Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferko2007-08-16 10:46:58 // 44766
Kérdés a kartervédővel kapcsolatban:

A benzinesekre ugyanúgy kell felfogatni, mint a JTD-re?
Ferko2007-08-16 10:45:23 // 44765
Pedig jó lenne, ha mindenki akit érdekel felírná magát hivatalosan is, mert így sokkal áttekinthetőbb. :-)))
Ferko2007-08-16 10:43:25 // 44764
Ahamm, értem mán! :-DDDDDD
Ferko2007-08-16 10:42:42 // 44763
Szerintem 6+2. A kettő még kérdőjeles. Mulder irta tegnap, hogy lehet, és Warbirunner ma, hogy valszínű. :-))
Mulder2007-08-16 10:41:15 // 44762
Hi
Hivatalosan nem írom fel magam, de komolyan érdekel!!!!!!!!!
Ha lesz belőle valami velem számolhattok.........
Gondolom 145-/146-re egyaránt jó?
beeep1462007-08-16 10:39:53 // 44761
Aha.. :-)) De azt meg írta lejjebb... Seriff.
tomcsi1462007-08-16 10:39:06 // 44760
Ár: No majd +látjuk! :)

"Segítség"... velem lehet beszélni! Csak nehéz........ :)))))
Ferko2007-08-16 10:38:37 // 44759
Ha jól tudom, akkor horpadásokat egy vákumszívós ketyerével is ki lehet javítani, ha nincs élben. Nekem hátul van egy horpadás, és pont azért nem lehet vákumosan megcsinálni, mert élben van benne.
Ferko2007-08-16 10:36:16 // 44758
Nem a kocsira ártettem, hogy milyen van neki, hanem a védőre.:-DDDDDDD
Ferko2007-08-16 10:35:22 // 44757
Oksa. Köszi szépen a segítség felajánlását! :-))
beeep1462007-08-16 10:25:57 // 44756
Na, akkor ez már 5 ember... Bár ha el tudjuk hozni Koz k.védőjét akkor az emberek száma is mindegy mennyi, bár biztosan jobb árat mond a mester ha 10 kell, mintha 2. :-))
beeep1462007-08-16 10:23:26 // 44755
1.6 TS van neki.
Selmak2007-08-16 10:20:54 // 44754
JTDre engem is érdekelne 1.

Úgy néz ki a lökösöm nem károsodott helyreállíthatatlanúl, megmelegítve ki lehet ugrasztani a horpit, 1 repedés van rajta az mg szvsz hegeszhető. A problémát inkább a lökös kresztartó fém idoma fogja jelenteni mert behejlott és csavarja a klimahűtőben állt meg. Na ha az megmozdítja vki garantáltan kilukasztja klímahűtőt. Egynelőre csak optikalilag lesz a lökös reparálva.
tomcsi1462007-08-16 10:18:15 // 44753
Szia!
Abba az üvegszálas technikába benevezek én is, majd a végén gondolom úgyis "feliratkozunk" hivatalosan is.
Minden esetre - szerintem - jobb az üvegszál, mert az rugalmas, a lemez meg ha hajlik-törik még kárt is csinál...
Ha kell valamiben segíteni (pl raktározni, elhozni, stb) szólj, segítek!
Ciao!
Ferko2007-08-16 10:15:35 // 44752
Majd megkérdezzük Koz kollégát, hogy neki milyen van, mert valszínű, hogy az ővé lesz lemásolva.
WarbiRunner (Gyuri)2007-08-16 10:10:52 // 44751
Hali! A JTD-n volt, bár nem kartervédőnek nevezném, mert pont az olajdekninél lyukas. Inkább alsó motorburkolat. Ha ilyenről van szó, akkor esélyes, hogy benevezek, ha full pajzs, akkor nem annyira, mert úgy már extrém alacsonyan hasalna a gép, és hát még nincs leaszfaltozva az utcánk..
Ferko2007-08-16 09:18:00 // 44750
Nekem Szycsu úgy mondta, hogy a gyári üvegszálból van. Én is úgy tudom, hogy nem volt gyárilag a 145/6-okon kartervédő.
Nekem mindenképp megéri, hiszen most úgy néz ki, hogy az egész meglesz 5-10 e. Ft-ból (szvsz max 7e), hála Koznak! :-))))
Nem hiszem, hogy olyan anyagból lenne, ami egy kisebb koppanásra szarrá megy. Jah igen, Szícsu mondta még, hogy ha törne is netalántán, akkor sem millió darabra törik, hanem úgy, hogy meg lehet utána csinálatni. Buszott nagy odaveréseket ez sem bír ki. De azt egyik sem. A seriffes is eltörik, ha kap egy ordenálé nagy ütést.:-)
beeep1462007-08-16 09:03:20 // 44749
Ferko!
Tegnap is akartam kérdezni, hogy mire gondolsz, hogy gyári? Mert lehet rosszul tudom, de gyárilag nem volt kartervédő a 146/5-ökön.
A seriff.hu-sra gondolsz, hogy gyári? Ha annak a 2 mm acélnak a tudását tudja majd az üvegszál, akkor nem lesz gond.
Ferko2007-08-16 09:00:16 // 44748
Oksa.
Az anyag hasonló közel olyan szilárd és rugalmas lesz, mint a gyári.
Majd megbeszéljük a talit! :-)
koz2007-08-16 08:32:01 // 44747
Másfél tonna, ha megindul...:))) Jó merevnek kell lennie. Van rá elképzelésem, de majd élőszóban, ha össze tudjuk hozni.
beeep1462007-08-16 08:30:23 // 44746
Na, akkor megy ez mint karikacsapás.. :-))
koz2007-08-16 08:29:43 // 44745
Seriff. Az eljuttatást nem tudom, gondoltam rá, hogy megyek Debrecenbe megnézni a Leonardos kiállítást, hogy gyűjtsem a bejáratós kilómétereket, csak nem tudom lesz-e pénzem rá. Most szólt a szerelő, hogy kész az autóm. 260E pénz....Majd még meglátom.
Ferko2007-08-16 08:28:08 // 44744
Hali Beeep! :-))))
A lejutást meg tudjuk oldani. Én két hét múlva Gödökkőn töltök két hetet, rá 3-4 hétre, meg szinte minden szombaton ott leszek. Így el tudom hozni, ha össze tudunk röffenni Koz kolégával! :-)))
beeep1462007-08-16 08:22:24 // 44743
Üdv!!

Milyen kartervédőd van? seriff.hu-s? Jó lenne, mert igy még kevesebből megvan a dolog, csak hogyan jut el az a k.védő Nyíregyházára vagy Debrecenbe...? :-))
Ferko2007-08-16 08:19:15 // 44742
Húúúú, az király. Akkor még kevesebb lenne a költség! :-))))
Köszi szépen! :-)))
Milyen kérdőjelek vannak Benned a végeredménnyel kapcsolatban? :-)
Ferko2007-08-16 08:16:50 // 44741
Szerintem tedd meg, mert ott azt írtam, hogy inkább itt jelezze mindenki, aki benne van. Az egyszerűség kedvéért.

Jó reggelt mindenkinek! :-))))
Kau2007-08-16 08:11:58 // 44740
Ha visszateszed az egyik középdobot, akkor kicsit csendesebb is lesz és eltűnik a rezonancia.
Én is próbáltam már mindent mindennel. 3000-3500 között szégyenteljes hangja volt.
koz2007-08-16 07:59:30 // 44739
Ácsi! Nekem le van véve a kartervédőm, arról csinálhattok mintát! Jelenleg haver garázsában pihen, Kulcson. A végeredménnyel kapcsolatban vannak bennem kérdőjelek, de próbáljátok meg.
beeep1462007-08-16 07:14:10 // 44738
Szevasz! Felirjalak vazzeg? Felirlak vazzeg! :-))))))))

Kedves 145/146-os Cartársak!

Szycsu és Beeep146 Cartársakkal azt találtuk ki, hogy készíttetünk kartervédő lemezt szeretett 146-osunkra. A terv úgy néz ki, hogy közösen összedobjuk a lóvét, és veszünk 1 db védőlemezt - ez kb 35 ezer Ft-ba kerül. Szycsu jóvoltából pedig a lemezt lemásolja egy szakember, és a gyári üvegszálas anyagból, 1:1-es méretet állít elő, ami közel olyan rugalmas, mint a gyári, és 5-10 ezer forintért megcsinál egyet (10-nél tutkó, hogy nem több, szvsz 6-7 rugó lehet).
Így egy kartervédő lemez összege: a 35 ezer forint 1 főre eső része, attól függően, hogy hányan leszünk + a legyártott lemez összege. Így sokkal olcsóbban kijön a védőlemez.
Várjuk azon Cartársak jelentkezését, akik beszállnának a bizniszbe. :-))))))
Szerintem a legegyszerűbb módja a jelentkezésnek, ha ezt a hsz-t másolgatva mindig aláírja a nevét az illető, meghagyva a már feliratkozott Cartársakét.

Ui: (by beeep146): arra kérek(ünk) mindenkit, hogy tényleg csak akkor írja fel a nevét, ha komolyan érdekli a dolog, ne járjunk úgy mint a 1. naptár téma, 2. zender lökös...stb.. Köszi!! :-))))


Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
Laurent2007-08-16 06:45:54 // 44737
Én is annak hívom! :) Figyu ezek a kupakok nem belevalóak! Esély nincs rá, hogy beleférjenek! Majd ha hazaértünk visszatérünk rá hétfőig nem tudok netelni mert a campingben nincs net! :) Jók legyetek!

Hajrá Talma! :)
12007-08-16 06:15:26 // 44736
A keleti vég topicban már felírtam magam....it már nem teszem. Vagy tegyem?! :-)))
Ferko2007-08-16 00:12:51 // 44735
Kedves 145/146-os Cartársak!

Szycsu és Beeep146 Cartársakkal azt találtuk ki, hogy készíttetünk kartervédő lemezt szeretett 146-osunkra. A terv úgy néz ki, hogy közösen összedobjuk a lóvét, és veszünk 1 db védőlemezt - ez kb 35 ezer Ft-ba kerül. Szycsu jóvoltából pedig a lemezt lemásolja egy szakember, és a gyári üvegszálas anyagból, 1:1-es méretet állít elő, ami közel olyan rugalmas, mint a gyári, és 5-10 ezer forintért megcsinál egyet (10-nél tutkó, hogy nem több, szvsz 6-7 rugó lehet).
Így egy kartervédő lemez összege: a 35 ezer forint 1 főre eső része, attól függően, hogy hányan leszünk + a legyártott lemez összege. Így sokkal olcsóbban kijön a védőlemez.
Várjuk azon Cartársak jelentkezését, akik beszállnának a bizniszbe. :-))))))
Szerintem a legegyszerűbb módja a jelentkezésnek, ha ezt a hsz-t másolgatva mindig aláírja a nevét az illető, meghagyva a már feliratkozott Cartársakét.


Szycsu
Ferko
Tedi2007-08-15 23:01:30 // 44734
Mér hallgatsz rá? :D Jó, mondjuk nekem sem lenne, ha nem így vettem volna Alfonzót :) Illetve lehet, mert a 46-ba is akartam, csak nem jött össze...
boyci2007-08-15 22:58:25 // 44733
Jaaaaa! és váááárom a fotóóóókat!!!

az úúúúj lábakkal persze! (én tojástartónak hívtam...mindegy! )
boyci2007-08-15 22:57:22 // 44732
Szevvvvvvvvvvvvvvva Pumuklee!

előszöris nagyon örülök h meg tudtátok oldani, másodszor pedig jóóó utat nektek ill használd sokáig és egészséggel!!!

így legalább jóóóó helyre került! :DDD

a bank-témát pedig megbeszéltük! :DDD

Mi is üdv nektek! HA Nát megmondja hova játszotta el a qpakot, feltétlenül küldöm!:D
falcokc2007-08-15 22:30:17 // 44731
nekem a kat. helyén egy gyorsitó dob van, a végén meg egy sport dob, ez vegyítve a direktszürővel mennyei hangot ad :))
Wolfmisi2007-08-15 22:30:12 // 44730
szép hangja van egy jó direktszűrőnek csak sűrű gondozást igényel! ha 2-3000ként kitakaritod se a légtömegmérő se a motor nam látja kárát!
falcokc2007-08-15 22:27:07 // 44729
nincs azzal semmi gond, csak havonta ki kell mosni, meg be olajozni
Wolfmisi2007-08-15 22:25:51 // 44728
nem tudom! lehet! holnap 1dob vissza, próba ha nem, akkor vissza a 2 dob is és akkor úgy lesz ahogy neked! magpróbálom úgy is! köszönöm! így legalább már tudom hogy egy működő rendszer hogy néz ki! én meg a kis dobok kivételét eröltettem!
beeep1462007-08-15 22:25:01 // 44727
Sírba tesztek ezzel a direktszűrővel.. Mindenki építi be a gépbe, áradozik az állat hangról, a szerelőm meg amikor megemlítem, meghint szenteltvízzel, és bezavar a sarokba 10 miatyánkra... :-)))
Tedi2007-08-15 22:20:38 // 44726
A kis zörgő hang lehet, hogy attól van, hogy a majdnem 0 folytású rendszertől berezonál a kipuff környékén valami. A hátsó dobnál a hővédő takarás szokott rezegni, de lehr,h ogy valamelyik bilincs nem szeresse :)
Nekem a 146-on hasonló rendszerem volt. Középdob+katalizátor+hátsó sport dob. Nem rezonált és szép duruzsoló hangja volt, nagyon szerettem. De a végére már túl hangos volt nekem. A 145-ben ezért sincs és nem is lesz kipuff tuning, max egy vég. Nekem bőven megteszi a direktszűrő mormogása :)
beeep1462007-08-15 22:18:59 // 44725
Nem értek hozzá, de nekem fenn van minden középdob, csak egy sportosabb hangú hátsó dob van, és hibátlan duruzsoló hangom van, magasabb fordulaton meg pont annyira üvölt amennyire kell... Egy tanácsot kaptam még, hogyha akarok egy kicsit még fokozni a dolgon, akkor a hátsó dob előtti középdob kuka... Nem lehet, hogy a katalizátorból jön a hang, nem fojtja semmi, és azt hallod?
Wolfmisi2007-08-15 22:18:38 // 44724
ja és még annyi hogy úgy érzem, a teljesítmény is esett, gondolom azért mert nagy lett a motor öblítése a folytás hiánya miatt! minden hozzászólást nagyon köszönök!
Wolfmisi2007-08-15 22:13:22 // 44723
sziasztok! lenne egy kis problémám! hátha tud valaki nekem segíteni! nekifogtam a 146 1.8 kipufogo tuningolásának! nekem nem kell + Le mert akkor rendszert vennék, elég ha szép duruzsoló hangja lenne! a direkt szűrő hangja zene füleimnek de szeretném hallani a kippányt is! kivettem 2db dobot, tehát nem maradt csak a katalizátor és a végdob! proba:alig emelkedő hang + 3000 fordulat felett ronda zizegő hang addig még be nem melegszik a renszer, tiszta lada feeling! arra gondoltam hogy szét van égve a hátsó dob ezért el a boldba egy univerzális sport dobért! csere után gyönyörű hang de fordulaton ugyan úgy zizegő hang megmaradt! ja ás kiba.....tt hangos! holnap egy kis dob vissza és tovább próbálgatom! ha valakinek van tapasztalata vagy valami ötlete, hozzáértése kérem jelezze hogy ne keljen megint full átépíteni az egészet! előre is nagyon szépen köszönöm!
Tedi2007-08-15 22:10:04 // 44722
Fosch elvből és gyakorlatból NEM! ha nem feltétlenül...

That's the point :)
tomcsi1462007-08-15 22:06:04 // 44721
NGK? Majd olaszból... :)

Fosch elvből és gyakorlatból NEM! ha nem feltétlenül...
szasza(SW)2007-08-15 22:03:33 // 44720
Vagy minden bosch vagy semmi:)
A semmi az nem megoldható mint tudjuk:)
Tedi2007-08-15 22:02:00 // 44719
Melékessen nekem bosch van:)

Szégyelld magad :))))

Tomcsi
Ha kicsit jobban körülnézel a vásárlás előtt, akkor nem fog bevásárolni koppintott cuccot ;)
tomcsi1462007-08-15 21:59:16 // 44718
Cseh Remek, úgyhogy nem vártam tőle sokat.
Bár a sampi rossz szereplése kicsit meglepett. Mondjuk a Fiatok is a Marellit kedvelték inkább!
37 és nem tudod vajon milyet kapsz. Maga a forgalmazó írja, hogy már ők is alig tudják megkülönböztetni a hamisítványt az eredetiről. Szóval lehet drága hús, ami rágós az NGK-is...
szasza(SW)2007-08-15 21:56:28 // 44717
Az NGK-ból is van olcsobb 30-40 ezer km-es.A neten meg találod mit kell nézni,hogy hamis-e.Egyszer valaki be is linkelte.Melékessen nekem bosch van:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak