4 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 22:17:52 // 9209
Miért nem etikus?Kinek xart be innen a kormányműve?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 22:14:21 // 9207
Azért mert ide nem írják ki sokan a hibákat az nem azt jelenti hogy nincs is :) Nálunk azért egy jó páran megfordulnak és ezért merészeltem leírni mi az amik a legtöbbször tönkremennek...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:11:36 // 9205
"vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......" :-))
Komolyra fordítva, az elmúlt egy-két hónap itteni fórumozása felettébb elgondolkodtatott, hogy a 159 jó választás lesz-e.
Ehhez jött még Csöri, hogy sok tulajt ismer, aki el se mer indulni hosszú útra a Vassal, mert mindig van valami.
Aztán az új 159 2,0 mjet tulaj innen, hogy nem tudják megcsinálni a Vasát, pedig már Comp-ot is cseréltek.
Mégis megrendeltem és optimistán nézek az eljövendő kb 200.000 km elé :-)
Komolyra fordítva, az elmúlt egy-két hónap itteni fórumozása felettébb elgondolkodtatott, hogy a 159 jó választás lesz-e.
Ehhez jött még Csöri, hogy sok tulajt ismer, aki el se mer indulni hosszú útra a Vassal, mert mindig van valami.
Aztán az új 159 2,0 mjet tulaj innen, hogy nem tudják megcsinálni a Vasát, pedig már Comp-ot is cseréltek.
Mégis megrendeltem és optimistán nézek az eljövendő kb 200.000 km elé :-)
ALFI1562010-11-18 22:11:29 // 9204
Igen.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 22:04:23 // 9201
Így van!Most is azt mondom.Az a hiba ami minden dieselnél.Érzékelő,szenzor valamelyike.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 21:56:43 // 9197
Ismét ugyan arról a kocsiról beszélsz.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 21:55:21 // 9195
Honnan tudod az előéletét?Drb-nek meg 60ezer körül volt egy vezérműszíj szakadás.Valószinű annyi volt benne.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 21:52:49 // 9193
És a DPF?Kinek kellett cserélni?És kinek van gondja Tőcsavarral?(Talán Erhard?)Ha igen az csak 1 a sok közül.Nem mondanám tipushibának.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 21:50:10 // 9190
Ugyan azok vannak csak mint mindegyik dieselnél.De soknak a LMM se szarik be több százezer kilóméter megtétele alatt se.Neked az 56-ba még az eredeti ven?
ALFI1562010-11-18 21:48:31 // 9189
Mit a kormányművet?Kinek szart be?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562010-11-18 21:42:49 // 9186
Szerintem nincs gond ezekkel.Miért lenne gond a kormányművel?A bosch LMM az mindegyikbe márkánál beszarik.Szívósort,hogy kitakarítattam azóta semmi hibajel,de nem is lessz ez miatt többet.De a többit map senzor EGR ki kell takarítatni vez.cserekor azt annyi.
ferike1592010-11-18 19:53:12 // 9185
Sziasztok!
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
'''''2010-11-18 18:48:23 // 9184
Nem azért.hogy a 159-et dicsérjem(Én is az utódra várok,valami 169 félére),de nekem lent van az ülés és a 182 centimmel jól látok mindent.A gyorsulásról csak annyit,hogy simán tudja a gyári adatot chip nélkül is.Kalocsai időmérőn sikerült béna rajttal is jó időket futnom.Bár nekem a lóerő sosem elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 18:11:49 // 9183
nem tudom hány cm vagy én 186.. az ülés teljesen lent van és hátrafelé van döntve így tökéletesen látni mindent
W.2010-11-18 17:37:00 // 9182
Ezek szerint bejött....:)
W.2010-11-18 16:28:17 // 9181
A kormányt és az üléshelyzetemet sehogyan sem tudom beállítani, tökéletesre. A km óra felső harmada és a ford.szám felső harmada a széli részeken kitakart marad. Nem látom a tempomat jelést sem sokszor.
kapeka (Nagyvad)2010-11-18 16:19:10 // 9180
Nana! Vissza nem adom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:56:18 // 9179
nem értem mit nem látsz...mondj konkrét példát
W.2010-11-18 15:39:41 // 9178
Akkor örülj, hogy neked szem előtt van......
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:03:18 // 9177
órákat? minden szem előtt van..
W.2010-11-18 14:52:55 // 9176
Az órákat valahogy nem észlelem olyan jól, mint a 66-ban. A kormánykarok meg egyenesen katasztrófálisak. Ez persze egy vélemény a sok közül. Mindenesetre nem azt mondom hogy az 59 sz@r, hanem azt, hogy sokszor visszasírom a 66-omat és nagyon sajnálom hogy nem gyártják,mert biztosan azt vettem volna!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:22:55 // 9172
mit nem látsz az 59-nél a műszereken? vagy mit nem lehet olyan jól használni? ezzel sosem volt gondom..
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
1372010-11-18 12:50:37 // 9170
Papíron jól hangzanak a 159 gyorsulási adatok, a valóságban 1,5-2 másodpercet nyugodtan rájuk számolhatsz. Tbi-t nem vezettem, de hogy a 2.4-et nem küzdöd fel 9 mpnél rövidebb idő alatt százra, az tuti. V6 is 8-8,5.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
W.2010-11-18 12:18:28 // 9169
Utazási komfort a 166-ban jobb volt. Belső tér nagyobb. V6-hang és vezetési élmény. Műszerek használhatósága, láthatósága. Ennyi jut hirtelen eszembe.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 10:07:18 // 9167
egyébként annyival jobb a 66 hogy nagyobb a beltér...a többi hibát pl az Mjet-nél örökölte az 59 :( pont ugyan azok a hibák jönnek ki itt is...
GEORGE2010-11-18 09:30:13 // 9166
Mivel volt szerencsém mindkettőhöz, bizton kijelenthetem, hogy fényévekkel jobb a 159-es mint a 155-ös.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
ALFI1562010-11-18 09:02:40 // 9165
Mond vissza.Van egy jó 33-as.Talán még az is jobb.
Online tag
1
Vendég1
547
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Félig Off-os autók (egy...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki