Bckk2006-12-19 23:28:38 // 2580
	van aki érzi és érezni szeretné, van aki szereti nézegetni is.
nem olyan rossz dolog és gyilkosoknak jo tudni hogy mire való, mikor már halálra pörgetnék a dizelt és nem megy, odacsapni hogy te barom, nem látod hogy már nincs tovább.
meg tanácsolom letesztelni dombos utón mit produkál a turbonyomás, csak nehogy az árokba hajtsatok ha az óramutatot figyelitek.
nem hiába van ott :-)))
	
Kompressz úr2006-12-19 20:35:01 // 2579
	Törjenek kerékbe, de még nem padlóztam le a 159et.
Nekem legfeljebb 1.4ig ment fel a nyomás.
	
Kompressz úr2006-12-19 20:33:53 // 2578
	Az a túrónyomásmérő, általában akkor szoktam nézegetni, ha autópályán tempomattal gyorsítok, máskor nem igazán.
	
BadBoy2006-12-19 20:24:30 // 2577
	Ha hiszed ha nem, szerintem Paulus sem, de én sem nagyon figyelem. Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Én vezetni szeretem a 159-et nem a turbónyomás mérőt nézegetni.
	
GEORGE2006-12-19 15:56:56 // 2576
	Jajj már. 
Középen az utas felöl az első műszer mi neked??
Na az a turbonyomás mérő igaz?
Szóval egyszer kimész egy nyugodtabb helyre s letaposod teljesen a gázpedált lehet ez 2.-ban 3.-ban mindegy. És megnézed milyen értékre áll be a mutató.
És már tudni is fogod a turbonyomásodat :-))))
	
Halesz2006-12-19 13:46:46 // 2575
	:))
Van egy felesleges JUK rendszámom, nem kell? :) Nagyon rá vagy gerjedve :D
	
Balage2006-12-19 13:45:59 // 2574
	Mér', a JUK jobb lenne? :-PPP
	
Halesz2006-12-19 13:40:13 // 2573
	Csak azt a csúnya rendszámtáblát kéne levenni az elejéről! :)
	
Kompressz úr2006-12-19 12:03:46 // 2572
	Mittomén, nem vagyok én autószerelő :-))
	
Kompressz úr2006-12-19 12:02:42 // 2571
	Neked elhiszem, hiszen van benne tapasztalatod :)))
	
TarP2006-12-19 08:42:35 // 2570
	Ez teljesen rendben van designo-t tekintve!
Fekete szín is illik, férfias, erőt sugárzó az egész. Felni is jó választás.
Teccik.
	
GEORGE2006-12-19 08:36:38 // 2569
	Szóval, az 1,9-ben mennyi a Turbo nyomás?
	
GEORGE2006-12-19 08:27:35 // 2568
	Simán megoldható ez a fotó úgy is hogy magad vezetsz és fotózol. :-)
Nem kell hozzá áthajolni a másik oldalra .-)
	
Kompressz úr2006-12-18 22:57:31 // 2567
	Ilyenkor ki vezet? :)
	
GEORGE2006-12-18 22:32:51 // 2566
	Ezt hogy érted?
Hiszem padlógáznál maxon kéne nyomnia.
Ha lepadlozod kileng 1,5-ig mint a 2,4-be mejd visszaszabályozza 1,4-re
A Scudom is olyan, hogy padlónál kileng 1,4-ig majd vissza szabályozza 1,2-re és stabilba nyomja annyival míg el nem veszem a gázpedált....
	
GEORGE2006-12-18 22:30:39 // 2565
	
	
Kompressz úr2006-12-18 22:20:41 // 2564
	Az enyémben padlógáznál sincs a maximális nypmás közelében a túrónyomás.
	
GEORGE2006-12-18 22:17:49 // 2563
	Azért én kiváncsi lennék arra az igért + 40 lóra és + 80Nm-re......
Az is tuti, hogy lemérve hinném csak el.
Sok módosítás kell ahhoz, hogy 40 lóval megemeljük a teljesítményt.
Csak egy "power" dobozzal elérni ezt....háááát.....nem is tudommmm
állitólag a turbonyomást nem emelkedik, ha viszont tényleg nem emelkedik akkor sima üzemanyag többletel nem lesz az 40 lóval erősebb......
A jövő évi 2,4 JTDM 20v már 210 lovas lesz gyárilag.
Na ez jobban hihető.
Nem kötözködés képen írom, hanem műszakilag kérdőjelezném meg a dolgot.
	
Kompressz úr2006-12-18 22:13:11 // 2562
	Köszi. Hogyé' adták, ha nem vagyok indiszkrét?
	
tj2006-12-18 20:23:17 // 2561
	Steinbauer tuning boxom van. Elméletileg 240LE meg 480nm. De még nem próbáltam ki.Majd tavasszal.
	
BadBoy2006-12-17 14:36:24 // 2560
	Tényleg jó! Nekem csak az a tetőspoiler nem tetszik. A többi jó.
	
Halesz2006-12-17 14:33:34 // 2559
	Cadamuro 159-es! Nagyon pofás!
	
Kompressz úr2006-12-16 08:40:28 // 2558
	Miféle van neked?
	
tj2006-12-15 16:58:17 // 2557
	Gyere! Nekem is van tuning-om csak még nem kapcsoltam be, mert télen minek.De egy ilyen invitálást nem hagyhatok ki! ;)
	
divine2006-12-15 16:05:43 // 2556
	amúgy vicceltem. nem vagyok egy gyorsulgatós fajta :(. Csak nehezen tudom elhinni, hogy nem hagyja ott.Nagyon megy ez az autó.Már lassan a hatezrediket rakom bele.
	
divine2006-12-15 15:59:21 // 2555
	jó a céges is rá...
	
Halesz2006-12-15 15:55:52 // 2554
	Miért, addigra veszel egyet? :)
	
divine2006-12-15 15:51:48 // 2553
	majd nyáron lejátszuk...
	
BeeGee2006-12-15 15:05:45 // 2552
	Egy gyári 2.4 tulaja tuti koppanna, hogy mié nem tudja lehagyni a kis GT-t csak arasznyival...
	
BeeGee2006-12-15 15:03:44 // 2551
	Vagy szerezz Te is egyet! :)
	
zolee1452006-12-15 15:02:09 // 2549
	Júúúj...nehogy aztán a Grínpísz elkezdjen tiltakozni a dízelek gyorsulása miatt:DDD
	
divine2006-12-15 15:01:40 // 2548
	anélkül is...pláne ami nem sw :D
	
Halesz2006-12-15 14:57:57 // 2547
	PBox-szal még jó hogy lenyom... :)
	
BeeGee2006-12-15 14:53:02 // 2546
	Vedd ki a P-boxot és vállalom az indítást! :)
	
Halesz2006-12-15 14:51:37 // 2545
	Hol, mikor? :D nevezd meg a segédeidet :)
	
156sw2006-12-15 14:34:58 // 2544
	Egy 7,6 hoz mit szólnál????:-DDDDDDDDDDDDD állva hagynálak:-DDDDDDDDDD
	
tj2006-12-15 14:16:46 // 2543
	Gyerekek, hozzátok azt a GT-t simán lenyomom a 2.4 159sw-essel.:) Papíron is 1mp-vel jobb a 159, élőben meg pláne. Itt valószínűleg vezető miatt sikerült lehagyni. Amikor megvettem nekem is ilyen 9.1 és 9.2-es gyorsulások voltak, de mióta ráéreztem volt már 8.4-is...
	
Zool2006-12-14 09:51:50 // 2542
	Mi azért alkalmazkodóbbak leszünk. Talán még nem híztátok ki a Quinny Zapp-ot. Összhajtva minmális, a súlya elenyésző (cserébe picit sérülékenyebb, és a kereke is kisebb) és a formatreve is jól sikerült. http://www.quinny.com/zapp/#
	
Kompressz úr2006-12-14 08:59:22 // 2541
	Még valami: ma Mrs. Paulus 156SW-jével vagyok. Mivel régen vezettem, így különösen feltűnő volt, hogy a váltó messze nem olyan pontos mint a 159ben.
További érdekesség, hogy a jóval nagyobb kiterjedésű 159nek kisebb a fordulóköre, fordulékonyabb mint a 156, illetve a 159 "hifi"-jének lényegesen szebb a hangja mint a 156nak.
	
Kompressz úr2006-12-14 08:44:16 // 2540
	Ma reggel a gyereküléssel megszenvedtem kicsit amíg bevarázsoltam a csomagtartóba, de sikerült. Tényleg lehetne nagyobb a nyílás, de azért nem mission impossible. :)
	
BadBoy2006-12-13 13:32:24 // 2539
	Mi nem is rendeltünk hozzá ledönthető üléseket, mert felesleges, meg a könyöktámasz is labilisabb. A hűtőt, plazmatévét, meg úgy is házhozszállitják :D
	
BadBoy2006-12-13 13:30:10 // 2538
	Én a Vectrát azonnal kihúznám a nagy belső térrel rendelkező autót klistájáról. Mi nem fértünk el benne. Mi azért egy jól megtermett átlagos kosárlabdázó család vagyunk, akinek me inkább a 159-es helykinálata passzol. 
Csomitartó, 99%-ban egy aktatáska van benne, ami elég is. Reptérre nyaraláskor, meg úgy is nagyobb autóval visznek minket. :)
	
BadBoy2006-12-13 13:25:54 // 2537
	A bőr ülések főleg sokkal vastagabbak, kb. 2-3 csm, mint a szövet, de nálunk, teljesen hátulra állitott ülésekkel gondot okoz élérni a pedálokat. A 3-as, IS elmehet a francba a helykinálattal, mert be még beszáltam, de ki már nem sikerült ülés előrehúzása nélkül :(
	
BadBoy2006-12-13 13:23:40 // 2536
	Szerintem a helykimálatot egyszerűen igy tudom jellemezni:
Apum 196cm magas és 140Kg, barátja 195 cm magas 160Kg. Kényelmesen elférnek benne elöl egymás mellett. A családban a legalacsonabb tag is 170cm magas. Minden féle képpen elférünk az autóban kényelmesen. A barátnőm apum mögött azt mondta, hogy akár Horvátországba is elmehetnénk, mert jól érzi magát hátul, ellentétben a 1147-el. 
Szerintem ez azért elég meggyőző. :)
	
Kompressz úr2006-12-13 10:45:18 // 2535
	A lehajtható hátsó ülések az extra a 159nél, több mint 100.000 forintért mérik. Nekem van, de még sose használtam, és a pakolásnál se vettem még észre, hogy kicsi lenne a csomagtér nyílása.
Megjegyzem, hogy évente max 3-4 alkalommal utazunk nagyobb útra, de eddig jól eltértünk, pedig kisgyerekkel ugyebár a cuccok száma hatványozódik.
	
Bckk2006-12-13 10:35:03 // 2534
	itt viszont csak 405 litert kapsz
	
Ádi_39002006-12-13 09:58:40 // 2533
	Köszi a válaszokat.
Összességében inkább bizakodóvá tettetek, de majd személyesen mindenképpen meg kell tapasztalnom.
A csomagtartóhoz annyit, hogy szeritnem egy rendes "limónak" ne legyenek lehajtható ülései. A 155-nek nem lehajtható, de az 525 liter szinte mindenre elég, és könnyen szépen be is pakolható minden.
	
Zool2006-12-13 09:02:49 // 2532
	A 159 csomagtartónyílása fájó pont nekem. Igazából a dönthető üléstámla azért lenne fontos, mert csak onnan pakolható rendesen a csomagtartó. Egy hosszabb bőröndöt hosszában nem lehet becsúsztatni. Ez azért nem elhanyagolható hátrány, mert olyanok vesznek 4.6m limuzint, akinek kell némi tér (legalább pakolni). Ezt a bömö ügyesebben oldotta meg, de pl a Volvó S40 nem sokkal nagyobb csomagtartójának nyílásába jó mélyen harap a cs-trató fedél, így könnyebben pakolható. Persze van még rosszabb is: az amúgy nagyon jó Lexus IS hasonlóan szerencsétlen csomagtratónyílását egyáltalán nem lehet megkerülni. Felárért sincs dönthatő támla. Persze minek is? Csak valamivel nagyobb a cs.tratója, mint a 147esé... Felmerül a nagy dilemma: minek a 159? Evidens, hogy amíg nincs család, és nem is tervezel, hülyeség. A 4.6m-es limóval szenvedés minden városi parkolóhelykeresés. Akkor inkább egy kompaktabb járgány. Esetleg ha vidéken jársz elsősorban, ahol parkolóhely van bőséggel. A keleti országutakon sokszor láttam olyan előzéseket, ahol közel volt ahhoz, hogy szükség legyen egy nagy és nehéz kasztnira és sok passzív biztonsági eszközre... De szerintem nem ez lenne a fő piac európában. Inkább a céges autók (azt jól becélozta a 159) és a jobban kereső családosok. Etóbbi esetben viszont jön a csomagtrató mizéria. Én speciel a kombiktól idegenkedem, akkor inkább egy jól hajtogatható babakocsi és limó. 
Ja igen a 4 kosárlabdásból álló família ritka, ezért nem sok értelme lenne külön középkat modellt fejleszteni rá. Talán egy vagy két autót ismerek ami megfelel e célnak, és nem luxus nagyautó: Vectra és talán a Mondeo. Egyik ismerősöm egyedül a Vectrában fért el, azt is vett végül. Elfért a 159esben is, de azért nem volt sok hely mögötte vagy pl a feje fölött.  Az S40esbe nem tudott beülni! (Nem volt elég hely a kormány és az ülés között). Nem gnóm, nem túlsúlyos, csak picit mackós és 190cm. 
Aprpó elhelyezkedés: az első ülsépróbánál még 2005ben nem fértem el rendesen hátul. Hiányoltam a fejteret. Aztán feltűnt hogy a nálam 15cm-el magasabb isemrősöm mellettem jól elfér. A trükk egyszerű: ne a szélére ülj, hanem kicsit középre ("négyüléses módra") Akkor nagyon is tágas hátul a 159.
	
Bckk2006-12-12 21:46:36 // 2531
	hely?
sokan ugy vélekednek kissebb a hely benne mint a 156ban. de a kollegám, aki 2 méter magas majdnem, még neki is van olyan pozicioja az első ülésen, hogy nem éri el a pedálokat.
nagyon fontos dolog, hogy rakass bele ülésdőlészög állitót, azzal nagyon sokat lehet variállni rajta.
hátul optikailag kissebb mivel hosszabbak az ülés alsó részei és nagyban befolyásolja hogy mekkora termet ül elöl.
persze egy alacsony növésü olasz mögött bőven akad hely.
ha a te méreteid kosárlabdázóéhoz hasonlóak, akkor biza max. a gyerekülés vagy apro termetű csemeték.
a 159 sem egy egyterű, és ezzel számolni kell. 
lényegében konkurens társaival szemben több helyet nyujt oldalirányba, a koffer rakodónyilása igaz magasabban van. viszont már rendelhető lehajtható hátsó üléstámlákkal, ami sokban elősegiti a variálhatóságot.
első ülései robusztusak, inkább hasonlit a 166-hoz /mint egy fotel/, de a vastagsága ismét a hátul ülék helyének rovására megy. viszont nincs rajta semmiféle műanyag, amibe beverhetnéd a lábad. és a kiszállás is egyszerűbb mint egy bömövöből. nem szorul be az ember az ülésbe, mintha az egy tojáshéj volna a seggén :-)))
	
Online tag
2
		Vendég2
463
