Fórum >> Típusok >> 159

BadBoy2006-09-27 23:07:04 // 2052
Az autót mi sem hajtjuk kommótosan öregapósan futunk vele. 100-nál hatodikkat húzunk. Nagyon vigyázunk rá a befuttatás alatt. A használt 147 is olajcsrétől olajcsréig volt járva, az sem ette az olajat, de a másik offos az zabálja, pedig az sem volt hajtva. A 147 eladásánál mi is azt hittük jó kezekbe fog kerülni, de tévedtünk. Már egyszer meghúzták, az alján lévő műanyagot elkapta a járdaszélle. A napi számláló miér miért se elkezdett villogni. Fáj a szivem, ha jön a barátom vele :(((((((
Kompressz úr2006-09-27 23:05:46 // 2051
Csak azt szeretném érzékeltetni, hogy bár érzelmi döntés volt a 159, de azért előtte kiismertem a konkurenciát :)
BadBoy2006-09-27 23:03:02 // 2050
Én a saabról nem nyilatkozom, mert Szlovákiában 4-6 dbt adnak el évente, és nagyon népszerútlen autó. De a külsején kivül, mivel tudom, hogy opel, nem tud megfogni. Ez szóba sem jött nálunk. Az üléseket, meg úgyis megszokjuk, mert az autót imádjuk, ez már csak részletkérdés.
Kompressz úr2006-09-27 23:00:11 // 2049
Nekem valami villányi vörösbort adtak, első ránézésre jó lehet, de annyira pipa voltam a kereskedőre, hogy nem igazán érdekelt, legszivesebben felrobbantottam volna a kereskedést.
BadBoy2006-09-27 23:00:06 // 2048
Nos uraim! Eljött az időm, és én lépek haza, mivel nagymaminál van az internetem bekötve. Ő nem használja, mielőtt még olyat kérdeznétek. Kellemes estét mindenkinek, ami még maradt belőle, és jó pihenést!!! (remélem nem harapjátok le a fejemet az off szövegért)
Zool2006-09-27 22:59:46 // 2047
Én az alfát 500kmig nem vittem 3000fordfölé, 1000 km után mentem autópályára. 6000km nél olajcsere. Nem is tudtam meg hova kell olajat utánatölteni (40ekm alatt semmi olajfogyás! ) Aki megvette az aligha fog bármire panaszkodni. Amúgy egy 2. generációs francia-olasz srác vette meg. Egy GTvel jött megnézni, tett a kocsimmal egy kört, aszonta tetszik, elköszönt.Másnap meg is vette (a papának!). Én pedig örültem h jó kezekben lesz. Érdekes módon a Volvó nem hálálta meg a bejáratást. 1000kmnél annyira lomha volt, h azt hittem vmi baja van. 1500tól volt használható. Ja és a 8000kmes bejáratási olajcserénél az olaj fele már hiányzott...
Kompressz úr2006-09-27 22:58:47 // 2046
Lefordítva, kicsit hülye vagyok (a feleségem már beletörődött :)) A Saab 9-3-mal kapcsolatosan pedig annyi észrevételem van, hogy a helyi sabbos addig nem szállt le rólam, amig nem fogadtam el, hogy ideadják a tesztautót 3 napra (1.9 TIDS; Linear Sport felszereltség és néhány extra) Röviden szólva, ha a Vectra árában adták volna, akkor még el is gondolkozhatott volna az ember, de 9 millióért egyszerűen siralmas volt. Ha ti fészkelődtök a 159 ülésében, akkor a 9-3 széria ülésével nem is tudom mit kezdenétek, rövid az ülőlapja (lelógot a 175 cm-es magasságommal a lábam) nincs oldaltartása. A beltérbeli anyagok egy része igénytelen, a kézifék design-os, de mindig becsípi a bőrt az ujjadon. A futómű stabil, végtelenül megengedő, de vezetési élmény a nullához közeleg. Egyszerűen a külsején kívül nem értettem, hogy mi indokolja a magas árat. Ehhez képest a 320d (szintén vezettem) megéri az árát, bár az alfa-hoz képest lényegesen semlegesebbnek éreztem a vezetési élményt a bmw-ben.
BadBoy2006-09-27 22:54:12 // 2045
Én is pont a totalcar mai Winkler beszámolójára gondoltam. De ez teljesen igaz, minden féle ember vezeti, aki nem azzal törődik, hogy 100Km van az autóban, és kigyúrja még a lelkét is az autónak. Ilyen után megvenni egy autót, hát az elég nagy rizikó.
BadBoy2006-09-27 22:52:18 // 2044
Akkor ez azt jelenti, hogy nem csak Alfa gyűjtő, hanem borgyűjtő is vagy. Nálunk whyskiből va egypár kb. 70 különböző. De inkább a 159-hez kapott borról beszélgessünk. :)
Zool2006-09-27 22:51:27 // 2043
Azért egyéves bemutatóautót megvenni is emocionális dolog. Én luxi tesztben leírt, 100kmes 159est vitem hegyre, autópályára (160 legalább megvolt), volt fékteszt (basszus, elállt a lélegzetem), és sok padlógáz. Első vezetőként. annél csak vadabb lehett a későbbi terhelés. Ha azt megveszed magadra vess. Pont most volt a totacraon egy vélemény hasonló témában: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/tesztauto/
BadBoy2006-09-27 22:50:52 // 2042
Jól van, te tartozol a kivétel erősiti a szabályt cimű részleghez :DDDD. Minket a népautó, és az audi kereskedő bombázott havi szinten új ajánlatokkal, de nekünk sem kellettek azok az autók, pedig elég nagy megtakaritás lett volna.
Kompressz úr2006-09-27 22:47:53 // 2041
De még milyet! Az egyik, amit hoztam, az velem egyidős. :)
Kompressz úr2006-09-27 22:46:33 // 2040
Töredelmesen bevallom, nálam nem volt ésszerű dolog, hogy megvettem a 159-est. A kétéves 147-esemnek semmi baja nem volt (egy átlagos 60.000 km-es szervíz előtt állt), semmi nem indokolta, hogy lecseréljem. Ezen túl a helyi BMW-s is bombázott ajánlatokkal, közte egy egyéves 320d-t bőrrel meg i-drive-val meg minden hülyeséggel 8.2M Ft-ért ideadták volna, de én inkább ilyen árkategóriában 159-est vettem.
BadBoy2006-09-27 22:43:28 // 2039
És sikerült találni megfelelőt?
BadBoy2006-09-27 22:43:00 // 2038
Ez nem csak Magyarországon igaz, hanem itt is Szlovákiában.
Kompressz úr2006-09-27 22:42:34 // 2037
Aszubeszerző körúton voltunk FoTos és Doktore cartársakkal :)
BadBoy2006-09-27 22:42:21 // 2036
Igy van. És egyre több érvet vonultatunk fel a józan döntés mellett.
BadBoy2006-09-27 22:41:40 // 2035
Helló! Te is megérkeztél.
Zool2006-09-27 22:41:28 // 2034
Semmi gond, tulajdonképpen ugyanarról győzködjük egymást badboyjal: 159 rulez!.
BadBoy2006-09-27 22:40:55 // 2033
Akkor a sztori a bömösről, és a 159-ről. Apum barátjának 525x-je van. Pénteken átvettük az autót, vasárnap mentünk is megmutatni neki. Na mikor meglátta, már akkor azt mondta, hogy valami csodaszép az autó, na meg a piros bőr, mert hát ez a gyengéje. Na amikor kipróbálta, és kiszállt belőle, el volt ájulva, hogy mit tud ez a dizel autó. Ő nagyon benzines párti volt, amig meg nem vette a bmwt. Az előző autója egy V6-os omega volt, de a bmw még szomjasabb. Az utolsó csepp a pohárban az volt számára, miután összehasonlitottuk az autókat, az át. Azt mondta, hogy ez sokkal jobb vétel mint az övé. Teljesen el volt ragadtatva az autótól. A menetdinamikához visszatérve pedig, pont az a dolog jön elő, hogy a hátsókerék elég sok gondot tud okozni télen. Azt elősször tanulni kell, egy nagy teljesitményű autónál. A német tesztek alapján pedig a 159 még egyes szimulált esetkben jobb is a bmw-nél. (tudom az 5-ös nem ellenfél, de jó ilyen dolgokat hallani egy tulajtól)
Kompressz úr2006-09-27 22:37:22 // 2032
A kellemes üléspozíció megtalálása nekem is elég sok időbe tellett, de mostmár jó, nincs fészkelődés.
Tibe2006-09-27 22:35:56 // 2031
Bocs hogy beleszólok, de olvasgatom a topicot és igazából Georgera reagálnék azzal hogy a mai Magyarországon kevesen engedhetik meg maguknak hogy elvakultságból vegyenek autót (újat).
Zool2006-09-27 22:33:14 // 2030
Ugyan km falásra egy Avensis is megteszi (tempomat be, kormány meg egyenesben), de az első kanyarban rájön az ember h miért is vett végül Alfát. Egyszer egy IS 220dvel mentem tesztvezetni 159est. (A lexust egy koléga kérte ki hasonló célzattal, csak én vezettem az Alfa szalonig). Először furcsa volt a 159 picit keményebb jellege (kb mint egy Corolla-147 külömbség, csak nagyban). Aztán az első kanyarnál eltűntek a szemöldökráncok... Kanyarban ilyen vezetési élmányt csak egy 3as bömö adhat (hátsókerees mivolta miatt bzonyos helyzetekben még többet is), azonban az nem ellenfél az ára miatt. Mondjuk a Lexus eleve kizárt 180cm felett, a bömö ebben is jó csak megint az ár... Ekkor jutott eszembe először, h nem ártana az alfának is hátsókerekes autót gyártania, csak aztán eszembe jutott, h mit csinálnak azak télen :)
BadBoy2006-09-27 22:18:52 // 2029
Ebben nagyon egyet tudok érteni veled. Nekünk az autó nem csak arra van, hogy legyen, mert az apum vállakozásából kifolyólag nagyon sok idő tölt az autóban. Nálunk sem ritka, hogy 900kmt kell menni egy nap. De mig az előző autónkban már nagyon kénylmetlen volt (Brava) addig a 147-el még tudtunk volna menni. Mondjuk lehet, hogy bánni fogjuk, hogy nem rendeltük meg a TI paketet, a sportülésekkel, de majd meglátjuk. De a bőr ülések felépitése teljesen eltér a szövetesekétől. Keményebb a tömése, és sokkal masszivabb. A T pakethez visszatérve, az volt azzal meg a gond, hogy ezek a "nagyon jó" utaink nem nagyon megfelelőek egy sport futóműhöz, és 18"-aas kerekekhez.
Zool2006-09-27 22:07:13 // 2028
Érdekes, h a 147essel nem tudtam annyit autózni, h ne bírtam volna még mennei vele (Bp-Lux 1200km évente többször). A Volvóval már elértem a határt: egy 900km es nap után a következő 1200as napot csak komoly nyakfájással tudtam bejezni (merev fejtámla, grrr). Ilyet Alfában sosem tapasztaltam... A 159 viszont nehzebben volt megszokható. remélem ezen finomítanak egy két éven belül...
BadBoy2006-09-27 21:55:53 // 2027
Olvastam az élménybeszámoldat, nagyon is irigyeltelek akor érte. A fészkelődést én is tanúsithatom, de ezt még most a bőr keménységére fogjuk, és hogy még nincs "betörve" a tömés. De majd meglátjuk, ha már lesz rendszámtábla, és többet lesz használva, mert most csak a járáson belül használhatjuk. A kuplungolásra, mondjuk én nem tudok ilyen élményeket irni, nekem nincs gondom vele.
Zool2006-09-27 21:45:39 // 2026
Hidd el, a 159-esről nem kell győzködni. Nettó 10 órát legalább tesztvezettem, és asszem én voltam az egyik legelső magyar aki vezette. (http://www.alfaamore.hu/news.php?id=167).Azóta is nagyon fenem rá a fogam, ha sikerül legkközelebb ő jön. Mindeössze két furcsaság volt vele akkoriban. Amellett h egy autóban sem fészkelődtem ennyit az ideális üléshelyzet megtalásáért, zavart, hogy kuplungolásánál bevágtam a sípcsontom vmibe alul (térdlégzsák?). Más még nem panaszkodott ilyesmire, lehe h ez egyedi baj velem.
BadBoy2006-09-27 21:28:11 // 2025
Ne hogy, most úgy vedd, hogy meg akarlak győzni arról, hogy az Alfát kellett volna a volvo helyett. Épp arra próbáltam utalni, hogy megtudlak érteni, hogy hosszú keresgélés, és gondolkodás után a neked legmegfelelőbb autót választottad. Lehet, hogy ha nálunk is lenne for kereskedés, vagy mondjuk volvo, amik nálunk fehér hollónak számitanak más döntést hoztunk volna.
Zool2006-09-27 21:19:03 // 2024
Badboy, amiket felsoroltál, én nagyjából mindet vezettem unalmas hétvégéimen (kivéve a C Mercit, amibe az asszony nem engdett beleülni sem). Volt amit többször is. Annyit tudok mondani, hogy a 159essel valszeg a legjobban jártál. Nem véletlenül szemezek most is a 159essel.
BadBoy2006-09-27 21:14:16 // 2023
Én pedig annak drukkolok, hogy a mini Alfa jól sikerüljön, és hogy relativ, de jó árfekvése legyen :)))))
BadBoy2006-09-27 21:12:11 // 2022
A kiforratlan új modellre - pont ezért vártunk az első év végére, és arra, hogy a nyáriszünet utáni darabokból kapjunk. Mert mi sem akartunk az első év gyüm9lcsiből.
BadBoy2006-09-27 21:08:04 // 2021
Nem tudom, hogy ezt hogy is irjam, mert ez egy részben GEORGEnak is válasz, és neked is Zool. Mi is használt Alfával keztük, mert nagyon akartam, és nagyon jó ajánlat volt. De mikor megjött a szalonba az első 159 akkor tudtuk, hogy a köv. ilyen lesz, de mi is végignéztük a konkurencia kinálatát. Mercédes az apum szivecsücske, még abból az időből, amikor egyáltalán autót sem tudtuk megvenni. De sajna annál is rá kellett jöjjünk, hogy a C220CDI is nagyon drága, ha jól felszeretnénk szerelni. Az A4-ben nincs hely. Fiat Croma (nálunk kapható) elég jó árfekvés 700 ezer forint árelőny a 159-nél, de elül a helykinálattal voltak gondok. Biztonság terén, lehet mind jó is lett volna, de az élmény, és az az érszés, amikor megbámulnak az utcán, csak ebben van meg. Utána jött a pénzkérdés, na ez is nagyon sok átbeszélt estét vett igénybe. Milyen finanszirozási konstrukció mellett legyen megvéve, jut e rá, nem e lesz gond a törlesztéssel. És csak 1/2 és tanakodás alkudozás után rendeltük meg. Ennyi plnzt egy olyan dologba befektetni, ami percről percre veszti az értékét sok számitást és gondolkodást vesz igénybe. Erre bárki válaszolhat, hogy ez hülyeség. Na azok a pénzt gyártják, és olyanoknak gratulálni tudok.
BadBoy2006-09-27 20:55:23 // 2020
Mondjuk a Volvókról nem szeretnék nyilatkozni, mert nálunk olyan ritka a márkaképviselet, mint a fehér holló. 5 van az országban, és a legközelebbi is 60Km. Azért nem megyek annyit. Az audi a4, háááát én nem vagyok elragadtatva tőle, mert motorilag, amit hallottam róla az eladótól, nem igazán győz meg. Olajzabáló, és szerintem nem is szép autó. Az A6 az már más téma, de az már más kategória, ezért nem is hasonlitom. Jaguár ugyan az mint a volvó. IS220d, na ilyenben ültem, de nagyon magasak növésűek vagyunk, ezért ez szóba sem jött, mert árfekvése picivel magasabb a 159-nél, és a térkinálat hátul nagyok pici. Az fenntartása sem olcsó. A kötelező szervizek ára duplája az Alfáénak. Opciós lista tételei sokkal magasabbak, vagy csak csomag van, ami olyan felesleges tételeket tartalmaz, amit egyáltalán látni sem szeretnénk az autóban. +1 dolog, amit újságirok mondanak, hogy a motor, és a váltó nem a legjobb. Ezt angol újságban olvastam, amiben akár hinni is tudok. Passat, hát ne is beszéljünk róla, mert még a csomagolás nekem tetszetős, de ára még több ugyan azzal a felszereltséggel min a miénk. Vezetési élmény semmi. Avensis olcsóbb, de a jól felszerelt darabok ugyan abban az árkategóriában mozognak mint a 159, és vezetési élményt nem nyújtanak.
Zool2006-09-27 18:59:02 // 2019
Amúgy köszi a kívánságot, dolgozunk azért rajta:).
Zool2006-09-27 18:07:15 // 2018
A 159 természetesen nem rosszab, sőt. A rossz eredménynél a 147re gondoltam, mivel benne volt a pakliban egy új 147 is. Csak szólt pár érv ellene (töésteszt, csomagtartó és regadó). Amúgy azóta is sírok ha 159 es megy el mellettem, ami errefelé elég gyakran megtörténik. A gyakrolati szempontok a márka túlésélése szempontjából nem elhanyagolhatóak. Amúgy örömmel látom h sok régi tag vett 159est, tahét a rajongótábor azért komoly erőt jelent. De ahogy írta, nem elég a túléléshez. Drukkolok, h a 149 és a Stilo II bejöjjön a piacnak.
GEORGE2006-09-27 17:34:44 // 2017
Újból elolvasva a hsz-ed....úgy látom ,hogy neked fontosabb ,ha egy autó olcsóbban megvehető és üzemeltethető és meg értéktartó is. De az Alfás ember azért vesz Alfát mert Alfázni akar. Ez lehet új és használt Alfa is. A lényeg ,hogy aki teljesen Alfa fanatikus azokra nem hat ,hogyha egy OFF-ot olcsobban kínálnak mint a hőn szeretett Alfát!! Az igazi Alfa fanatikus nem ül másba! A 159-nek rosszabb a törés tesztje mint a volvo s40-nek??? Szerinte pont fordítva ,legalább is én így gondolom mert az s40 régebbi model mint a 159.......
GEORGE2006-09-27 17:14:04 // 2016
Értelek én ,és mint írtam is nem leszólásból írtam a lenti hsz-met. Azt kivánom ,hogy váljék valóra ,hogy 159 JTD-d legyen!
Zool2006-09-27 17:09:13 // 2015
Még két prózai ok: kiforratlan új modell, és ami a legprózaib: nem fért be a 159 a beállónkba, az utcán pedig veszélyes ennyire új autót tartani még ha csak hetekre is megyek haza...
Zool2006-09-27 17:05:02 // 2014
Nem igazán visz rá a lélek h újra leírjam egy ilyen lelkes és tuti fórumon, de a helyzet az h az Alfának tökmindegy h offos autót vagy használt alfát veszel. A márkát az újautóértékesítések tartják életben, az hogy sokaknak van otthon alfás zászlójuk az ágy felett, nem stabilizálja a céget. Elég nagy pénzt kérnek el egy 159-esért ahhoz h kicsit körülnézzen az ember, mielőtt dönt. Arról nem is beszélve h a cél az hogy más márkák vevőit csábítsák át, amihez valóban versenyképes autót kell készíteni (és a 159 nagyon is az). cakhogy a nálam a keret nehezen ért volna fel a 120LE distinctive-ig, a Volvó meg alá kínált rendesen. Azt pedig senki se vérja el, hogy a családomat egy gyenge töréstesztű autóban szállítgassam (a 147est a csomagtrató hiánya is diszkvalifikálta), akármennyire jó autó is. Az utsó percig vártam az Alfa ajánlatát, nem kínált lejjebb. Maradt a kompromisszum az asszonnyal: most egy jó értéktartású S40 1.6d aztán ha megy tovább a mostani munka 2 év múlva új 159. JTD. A 146-osunkat is azért vettük mert sokkal jobb volt ÉS olcsóbb, mint a vetélytársak a használtpiacon. Még egy gagyi Astra I nél is olcsóbb volt. Most is megvan (tehát nem lettem Alfátlan), maradt a 146 ami otthon kiszolgál minket, ahogy a szüleimet is.
GEORGE2006-09-27 16:45:49 // 2013
Tudom ,hogy most nincs Alfád, a jó múltkor beszéltük is. De én akkor sem értem ,hogy miért vettél volvót?? Egy igazi Alfa rajongó sose venne Alfa helyett mást még ha olcsóbb is lenne az OFF. Evvel nem akarlak megbántani ,csak ez egy tény. Én meg sem néztem mikor vettem az Alfáimat ( igaz nem újjak ) ,hogy mennyivel lenne olcsobb egy más 2,0 literes autó. Alfa lett és kész ,ha drágább ha olcsóbb, és a következő Alfa vásárlásnál sem fog érdekelni mennyivel járnék jobban egy OFF-al mert nem akarok OFF-al járni.
GEORGE2006-09-27 16:39:01 // 2012
Okés! :-)
Zool2006-09-27 16:38:37 // 2011
Apropó versenyítársak. Pár személyes tapasztalat. Amit eddig próbáltam alfában: 159 JTD 1.9 120, 136 LE és 2.4. Aminek összességében esélye sem volt elene: Audi A4 (jobb belső 0 élény, drágább), Jaguar X type 2.0d (vezetési élény bukta, rossz csomagok), Volvo S60 D5 (belső+vezetési élény bukta). Ami közelében volt: Saab 93 TID (vmér alábecsülik), új Volvo S80 D5 (múlt héten vezettem, nem rossz de nagyobb és drágább). Ami jobb lenne, ha nem lenne drágább: 320d (tőlem azonos modellnél 25% felárat kértek) és IS220d (azonos modellnél 10% felár, de az alfának van gynegébb, és olcsóbb változata). Aztán az egészet vitte nálam a Volvo S40 1.6d leginkább az ára miatt. Most bízom benne h lesz még egy lehetőségem arra, h váltsak 2 év múlva. Addig van ideje kiforrani a 159esnek is.
BadBoy2006-09-27 16:35:55 // 2010
Én hiszek neked is. Ezt nem azért fogom irni, hogy a vitát nem akarom befejezni. A benzinkút, ahol tankolni szoktunk, észre vettük, hogy nem megy az autó, és rángat, minden baja van. (ismerősök is). Apum rákérdezett, egy ismerőstől, aki a slovnafban dolgozik, hogy mi a baj, netán vizezik. Azt mondta, hogy nem, koszos a tartály, rég volt tisztitva, és az üzemanyag azért veszit az erejéből. LEhet, aholtankoltál ilyen gond volt, de most ezekkel az irásaimmal, nem akarok reklámot csinálni, és felháborodást kelteni. Én csak a saját észrevételeimet irtam le. De ugyan ezeket az észrevételeket a 147-ről is el tudom mondani. De szerintem, ha erre válaszolsz, utána zárjuk le a témát, mert ez végtelen. Mit szólsz? Inkább az importőrről beszéljünk, meg a vezetőségről.
GEORGE2006-09-27 16:29:55 // 2009
Ne is vitázzunk mert az nem jó dolog. Én csak annyi írtam ,hogy én nem hiszek benne mert próbáltam és nem tapasztaltam hogy jobban ment volna vagy kevesebbet evett volna.
BadBoy2006-09-27 16:28:34 // 2008
Ez egy nagyon nyomós érv volt számunkra is. Mert 250-300 ezer forint megtakaritás nem mindegy.
BadBoy2006-09-27 16:27:41 // 2007
A "sógorom" audi eladó, amikor meglátta az autót, csak annyit mondott, hogy "Jobb mint az A4", és jóltettük, hogy nem az vettünk.
BadBoy2006-09-27 16:26:25 // 2006
Én egyet értek a minőségi résszel, de nem értek egyet az importőri résszel. Luxemburg vs. Közép - Európa, inkább igy hasonlitanám. A gond: a importőr. A mi piacaink (Magyarország, Szlovákia) minden megkésve érkezik, semmi sincs raktáron. Meghirdetik az akciót, de autó nincs. Az itteni márkakereskedés, már vesztett 3 vevőt. Nem nagy szám, de évi 15-20 autó eladása esetén ez már számottevő. Nincs hirdetés. A németek olyan maszlagot tesznek az autók köré, hogy inkább azt akarnak venni. Hiányzik a importőrből az eladás vágya. Vagy még egy pl.: XY GTt akart venni 18"-as felnikkel. Az importőr nem engedte felrakatni. Amikor a vevő mondta, hogy nem kell autó, akkor már lehetett az autóra rendelni. Ha ilyet nem enged, akkor miért van az opciós listán a tétel.
BadBoy2006-09-27 16:20:21 // 2005
Én nem tudom, nem akarok veszekedni, mert ez egy nagyon kétoldalas, és kétséges téma. Én sem tankolok soha 10L, mert mindig csak tele, ha üres. Vannak ismerőseim, akik esküsznek rá. Én azért eltérithető vagyok, de én érzékeltem a különbséget. Fogyasztásban is előjött. 5L körül mozgott a fogyim, most 4,5L körül, de suprbes ismerős is beszámolt a fogyikülönbségről. A motor hallhatóan kultúráltabban jár.
Zool2006-09-27 16:15:37 // 2004
Csakhogy a flottautón nem sok haszna lesz az Alfának mert 20% kedvezményt kapnak rá. Az ingyenszervíz akcióval viszont a szervízen sem hozzák be a külömbséget. Amúgy van olyan őrült ismerősöm, aki a nettó kisker alapár másfélszeresét költötte a bömöjére (kb 2 akciós 159est kapott volna rajta). Na azon volt haszna a cégnek. Az meg h a német autó a trendi, nem véletlen. A bömö évtizedek óta csinálja a vérprofi marketinget, mialatt az olaszok örültek h éltek. A Kalbfell féle duma lépés volt a jó irányba. Arra erősítettek rá a marketingben ami eddig gyegéje volt azolaszoknak. Pedig sok vád alaptalan volt. A mi 2 alfánk hibátlan volt eddig, pedig az öreg 146 sokat látott (és keveset kapott). Küzdök is minden fórumon, de mi a francot csináljak az olyan suittyóval aki még életében nem ült Alfában, de "olvasott" műkedvelőként azt hiszi h mindent tud? Már pedig a márkahű vevőkörből (ami nyugaton elginkább az olasz bevándorlókból áll) ki kell törni. Ez létfontosságú kérdés.
Pietro2006-09-27 15:57:59 // 2003
Szerintem elég csábító az ingyenes szervíz 120.000 km-ig vagy 3 évig. Ha valaki flottát vesz, nem mindegy... És inkább ilyen flottát vegyen sok cég, mint szábot meg bömöst...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak