Piritu - 1.000.0002013-05-01 22:09:02 // 34831
	tempomat van benne? Anélkül már nem biztos, hogy elindulnék...
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 22:06:42 // 34830
	Részvétem :-(
	
droberto2013-05-01 22:05:40 // 34829
	Én hétfőn céges vassal (Dacia Logan MCV 1.5 dCi) megyek Oelde-be, ami 1270 km.
	
droberto2013-05-01 22:02:08 // 34828
	Én a gyárit tenném, nem egy nagy pénz.
MES-el ránéznék az EGR-re, meg az áramláskorlátozó szelepre menet közben.
	
MES-el ránéznék az EGR-re, meg az áramláskorlátozó szelepre menet közben.
GTPeti2013-05-01 21:54:35 // 34827
	Én nem szeretek, de a 156-tal eddig valószínűleg többet mentem éjjel, mint nappal. :)
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 21:51:53 // 34826
	Személy szerint szeretek éjjel menni. Az anyacég 1.000 km, volt már többször is úgy, hogy délután 4-kor indultam el. Egyszer 125-ös átlagot jöttem Ausztrián keresztül, gyakorlatilag végig GPS szerinti 130 tempomattal.
	
GTPeti2013-05-01 21:48:35 // 34825
	Csatlakozom, nálam is vhol ott lenne a határ. 1100km-hez volt szerencsém többször, már az is kemény, ha nem korán indulsz el. (Márpedig az nem az erősségem. :))
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:55:55 // 34824
	Annyival kalkuláltam én is. 7-kor indulás, este 8-kor míting.
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:54:10 // 34823
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-01 20:50:24 // 34822
	12 óra mindennel ...
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:45:01 // 34821
	Megállni? Max. tankolni és kajálni :-))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-01 20:37:46 // 34820
	egy talppal vagy megállsz aludni félúton?
	
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:36:46 // 34819
	Holnap megint a nyakunkba vesszük a Párduccal a világot. Elbaktatunk Hamburgba. 1130 km, nyami, nyami :-)
	
direttore2013-05-01 15:54:05 // 34818
	szia!
pillangószelepet kitakaritottad? nálam ugyanez van, de nem mindig csinálja. ugy 1500-1700- nél van rángatás. Szerelőhöz levittem probakörre mentünk, rádugva a gépre a műszert, semmit nem csinált a kocsi, minden jol ment. Másnap ujra kezdődött. Szerintem légtömegmérő szarakodik, de még nem teljesen hibás igy nem jelez a comp.
	
pillangószelepet kitakaritottad? nálam ugyanez van, de nem mindig csinálja. ugy 1500-1700- nél van rángatás. Szerelőhöz levittem probakörre mentünk, rádugva a gépre a műszert, semmit nem csinált a kocsi, minden jol ment. Másnap ujra kezdődött. Szerintem légtömegmérő szarakodik, de még nem teljesen hibás igy nem jelez a comp.
Alfonis2013-05-01 15:34:06 // 34817
	na a kábelt már meg is találtam...majd meglesem, h ami nekem van azt h tudnám oda bevarázsolni vagy rendelek én is valahonnan egyet. :) Bármikor bárhol jól jöhet ha ott is van egy konnektor :)
Sajnos az alacsony fordulatos rángatás nem szűnt meg az EGR és a MAP takarításával. Most voltam Pápán kertészkedni és hát körforgalomból kifele kis gáz amire 1 mp késéssel reagál kettőt ránt majd csak utána húz. Ha folyamatosan gyorsítok nincsenek ilyen trükkök h kis gáz akkor semmi gond . nemvágom :S Majd hétvégén lehet ledugeszolom EGR t meglesem úgy. De nemsokára indulás LINZ be, holnap már várnak a gyerekek :D
	
Sajnos az alacsony fordulatos rángatás nem szűnt meg az EGR és a MAP takarításával. Most voltam Pápán kertészkedni és hát körforgalomból kifele kis gáz amire 1 mp késéssel reagál kettőt ránt majd csak utána húz. Ha folyamatosan gyorsítok nincsenek ilyen trükkök h kis gáz akkor semmi gond . nemvágom :S Majd hétvégén lehet ledugeszolom EGR t meglesem úgy. De nemsokára indulás LINZ be, holnap már várnak a gyerekek :D
ValeRossi462013-05-01 07:59:23 // 34816
	Ezen az oldalon gondoltam,nem az alfacity.hu-n :) 
itt ni : AlfaCity - június 15. :)
	
itt ni : AlfaCity - június 15. :)
Vermacy2013-05-01 07:36:32 // 34815
	...még nem... Amorés kód nem jó hozzá :-(
	
'''''2013-05-01 06:59:15 // 34814
	Nem tudjátok véletlen,ki az a kartárs,aki a pécsi NS autóházban dolgozik?Mintha régen bemutatkozott volna itt is de már nem emlékszem.
	
droberto2013-05-01 02:38:09 // 34813
	
	
Pityukoma2013-05-01 02:07:36 // 34812
	Már ment rutinból :-(
	
droberto2013-05-01 01:59:33 // 34811
	Jól szét kaptad a hátulját.
	
Pityukoma2013-05-01 01:28:45 // 34810
	Rugótörésem 2.X Itt is van olyan kép ahol látszik a csomagtartóban lévő 12V-os csatlakozó aljzat stekkere.
	
Pityukoma2013-05-01 01:25:27 // 34809
	Majd a talin jól megtekergetem :-D
	
Pityukoma2013-05-01 01:24:47 // 34808
	Megtaláltam. Rosszul emlékeztem, nem blog bejegyzés volt, csak egy HSZ.
	
Pityukoma2013-05-01 01:23:42 // 34807
	Nézd meg az előző HSZ-em előzményét :-) 
(2012.04.20. HSZ20482)
	
(2012.04.20. HSZ20482)
Pityukoma2013-05-01 01:21:41 // 34806
	Ha ennek a Hsz-nek az előzményére kattintasz, ott megtalálod.
	
Pityukoma2013-05-01 00:45:20 // 34805
	Tényleg írtam + fényképeket is raktam a blogomba. Most látom csak hogy nem látom :-) Lehet hogy kitöröltem véletlenül.
No mindegy. Végre működik itthonról is az Amore, úgyhogy mindjárt frissítem a blogom a rugótöréssel :-( azokon a képeken látszani fog a gyári csati is ami a kárpit mögött van.
	
No mindegy. Végre működik itthonról is az Amore, úgyhogy mindjárt frissítem a blogom a rugótöréssel :-( azokon a képeken látszani fog a gyári csati is ami a kárpit mögött van.
droberto2013-04-30 23:40:17 // 34804
	Akkor elért téged is e típushiba... :(
	
Dömpi (il dottore)2013-04-30 23:19:44 // 34802
	...ilyenkor azért örülök, hogy nekem a két hátsó kurblis...
	
Csosznorbert2013-04-30 22:36:59 // 34801
	Üdv. Ma este hazainduláskor egy lecsúszott jobb hátsó ablak fogadott. Gombnyomásra nem mozdul csak nyöszög meg ropog. Vagyis hétvégén ajtókárpit bontás. Addig marad a faék ami fent tartja....
	
Alfonis2013-04-30 21:35:54 // 34800
	na még csak kedd van és már ennyire fáradtak vagytok? :P 
hurrá h szabin voltam :)
	
hurrá h szabin voltam :)
Alfonis2013-04-30 20:42:23 // 34799
	majd meglesem a kábelt alaposabban, mert a dugeszt már kiszedtem akkor nem láttam ott semmit. aljzatom már van ilyen univerzális ami mindenhova beépíthető akkor belevarázsolom a dugójába :) ha nem találok kábelt akkor szivacs :P
	
droberto2013-04-30 20:09:53 // 34798
	Úgy emlékeztem írt róla. Mindegy is. Egyszerű. Elmész egy Alfa dealerhez és veszel egy ilyet 3-4 ezerért. A kábel elvileg ott van.
	
Alfonis2013-04-30 18:53:27 // 34797
	na gondolkoztam az árnyékolástechnikán és arra jutottam, h nem veszek 40 E pont oda illőt. így bementem a praktikerbe és vettem 3 pár 399 ft os 38X45 ös (ha jól tom) tapadókorongosat meg hátra 1db 100X50 est. A hátsó az épp passzol. Az oldalsóból egy ablakra két pár kell és így teljesen takarja (de lehet egy pár is akkor nem fedi egymást viszont nem takar mindenhol) :) oldalsóknál pont oda illik, a tapadókorongot nem kell használni hátsó ablaknál sem lenne muszáj mert ott is tartja. Tök jól meg van a helye mintha oda tervezték volna. Nagyon menő :) úgyh így 1500 volt az egész :D


	


Alfonis2013-04-30 18:09:16 // 34796
	nem is igaz...
	
droberto2013-04-30 14:36:46 // 34795
	Pityukomának van! :)
	
Alfonis2013-04-30 13:06:00 // 34794
	áh szó... így már világos :)
őőhm... gyors témaváltás.. Hátul nekem nincs 12 V van valakinek Blogja vagy ötlete h h lehetne odavinni legegyszerűbben? Igazából jó lenne a csom tartóba is meg a hátsó utasoknak is :P
	
őőhm... gyors témaváltás.. Hátul nekem nincs 12 V van valakinek Blogja vagy ötlete h h lehetne odavinni legegyszerűbben? Igazából jó lenne a csom tartóba is meg a hátsó utasoknak is :P
Csabi2013-04-30 13:05:06 // 34793
	Nem ugyanaz....ha lehúzod a csatit akkor P403 hibakódot fog tárolni az ECU és vészüzembe kerül a vas rögtön jön a "check engine), mert nem érzékeli a szelepet villamosan...szívódizelként fog menni
Ha "ledugozód" vagy megszorul zárt helyzetben akkor P401-et fog tárolni...egy kicsit probálkozik még az ECU azaz ad működtető feszt a szelepre, de amikor érzékeli, h semmi kipuffgáz nem megy vissza(MAP, LMM értékek) akkor dobja a check engine lámpát. Korrigálja a légtömeget és a többit már leírtam...:)
	
Ha "ledugozód" vagy megszorul zárt helyzetben akkor P401-et fog tárolni...egy kicsit probálkozik még az ECU azaz ad működtető feszt a szelepre, de amikor érzékeli, h semmi kipuffgáz nem megy vissza(MAP, LMM értékek) akkor dobja a check engine lámpát. Korrigálja a légtömeget és a többit már leírtam...:)
.......................2013-04-30 12:58:50 // 34792
	mert ha lehúzod  a csatit,a motort MIL be rakja,vagyis vészüzembe
és max. 100kmh val megy a verda,
ha ledugózod ,csak nyafog,de a teljesítmény marad
	
és max. 100kmh val megy a verda,
ha ledugózod ,csak nyafog,de a teljesítmény marad
Alfonis2013-04-30 12:42:15 // 34791
	Várjunk akkor ha a lámpát igyisugyisdobja akkor... most kitisztítottam lehúzom a csatit egr motorjáról aztán olyan mintha le lenne dugózva nem? akkor meg minek ledugózni ? :P
	
Csabi2013-04-30 12:37:33 // 34790
	Ha már dobja a "check engine" ikont, akkor letiltja az EGR-t és nem próbálja működtetni. Ha ez zárt helyzetben van akkor minden happy, ha félig nyitottban akkor nem fog menni a vas, nyomaték szegény lesz nagyon... elvileg fogyiban kevesebb, de ezt nem vettem észre...ami érezhető, h jobban ugrik az autó hirtelen padló gázra,  nincs az a pár  ms míg lezár az EGR...Járásban semmi különbséget nem éreztem...
A DPF-re nem tudom milyen hatással van,pár száz kilométert mentem csak egyhuzamban EGR nélkül, valamennyivel több kormot kap, de nem jelentős szerintem.
	
A DPF-re nem tudom milyen hatással van,pár száz kilométert mentem csak egyhuzamban EGR nélkül, valamennyivel több kormot kap, de nem jelentős szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-30 12:33:33 // 34789
	gyárit inkább hivatalos márkaszervizbe vidd úgy él a gari rá... nem tudom mennyire hasonlít a Sidat a Pierburgra, biztos h nem felújított, mert akkor kellene a cseredarab, sokat visznek eddig nálad szaródott el egyedül...
	
Csabi2013-04-30 12:16:00 // 34788
	Nyilván szidnám a gyárit is, ha ezt produkálná...de ezt kétlem, 1,5évig semmi gondom nem volt az EGR-rel és ki tudja mennyit üzemelt az autóban,2006-ös gyártás volt az tuti...lehet még a gyári volt...Szemmel látható különbségek vannak a gyári és az utángyártott között, más a szelepülék és a szeleptest geometriája pl. .Na mindegy valszeg megfogadom a tanácsod és inkább beszereltetem. A számlán elég ha az szerepel, h "EGR beszerelés xxx forint" ?
	
Alfonis2013-04-30 11:54:23 // 34787
	pierburg... Ezt a nevet kerestem :D
	
Alfonis2013-04-30 11:53:55 // 34786
	köszi a választ :)
havi rendszerességgel nem lenne kedvem takarítani. Nekem a mozgó mechanikus része könnyen ment. Korom meg azért volt rajta .... ÉS mit tapasztalsz mikor a beragadás elzárja az EGR-t? (de gondolom az a jobbik eset ha zárva marad és nem kicsit nyitva :P)
Fogyasztásban... járásban... stb...?
És ha le van dugeszolva EGR akkor az hatással van a dpf re?
	
havi rendszerességgel nem lenne kedvem takarítani. Nekem a mozgó mechanikus része könnyen ment. Korom meg azért volt rajta .... ÉS mit tapasztalsz mikor a beragadás elzárja az EGR-t? (de gondolom az a jobbik eset ha zárva marad és nem kicsit nyitva :P)
Fogyasztásban... járásban... stb...?
És ha le van dugeszolva EGR akkor az hatással van a dpf re?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-30 08:44:04 // 34785
	csak egy jó tanács szerintem ne Te cseréld ki vagy legyen számlád a cseréről, mert ha ez is gányos lesz akkor szidhatod a gyárit is (ami pierburg) ...
	
Csabi2013-04-30 02:41:18 // 34784
	"Emiatt is rángathatott alacsony fordulaton kis gázadásnál?"
Nagy valószínűséggel igen...
Elég sok tapasztalatot gyűjtök mostanság EGR ügyben, ugyanis sikerült beszereznem egy ipari hulladékot, azaz egy utángyártott(vagy lehet felújított) EGR szelepet(csak gyárit szabad csereként beszerelni)...amit január óta naptári pontossággal havonta pucolok, vagy pucoltatok...
Az első két hétben, gond nélkül teszi a dolgát aztán jön az apró menet közbeni rángások...majd újabb egy hét múlva nyomatékhiány alacsony fordulaton...rá egy hétre azaz a 4.-re pedig záró helyzetben megszorul a szeleptest "check engine" lámpa egr letiltva,és ha mi sem történt volna megyünk tovább :)..szétszedve, a szelepet alig lehet kézzel mozgatni pedig korom alig van rajta...
Azért is írtam le ezt,mert 2napja ismét beállt és az apró rángások nyomatékhiány eltünt...persze bent van a "check engine" de már immunis vagyok rá:)
Egyébként a gyári új,már várja a cserét a polcon...hamarosan cserélem, de egyet biztosan mondhatok,ez volt az utolsó EGR szelep amit vettem a vasba...
ha ez is megáll akkor úgy is marad...
	
Nagy valószínűséggel igen...
Elég sok tapasztalatot gyűjtök mostanság EGR ügyben, ugyanis sikerült beszereznem egy ipari hulladékot, azaz egy utángyártott(vagy lehet felújított) EGR szelepet(csak gyárit szabad csereként beszerelni)...amit január óta naptári pontossággal havonta pucolok, vagy pucoltatok...
Az első két hétben, gond nélkül teszi a dolgát aztán jön az apró menet közbeni rángások...majd újabb egy hét múlva nyomatékhiány alacsony fordulaton...rá egy hétre azaz a 4.-re pedig záró helyzetben megszorul a szeleptest "check engine" lámpa egr letiltva,és ha mi sem történt volna megyünk tovább :)..szétszedve, a szelepet alig lehet kézzel mozgatni pedig korom alig van rajta...
Azért is írtam le ezt,mert 2napja ismét beállt és az apró rángások nyomatékhiány eltünt...persze bent van a "check engine" de már immunis vagyok rá:)
Egyébként a gyári új,már várja a cserét a polcon...hamarosan cserélem, de egyet biztosan mondhatok,ez volt az utolsó EGR szelep amit vettem a vasba...
ha ez is megáll akkor úgy is marad...
Piros Madaaar2013-04-30 00:23:53 // 34783
	en kozel 178.000 nel tartok.meg semmi nemvolt cserelve benne kiveve 2x 2db lengescsillapito "aagy"nemtom mi a magyar helyes megnevezese..amiben a lengescsillapito van:-) muanyag valami 85EUR/db ez eros utestol szetment (katyu nemikerulese kb 120km/o) a tobbi nem nyikorog vagy barmi.az uton is jol viselkedik, tapad a felulethez :-) csak idegesit hogy ha valamivel megrakom akkor leull a segge .
	
GTPeti2013-04-29 23:25:04 // 34782
	(Rugót amúgy is csak párban cserélünk. Ugyanúgy, mint lcs-t.)
	
Online tag
2
		Vendég2
601
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

