Tedi2006-10-16 17:10:28 // 22766
Nem is tudom....talán a rendszám miatt? :))))
Tedi2006-10-16 17:09:31 // 22764
LOL :DDD Nektek annyi :)
ystuc2006-10-16 17:08:15 // 22763
Seriff2006-10-16 16:34:37 // 22762
Ja bazz, elnéztem, nem a JUKAM-1-re gondoltam, bocs:)
Kau2006-10-16 16:25:23 // 22761
És te írod, hogy erős volt? :))))))))
Seriff2006-10-16 16:23:34 // 22760
Én ajánlottam neki anno (is) :)
Kau2006-10-16 16:13:10 // 22759
Nem tudom már ki ajánlotta ezt a rendszámot Halesznek, mikor vette a GT-t. De ez megmaradt :))
Hát nem érné meg ezért kiadni 280 ezrest? :))
kando.2006-10-16 15:11:36 // 22758
Péntkeen írtam meg a cetlit de már zárva volta a benk, de bedobtam a ládába, remélem, ma elküldték a pénzt!
;-)
Seriff2006-10-16 15:09:03 // 22757
Jajj, ez erős volt:D
ZGT-976 az ajánlatom:) Zsolti GT elvégre:) A HGT az Punto lenne meg van egy halom olyan rsz, a Z még azért odépp van meg jól is hangzik szvsz.
Kau2006-10-16 12:25:04 // 22756
Meg új rendszámra. (Jukam-1) :)))
Seriff2006-10-16 10:28:16 // 22755
Írjad, majd utalok neked 17es felnikre:PP
dfg (Tanárúr)2006-10-16 06:09:02 // 22754
Most, hogy újra be tudok lépni az amoréra, ide is leírom. a pénz elment.
Halesz2006-10-15 20:53:52 // 22753
Nem mondod :) beírom ide én is a számlaszámom, hátha véletlenül valaki nekem is utal pénzt :DDDDDD
Reaper2006-10-15 20:53:10 // 22752
Sajna nekem is hétfő lesz a péntekből,kicsit elhúzodott a kipuff szerelés...
GEORGE2006-10-15 20:50:52 // 22751
Reggel megteszem!
Sőt nem utalom hanem a te bankodnál befizetem a nevedre!
állitólag az azonnal meglátszik az egyenlegeden!
szasza(SW)2006-10-15 19:53:21 // 22750
Sziasztok!
Ha valaki még nem utalta a naptár árát az hétfön tegye meg mert különben nagy balhé lesz a Totya mondta!!
Kau2006-10-15 15:26:53 // 22748
Nem feltétlenül generátor hiba. Hisz nem állandóan van lemerülve. Ennyi. Az akksinak nincs előjele. Egyszerűen vége és cserélni kell.
Kau2006-10-15 15:25:14 // 22747
Persze. Minden településen kapni akksit :)))
Egyébként lehet, hogy 1-2 hónapig is tünetmentes lesz.
De ilyenkor már nem érdemes tovább húzni a dolgot. Már megbízhatatlan.
GEORGE2006-10-15 14:31:21 // 22746
Arra nekem sajna nem futja :-((((((((
Ugyan hirdették tavaly év elején a 2,8 JTD a Scudoba de aztán még se forgalmazzák nálunk :-(((
Poló2006-10-15 14:26:46 // 22745
Vagy amit DCS mondott, hogy 2.8 JTD 320 lóval :))
GEORGE2006-10-15 14:13:42 // 22744
A 2,4-es Mjet moci nagyin bitang lenne a Scudoba!!!
Lehetne vele alázni rendesen :-))))))))
Poló2006-10-15 14:12:09 // 22743
200 + chip lóval, mi? ;-)
CERO2006-10-15 14:12:07 // 22742
Jó. Persze bármi előfordulhat... Bocs a hülye kérdésért.
CERO2006-10-15 14:08:31 // 22741
Hi,
Kösz a tippet. Bevált, műkszik minden. :) Feltöltöm. El merjek indulni vele egy 140km-es távra? Előfordulhat, hogy a generátor a hibás?
Bye
GEORGE2006-10-15 14:03:45 // 22740
Inkább átíratom a vezérlő egységet.
Már megérdeklödtem :-)
Kb 135-145 fel lehet húzni :-) +30-40 Nm :-)
kando.2006-10-15 14:02:25 // 22739
Szerkesszessed bele :)))
GEORGE2006-10-15 14:00:49 // 22738
A Scudoét.
A tények:
+20 ló a Temprához képest / 90-110 /
+72Nm / 188-260 /
Klaszisokkal csendesebb jár.
Mind alapjáraton, mint menet közben.
Nem hiába ebben már nincs adagoló.
140-el ballagva ( 3100-as Fordulaton teszi ezt ) a Scudoban nincs motorzaj csak szél és gördülési hangok. Akik már utaztak velem azok tudják igazolni.
Fogyasztása 8 - 8,8 l/100 extrém esetben evett már 10-et is, de inkább az elözőek a jellemzőek.
A Tempra a SW kasztnival 7-8 közt evett hasonló tempokkal. itt azért érdekes az is hogy a Scudo 1640Kg a Tempra SW asszem 13XXkg volt, és a homlokfelületük közt is van különbség és még is egyezik a fogyijük.
Szóval jobbak az adagoló nélküli mocik, de ettől függetlenül a Tempra korában igenis az egyik LEGJOBB motor volt az 1.9 TD!!!!!!!
Egy a szív fájdalmam ,hogy miért nem kapja meg a 1,9 Mjet 16v mocit vagy a 2,4 Mjet 20V mocit????
Hmmmm de király lenne.
kando.2006-10-15 13:56:51 // 22737
Olaszok, naaa, ne várjunk már rendszerességet! :-))))
Ne olyan legyen, mint a többieké, kicsit variálnak :-)))
Bazsa722006-10-15 13:52:31 // 22736
És vicaverza, fordítva is van példa:-)
Bazsa722006-10-15 13:51:03 // 22735
Persze igazad van, ez nem minden esetben van így, pld. a fiat coupé 1.8 ill. a Lancia Lybra 1.8, mind kettő csak 1747 cm3:)
Biztos jobban hangzik egy adott autónál (pld. ha sportos kivitel), ha 1.7 helyett 1.8 van ráírva:)
Kau2006-10-15 13:42:41 // 22734
Ezzel egy kicsit vitatkoznék. Mert pl. az 1.5-ös boxer 33-asok 1498 ccm.
Az 1.6 TS 1598 ccm. Stb. Az az egy motorkínálat lóg ki a sorból.
A többinél tudták miről van szó ;)
Bazsa722006-10-15 13:35:25 // 22733
Sziasztok!
A digóknál a kategóriák úgy vannak szabályozva, hogy pld. mind az ami 1300 és 1399 cm3 között van az 1.3 nak számít, ellentétben a német és általános európai bevett rendszerrel, ami szerint 1351 cm3 felett már 1.4-es jelzést kap.
A digók már csak ilyenek, nem szeretik a sztereotípiákat:)
kando.2006-10-15 13:28:02 // 22732
33-ból is volt 1,3 és 1,4, de mindkettő ugyanaz volt, csak azt hiszem, a belső piacra 1,3nak írták, az exportra meg 1,4-esnek (pl. az Imola is 1,4-es boxi), gondolom a biztosítás vagy hasonló okokból ,,trükköztek'' (meg hát talán, mert olaszok... :))) ).
ystuc2006-10-15 13:15:49 // 22731
A 33-asomra 1,3 volt írva... :-)
Tedi2006-10-15 13:03:03 // 22730
A digóknál volt 1.3-as máshol 1.4-es ha jól rémlik. Nem tudom ki találta ezt ki, de nagy hülye volt :)
Kau2006-10-15 12:59:41 // 22729
Ja. Hogy ez miért 1.3-as?
Tedi2006-10-15 12:54:53 // 22728
1351 egészen pontosan :)))
Poló2006-10-15 12:52:57 // 22727
Ha elfogultság nélkül kell válaszolnod, akkor melyik mocit tartod jobbnak, a Tempráét vagy a Scudóét?
GEORGE2006-10-15 12:49:34 // 22726
Nekem S.W. Temprában volt ilyen moci.
Jóóóó kis moci.
a 140 sima utazó tempo.
Az én lábam alatt 7 - 8 litereket evett.
Ha egy jó példányt kifogsz elégedett leszel vele.
ystuc2006-10-15 12:46:01 // 22725
Seriffnek van egy eladó gonosza! Nem kő valakinek? :-D
Kau2006-10-15 12:44:52 // 22724
Ha így megoldódik, akkor meg akksira kell költeni. Bár az gondolom barátibb áron van. Ez már akármikor, akárhol megadhatja magát.
Poló2006-10-15 11:31:56 // 22723
Nekünk a Temprában ilyen moci van. Több, mint 200ezer km. Ha oda van rá figyelve, akkor nincs vele gond.
Seriff2006-10-15 11:27:59 // 22721
jaja ezt legjobb tudomásom szerint 2.0TDnek hívták a 145ben (a 155 esetében volt 1.9TD a neve)- mint az 1.3-1.4boxer elnevezésbeli különbség a 145ösöknél- ~1350ccm volt és azért.
Szóval van pár tagnak 2.0TD és szeretik:) De biztos írnak majd ha felébrednek:)
igi (Roland)2006-10-15 11:24:34 // 22720
Hengerűrtartalom: 1929 cm³
Teljesítmény: 66 kW (90 LE)
a JTD tudom jobb lenne!
Seriff2006-10-15 11:20:32 // 22719
2.0TD vagy 1.9JTD? Egyébként mind a két szerkezet nagyon f@sza- én rosszat még nem hallottam róla:)
igi (Roland)2006-10-15 11:16:37 // 22718
Hello all! Tudnátok segíteni? 145 1.9 TD-ről van vkinek tapasztalata?
Seriff2006-10-15 11:07:43 // 22717
Stee!!
Amint az imént láttam- nekem utaltad át a topicnaptár árát, ami jól esett mert így az egyenlegem barátságosabb arculatot mutatott ma reggel, de gondolom nem baráti segítségnyújtásról van szó, ezért:
a.) átugrom vmikor a héten és odaadom az 1500HUF-ot
b.) szépen mosolyogsz rám (jujj előre félek:DD) és akkor továbbutalom az illetékesnek:)
Üdv Seriff
Online tag
1
Vendég1
381
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Stelvio
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV