Fórum >> Típusok >> 159

BadBoy2007-02-03 10:21:44 // 3008
Fehét külső felstés, kék bőr szebben mutat! Ezt az oldalat tudom neked ajánlani Pali!!!!
BadBoy2007-02-03 10:17:30 // 3007
Igy van uram!!!! Diesel power, and the Dark side! :DDD
BadBoy2007-02-03 10:13:02 // 3006
Nos ennek örülni tudok, mert igy ő is meg fogja tudni irni a véleményét, és megfogja tudni védeni magát!
kru2007-02-03 00:50:49 // 3005
Mire Ő: "ebben az a jó, hogy azt is hallom amikor a hegedűs levegőt vesz.... " bocs, teljesen off topic, de nem bírom megállni, hogy ne rakjam be ezt az idézetet a fentire reflektálva... "az üstdobos szuszogása vagy a logikával terhelt gondolatok felismerése legfeljebb hifis, de semmiképpen nem zenei/művészeti kategóriák, csupán a befogadás minimális szintjét képviselik, amelyet - egy kedves mosoly kíséretében - meg kell hagyni az "igazság" és a "mindent értés" magabiztos képviselőinek..." (A.S.)
Kalex2007-02-03 00:38:51 // 3004
Alfacus Maniacusról az a barátom jut eszembe aki a fülével volt ilyen "vájt" Annyira magas szinten ismerte, szerette a hifiket meg egyéb audió eszközöket, hogy az már abnormális. Felszereltetett egy több millás cuccut a lakásába és amikor megmutatta, berakott valami komolyzenét /asszem Csajkovszkij/ ... halgatom ... szép szép, de - mondom- ezért ennyit adni?! Mire Ő: "ebben az a jó, hogy azt is hallom amikor a hegedűs levegőt vesz.... " Hát akkor a Alfacus hegedűse biztos náthás volt:)))
Kompressz úr2007-02-02 23:44:27 // 3003
Ugyan az én autómban még csak 9500 km van, de ilyesféle parajelenségeket, amit leírtál, még nem tapasztaltam. Az egyetlen hiba nálam, hogy a jobb tükör elektromosan csak félig hajlik be.
Alfacus Maniacus2007-02-02 23:30:03 // 3002
(hasonlatokkal, jelzőkkel semmi gond) Viszont tiltakozom a rosszabbul összerakott példány feltételezésén. Valójában a listámból két elektromos hiba igényelt beavatkozást, a többi vagy kis saját munka, vagy magától begyógyult (és közben nagy valószínűséggel sok kocsihasználó észre sem vette volna). Igaza van George-nak a 'kényeskedő' jelzővel. A kocsikhoz való viszonyom megint nem vonatkoztatható el attól, amit az ember napi 8-12 órában csinál(t). Nem írom le explicite mikortól mert még Bácsi megszólítást is kapok az üzenőfalon (az Alfa 33TT3 még javában versenyzett a Daytona Hatóráson-dobogós is lett) gépészeti tervező szoftverek fejlesztésén dolgoztam vagy 2 évtizedig. Ez meg olyan időtöltés, hogy ott egyetlen karaterhiba sem lehet, mert akkor halott a szisztém. Na, időnként még mindig ezzel a beidegződéssel vizsgálom a kocsikat, állítok össze hibalistát, melynek 95%-át normális ember meg sem említ, nem lát. Azon egyszerű oknál fogva, hogy valójában nem is hiba. (Nem akarván őrületbe kergetni az olvasókat, még meg sem említettem, hogy utas nélkül enyhén, de láthatóan vibrál a jobb első ülés háttámlája:)) Nos, több terjengős önéletrajzi magyarázkodás nem lesz, kocsiügyben meg vannak tiszta pillanataim is, számosak.
kando.2007-02-02 23:18:07 // 3001
Baltás már úgyis alszik :))) Mire észerveszi, már Te nem is leszel itt :))
Kompressz úr2007-02-02 23:16:33 // 3000


Szétoffolom a topicot :)))
GEORGE2007-02-02 22:53:46 // 2999
Egész pofás :-)
GEORGE2007-02-02 22:43:47 // 2997



Sorry :-( .-)
GEORGE2007-02-02 22:42:16 // 2996
Azért van róla fogalmam :-DD
Kompressz úr2007-02-02 22:42:13 // 2995
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :)
kando.2007-02-02 22:40:31 // 2994
Na! :) Főleg, aki még a munka szót sem ismeri :-DDDD
GEORGE2007-02-02 22:37:37 // 2993
Jól van na! :-)
kando.2007-02-02 22:31:34 // 2992
3 picike lándzsa az is.. :))))) Ehh, Maseratira gondoltam én is, no, de a végén még NikiGT is megfedd, hogy hogy mondhattam ilyet...félre.. :)
Kompressz úr2007-02-02 22:29:10 // 2991
De ekkorát? :-DDD
kando.2007-02-02 22:26:46 // 2990
jóvanna, kifejezési eszköztáram ilyen időpontban a sok és megerőltető munka után esetlegesen hibázik... :)))) különben is, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik :PPP
GEORGE2007-02-02 22:25:55 // 2989
Vagy, csak simán ráéreztem :-)))
kando.2007-02-02 22:25:48 // 2988
Jaah igen, na arra gondoltam, csak sztem fáradt vagyok.. :) Igen, mint Neptun villája :)))) (ez az, na, villa az nem lándzsa.. :)))
Kompressz úr2007-02-02 22:25:07 // 2987
Hiába no, tanult embernek nincs párja :)
GEORGE2007-02-02 22:24:25 // 2986
Én erre gondoltam mindjárt :-)
Kompressz úr2007-02-02 22:22:23 // 2985
Vagy inkább egy háromágú szigonyt :))
Kompressz úr2007-02-02 22:21:52 // 2984
Vagy igen :)
GEORGE2007-02-02 22:21:49 // 2983
Az akkor nem Alfa lesz :-( :-) Majd vigyél egyet vele az érzés miatt :-)
kando.2007-02-02 22:21:24 // 2982
:))) Talán addigra az A.R. is csinál ilyet.. :) Vagy kell venni ,,lándzsát'' :)
Kompressz úr2007-02-02 22:20:01 // 2981
A következő autómban ilyen motor lesz :)
Kompressz úr2007-02-02 22:19:28 // 2980
Bocsika, én elnéztem az Alfanak, hogy kétszer leállt alattam a vas az autópályán, mindkétszer tréler volt. (brühühü, a selespeedet azóta is visszasírom)
GEORGE2007-02-02 22:18:49 // 2979
tetszene, igaz? :-)
Kompressz úr2007-02-02 22:17:47 // 2978
Akkor már 3.2 V8 biturbó :)
GEORGE2007-02-02 22:08:51 // 2977
Tényleg cseles belépő volt .-D
Kalex2007-02-02 22:05:34 // 2976
Azért ez cseles belépő volt Uram! Elnézést a durvább hasonlatokért, ez itt már nem a Mónika "só"... El kell hinnem hogy az Alfád egy rosszabbul összeállitott példány...ennyi hiba együtt azért nem jellemző tán még a Zaporozecsre sem. Egy régi Merkuros ismerősön szokta mondani: "biztos szülinapos volt a gyárban a szerelő és másnaposan rakta be a dolgokat" - tán még a glikolt is kiitta a hűtőből:)) A pisztáciát meg őfelejtette a hamutartóban:)) Viccen kívül, ha ez mind megtörtént veled akkor Te vagy a "legfertőzőttebb" Alfások egyike, ennyit elnézni a vasnak ez már igazi tolerancia.
GEORGE2007-02-02 22:04:16 // 2975
Ha egyszer az a nyerő benne, nincs mese :-))) Mondjuk a 3,2 V6-ról azért ne feledkezzünk meg azért .-)
Kompressz úr2007-02-02 22:02:45 // 2974
Diesel power rulez :))
GEORGE2007-02-02 21:46:32 // 2973
Tiszteletem :-) A népítéletes írást elolvasva én annak stilusából ( elolvastam most megint ) továbbra is a "kényeskedő" jelző jön le nekem. Távol álljon, hogy szándékosan sértegessek itt valakit. De ha egyszer ez jön le nem írhatom másképen. Továbbiakban azt is leírtam, hogy annyi tapasztalatom nincs az 1,9JTS-el mint az írás szerzőjének. 2,4 JTDM-el ennek a 10szeresét gurultam. És csak azt tudom leírni amit én tapasztaltam. Rettentő furcsa továbbá az is, hogy pont ebben az egy autóban jelentkezik ennyi hiba egymás után!! De mivel ismeretlen ember írta joggal hihettem hihettük, hogy kamu ítélet, mint már nem is egyről kiderült. De mivel én sem vagyok tökéletes, elnézés kérek ha megbántottam az amúgy is ídézőjelbe tett jelzővel. Sajnos az 1,9-es moci harmat gyenge ehez a testhez, és ha hihetek azoknak a barátaimnak akik hajtották már a 2,2JTS-et akkor az sem az igazi. be kell látni, hogy ekkora testhez kell a JTDM nyomatéka.
Kompressz úr2007-02-02 21:30:08 // 2972
Isten hozott :))) Szerintem a képzelt riport jelleget majd GEORGE cartárssal tárgyald ki :))
Alfacus Maniacus2007-02-02 18:26:43 // 2971
Üdv a topictársaknak, és máris köszönöm az üzenőfalamon megjelent kedves köszöntéseket. Igen, én vagyok a 2942 hsz.-ben hivatkozott és vihart kavart Népítélet szerzője (A Képzelt Útleírásokat Fabrikáló Falábú Vidéki Matiz Kereskedő A Sóból). Nos, hallgassátok meg Védőbeszédemet:)) Azt örömmel látom, hogy a 159-es topic lakói jóval a 156-os közösség felett állnak igényességben (ez így helyes), mert a 156-os Népítéletemre mint pozitív véleményre link van az alfaamore szájton, a jóval magasabban pontozott 159-es irományom meg amolyan ’vae victis’ szerű állapotot eredményezett. A teszt ’jegyzőkönyv’ (mint írtam, szakmai ártalom, pályám legelején – valamikor nem sokkal Mohács után - hasonlókat kellett produkálni, igaz, V16-os vasúti motorokra) 1:1-ben valós, a szarkasztikus stílus meg amolyan ’érted haragszom, nem ellened’ szerű. Emlékeztetek a záró részre, ahol ’összeérésről’ és nem’ hibákról’ szólok, no meg 5*-os szeretetről, mert én is benne élek és tényleg ’szeleremben’. De sok a bevezető. Érdemben pár szakmai hozzászólásra reagálnék és remélem, előbb utóbb lesznek 1.9 benzines márkatársak is, mert nagyon szeretném hallani mások véleményét. Más típusból, esetleg 30-40km-es próbaútból (én is fél napi teszt után választottam ki a kocsit) az 1.9-es benzinesről mérvadóan írni nem lehet 1) Váltó. Bármilyen kiválóak az új hatfokozatú váltók ezrei, én csak a sajátoméról tudok beszámolni. Az a bizonyos Sz. mester - Szamosi úr – ki gyanún felül nem ’Matíz kereskedő’ kategória, az első felkapcsolás után lakonikus rövidséggel közölte, hogy javíttassam meg a váltót. Ennyi. Végül nem tettem meg, a váltó a kezemben zavartalanul működik. 2) Hűtőfolyadék. Rossz hírem az, hogy a minimum alatt kb. 2 centis szintnél sem jelez semmi. 3) (ezt csak zárójelben, a mókás pisztáciás sztori kedvéért: az imént említett V16-osok mindenféle rendű tömegkiegyenlítési meg felfüggesztési ügyei kapcsán máig is úgy-ahogy eligazodom, hogy egy rezonancia kapcsán kell-e a hamutartó vidékén kutakodni:)) 4) 160 LE, nyomaték. Nálam a használat főként a külföldi (és gyakran a legforgalmasabb) autópályákat jelenti. A 2 személlyel, teletömött csomagtartóval és feltankolva dekák híján 1700kg-os kocsival 130 körül-felett hirtelen összeszedni +25-30 km sebességtöbbletet komolyabb forgalomban az előzéshez, nos ez az, ami a 190Nm (ismétlem a 300Nm feletti régiókban élő-gondolkodó dízeles testvéreknek, 190Nm) nyomaték lehetőségeit messze meghaladja. Vissza lehet kapcsolni akár kettőt, szétforgatni a motort, de ez akkor is annyi, ennek megfelelő ’gyorsulással’. Mint korábbi 156 1.6 tulajt engem is megnyugtatott a jóval több LE meg nyomaték, de ezt feleszik a többlet százkilók – mely plusz súly miatt egyébként sokkal szerethetőbb a 159-es minden morgolódásom ellenére Tudom, hogy teoretikusokat nem mindig győznek meg holmi gyakorlati tapasztalatok az 1.9 JTS-sel, de emlékeztetek a Totalcar 2006. május 17.-i 159 1.9 JTS tesztjére is. Ez a korrekt leírás bő teret szentel a sokat (!) fogyasztó, ’kehes’ [sic!] motornak; ezek után marad két lehetőség: a) valóban erősen alulmotorizált a kocsi 1.9-es benzinessel, b) a jó Nino Karotta ’falábú’:)) Ma valószínűleg elgondolkodnék a 2.2-esen. (Mert nekem: csakis a benzinest). 5) Fogyasztás. A nyári kb. 8800km eredménye a 10.5 liter a tripcomputeren. Autópályák előzés(kisérlet)ekkel, állandó légkondi (kivéve a megírt néhány sztrájkolós esetet), meredek magashegyi utak. És utánfutómentesen:)) Végül: jót mulattam az egyre szárnyalóbb feltételezéseken, Törvényes Nőm meg egyenesen kivirult a ’felesége nem 100%-os címlaplány’ megjegyzésen, hogy még most is ilyen mércéhez hasonlítják hatszoros nagymamaként:)). Bocs, ha hosszú voltam, de remélem, ezek után felvétetek az exkluziv ’klubba’, mindenkinek baráti üdvözlet: AM
BadBoy2007-02-02 13:43:42 // 2969
De ez az autó rendelésből volt, ahogy a sorokból kivettem. De hát ki tudja, mi is volt a KM órával elkövetve.
BadBoy2007-02-02 13:42:50 // 2968
Nálam az opel corsa ir abs hibaüzenetet, de én teszteltem apróköves részen, de hibátlanul működik :).
Bckk2007-02-02 13:36:49 // 2967
vagy kapott egy legyilkolt darabot, nev felejtsuk el, hogy az ujságirok nem ugy járnak kelnek a kocsikkal, mint ha a sajátjuk volna. és sokat is számit az elfogultságuk a márkával szemben. meg ugye a kenés
Zool2007-02-02 13:34:02 // 2966
Ez egy hiba volt, ami sok álhibát okozott, bár a tolatóradar tényleg nem működött. Viszont az ABS-t nem teszteltem hibaüzenetnél, hátha tényleg nem működik, mert akkopr valszeg a légzsák hibaüzenet sem lett volna viccből. A rémszarvas nevet egy volvós haver adta ráadásul...
BadBoy2007-02-02 13:22:51 // 2965
Nálunk az autó már a 19 ezredik kilaméterhez közelit, de a hűtőfolyadékon kivül semmi gond nem volt.
BadBoy2007-02-02 13:21:24 // 2964
Hát ez a rémszarvas megnevezésn nagyon jó :DDDDD
BadBoy2007-02-02 13:18:36 // 2963
Mondjuk azért hihető, mert az autónak 4 és fél csillagot adott. Ha konkurens márka embere lett volna, akkor sokkal kevesebb lenne. De sajna, hogy nem jelentkezik be ide, lehet egyszerűbb lenne vele együtt, az ő reagálásaivl, az eszemefuttatás.
BadBoy2007-02-02 13:15:59 // 2962
Ahogy irtam, nálunk is volt a hűtőfolyadékkal gond! Szüleim pont Győrben volt bevásárolni. Kijöttek az üzletből, és nini, a boardcomputer meg irt, hogy nincs elég. Megnézte apum, tényleg a minimumon volt. Kétszer utánaöntés, és azóta semmi. Zizegés lehet akár mi, szervizben kellene megnézetni!
BadBoy2007-02-02 13:13:00 // 2961
Hát ahogy olvasom, a tisztelt itélet iró úr, egy nagyon érdekes darabot fogott ki. 1. Rádió? Hát kár hogy nem tett fel a rádióról képet, szivesen megnézném. 2. Légzsák mögüli ciripelés: Lehet be kellene vinni a szervizbe, mert Bckk mondta, hogy ott van egy kábel rosszul rögzitve az első széria egyes darabjainál, csak meg kell igazitani. 3. Hűtőfolyadék: Nekünk is volt ilyen gondunk. Fél liter hozzáöntése óta, már két hónapja sammi. De mi is voltunk szervizben, és nálunk se találtak folyásnyomot. Lehet az úrnak igaza van, és rosszul levegőztetik ki a rendszert. 4. Sebességváltóhoz még pár szót: nem tudom mi lehet a baj, de szerintem ami a mi autónkban van az tökéletes, nincs gond semelyik sebességfokozattal sem. Hát az itélet iró úr, pont egy olyan darabot fogott ki ami nem a minőség csúcsán áll :((. Ezt kellen még kiküszöbölni az olaszoknak!
BadBoy2007-02-02 12:53:36 // 2960
Szerintem haladnak a többiekkel, az autók méretét viszonyitva, és még egy picivel nagyobbak is. De szerintem ez mindig is jellemző volt az olasz autókra. Az utolsó info, amit a 166 utódjáról hallani lehetett, hogy a Quattroporte alapjára fog épülni, ami azt jelenti, hogy nagyon nagyot fog növekedni az autó. De szerintem igy egyenes konkurense lehet, vita nélkül az E osztálynak, és az 5-ösnek. De még nagyobb is lesz! Igy bekerül az E és S közé. 149? Szerintem annyira ne irjuk le az olaszokat, mert ködösitenek rendesen, és a legváratlanabb pillanatban fogják bejelenteni az autót. Itt is volt az amorén, a fiat csoport 2o1o-ig tervezett modelloffenzivája, és ott az szerepelt, hogy a 14? ha szám lesz, jövőre megérkezik. Ez azt jelenti, hogy az autót már tesztelniük kell. És az autó szerintem nagyon is kész van! A Bravo is csak kb. fél évvel ezelőtt szivárgott ki. Da abban egyetértek, hogy kellene, egy köztes modell, amivel könnyen lehetne manőverezni a sűrű városi forgalomba.
BadBoy2007-02-02 12:42:22 // 2959
A béemwékhez nem kell a gyári fullos navi, hogy a kijelzőn lásd a tolatóradar képét. Ismerősünknek van pont egy 5-ös, és abban az iDrive kijelzőjén látni a távolságot. De ha a 3-ast vesszük figyelembe, akkor igazad van, és szorry a belekotyogásért!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak