pb_2009-03-24 12:32:50 // 59721
	Pl, Lkopnak a fogaskerekek. Valahol volt kép róla, de Neked úgyis annyit van szedjél szét 1et.))
	
pb_2009-03-24 12:30:12 // 59720
	Jól van, akkor majd kapsz 1 vállonveregetést.DD
	
Dekka2009-03-24 12:24:36 // 59719
	má boccs, de te nem dolgozol? :D
	
Ferke2009-03-24 12:15:25 // 59718
	No megyek, leszedem megint az olajszivattyút....:)
	
Dekka2009-03-24 11:34:13 // 59717
	a termosztat mar otthonvan, csak kikell cserelni, a radiatort ugye te hempeszkálod,tehat azt nemtudom berakni,és majd még egy konzolt kell készítenem a legtömegmérőnek,meg találni egy olyan legszűrőt ami befér oda :)
	
Ferke2009-03-24 11:32:15 // 59716
	Na, így nem leszel kész egyhamar:)
	
Dekka2009-03-24 11:20:37 // 59715
	nembaj, ilyen idoben ugyse lehet szerelni, kifujja a kezembol a szel az alkatreszt :))
	
Ferke2009-03-24 11:15:05 // 59714
	Hehe:))) Viszont így most buktam az időt tegnap a fűtőradiátorra. Szóval még nem done:)))
	
Dekka2009-03-24 11:11:58 // 59713
	hibrid :D kreativ :)
	
Ferke2009-03-24 11:04:56 // 59712
	Mi az, ami tönkremegy az olajszivattyúban? Van egy szétszedett dbról fotód?
	
Ferke2009-03-24 11:02:33 // 59711
	DE nálam gyorsabban senki nem fog tudni olajteknőt leszedni 16vről!:))))))
	
Ferke2009-03-24 11:01:59 // 59710
	Még mindig nem érted.:)) A rotoros gyújtású pumpa van benne, aminek a tengelye üresben jár most:))
	
pb_2009-03-24 10:52:08 // 59709
	A rest mindig 2x fárad.DDD
	
Dekka2009-03-24 10:46:22 // 59708
	majd az olaj megkeni :)
	
Ferke2009-03-24 10:40:52 // 59707
	Ok, ez megvan. Akkor rendben is vagyunk:) Csak zsíroztam volna be az a kva tengelyt, és ne nyikorogna:)))
	
pb_2009-03-24 10:38:12 // 59706
	Csak 1et mondok, ne variájjjá'!D
	
pb_2009-03-24 10:37:30 // 59705
	Hideg alapjárat: ~ 4 bar
Meleg alapjárat: 1,18-2,75 bar
5500 1/min: 4,12-5,69 bar
	
Meleg alapjárat: 1,18-2,75 bar
5500 1/min: 4,12-5,69 bar
Ferke2009-03-24 10:19:55 // 59703
	Ezt hozta Maestro. Egyébként szerinte ez jó lenne utána is, de én most valamiért Agip synt2000-et akarok:)
	
Ferke2009-03-24 10:19:19 // 59702
	Szóval akkor ez jó így. Oké.
	
pb_2009-03-24 10:14:08 // 59701
	LegLőször szedd szét, térképezd fel, hogy mi adta/6ta + magát. Aztán lehet gondolkodni mit és, hogyan kéne.
	
pb_2009-03-24 10:10:55 // 59700
	Ezekkel az értékekkel mi a bajod?)
MiLőtt +int bármit is hempeszkálnál, inkább kérdezz!DD
	
MiLőtt +int bármit is hempeszkálnál, inkább kérdezz!DD
pb_2009-03-24 10:09:14 // 59699
	1et nem értek ezzel kapcsolatban, a bejáratás alatt miért nem olyan olajat használtok, amit majd nagy valószínűséggel utána is fogtok? A bejáratás alatt is kell neki a jó minőségű olaj, sőt ott kell igazán.
	
Ferke2009-03-24 09:52:53 // 59698
	Ok, belevágok, de hol kezdjem? Van ilyen cég egyáltalán aki csinál ilyet? Vagy pedig simán csak esztergáltatni kéne fogaskerekeket, és marni egy kicsit a házon?? Más lesz az áttétel. Vagy nem?
	
Ferke2009-03-24 09:51:50 // 59697
	Bár ez is hülyeség. Szerintem marad benne 4-5ezer km-ig ez.
Az olajnyomás órám viszont tuti nem mutat frankót. Most hidegen felmegy 4-re, melegen leesik másfél és 2 közé.
Megpróbálom direktbe rákötni a vezetékkötegen kívül a műszert a gombára, van egy sejtésem, hogy a sprinyó ótvar kábelkötege is megviccel.
Ezen kívül lehet, hogy kéne vegyek egy másik olajnyomás műszert. A jeladó szerintem jó, de már erre sem esküdnék meg.
	
Az olajnyomás órám viszont tuti nem mutat frankót. Most hidegen felmegy 4-re, melegen leesik másfél és 2 közé.
Megpróbálom direktbe rákötni a vezetékkötegen kívül a műszert a gombára, van egy sejtésem, hogy a sprinyó ótvar kábelkötege is megviccel.
Ezen kívül lehet, hogy kéne vegyek egy másik olajnyomás műszert. A jeladó szerintem jó, de már erre sem esküdnék meg.
Ferke2009-03-24 09:49:27 // 59696
	Dehogy maradok. Egyébként nem rossz Maestro szerint, de mintha kicsit vékony lenne. Ma lehet, hogy ledobom, és kap egy kanna shell-t vagy agipot.
	
pb_2009-03-24 09:47:26 // 59695
	Az milyen olaj? Nnél maradsz ezután is?
	
pb_2009-03-24 09:46:27 // 59694
	Valakinek bele kéne vágni, pedig.) Vagy ez is rám marad?DD
	
pb_2009-03-24 09:45:18 // 59693
	Van, akik mindig 2x, vagy még többx dolgoznak.DD
	
pb_2009-03-24 09:43:28 // 59691
	Nemcsak arról van benne szó, hogy xar xűrő.
	
Ferke2009-03-24 09:41:14 // 59690
	Az olajszivattyút meg gondoltam felújíttatom, de ha nem megy, hát nem megy....
	
pb_2009-03-24 09:41:04 // 59689
	Akkor milyen van benne?
	
Ferke2009-03-24 09:40:46 // 59688
	Egyébként maga a probléma már kiszűrve, mert az új olajszivattyúval szépen felépült a nyomás, tehát ez volt a baja. Csak nyikorog, és kvára idegesít, így ma megint szétszedem:)
	
Ferke2009-03-24 09:39:47 // 59687
	Ok, elolvastam, de nem hinném, hogy Maestro xar olajszűrőt hozott volna....
	
Ferke2009-03-24 09:37:53 // 59686
	Emlékszem, de nem az van benne.
	
pb_2009-03-24 09:30:15 // 59685
	59477 hszben van 1 link, az olajxűrőkről. Érdemes Lolvasni.
Mléxel mikor kérdeztem, hogy minek bele a Magna?))
	
Mléxel mikor kérdeztem, hogy minek bele a Magna?))
pb_2009-03-24 09:26:11 // 59684
	Faxa.(
Látod mindig ez van, ha kapkodsz.)))
	
Látod mindig ez van, ha kapkodsz.)))
Ferke2009-03-24 09:22:49 // 59683
	Olajszűrővel mi lehet???
Olajra tippeltem még, túl vékonynak tűnik nekem!! Lehet, hogy rakok bele egy másik fajtát.
	
Olajra tippeltem még, túl vékonynak tűnik nekem!! Lehet, hogy rakok bele egy másik fajtát.
Ferke2009-03-24 09:22:01 // 59682
	Jah. 
Tegnap éjfélkor álltam neki a cserének.
Azt hittem, hogy annyira xar az olajnyomás műszerem, hogy azért nem mutat semmit. De a 46-os műszerfalon alapjáraton elkezdett bevillanni a kannácska.
Ma megint szét kell szedjem, mivel csak olyan szivattyúm volt, ami nem trafús gyújtású, hanem rotoros, így a felső tengely ugye rajta van. Ezt viszont én hülye nem zsíroztam be, így most nyikorog!
Szóval ma megint szétszed, bezsíroz, összerak.


	
Tegnap éjfélkor álltam neki a cserének.
Azt hittem, hogy annyira xar az olajnyomás műszerem, hogy azért nem mutat semmit. De a 46-os műszerfalon alapjáraton elkezdett bevillanni a kannácska.
Ma megint szét kell szedjem, mivel csak olyan szivattyúm volt, ami nem trafús gyújtású, hanem rotoros, így a felső tengely ugye rajta van. Ezt viszont én hülye nem zsíroztam be, így most nyikorog!
Szóval ma megint szétszed, bezsíroz, összerak.


pb_2009-03-24 09:20:49 // 59681
	+ is mérted? Az olajxűrő is lehet ludas.
A keresztartós dolgot már 1x +beszéltük, de ha gondolod szívesen felvilágosítalak újra. Lvégre tegnap +ígértük, hogy ha szükséges segítünk Neked.DDD
	
A keresztartós dolgot már 1x +beszéltük, de ha gondolod szívesen felvilágosítalak újra. Lvégre tegnap +ígértük, hogy ha szükséges segítünk Neked.DDD
pb_2009-03-24 09:13:27 // 59680
	Pedig 1x végig kéne járni ezt az utat. Lköszönt az olajszivattyúd?
	
Ferke2009-03-24 09:11:31 // 59679
	De. Tegnap elment az olajnyomásom. Valszeg a hirdotőke csattogás is ettől jött elő.
DE most már tudni lehet, hogy igazam volt, és nem kell leszedni a kereszttartót az olajteknő leszedéshez.:)
	
DE most már tudni lehet, hogy igazam volt, és nem kell leszedni a kereszttartót az olajteknő leszedéshez.:)
PeterW (wares)2009-03-24 09:09:02 // 59677
	Jobb reggelt!
Dekka,
tenyleg akarsz direkt szurot, vagy csak poenkodtal?:)
	
Dekka,
tenyleg akarsz direkt szurot, vagy csak poenkodtal?:)
Dekka2009-03-24 08:58:40 // 59676
	joreggelt joszurkolast , csak nem beszart az olajszivattyu?
	
pb_2009-03-24 08:46:06 // 59674
	Nehéz ügy. Az a főprobléma, hogy fogaskereket kellene gyártani hozzá. A házat, még csak, csak kilehetne marni, de az sem lenne 1xű. Azért kíváncsi lennék, mit produkálna 1 ilyen cucc. Ha gyorsan kell, akkor jobban jársz 1 bontott jóval, vagy, ha sok zsetonod van, akkor 1 újjal.))
	
Ferke2009-03-24 08:45:34 // 59673
	Vazz, valaki ébredjen már fel!:))
	
Ferke2009-03-24 08:24:37 // 59672
	Reggelt! Olajszivattyút újítanak fel valahol? Vagy ez a téma felejtős?