hajó farvizén nem nyersz Kékszalagot.
	
Ő viszont anno befektetőként szállt be a Tesla startupba ha jól tudom. Pont azt csinálta amit más nem mert volna. És azt csinálja folyamatosan. És jól is teszi. :-)
Egy barátom szójárásával: A másik hajó farvizén nem nyersz Kékszalagot.
RomeoOne2021-01-26 13:48:40 // 2970
	De valószínűleg tudni fog. Amiért nem tudott profitot termelni, az nagyobbrészt azért, mert minden pénzt visszaforgattak a fejlesztésekbe. Aminek most már egyre nyilvánvalóbbak a jelei. Pl. pont az olaszok csinálják nekik az óriás présgépeket a Giga Press-hez, ami egy újfajta gyártástechnológia, elég ígéretes.
Ráadásul még azt is megtehették, hogy a tömegtermék Model 3-as árán egy nagyot csökkentettek Európában.
Nem hiába tátog a VW is, mint hal a szatyorban. Én is elég kellemetlenül fészkelődnék a székemben, bármelyik másik autógyártó CEO-ja helyében.
	
Ráadásul még azt is megtehették, hogy a tömegtermék Model 3-as árán egy nagyot csökkentettek Európában.
Nem hiába tátog a VW is, mint hal a szatyorban. Én is elég kellemetlenül fészkelődnék a székemben, bármelyik másik autógyártó CEO-ja helyében.
Selmak2021-01-26 13:37:52 // 2969
	Maga Musk mondta hogy Tesla egy lufi és pár éven belül kipukkadhat, ha nem tud profitot termelni.
	
RomeoOne2021-01-26 13:37:06 // 2968
	Hát, sztem semennyit. A piaci kapitalizációja ma ~835 Mrd USD (!), a napi forgalma pedig 35 Mrd USD körül alakul... Még csak túlzottan óvatoskodni sem kellene az eladással, hogy nehogy beszakítsa az árfolyamot. A TSLA egy önbeteljesítő jóslat lett. Addig pumpálták pénzzel, hogy most már tényleg bármit megtehet, amit csak akar. Elon Musk megvalósíthatja a nagyotmondásait.
	
Liquid2021-01-26 13:26:45 // 2967
	Hát azért ez elég instabil dolog szerintem, mármint ha kellene mondjuk 1mrd és elkezdene eladni, nem vagyok biztos abban hogy nem kezdene el zuhanni a részvénye.
Kicsit olyan ez számomra mint a bitcoin, semmi se garantálja, hogy holnap is ennyit fog érni. De lehet hogy csak nekem van túl kevés tudásom ezügyben.
	
Kicsit olyan ez számomra mint a bitcoin, semmi se garantálja, hogy holnap is ennyit fog érni. De lehet hogy csak nekem van túl kevés tudásom ezügyben.
RomeoOne2021-01-26 13:06:04 // 2966
	Az a rész kimaradt, hogy már akkorára nőtt a piaci kapitalizációja, mint a mögötte következő 8 legnagyobb autógyártó konszern együttvéve? A Teslának elég csak eladnia egy kisebb részvénycsomagját és bármire van pénze, amit csak akar.
	
Selmak2021-01-26 12:53:40 // 2965
	Tesla gyakorlatilag profitot csak a CO2 kvóta eladással termel, ami jól jellemzi mennyi haszon van a villanyautón. Semmi.
	
RomeoOne2021-01-26 10:55:23 // 2964
	Sztem csak betűrágás. Az eladások nőttek, csak a villanyban csökkent a részarány. De azért a másik felsorolt 3 kcosival nem egy technológia szinten áll a Tesla, kvázi nem egy ligában versenyeznek (és msot itt nem a puritán beltérre vagy az összeszerelés minőségére gondolok, hanem AI, önvezetés, deep learning stb.)
	
Kazes☻2021-01-26 10:18:00 // 2963
	Kicsúszhat a talaj a Tesla alól Európában
Ezek szerint akkor mégsem annyira jó... vagy csak valami simli, etetés?!
	
Ezek szerint akkor mégsem annyira jó... vagy csak valami simli, etetés?!
Kazes☻2021-01-22 12:04:45 // 2962
	
	
Kócosw2021-01-19 22:10:46 // 2961
	vazze igazad van 😂🤣
	
Kócosw2021-01-19 22:10:23 // 2960
	nem de ereztem hogy nem kedvelik a kerdeseimet. Az élményelőadas utan nem ilyen kérdéseket vártak. Mondom ez evekkel ezelőtt volt akkor meg lehetett kerdezni 😁
	
Liquid2021-01-19 22:01:52 // 2959
	közben vittek kifele a biztonságiak? :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-19 22:01:30 // 2958
	Látod azzal riogatnak 30 éve, hogy elfogy a kőolaj, ahogy látom az áram előbb fog elfogyni 🤣🤣🤣
	
Kócosw2021-01-19 21:54:43 // 2957
	most mar tudjuk a megoldas minden problémára az elektromos autó. Megkerdőjelezhetetlen. ennyi.
	
Kócosw2021-01-19 21:53:23 // 2956
	mondjuk legalább kérdezhettem 😁
	
Kócosw2021-01-19 21:53:02 // 2955
	voltam evekkel ezelőtt egy konferencian az elektromos autozas is tema volt. Feltettem par kényes kérdést, ez volt az egyik. De megnyugtattak ne aggodjak csí lesz elég. Akko most ezt hogy? lesz vagy nem?Masik volt a recycling. Az ugy nyitva is maradt válaszilag...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-19 10:49:58 // 2954
	
	
RomeoOne2021-01-19 10:15:54 // 2952
	
	
Kazes☻2021-01-16 13:43:53 // 2951
	
	
Föckös2021-01-15 07:06:22 // 2950
	hát ez hátulról olyan, mintha orosz gyártmány lenne :-DDD
	
Piritu - 1.000.0002021-01-14 19:44:36 // 2949
	az előbb a garázsban :-)
	
Kazes☻2021-01-14 18:36:57 // 2948
	Vadonatúj autómárkát indít egy közismert gyártó, forradalmi az első modell formája
„teljes szélességében húzódó, kerékdobra rázáródó géptető” - vajon hol láthattunk már ilyet, vagy akár az (egész) egyediségét?! :)
	
„teljes szélességében húzódó, kerékdobra rázáródó géptető” - vajon hol láthattunk már ilyet, vagy akár az (egész) egyediségét?! :)
Kócosw2021-01-14 12:43:48 // 2947
	probaltam egykét helyre becsempeszni mar a nevjegyem, de előbb utobb kikerul mert nem funkcionalis asszongyak...
	
carver2021-01-13 21:23:00 // 2946
	ahogy nézem az előző 6 hónapban is lehetett kaszálni...
	
carver2021-01-13 21:21:25 // 2945
	ezek a "futurisztikus" belsők annyira sivárak hogy jobb is hogy előbb utóbb önvezetők lesznek mert bealszok az unalomtól. 
Akkor már raknék egy nagy polcot előre, oda lehetne könyveket rakni meg akváriumot, a kolbászos szendvicset meg ilyesmit, kicsit feldobni a sivatagot
	
Akkor már raknék egy nagy polcot előre, oda lehetne könyveket rakni meg akváriumot, a kolbászos szendvicset meg ilyesmit, kicsit feldobni a sivatagot
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-13 12:11:05 // 2944
	pedig tervezhetnél egy új padlólemezt, ami a  Stefano nevet kapná :DDDD
	
RomeoOne2021-01-13 12:04:11 // 2943
	
	
Kazes☻2021-01-13 12:00:25 // 2942
	
	
Kócosw2021-01-11 13:13:34 // 2941
	nem rajtam mulik, neha fel fel bukkan egy ilyen gondolat de aztan sajna hamvába vész. Nem rajtam mulik főként ☺️
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-10 22:35:29 // 2940
	Nem hogy a 🐍 nál lennél és lenne infó hogy 2030ra kijön az új modell :))))))
	
Kócosw2021-01-10 21:01:12 // 2939
	csillagos, negykarikas, propelleres, emíliás, miniatűrös, poros... ☺️
	
carver2021-01-10 18:10:13 // 2938
	régi cikk, sry ha megvolt de tudtátok, hogy a nagyobb elektromos autóknál a Stellantis vsz a Giorgio platformra fog építeni?
A Stellantis 3 elektromos platformból válogathat
Az Alfa Romeo, a DS a Maserati a Jeep a Dodge és a Chrysler is ezt a platformot használhatja a jövőben, a Maserati hegyezi a platformot, 800 voltos architektúrára épül és akár 3 elektromos motor is lehet benne...
	
A Stellantis 3 elektromos platformból válogathat
Az Alfa Romeo, a DS a Maserati a Jeep a Dodge és a Chrysler is ezt a platformot használhatja a jövőben, a Maserati hegyezi a platformot, 800 voltos architektúrára épül és akár 3 elektromos motor is lehet benne...
carver2021-01-10 17:51:00 // 2937
	áh, erre szoktak ilyeneket mondani, hogy egy közelebbről meg nem nevezett (csillagos, négykarikás stb) autógyártó, legnépszerűbb csokis túródesszertet gyártó, koreai piacvezető mobiltelefongyártó stb cég :D
	
Kócosw2021-01-10 17:35:28 // 2936
	annyi ilyen titoktartásit irtam mar alá hogy nem is szamolom ☺️🥴
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-10 17:26:22 // 2935
	Na igen más a másolás és a lopás...keleten az nagyon megy
	
carver2021-01-10 17:24:40 // 2934
	majd egy sör mellett, én fizetem ;)
	
carver2021-01-10 17:23:52 // 2933
	ez jó, így mindjárt helyrebillen a világ egyensúlya :D
de legalább a kapzsikat lopják meg a szegények, csak most Robin Hood a szomszéd ország nemeseit lopja meg és Nottingham bírája védi őt...
a rosszak elnyerik méltó büntetésüket a jók meg..... ja, jók nincsenek :D
	
de legalább a kapzsikat lopják meg a szegények, csak most Robin Hood a szomszéd ország nemeseit lopja meg és Nottingham bírája védi őt...
a rosszak elnyerik méltó büntetésüket a jók meg..... ja, jók nincsenek :D
carver2021-01-10 17:14:33 // 2932
	
	
Kócosw2021-01-10 17:12:20 // 2931
	tudnék mesélni de nem tehetem 🙃....
	
Kócosw2021-01-10 17:10:51 // 2930
	nevezzük elvakult kapzsisagnak...
	
Kócosw2021-01-10 17:10:29 // 2929
	ahh ilyen kizart... jah nem.... 😂
	
carver2021-01-10 17:07:51 // 2928
	
	
carver2021-01-10 17:02:25 // 2927
	mondjuk ezt nehéz megértetni azokkal akik nagyon sok pénzt fektettek egy termék, szolgáltatás, stb kifejlesztésébe és abba, hogy olyan csináljanak amit más nem tud..
Nem a másolással van gondom mert nem csak az ázsia hanem minden ember így tanul (csak legfeljebb az ázsiai szorgalmasabban, alaposabban stb). A lopással van gondom, mindegy hogy ez valakinek a terméke vagy a szellemi tulajdona. Ez olyan kommunista tempó, hogy minden közös kivéve ami a mienk...
Tudom, hogy még a nagy autógyárak is darabjaira szedik a konkurencia termékeit, de ha hirtelen megjelenik egy fejlesztés a konkurenciánál amivel a másik jött elő (és levédette) akkor súlyos összegekkel könnyítheti meg a pénztárcájukat. Na erre Kínában esélye sincs senkinek...
	
Nem a másolással van gondom mert nem csak az ázsia hanem minden ember így tanul (csak legfeljebb az ázsiai szorgalmasabban, alaposabban stb). A lopással van gondom, mindegy hogy ez valakinek a terméke vagy a szellemi tulajdona. Ez olyan kommunista tempó, hogy minden közös kivéve ami a mienk...
Tudom, hogy még a nagy autógyárak is darabjaira szedik a konkurencia termékeit, de ha hirtelen megjelenik egy fejlesztés a konkurenciánál amivel a másik jött elő (és levédette) akkor súlyos összegekkel könnyítheti meg a pénztárcájukat. Na erre Kínában esélye sincs senkinek...
Online tag
4
		Vendég4
399

