koz2010-01-16 23:38:36 // 13251
Nagyon megnézném már élőben...
koz2010-01-16 23:36:59 // 13250
Kéne már egyet sörözni.
Kazes☻2010-01-16 23:27:50 // 13249
Óóó, óóó! Szép kis Giulietta! És jól látom, hogy hátul két kéménye van? Vajon milyen motorral vagyon így? :)
Vikking 3112010-01-16 23:13:05 // 13248
Na pont ezaz, hogy relatív a súly is. De ezt is leírtam már előtte. Hogy a bömösnél meg az ódinál meg a mergánál viszont ott van a lehetőség nagy motorral kérni a vasat. Itt meg hiába kérjük, mert azzal sem fickós az állítások szerint.
(Egyébként ha szigorúan vesszük, azért a 320 D már jelentősen erősebb lett az 1.9 JTD-nél :( )
(Egyébként ha szigorúan vesszük, azért a 320 D már jelentősen erősebb lett az 1.9 JTD-nél :( )
Belga2010-01-16 23:09:33 // 13247
Kompressz úr2010-01-16 23:09:24 // 13246
Ha a 316 3er 1425 kg-mal nem nehéz, akkor a 159 1430 kg-mal miért nehéz? Ha a 320d 1505 kg-mal nem nehéz, akkor a 159 1.9 jtdm 1525 kg-mal miért nehéz?
És meglepő módon az audinál és a csillagos c-nél is hasonló súlyadatokat lehet találni.
És meglepő módon az audinál és a csillagos c-nél is hasonló súlyadatokat lehet találni.
Vikking 3112010-01-16 21:47:33 // 13245
Ja. Kieg: Nem tudom, hogy a gyári csippel hogy változik a gar, de gondolom, hogy változik...
Vikking 3112010-01-16 21:46:44 // 13244
Igen, szerintem is borzasztó gáz az, hogy nincs váltó az erősebb dízelek alá, de ez nagyon régóta téma már... :( Pl van gyári chip is a 159 2.4-hez, ami 240/480-ra húzza fel a teljesítményt... Szóval sztem még bőven vannak benne tartalékok.
Amúgy meg igény lehet, hogy lenne rá, de megtérülni szerintem akkor sem tudna. Valószínűleg a GTA-k sem térültek meg, azért nincs utód...
Amúgy meg ja, sztem is max ez lehet a megoldás :DDD
Amúgy meg igény lehet, hogy lenne rá, de megtérülni szerintem akkor sem tudna. Valószínűleg a GTA-k sem térültek meg, azért nincs utód...
Amúgy meg ja, sztem is max ez lehet a megoldás :DDD
Kau2010-01-16 21:41:35 // 13243
Amore, chips, kóla :)))
Egy-két megjegyzést tennék hozzá. Nem kell, hogy válaszoljatok :)))
Nehogy már a váltó akadályozzon egy autógyártó céget, hogy milyen erős kocsit csináljon. Ha mindig csak azt használnák fel, ami van, akkor mindig csak ugyanaz a típus jönne ki :)
A 8C-ből csináltak egy limitált szériát, amire csak előjegyzéssel lehetett hozzá jutni. Vagy még úgy sem. Nem hiszem el, hogy nincs igény erős Alfára! És itt nem a 260 lóerős CSÚCSmodellünkről beszélek. Lehet, hogy Magyarországon alig pár db-ot vesznek belőle, de a gazdagabb államokban nem olyan elvek alapján döntenek, mint nálunk. De nem is kell elmenni a 3.2 felé. Elég sok Subaru rohangál itthon is. 280 Le. És fogy rendesen a 3-400 lovas német autókból is. Nem mindenki a 320 forintos benzinártól fél. Pontosabban akik megengedhetik, azok pont leszarják. Viszont ha a lámpánál a GT, 159, 166, stb, mellé áll egy bömös vagy ilyesmi, ne is próbáljon versenyezni, mert beég! És lehet mondani, hogy minek a verseny?
Ha van pénzed egy erős autót megvenni, az menjen is! Ez a férfiúi hiúság megvan bennünk. Most mivel tolnátok el egy EVO VIII mellett? Megmondom. Inkább semmivel. Majd szólunk Hadadának :)
Egy-két megjegyzést tennék hozzá. Nem kell, hogy válaszoljatok :)))
Nehogy már a váltó akadályozzon egy autógyártó céget, hogy milyen erős kocsit csináljon. Ha mindig csak azt használnák fel, ami van, akkor mindig csak ugyanaz a típus jönne ki :)
A 8C-ből csináltak egy limitált szériát, amire csak előjegyzéssel lehetett hozzá jutni. Vagy még úgy sem. Nem hiszem el, hogy nincs igény erős Alfára! És itt nem a 260 lóerős CSÚCSmodellünkről beszélek. Lehet, hogy Magyarországon alig pár db-ot vesznek belőle, de a gazdagabb államokban nem olyan elvek alapján döntenek, mint nálunk. De nem is kell elmenni a 3.2 felé. Elég sok Subaru rohangál itthon is. 280 Le. És fogy rendesen a 3-400 lovas német autókból is. Nem mindenki a 320 forintos benzinártól fél. Pontosabban akik megengedhetik, azok pont leszarják. Viszont ha a lámpánál a GT, 159, 166, stb, mellé áll egy bömös vagy ilyesmi, ne is próbáljon versenyezni, mert beég! És lehet mondani, hogy minek a verseny?
Ha van pénzed egy erős autót megvenni, az menjen is! Ez a férfiúi hiúság megvan bennünk. Most mivel tolnátok el egy EVO VIII mellett? Megmondom. Inkább semmivel. Majd szólunk Hadadának :)
Vikking 3112010-01-16 21:01:03 // 13242
Mi azon érthetetlen, hogy oké, hogy poén, de én még poénból sem mondtam ilyet? (S nem véletlenül......... )
HE?!
HE?!
Ferko2010-01-16 21:00:14 // 13241
Konkrétan egyet sem, mert én itt befejeztem.
(13217 hsz még1szer) Ha Ő ezek után sértésnek vesz mindent........
(13217 hsz még1szer) Ha Ő ezek után sértésnek vesz mindent........
Youri2010-01-16 20:58:19 // 13240
Én el is kezdem az elsővel.......
Mit tesztek velem??:-DD
Mit tesztek velem??:-DD
Youri2010-01-16 20:56:55 // 13239
Srácok srácok......
Mennyi páleszt kell innunk,h ennek vége legyen??:-DD
Mennyi páleszt kell innunk,h ennek vége legyen??:-DD
Vikking 3112010-01-16 20:55:45 // 13238
Én nem sértegettelek téged egy fél tized másodpercig sem. Te mióta nem értettem veled egyet, ezt csinálod.
Ettől kezdve mit csináljak?
Az adatlapomat nem törlöm mégegyszer, többet ér a belefeccölt munka annál.
Amúgy sem én mondtam hogy jóakkorsosetöbbetnemszólokhozzád, hanem te. Ettől kezdve nem tudom, hogy melyik madár mondja melyik másiknak hogy a koponyája űrmérete nem enyhén eltúlzott.
Ettől kezdve mit csináljak?
Az adatlapomat nem törlöm mégegyszer, többet ér a belefeccölt munka annál.
Amúgy sem én mondtam hogy jóakkorsosetöbbetnemszólokhozzád, hanem te. Ettől kezdve nem tudom, hogy melyik madár mondja melyik másiknak hogy a koponyája űrmérete nem enyhén eltúlzott.
Ferko2010-01-16 20:53:19 // 13237
Eszméletelen, hogy még mindig nem érted. Hozzáteszem, hogy a 8C nekem is bejön, mint ahogy ezknek hangot is adtam már nem egyszer.
Ferko2010-01-16 20:52:27 // 13236
Ha szerinted ez a megoldás akkor ha valakivel nem értesz egyet, akkor az érdekes. Dehát a te dolgod mint azt tudjuk.
Nem egyszer kerültem már vitába itt az Amoren másokkal és végül nem ez lett a vége, mert én nem olyan vagyok. Persze vannak akik a saját adatlapjukat törölik.
És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ezzel a mondatoddal ismerted be igazán, hogy fingod sincs arról, hogy miről is dumáltam itt. Nem baj, majd kinövöd.
Nem egyszer kerültem már vitába itt az Amoren másokkal és végül nem ez lett a vége, mert én nem olyan vagyok. Persze vannak akik a saját adatlapjukat törölik.
És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ezzel a mondatoddal ismerted be igazán, hogy fingod sincs arról, hogy miről is dumáltam itt. Nem baj, majd kinövöd.
Vikking 3112010-01-16 20:49:18 // 13235
Ja és fúj 8c :)
Vikking 3112010-01-16 20:48:59 // 13234
Ahogy gondolod.
Ha szerinted ez a megoldás akkor ha valakivel nem értesz egyet, akkor az érdekes. Dehát a te dolgod mint azt tudjuk.
És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ha szerinted ez a megoldás akkor ha valakivel nem értesz egyet, akkor az érdekes. Dehát a te dolgod mint azt tudjuk.
És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ferko2010-01-16 20:48:46 // 13233
Én kérek elnézést. Remélem, hogy egyszer az életben majd képes leszel nekem megbocsájtani.
Ferko2010-01-16 20:46:52 // 13232
Ööööö.....................nem én kezdtem az okoskodást.
De én itt be is fejezem a Veled való kommunikációt és mélységes elnézést kérek mert ilyen tudatlan vagyok és nagy köszönetet adok Neked azért, mert felnyitottad a szememet. Hogy nekem ezek a dolgok miért nem jutottak eszembe? Nos magam sem értem. De itt vagy Te és megmagyarázod nekem a dolgokat. Ájjjjj, de mázlista is vagyok emiatt.
Végezetül örülök annak, hogy megértetted, hogy mit is akarok mondani Neked.
De én itt be is fejezem a Veled való kommunikációt és mélységes elnézést kérek mert ilyen tudatlan vagyok és nagy köszönetet adok Neked azért, mert felnyitottad a szememet. Hogy nekem ezek a dolgok miért nem jutottak eszembe? Nos magam sem értem. De itt vagy Te és megmagyarázod nekem a dolgokat. Ájjjjj, de mázlista is vagyok emiatt.
Végezetül örülök annak, hogy megértetted, hogy mit is akarok mondani Neked.
Vikking 3112010-01-16 20:42:44 // 13231
Csak arra gondoltam, hogy nem látni az Amoren sem, meg találkozókon sem itthon :)
Ósztriában lehet, hogy gyakoribb. Arrafelé azért gyakoribbak a rendesen cucializált ótóóók :)))
Ósztriában lehet, hogy gyakoribb. Arrafelé azért gyakoribbak a rendesen cucializált ótóóók :)))
Vikking 3112010-01-16 20:41:06 // 13230
Oké. De ettől még én nem mondtam SEMMI ilyet. Ugyebár. Ez a helyzet.
Vikking 3112010-01-16 20:39:47 // 13228
Baromkodás. De jó volt :DDDD
GTPeti2010-01-16 20:39:24 // 13227
Hűazannyát de megindult a topic! :)))
Vikking101 ('45+'56:), "A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még"
Attól még hogy Gödöllőn csak 1db háromkettes GT van, attól még a "Bécsi út végén" akad belőle jónéhány.
BeeGee, a veszélyeztetnét úgy kell érteni, ahogy Ferko is értette. Ha a GT-t is lehetne rendelni pl. 2.4-es MJet-tel, sokkal többen választanák azt a 159 helyett. Pénzes (német/svájci/belga/stb.) fiataloknak bőven elég 2 ajtó, ráadásul a GT könnyebb is. Ez a fajta modellpolitika nem egy új dolog az Alfánál... (Ahogy cartárs említette a BMW-nél még a legkisebb modellhez is lehet 3.0-ás dízelt rendelni... Na meg a legkisebb modell is RWD-s, de ez egy másik flame témája. :)
Vikking101 ('45+'56:), "A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még"
Attól még hogy Gödöllőn csak 1db háromkettes GT van, attól még a "Bécsi út végén" akad belőle jónéhány.
BeeGee, a veszélyeztetnét úgy kell érteni, ahogy Ferko is értette. Ha a GT-t is lehetne rendelni pl. 2.4-es MJet-tel, sokkal többen választanák azt a 159 helyett. Pénzes (német/svájci/belga/stb.) fiataloknak bőven elég 2 ajtó, ráadásul a GT könnyebb is. Ez a fajta modellpolitika nem egy új dolog az Alfánál... (Ahogy cartárs említette a BMW-nél még a legkisebb modellhez is lehet 3.0-ás dízelt rendelni... Na meg a legkisebb modell is RWD-s, de ez egy másik flame témája. :)
Ferko2010-01-16 20:38:57 // 13226
Hülyülés. Szétoffoltuk a topicot rendesen.:-D
Vikking 3112010-01-16 20:38:52 // 13225
Na ki? A szomszéd mariska néni...
NA de egyre hülyébb lesz.:-))))))))))))))))))))
NA de egyre hülyébb lesz.:-))))))))))))))))))))
Vikking 3112010-01-16 20:37:40 // 13224
Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki?
De. Az. És ha gyengébb lenne még 20 lóval, még rosszabb lenne :) Ugyebár :)
Szerintem nincs lehetetlen.
LEhetetlen nincs, persze. Sőt, járhatnánk még mindig lovaskocsival ha tudtuk volna elég sokáig fejleszteni, igaz? :)
Neked lehet.
Szerintem másnak is elég jó, ugyanis az fogy a legjobban az összes Alfa közül...
Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?
Eddig miért nem tettek? Mert nincs piaca. Ez a helyzet.
A váltó kérdés meg... Jó, csináljanak. De "sürgegyorsan"! :) Kéne - kéne - kéne. Van? Nincs. Tehát kéne? Kéne. Itt tartunk. Pénzt a Mitoba öltek, meg valszleg a Giuliettába, nem is keveset. A 159-est meg úgy gondolták, hogy akkor maradjon így, majd csak lesz valahogy. Hát lett. Amúgy a 2.4 JTD 200 lóval semmi másban nincs... Például. Csoda, hogy azt még gyártásban tartják.
Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.
Szar azért lett, mert ötcsillagos törésteszt kellett a népnek. Mi más baja van a 159-nek ezen kívül?!?! Semmi. Csak a súlya. De az nagyon.
Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?
Ferko, értsd már meg, a fejlesztéshez pénz kell. A pénzt meg nálunk egy az egyben elvitte a kisebb kategória, bömöséknél nem. Ezen mit nem értesz?
Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.
A fejlődés meg 1985-ben megállt az Alfánál egyesek szerint. Vagy mondjuk legkésőbb az SZ-nél 90-ben... Egyszerűen a kritikán aluli megítélés folyományaként az emberek nem vették az Alfákat, így már a Fiat is megunta hogy pénznyelőként működik, nem adott pénzt a fejlesztésre, és főként nem nagy és erős autók fejlesztésére, amik a mi márkajelzésünkkel nem fogynának, más márkajelzéssel pedig még akár profitot is termelnek.
Egyébként erős autót kiadni sose volt rentábilis.
Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban.
Jó, ezzel az erővel mondom, jól nézett ki a lovaskocsi is, csak azóta változtak az igények. Az miért felfoghatatlan, hogy a gyalogosok biztonsága miatt kell ilyen mags orr?
Fontosabb néhány Euro NCAP pont, mint az, hogy alacsony legyen az orr. De ez nem csak az alfáknál van így, nézz körül!!!!!!!!!!!!
Egyetlen út. . .Csak hogy értsd miről ugatok bázz.
A gyártók kihoznak egy-egy tanulmányautót, aminek a vonalai alapot jelentenek a jövőbeni autókhoz. Az Alfának kellett egy alap forma. A Brerat már elcsépelték néhány százszor, a 8C pedig a világ legszebb autója lett.
Úgy gondolták, hogy akkor ez TALÁN jó lesz alapnak. Csak vannak más igények is mint az, hogy egy pillanat alatt lekaszálja az emberek lábát egy autó.
Végezetül:Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!
Ezvan. Bocs. Ha nem érdemes, akkor ne szállj. De eddig nem tudtad hogy hülye vagyok?
De. Az. És ha gyengébb lenne még 20 lóval, még rosszabb lenne :) Ugyebár :)
Szerintem nincs lehetetlen.
LEhetetlen nincs, persze. Sőt, járhatnánk még mindig lovaskocsival ha tudtuk volna elég sokáig fejleszteni, igaz? :)
Neked lehet.
Szerintem másnak is elég jó, ugyanis az fogy a legjobban az összes Alfa közül...
Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?
Eddig miért nem tettek? Mert nincs piaca. Ez a helyzet.
A váltó kérdés meg... Jó, csináljanak. De "sürgegyorsan"! :) Kéne - kéne - kéne. Van? Nincs. Tehát kéne? Kéne. Itt tartunk. Pénzt a Mitoba öltek, meg valszleg a Giuliettába, nem is keveset. A 159-est meg úgy gondolták, hogy akkor maradjon így, majd csak lesz valahogy. Hát lett. Amúgy a 2.4 JTD 200 lóval semmi másban nincs... Például. Csoda, hogy azt még gyártásban tartják.
Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.
Szar azért lett, mert ötcsillagos törésteszt kellett a népnek. Mi más baja van a 159-nek ezen kívül?!?! Semmi. Csak a súlya. De az nagyon.
Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?
Ferko, értsd már meg, a fejlesztéshez pénz kell. A pénzt meg nálunk egy az egyben elvitte a kisebb kategória, bömöséknél nem. Ezen mit nem értesz?
Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.
A fejlődés meg 1985-ben megállt az Alfánál egyesek szerint. Vagy mondjuk legkésőbb az SZ-nél 90-ben... Egyszerűen a kritikán aluli megítélés folyományaként az emberek nem vették az Alfákat, így már a Fiat is megunta hogy pénznyelőként működik, nem adott pénzt a fejlesztésre, és főként nem nagy és erős autók fejlesztésére, amik a mi márkajelzésünkkel nem fogynának, más márkajelzéssel pedig még akár profitot is termelnek.
Egyébként erős autót kiadni sose volt rentábilis.
Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban.
Jó, ezzel az erővel mondom, jól nézett ki a lovaskocsi is, csak azóta változtak az igények. Az miért felfoghatatlan, hogy a gyalogosok biztonsága miatt kell ilyen mags orr?
Fontosabb néhány Euro NCAP pont, mint az, hogy alacsony legyen az orr. De ez nem csak az alfáknál van így, nézz körül!!!!!!!!!!!!
Egyetlen út. . .Csak hogy értsd miről ugatok bázz.
A gyártók kihoznak egy-egy tanulmányautót, aminek a vonalai alapot jelentenek a jövőbeni autókhoz. Az Alfának kellett egy alap forma. A Brerat már elcsépelték néhány százszor, a 8C pedig a világ legszebb autója lett.
Úgy gondolták, hogy akkor ez TALÁN jó lesz alapnak. Csak vannak más igények is mint az, hogy egy pillanat alatt lekaszálja az emberek lábát egy autó.
Végezetül:Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!
Ezvan. Bocs. Ha nem érdemes, akkor ne szállj. De eddig nem tudtad hogy hülye vagyok?
Youri2010-01-16 20:35:56 // 13223
Hülyülés v észosztás????
Youri2010-01-16 20:28:45 // 13221
Ez absz. igaz viszont!! Legalább MI egymás közt legyünk "megértőek" !!!!!!!!!!!
Youri2010-01-16 20:27:38 // 13220
Én csak Vik gondolatát közvetítettem.....A 45/46ról nem nyilatkozom,mert kb 1 hete nem nagyon olvastam semmit......De lehet h visszaolvasok :-D
Ferko2010-01-16 20:26:01 // 13219
Hagyál már Te is. MI volt valamelyik nap a 145/146-ban? Akkor azt is komolyan lehetne venni.
Tom122010-01-16 20:25:50 // 13218
Nem pont arra céloztam, hanem még a lejjebb említett M3-as vetélytársra... "Gyárilag" biztos össze lehetett volna hozni megbízható/bb/ 300 - 400 lovat, de sajnos az sem most lesz... /belátható időn belül/
Ferko2010-01-16 20:25:09 // 13217
Ha a 13192 hszre gondolsz, akkor Neked kellene tudni a legjobban, hogy nem komoly. Magyarázkodni nem fogok, de annyi vérszívás után, amit szoktunk egymással csinálni Neked tudni kellene.
Youri2010-01-16 20:24:22 // 13216
Jaaaa,és én ártatlan vagyok :-D
Youri2010-01-16 20:23:29 // 13214
Csak rázod a pofonfát???? Ejjjjjnye bejnye!:-DD
Ferko2010-01-16 20:23:22 // 13213
Ki hülyézett le???????? Áruld már el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Youri2010-01-16 20:22:57 // 13212
Már annak se vagyok jó......Ez már a véééég :-DD
Ferko2010-01-16 20:22:40 // 13211
10-11-12 millióért ott van most is a 159 V6. 14-ért meg a Brera. Pont most néztem.
Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki?
Az aresei V6-ot már nem lehetett hová erősíteni!
Szerintem nincs lehetetlen.
Ha tehetném megvenném a Mito QV-t, mert baromira jó autó. Ezerszer jobb mint bármi más 170 ló körüli gép.
Neked lehet.
A Breraba és a 159-be azért nem tesznek már erősebb motort, mert hamarosan vége a gyártásnak. Akkor minek?
Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?
Arról nem beszélve, hogy a 2.4 JTD-ket is azért nem erősítik tovább, mert nincs alá váltónk! Évek óta. A 210 lóerős 2.4 JTD is csak 400 nm, többet nem bírna ki alatta a váltó.
Csináljanak hozzá váltót. Vagy jöhetnek a V6-ok, V8-ak.
Ne haragudj Ferko, gondold végig. Ha 260 lóerő nem elég a 159-be, akkor 210-230 elég lenne?
Nem haragszom. Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki? Ismét csak ezt kérdezem.
Szarból nem lehet várat építeni.
Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.
Akármilyen motort rakhattak volna az aresei gyárból (másfélszeres költségen...) bele a 159-be, az se enne kevesebbet és FŐLEG nem menne jobban mint a jelenlegiek. Akkor minek tartsák fenn a gyárat?
Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?
...de azért azóta változott egy hangyafasznyit a világ. Nem 70 és a halál közt kell pozitív elismerést bírni, hanem mondjuk 20-50-ig.
Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.
Az elmúlt 30 - 40 évben csak rombolták a presztízsét a gyárnak, valszleg tudatosan.
Na ezt nem kellett volna hagyni!
Szóval kicsit nézz körül a nyugdíjasok körén kívül máshol is :DD
Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!
. Meg kinek? A bmw-nek van piaca egy M sorozat kiadására, a Mergának ott az AMG, a Lexus IS-F sem szar, dehát héj... Nekik megéri.
Valószínű, hogy a gyárban is így gondolkodnak mit Te. Ilyen hozzáállással nem is lehet fent maradni a piacon. Hogy lehet ilyet írni, hogy kinek? Verseny van basszus. Versenyezni kell.
És most mondom el utoljára, hogy NEM A MOSTANRÓL VAN SZÓ! Ennél világosabban már nem tudom Neked elmondani.
Ez volt az egyetlen egy út!!!! Semmi más.
LOL:-D Azért még mindig meg tudsz nevettetni. Mégis honnan veszed, hogy ez volt az egyetlen út? Csak nem ott dolgozol szabadidődben? Ennél nagyobb baromságot még nem hallottam, már ne is haragudj.:-) Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban. No de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezt kellett volna rátenni, hanem csak azt, hogy van más út is.
Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki?
Az aresei V6-ot már nem lehetett hová erősíteni!
Szerintem nincs lehetetlen.
Ha tehetném megvenném a Mito QV-t, mert baromira jó autó. Ezerszer jobb mint bármi más 170 ló körüli gép.
Neked lehet.
A Breraba és a 159-be azért nem tesznek már erősebb motort, mert hamarosan vége a gyártásnak. Akkor minek?
Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?
Arról nem beszélve, hogy a 2.4 JTD-ket is azért nem erősítik tovább, mert nincs alá váltónk! Évek óta. A 210 lóerős 2.4 JTD is csak 400 nm, többet nem bírna ki alatta a váltó.
Csináljanak hozzá váltót. Vagy jöhetnek a V6-ok, V8-ak.
Ne haragudj Ferko, gondold végig. Ha 260 lóerő nem elég a 159-be, akkor 210-230 elég lenne?
Nem haragszom. Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki? Ismét csak ezt kérdezem.
Szarból nem lehet várat építeni.
Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.
Akármilyen motort rakhattak volna az aresei gyárból (másfélszeres költségen...) bele a 159-be, az se enne kevesebbet és FŐLEG nem menne jobban mint a jelenlegiek. Akkor minek tartsák fenn a gyárat?
Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?
...de azért azóta változott egy hangyafasznyit a világ. Nem 70 és a halál közt kell pozitív elismerést bírni, hanem mondjuk 20-50-ig.
Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.
Az elmúlt 30 - 40 évben csak rombolták a presztízsét a gyárnak, valszleg tudatosan.
Na ezt nem kellett volna hagyni!
Szóval kicsit nézz körül a nyugdíjasok körén kívül máshol is :DD
Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!
. Meg kinek? A bmw-nek van piaca egy M sorozat kiadására, a Mergának ott az AMG, a Lexus IS-F sem szar, dehát héj... Nekik megéri.
Valószínű, hogy a gyárban is így gondolkodnak mit Te. Ilyen hozzáállással nem is lehet fent maradni a piacon. Hogy lehet ilyet írni, hogy kinek? Verseny van basszus. Versenyezni kell.
És most mondom el utoljára, hogy NEM A MOSTANRÓL VAN SZÓ! Ennél világosabban már nem tudom Neked elmondani.
Ez volt az egyetlen egy út!!!! Semmi más.
LOL:-D Azért még mindig meg tudsz nevettetni. Mégis honnan veszed, hogy ez volt az egyetlen út? Csak nem ott dolgozol szabadidődben? Ennél nagyobb baromságot még nem hallottam, már ne is haragudj.:-) Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban. No de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezt kellett volna rátenni, hanem csak azt, hogy van más út is.
Vikking 3112010-01-16 20:15:34 // 13210
Tessék?! :O Nem mentél el kocsmába?! Hát milyen alkoholista vagy ? :DDD
Vikking 3112010-01-16 20:15:32 // 13209
Ja, a sok kuncsaft mi? :D
Youri2010-01-16 20:14:54 // 13208
Bazzzzzz,még a kocsmába se mentem el......
Öregszem??:-DD
Öregszem??:-DD
Youri2010-01-16 20:14:26 // 13207
Pfff,csak túl fáradt vagyok még a hülyüléshez is.......
Vikking 3112010-01-16 20:13:56 // 13206
:DDDDDDDD HElyes... :DDD A másik szolnoki nélkül má nem vagy olyan kemény miii?! :D
Youri2010-01-16 20:13:25 // 13205
Na,pont ezért :-DDDD
Vikking 3112010-01-16 20:09:04 // 13204
Amúgy annak a megbízhatóságára kíváncsi lennék... Igazából :)
Tom122010-01-16 20:07:58 // 13203
...hát nem is alfa eredetű. :-) ...csak példa volt, de mondjuk, Autodeltáéknak is sikerült felnyomni a V6-ost 320 lóra, kis fúrás - faragással meg 400-ra /3.7-re "átfúrt"/. Szerintem volt még abban a 3.2-esben tartalék, csak "foglalkozni kellett volna vele", de ez már a múlté...
Vikking 3112010-01-16 20:06:53 // 13202
Mééé, Te is kaphatsz bázzegggg :D Kopaszkáám :DDDD
Online tag
1
Vendég1
827
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV