Fórum >> Típusok >> GT coupé

VV62020-07-11 21:11:20 // 10411
Én még az életeben nem hallottam olyat, hogy egy rugótányér eltört volna...
Kócosw2020-07-11 21:01:52 // 10410
Nemtom, nekem mindkettő ültetve van 🤭Viccet felreteve sztem amiket felsoroltal vallahato, nem az also polcról kell venni es jo lesz az.
AlfaGT2020-07-11 20:50:45 // 10409
Ma szerettem volna kicsit lekezelni a hátsó gátlókat, de a jobb oldali tányérjára eléggé korrodált, így úgy döntöttem, hogy cserélni kell, amíg el nem törik, menet közben. A kérdés, hogy milyet érdemes venni? Bilstein, Sachs, esetleg Monroe? Csak standard futóműben gondolkodom, nem szeretném ültetni, vagy hasonlók. Mi a véleményetek?
Laciferi2020-07-09 22:33:47 // 10408
Kiskorú lett :)

Kellog2020-07-07 18:49:42 // 10407
Köszi szépen majd neki esek :D
Laciferi2020-07-07 10:34:50 // 10406
Oh köszönöm, majd körbe nézek :)
Jorjie2020-07-06 19:27:49 // 10405
Bal hátsó kárpit mögött keresd a hangszóróját.
AlfaGT2020-07-06 18:58:54 // 10404
A Rigotech motor optimalizálás 90000 Ft-ba került kedvezménnyel, a Sprint Booster pedig cca 60000 Ft volt anno. De szerintem már ezt a tipust nem gyártják, ha jól láttam már a 3. generácioja fut. Különben manapság sok hasonló termék van piacon.
Kellog2020-07-06 18:00:48 // 10403
Sziasztok!

A GT tolatószenzorja rükvercnél nem jelez, hova van bekötve pontosan?
Hol van a hangszórója?
Egyszerűen nem találom a műszerfalban sehol...
A tolatószenzor működik mert a lökösben hallom hogy sistereg vagy mi erre a legjobb szó :D
Laciferi2020-07-06 13:22:34 // 10402
Szia! Köszi a választ :) Azt megkérdezhetem mennyibe került a Rigotech, illetve ez a másik dolog? Köszi :)
AlfaGT2020-07-06 13:15:31 // 10401

Én a Rigotech-nál végeztettem ilyen optimalizálást Szekszárdon. Az alany szintén 1,8 as GT. Csodákat nem kell várni tőle, talán picit nyomatékosabb lett alul, de lehet hogy ez csak placebo. Mérve nem volt előtte sem és utánna sem. A pedált is lehet hangolni az optimalizálás során, de azt én Sprint Booster pedáltuningal oldottam meg, azzal viszont meg vagyok elégedve, egész más vezetési élményt nyújt mint nélküle.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-02 05:25:34 // 10400
Úgy emlékszem, plug n play az összes :) Mondjuk ha azt vesszük, a nyomaték érdemben valami 50 nm-t nőtt 98 és 2008 közt.
Mondjuk pont Manky rakott ki egy 159-est, ami gyárilag 160 ló volt és 380 nm. Lett is belőle írás után 192/448...

Az már egy százassal több a 105 lovasnál gyárilag is :)
Piritu - 1.000.0002020-07-01 20:24:11 // 10399
Azt nem tudom, de a 156-ra felment.
Meg kellene nézni az ePER-ben a cikkszámát és a szám alapján hogy mibe jó...
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 15:14:37 // 10398
Viszont ugye visszafele kompatibilisek elméletben, ugye? Mintha Warbi említette volna, hogy a 46 1.9 jtdre is felmegy akár a q2 kuplung is...
Piritu - 1.000.0002020-07-01 10:43:28 // 10397
Többféle kuplung volt az 1,9-eken. Nekem a 156-ban a széria konfig is eltekerte a gyári kuplungot. Szétszedték a szakszervizben és semmit se láttak rajta. Még csak kopva se volt. Elkezdtek keresgélni a cikkszámok közt és találtak egyet ami a GT-hez volt rendelve. Az nagyobb nyomatékra volt besorolva a Gyári doksiban. Furcsa volt hogy a 156-hoz nem hozta ezt a cikkszámot, de a kuplunghoz igen hogy jó a 156-ba is.
Azzal boxal jártam egy csomót, sose tekerte el.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 10:36:15 // 10396
Mi több, Ákos azt mondta 2 éve, hogy lassan cserés lesz a kuplung, de ez az időpillanat azóta sem jött el. Soha nem csúszott meg egyszer sem, nem ráz a DMF (persze nem is idióta rajta a program sem...), és mindennapos használatban van az autó, bemelegedve el van neki kenve rendesen.

Ez van. Az óra 31x ezret mutat, 280-nál jártam Ákosnál.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 10:31:34 // 10395
Mégis melyik részét? Padon van mérve, a km óra állást is rögzítettem íráskor.

Nem agyatlan fasz módra kell megírni, és nem nyírja el a kuplungot.
Csabo222020-06-30 23:04:12 // 10394
Ha nem haragszol, akkor én ezt nem hiszem el ;)
Laciferi2020-06-30 21:03:14 // 10393
Sziasztok! Valahol van akit tudtok ajánlani egy motor optimalizálásra? Az alany egy 1.8 Gt. Csak annyi kellene, hogy minimális lóerőt felszabadítani, plusz legyen ézékenyebb a gázpedál. Köszi :)
berobbantam2020-06-30 20:32:09 // 10392
Szerintem ez használat függő is.Ha folyton kisfordulatrol padlózva van akkor az jobban nyírja szerintem.
GT Ɨ|ѯ2020-06-30 19:51:29 // 10391
2-es, igen!
VKG699!!! (4x156+75)2020-06-30 16:58:23 // 10390
Nekem a gyári 430at bír, 2 éve van megírva, kb 40 ezret mentem el vele, semmi baja eddig. :)
Csabo222020-06-30 16:53:53 // 10389
Gyári kuplung nem bír annyit.
360-70et tud a gyári valeo aminek 5 mm-rel nagyobb az átmérője mint a többinek.
Most lett az enyém erősítve és Kevlározva, ők mondták ezt az adatot. 25ért csinálták és bírni fogja simán a 400 Nm-t.
Kérdés a Féltengely mit fog szólni hozzá...
Zolibácsi2020-06-30 15:22:46 // 10388
450—480nm menni szokott általában
Kócosw2020-06-30 14:47:08 // 10387
Kérdezd meg Mankyt, az vagja mit bir a gyari setup.
Kellog2020-06-30 14:29:09 // 10386
Fél éve cseréltem kuplungszett + kettős tömegűt is...
De ez a kinyomócsapágy harmatgyenge...
Kellog2020-06-30 14:25:45 // 10385
Sziasztok!

2005 GT 1.9jtd kuplungja mennyit bír ha chippelni viszi az ember?
Nem erőgép kell csak, h kicsit dinamikusabb, finomabb legyen meg ne fogyjon el felül..

Meg nem tudjátok mitől lehet az, hogy eszi a kinyomócsapágyat már a 2 ik törik el a kis füle...... Nincs valami erősített változat??
Megint lehet leszedni a váltót...
Pedig nem nyomom neki meg lámpánál se taposok rajta...
Zolibácsi2020-06-28 22:45:02 // 10384
Srácok tervezek egy fék fejlesztést a gt-n
2 verzió van tervben
1. 305-s abarth/mito qv fék szett ez elvileg könnyen fel megy, mert csereszabatos.
2. 330 as brembo, itt csonkalvány csere is kellene vagy konzol stb
Kérdés érdemes 330 as brembo irányába menni? Megeri a többlet pénzt és többlet melót? Tud annyival többet mint a kissebbik?
Kócosw2020-06-24 20:11:09 // 10382
vigyoroghatsz, a te műved 😂🤣
Dévid2020-06-24 19:21:40 // 10381
Én még alig használom, egy éve vettem, azóta már kb. ötször tankoltam bele. Nagy ritkán előszedem, ha messzebbre kell menni, és kell a kényelem meg az alacsony fogyasztás. Mivel Németország-Magyarország között ingáztak vele az előző tulajnál, így meg mertem venni. Az erőre nincs panasz, még sok is, folyton eltekeri a kuplungot, pedig nem túl rég volt cserélve, mondta az előző tulaj. Majd át kell szoftverezni, hogy finomabb legyen, és azzal sem lesz gond.
Kócosw2020-06-24 11:18:16 // 10379
Van is miért túlmisztifikálni,mert ilyen motorok lehet többet soha nem jönnek le gyártósorról. Míg nem vettem egyet én is minfíg úgy voltam vele hogy túl van hypeolva, oszt vettem egyet es azóta magam is túlhypeolom... 😎🤭
Laciferi2020-06-24 09:41:29 // 10378
Igen nagyjabol ez igy van, nekem az 1.6 156-al van osszehasonlitasi alapom, erzetre kb annyit tud igen :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-06-24 09:40:01 // 10377
A gyári max arra elég, hogy azt hidd, hogy hengerfejes az autó ha elrohad középen :D
Hogy ez bug vagy feature azt döntse el mindenki maga :D
Laciferi2020-06-24 09:39:09 // 10376
Koszi, mar ma is megerte felkelnem, okosabb lettem :)
Arslan2020-06-24 06:28:44 // 10374
A gyári bizbaszt inkább hőcserélőnek nevezném. Enyémen rendes, nagy olajhűtő van, még az előző tulaj rakta rá.
AlfaGT2020-06-23 21:39:24 // 10373
Összehasonlítva a 120 lovassal, valóban szinte ugyanaz a végeredmény.

http://www.zeperfs.com/en/duel1427-2.ht
Csabo222020-06-23 20:44:57 // 10372
A dizel jó, nagyon is. csak nem a CF4-es. most pár napja azon dolgozok, h CF3 legyen a gépből.

A képen látható, h leficcent az 1ik örvénylapát. a szivó szelep mellől pecáztuk ki. annyi idő alatt szakadt le, mig az emelőről leálltam a kocsival. szerencsére csak kevés ideig járt és csak alapjáraton. igy nem jutott messzebb.

Itt már leugrottak a szükséges dolgok, h a CF3as pierburg alu szivósort fel tudjam rakni.

Ez a bontott szivósor egy 150e km-t futott svájci kocsiból van. sok rövid távú használat is lehetett benne mert egr csere is volt, illetve raktak alá egy csökkentett átfolyású (vakoló) lapot is.

Kitakaritottam a szivósort (kb 20 deka kox), összeragasztottam és már a helyén van.

Kevlár kuplungot is most raktam be, vizsga után repül a DPF és CF3 katica lesz a helyén. Aztán remap. Ha rendben találom majd a gépet, mert van még néhány alkatrész ami beépitésre vár.
Amikor itt okoskodok, az nem azért van, mert már képen láttam, h a nagyok hogy csinálják, hanem saját kezűleg hajtom végre.
Csabo222020-06-23 20:23:39 // 10371
Ha kézzel a km óra bal oldalán tudod állitani a fényszóró magasságot akkor nem volt benne soha xenon. nagyon nagy valószinűséggel
Kazes☻2020-06-23 15:19:16 // 10370
Meg még több is! ;)
Shadin2020-06-23 14:21:39 // 10369
Köszi! Így már világosabb a helyzet, csak azért kérdeztem, hogy a fényszóró mosós autón esetleg gyári xenon lámpát halogénre cserélték-e...
G-MANN🍀2020-06-23 13:56:33 // 10368
Téli csomaghoz volt itthon kérhető a fényszóró mosó, vagy xenonhoz kötelezően 😉👍
Jorjie2020-06-23 13:01:58 // 10367
Nekem sima lámpa van semmi nélkül, egyszerű halogén. Ami "szezonlámpa" az projektoros, fényszórómosóval. Az olaszokat ismerve mindenféle kombináció előfordulhat ezekből :-)
Laciferi2020-06-23 12:04:57 // 10366
Azt latod nem tudom, de nekem olyan van, sima izzok , nem xenon es a fenyszoro moso szerintem nem minden Gt-ben volt alapbol, lattam olyat is amiben nincs, lehet az alacsonyabb felszereltsegu :)
Kazes☻2020-06-23 12:03:55 // 10365
Talán csak a xenonhoz... de biztos nem vagyok benne. :)
Shadin2020-06-23 12:03:29 // 10364
Hasonlóképp gondolkodom, kb. mindegy lesz hogy milyen motor van benne, ha megtetszik megveszem és majd valahogy lesz, mert mindig van valahogy :-)
Kazes☻2020-06-23 11:58:04 // 10363
👍
Dévid2020-06-23 11:54:07 // 10362
Undorodom a dieseltől, de V6-ra nincs pénz a többi benzines motorról meg kialakult véleményem van, igy számomra felejtős volt. Amit vettem, ismert előéletű volt, meg olcsó. Szükségem nincs rá, de megtetszett. Egy év alatt szerintem 4000 km sem ment bele, nagyon nem használom. Ha megkotlik, meg lesz javítva, van másik addig. Nincs feleség, gyerek, állat, semmi. Nincs hitelem, még van munkám, nem iszom, nem dohányzom, valahogy csak fenn tudom tartani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak