Fórum >> Típusok >> 145-146

szasza(SW)2007-08-14 17:55:29 // 44616
Konkrétan én se értek,hozzá csak olvasgattam itt kolegáktól,hogy bemelegedési idő meg egyéb okoságok vannak amiket,ha nem tartasz be hamar tönkremegy.A turbó nem tudom hány lóvat nyom rá de a 2,0l-es 150-155le és az gyári valoszinű tovább birja.A lényeg ha nagyobb motort rakatsz vagy turbót,akkor futomün és a fékeken is változtatni kell.Külömben hamar kárbamehet minden ha nem tudod uralni a lovakat:)
NGAR1462007-08-14 17:52:46 // 44615
a másik meg az,hogy most mit kezdjek az én motorommal?szerintem sokat buknék rajta.szinte minden ki van cserélve rajta( vezérlésmodositó,lambdaszonda,ujj gyertyák,vezérműszijcsere,most érkezik a LMM),szóval,lehet hogy ezeket is cserélni kéne,ha motort cserélek.és igy már lehet hogy kétszer annyira jön ki mintha a turbót raknám bele.na de ezért érdeklődök,hogy mielőtt belevágok,tudjam mindkettő előnyét és hátrányát:))
NGAR1462007-08-14 17:46:52 // 44614
mire gondolsz?mik a hibalehetőségek?mik szoktak meghalni rajta?mondjuk én nem nagyon hajtanám ki,meg elég lenne egy 0.5 báros töltés is,szóval a turbónál egy pici lóerő plussz lenne a lényeg nekem meg a lefujószelep hangja:))
Tresor2007-08-14 17:43:35 // 44613
Naon céép! Grat hozzá és "üdv köztünk"! ;))
szasza(SW)2007-08-14 17:41:25 // 44612
Ha válaszani lehet 1,4 turbó vagy 2,0 kozött jóbb választás a 2,0-es.A turbó se örök plusz költségeket hóz még szerelés után föleg ha nem értesz hozzá hamar meghal rajta ez-az.
NGAR1462007-08-14 17:37:24 // 44611
köszi,és turbórol van valakinek tapasztalata?mert a motorcsere megbizhatóbb lenne szerintem,de a turbó a hangja miatt isten:))
NGAR1462007-08-14 17:34:52 // 44610
:))
köszi!!!
szasza(SW)2007-08-14 17:34:40 // 44609
Szia!A 146-os ban 2,0l motoral szerelt a 146ti,145-ben a 2,0l motoros a 145qv.Fogyasztás 8,5-13ig láb és pályafüggő.
Bálesz2007-08-14 17:34:27 // 44608
A 145-ösben, pedig a 2.0-es QV nevü.
Bálesz2007-08-14 17:32:46 // 44607
Igen, a 146 Ti jelzés mögött a gépházban egy 2.0 literes Ts motor lakozik! 150 lóerő.
NGAR1462007-08-14 17:29:09 // 44606
de 146 os kasztniban van a 2.0Ts motor?
az akkor jó,nekem az 1.4Ts eszik annyit.
Bálesz2007-08-14 17:23:57 // 44605
Hoppá! Itt is tudok választ adni talán. Willy Cartársé kb. 8,5-10 literig ha jól emlékszem... közelebb a 9-hez.
NGAR1462007-08-14 16:47:18 // 44604
hali mindenkinek.
Van itt olyan akinek 2.0 Ts motorja van 145-146-os kasztniban?érdekelne hogy milyen a fogyasztása.mert most azon gondolkozom,hogy vagy ezt a motort kéne beszerelni,vagy egy turbót.de előszőr jól körbe kell érdeklődni.aki tud az segithetne egy két infóval.vagy ha netán turbóval kapcsolatban is tudnátok valamit,azt is megköszönöm:))
Beryq42007-08-14 16:37:22 // 44603
Köszi! Tervek mindig vannak,most keret nincs rá,ezért ment a Q4 is. De minimális optika az még belefér. A lóerő hiány elég zavaró,de ahogy tehetem alakítgatom majd.
Zsé145 Ɨ|ѯ2007-08-14 16:34:09 // 44602
Üdv a 45-ös táborban! :))
Vannak tervek erre is?
Beryq42007-08-14 16:33:49 // 44601
Csaó! A Q4-em bánta. A motor kikerült belőle sajnos azt a Sprintjébe akarja berakni. Így most a széphangúvicces kategória. Szerintem egy ilyen nehéz kasztnihoz az 1.4 boxi nagyon szerény. Viszont a hangja tényleg bejön!
Beryq42007-08-14 16:30:50 // 44600
Csaó! A vas Vittorioé volt. Most meg én barátkozok vele.
BenGa2007-08-14 16:29:40 // 44599
Helló!

Üdvözöllek én is!

Mennyiért boltoltad meg a vasat? Látom a fejlesztéseket már el is kezdted:D
Illetve jelenleg milyen teljesítménnyel bír? Vikort elég sokat dolgozgatott rajta azt tudom, de nem tudom mi lett az eredménye....
Ferko2007-08-14 16:22:28 // 44598
Üdvözlet! Sok boldog km-t kívánok! :-))))))
Ismerős a járgány. Nem egy itteni Kollégától vetted?
Beryq42007-08-14 16:17:44 // 44597
Csaó! Ha lehet egy észre vételem:nem csak a "perek" számítanak. Sokat számít,hogy a gumit mennyire húzod szét. Ha a szélessége nem 7" hanem 7,5-8" akkor már sokat változik. És érdemes az ET-vel is játszani. Üdv!
Tedi2007-08-14 16:13:06 // 44596
Gratula és sok boldog km-t a kicsikével :)
Beryq42007-08-14 16:11:39 // 44595
Csaó Urak! Én is beálltam közétek,remélem ezt a vasat is úgy fogom szeretni,mint az előzőt!
beeep1462007-08-14 15:50:26 // 44594
Jobban is mutat a szélesebb gumi, meg hát az sem mindegy, hogy a /40 az a 195 vagy a 205-höz képest /40.. minimális, de több a 205-nél.. :-))))) És a lényeg, hogy a 205/40 a váltóméret...
Tresor2007-08-14 15:43:58 // 44593
Inkább 205, jobban mutat. :)
BenGa2007-08-14 15:43:26 // 44592
és ha pl. mondjuk 195 gumikat veszek?
Tresor2007-08-14 15:42:37 // 44591
Nálunk hál istennek jó utak vannak. Földesút nuku. Egy helyen szar már az aszfalt, de azt a részt meg pont a héten kezdték el csinálni.

Bp-en ritkán járok, 1-2 havonta max 1szer.
Tresor2007-08-14 15:41:13 // 44590
Aha, látom. No sebaj. Max eladom a gumikat róla.

De még gondolkodom. Ráadásul a kedvenc felnim. :)
beeep1462007-08-14 15:40:32 // 44589
Milyen utak vannak felétek? Ha nem annyira gáz, és nem jársz sokat a fővárosban, hogy aggódni kelljen, akkor vedd meg a felniket, add el a vadiúj gumikat, abból veszel egy rávalót, és mindenki örül... :-))))
beeep1462007-08-14 15:38:56 // 44588
Keress rá Tom314 oldalára! Neki a 215/40R17-nél peremezni kellett a sárvédőket. (146 ti) Ennyit meg nem ér szvsz.. :-)))
Tresor2007-08-14 15:37:16 // 44587
Hát igen, ettől tartok én is.
beeep1462007-08-14 15:34:53 // 44586
De ha egy kicsit privát véleményt is mondhatok... :-)) Én elfelejteném a 17"-et. 2. évem a 16"-osokkal, és 1 hétig sírok amikor a téli (gyári 5 lyukas) kerekeket nyárira cserélem. Utána megszokom, de nagyon érzem azt a /15 különbséget.. A 205/40 még ennél is keményebb... :-(
Tresor2007-08-14 15:33:50 // 44585
Mert kaptam egy igen jó ajánlatot egy 17-es Momo-ra és szinte vadi új gumik vannak rajta.
Csak 215/40-es. Mondjuk egy Stilo-n voltak.
beeep1462007-08-14 15:32:09 // 44584
17"-ben ami itt a topicban működő méret volt az a 205/40R17 (pl. Halesz, Zekedani). Tudtommal náluk nem volt probléma...
Tresor2007-08-14 15:22:44 // 44583
17" felniben a 215/40 még elfér a 146 alatt? Nem ér bele sehol?
beeep1462007-08-14 15:15:52 // 44582
Én feltenném a helyedben szélesítő nélkül, úgy járnék vele pár napot, hetet, hogy mi újság. Ha beleér, beteszed a szélesítőket. Ha úgy se jó, akkor max. van 4 eladó felnid... :-)))
BenGa2007-08-14 14:59:32 // 44581
zsír új gólyalábaim vannak. hátha elviseli:D
BenGa2007-08-14 14:58:59 // 44580
h ajól látom akkor ha kisebb az ET akkor befel megy a felni pereme. És ha tezsek be egy vékony pogit? az komenzálj anem?
beeep1462007-08-14 14:20:44 // 44579
Ha a megengedett minimumnál kisebb ET-jü felnit teszel fel, akkor rossz úton..stb beleérhet a sárvédőbe a gumi... Ez a 7,5 széles felninél meg szerintem boritékolható... Az én felnijeim pl. ebből a szempontból pont határeset... 7,5x16, 4x98, ET38

Lentebb linkeltem egy képet, abból mindent láthatsz...
BenGa2007-08-14 14:17:32 // 44578
thx a válaszokat.

a felni témbáa abszolult nem vagyok otthon.
De a rossz ET miylen problémákat okozhat???
Ferko2007-08-14 13:21:58 // 44577
Már válaszoltam is! :-)))))
Köcc! :-)))
Ati_QV ®2007-08-14 13:17:51 // 44576
Hi All! Ferko írtam az oldaladra! ;-)
beeep1462007-08-14 12:55:03 // 44575
"...7,5x16 , 4x100 ET 35..."

Mondjuk az ideális az lenne, hogy 7x16, 4x98, ET38 (vagy nagyobb), de ha tuti jó áron van a felni, akkor egy próbát megér, és ha nem válik be könyebben el tudod adni a 4x100 miatt...
ystuc2007-08-14 12:54:20 // 44574
OK. :-)
BenGa2007-08-14 12:47:57 // 44573
hát ha újjat vennék akkor nem lenne gond:D
de már így nyár végén eleve nem tudok olyat bezserezni újba milyet szeretnék, és így maradok a használtnál.
konkértan ez a felni van egy eladó elég jó árban, 4000 kmrrel. 7,5x16 , 4x100 ET 35, 205/55 gujmikkal. de a gumi nemérdekes, veszek újjat (Pzero nero). Annyiért maga a felni is megéri nekem. ( főleg h. nagyon nehezen beszerezhető)
ystuc2007-08-14 12:38:12 // 44572
Én 7x16-ost mondanék inkább. Most 7,5-ös van nekem is, de a 7-es szerintem jobb lenne.
GabCsi2007-08-14 12:36:34 // 44571
Hopp, akkor vigyázni az ET-vel. 7,5 már elégszéles. De szerintem jó lesz a 34.
BenGa2007-08-14 12:30:22 // 44570
7,5x16 , 4x100
Ferko2007-08-14 12:23:38 // 44569
Na így már okés! :-))))
Köszi
beeep1462007-08-14 11:57:30 // 44568
Ebből a képből talán könnyebben látszik, mit okozhat:



Az első képen látszik a +-os ET. ET = a felfogatási pont és a felni középtengelyének a távolsága. A felfogatási pontod fix, ezért ha csökken az ET szám, megvan az esély, hogy beleér a kerék a sárvédőbe..
GabCsi2007-08-14 11:54:26 // 44567
Ha jól emlékeszem irtad hogy 6,5-ös a felni. Ahoz jó lenne a 45-ös ET is. Tehát a 34 pontjó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak