GTVili2009-07-08 10:19:03 // 10451
Ja...van aminek kifejezetten jól áll....de van aminél előnytelen,mert nem hozza ki a formát.........talán a Milano is másképp mutat majd feketében...vagy nyóccévörösben...
mesa2009-07-08 10:15:05 // 10450
Ez a fehér autó nagy divat lett manapság :)))
mesa2009-07-08 10:12:29 // 10449
Hé! Az 1er BMW arányai nem valósak!!! a Seat meg le van ültetve, spoilerezve :))
GTVili2009-07-08 10:11:47 // 10448
mesa2009-07-08 10:11:06 // 10447
Nem nincs hozzá köze!
Tipo padlólemez: Fiat Tipo, Lancia Delta Nouva, Alfa 155, Lancia Dedra, Fiat Tempra, Fiat Coupe
Ezt követte a Stilo, majd a Bravo. Ezt hosszabbították meg és lett C-Evo padlólemez néven a Delta III és most a MIlano
Tipo padlólemez: Fiat Tipo, Lancia Delta Nouva, Alfa 155, Lancia Dedra, Fiat Tempra, Fiat Coupe
Ezt követte a Stilo, majd a Bravo. Ezt hosszabbították meg és lett C-Evo padlólemez néven a Delta III és most a MIlano
GEORGE2009-07-08 10:08:23 // 10446
A seatos rokonság a vonalakban nem véletlen, hiszen az Alfától ment át a "rajzoló" a seathoz............
Halesz2009-07-08 10:06:50 // 10445
Szeretem ezeket a "tanulmányaidat" :)
Amúgy ezen a képen, amin hátulról van fotózva a gép, nekem túl nagynak, túl hangsúlyosnak tűnik a hátsó lámpa, lehet, hogy csak a rossz szög vagy a fehér szín miatt, de élőben egyáltalán nem "lógott ennyire ki", sokkal inkább része volt az autó egészének. Szóval vagy a kép a rossz vagy a fehér szín, esetleg együtt a kettő :)
Amúgy ezen a képen, amin hátulról van fotózva a gép, nekem túl nagynak, túl hangsúlyosnak tűnik a hátsó lámpa, lehet, hogy csak a rossz szög vagy a fehér szín miatt, de élőben egyáltalán nem "lógott ennyire ki", sokkal inkább része volt az autó egészének. Szóval vagy a kép a rossz vagy a fehér szín, esetleg együtt a kettő :)
GEORGE2009-07-08 10:06:09 // 10444
2km soha nem lesz mérés. Annyi pénze sose lesz ennek a rabló bandának.
Ha meg még is akkor nekem lesz 28ezer forintom a lehajtható rendszámra.
Ha az országúton gyorsabban lehet majd haladni akkor én sem fogok a pályára menni.
De ettől még akarom érezni ahogy lódítja előre a kasznit ha csak 130-ig akkor addig. De azt remélem te is tudod, hogy egy előzéskor abszolút nem mindegy, hogy egy X kg-os autót 150 vagy 200 vagy akár több lóerő mozdít meg........na nekem ezért kell a sajna már luxusadó kategóriába tartozó teljesítményű moci....
Ha meg még is akkor nekem lesz 28ezer forintom a lehajtható rendszámra.
Ha az országúton gyorsabban lehet majd haladni akkor én sem fogok a pályára menni.
De ettől még akarom érezni ahogy lódítja előre a kasznit ha csak 130-ig akkor addig. De azt remélem te is tudod, hogy egy előzéskor abszolút nem mindegy, hogy egy X kg-os autót 150 vagy 200 vagy akár több lóerő mozdít meg........na nekem ezért kell a sajna már luxusadó kategóriába tartozó teljesítményű moci....
Cgo2009-07-08 10:02:30 // 10443
ha egy mondatban 2x leirod ugyanazt, elso olvasasra nem fogom fel ;)
Cgo2009-07-08 10:01:17 // 10442
nekifogtam egy relative hosszu szosszenetnek, hogy honnan is van osszeollozva a Milano es mennyire nincs stilusa, stb, aztan nekifogtam ollozni es ....

... peldaul innen - egymas melle allitva az autokat - aranyokat es vonalakat tekintve is elegge egyedi es jol eltalalt autonak tunik. Picit meg zavar a C oszlop Seatos mivolta es par dolog - de ezek benyomasok es meg baratkozok vele. Lehet az lesz a vege, hogy megtetszik, fene tudja.

... peldaul innen - egymas melle allitva az autokat - aranyokat es vonalakat tekintve is elegge egyedi es jol eltalalt autonak tunik. Picit meg zavar a C oszlop Seatos mivolta es par dolog - de ezek benyomasok es meg baratkozok vele. Lehet az lesz a vege, hogy megtetszik, fene tudja.
GEORGE2009-07-08 10:00:05 // 10441
Bocsi de olvasd el még1szer, hogy mit írtam!
Ide másolom
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
:-)))
Ide másolom
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
:-)))
147Smz2009-07-08 09:49:18 // 10440
A 145 asszem a Tipóból lett kialakítva. Mind a mai napig rácsodálkozom, amikor egy Tipót látok, hogy milyen remek autót hoztak ki a padlólemezére.
Halesz2009-07-08 09:46:16 // 10439
Mielőtt jól összevesztek, azt azért lássátok be, az elmúlt 10-15 évben sokat változott a világ. Nem várhatjátok egy nagy autógyártó konszerntől (amely hála istennek túlélte a válságot, sőt lehet, hogy jól jön ki belőle), hogy ésszerűségből és költségcsökkentés miatt ne használjon azonos platformokat.
Asszem Teddy írta már előttem, hogy a 145-146 is sok dologban Fiat volt, csakúgy, mint a 155-ös... Érdekes, hogy ezt visszamenőleg nem hánytorgatjátok fel.
Én sajnálom, hogy az Alfa nem fejleszt annyit, mint a BMW, nincs hatféle változata ugyanabból, nem gyárt több kabriót... De valószínű, hogy ehhez az kell, hogy legyen végre egy sikeres modellje, amiből sokat vesznek. A 159-es majdnem bejött (frankón biztos vagyok abban, hogy ha az elején nem basszák el a súlyát, nagyon sikeres autóvá vált volna, most meg már kb. mindegy...)
A GT is akkor válhatott volna igazi klasszikus autóvá, ha megcsinálják hátsókerekesnek...
A Milánóban végre lesz sokféle motor, talán összkerék is, és tök jó, hogy vannak új motorok, nem is akármilyenek.
A lényeg az lenne, hogy itt ne álljon meg az Alfa, igenis fejlesszen egy rendes kupét és mondjuk egy igazi GTV utódot. Azt viszont már most tudni kell, hogy ha ezeket megcsinálják, akkor nem 8-10 millióba kerülnek majd...
Asszem Teddy írta már előttem, hogy a 145-146 is sok dologban Fiat volt, csakúgy, mint a 155-ös... Érdekes, hogy ezt visszamenőleg nem hánytorgatjátok fel.
Én sajnálom, hogy az Alfa nem fejleszt annyit, mint a BMW, nincs hatféle változata ugyanabból, nem gyárt több kabriót... De valószínű, hogy ehhez az kell, hogy legyen végre egy sikeres modellje, amiből sokat vesznek. A 159-es majdnem bejött (frankón biztos vagyok abban, hogy ha az elején nem basszák el a súlyát, nagyon sikeres autóvá vált volna, most meg már kb. mindegy...)
A GT is akkor válhatott volna igazi klasszikus autóvá, ha megcsinálják hátsókerekesnek...
A Milánóban végre lesz sokféle motor, talán összkerék is, és tök jó, hogy vannak új motorok, nem is akármilyenek.
A lényeg az lenne, hogy itt ne álljon meg az Alfa, igenis fejlesszen egy rendes kupét és mondjuk egy igazi GTV utódot. Azt viszont már most tudni kell, hogy ha ezeket megcsinálják, akkor nem 8-10 millióba kerülnek majd...
Cgo2009-07-08 09:36:05 // 10438
elnezest, most olvastam vegig, amit irtal, visszamiatyank ;)
Cgo2009-07-08 09:35:08 // 10437
GEORGE,
itt van egy tevedesed, a Cromaba beleraktak a 2.4 20V JTD motort.
200 LE / 400 Nm / automata valto
a FIAT elegge felnott mara, nezd meg a kepeket, ez egy nagyon korrekt auto
itt van egy tevedesed, a Cromaba beleraktak a 2.4 20V JTD motort.
200 LE / 400 Nm / automata valto
a FIAT elegge felnott mara, nezd meg a kepeket, ez egy nagyon korrekt auto
Kau2009-07-08 09:29:44 // 10436
A Kamalról hallani már kb. 5 éve. Nem lesz abból semmi... :(
147Smz2009-07-08 09:20:27 // 10435
Nagyon igazad van. Én sem engedhetem meg magamnak még egy új Mi.To megvásárlását sem, és meg is értem az Alfát, ha inkább szélesebb rétegeknek próbál megfelelni. Ott több pénz van.
Bati2009-07-08 08:59:31 // 10434
én potenciális vevönek tartom magam 3-4 éve NEM TUDOK ALFA-t venni pedig pénzem lenne rá
és mivel megátalkodott ALFA-s vagyok ezért mást nem vehetek és igy komoly bajban vagyok
biztam a MI-TO ba de valamiért pont nem volt alkalmas az idöpont auto vásárlásra a megjelenésekor
mikor megint az lett megláttam 1.8 at és beharangozták a MILANOT most hogy megláttam megint nem tudom mi legyen
szerencsére van 159 TBI ami tartja bennem a lelket,de drágább mint amit rászánnék (habár nem is tudom mennyibe kerül)
BRERA is jöhet már ezzel a motorral de hát az még drágább?
az a fö baj hogy a 156 nak nincs utoda vagy a GT-böl nem lessz beláthato idön belül uj
és mivel megátalkodott ALFA-s vagyok ezért mást nem vehetek és igy komoly bajban vagyok
biztam a MI-TO ba de valamiért pont nem volt alkalmas az idöpont auto vásárlásra a megjelenésekor
mikor megint az lett megláttam 1.8 at és beharangozták a MILANOT most hogy megláttam megint nem tudom mi legyen
szerencsére van 159 TBI ami tartja bennem a lelket,de drágább mint amit rászánnék (habár nem is tudom mennyibe kerül)
BRERA is jöhet már ezzel a motorral de hát az még drágább?
az a fö baj hogy a 156 nak nincs utoda vagy a GT-böl nem lessz beláthato idön belül uj
Tedi2009-07-08 00:23:48 // 10433
Hát a GT utódjára lehetsz is :)Semmi jele annak, hogy dolgoznának rajta, a elgtöbben azt mondogatják, hogy megszűnik.
A Kamalról, Giuliáról, 169 utódról, meg esetleg egy roadsterről hallani, GT-ről semmit.
A Kamalról, Giuliáról, 169 utódról, meg esetleg egy roadsterről hallani, GT-ről semmit.
Kazes☻2009-07-08 00:13:55 // 10432
Klaficsek nagyon! Jöhet, jövőhéten már szállíthatják is házhoz. :)))
Tibe2009-07-08 00:12:42 // 10431
nagyot, nem nagyon... sorry!
Tibe2009-07-08 00:11:47 // 10430
Igen nagyon jó hogy ezt írtad, én is hozzá akartam még tenni hogy most a Fiat diktál és az Alfa alkalmazkodik... sajnos. De ez így nekünk egy kicsit fájó, viszont el kell fogadni. Nekem például a 159-es sokkal inkább Alfa mint a MiTo, holott arra is mondták hogy túl németautós a feeling. Most már csak a GT utódjára leszek kíváncsi, ott talán nagyon domborítanak! :)
BeeGee2009-07-08 00:06:06 // 10429
izé, nem FWD hanem RWD-t akartam írni :)
Tibe2009-07-08 00:05:18 // 10428
Csak egy kicsit! :)))
BeeGee2009-07-08 00:03:37 // 10427
Akkor folytatnám az érvelésed :)
Nézzük kicsit globálisabban a dolgokat és menjünk kicsit előrébb, 145/146 - pár évre rá megjelent a Bravo/Brava, csak mindent legömbölyítettek. A csajoknak nem tűnt fel, mindenki másnak igen :) A minőségi problémákra hivatkozva ezután megcsinálták a zsákutca Stilot, ami egészen önálló modellnek tűnt, mondván ebbe beletették a tudásuk legjavát - nem kellett volna. Ebben az időben az Alfának elég jól ment, jó csapattal, kedvező politikai helyzetben év autója díjat, szépségdíjakat söpörtek be, bejött a commonrail is. Aztán a Fiat összekapta magát (vélhetően azért mert jobban koncentráltak erre a márkára) az Alfa viszont hátrébb sorolódott. És közben új irányzatok kaptak nagy hangsúlyt az autós világban, úgymint környezetvédelem, balesetbiztonság. Ezt nem tudta jól lekövetni a menedzsment, kb most érték magukat utol. És persze ezek nem is illenek nagyon az Alfa imidzsébe.
Szóval el kell fogadni, hogy ma már nem Neked, Nekem készíti az autóit az Alfa, hanem egy új nemzedéket kell kinevelnie, akik a nintendón nőttek fel és természetes lesz neki, h egy autónak nincs hangja. Erre a MiTo igenis jó, sőt. A Milanonak is új közönséget (is) kell hogy megfogjon.
Érthető minden siránkozás egyébként, hogy de mégis lehetne FWD, meg biturbó, meg 500LE alapból bőrbe és igazi alumíniumba csomagolva, pininfarina és bertone közösen tervezzék és legyen 3 év múlva 3 milla. Csak éppen vicces ez azok szájából akik még életükben nem vettek új autót (ne értsétek félre, nem személyeskedés) és nem is fognak elvből vagy lehetőség híján. A gyár nem tud ezzel mit kezdeni, pénzből élnek ők is. Érdekes módon a potenciális vásárlók nem nagyon nyilatkoztak még, pedig lehet hogy többen vannak, mint gondolnád még a tagok közül is, és éppen ilyen autót várnak.
Nézzük kicsit globálisabban a dolgokat és menjünk kicsit előrébb, 145/146 - pár évre rá megjelent a Bravo/Brava, csak mindent legömbölyítettek. A csajoknak nem tűnt fel, mindenki másnak igen :) A minőségi problémákra hivatkozva ezután megcsinálták a zsákutca Stilot, ami egészen önálló modellnek tűnt, mondván ebbe beletették a tudásuk legjavát - nem kellett volna. Ebben az időben az Alfának elég jól ment, jó csapattal, kedvező politikai helyzetben év autója díjat, szépségdíjakat söpörtek be, bejött a commonrail is. Aztán a Fiat összekapta magát (vélhetően azért mert jobban koncentráltak erre a márkára) az Alfa viszont hátrébb sorolódott. És közben új irányzatok kaptak nagy hangsúlyt az autós világban, úgymint környezetvédelem, balesetbiztonság. Ezt nem tudta jól lekövetni a menedzsment, kb most érték magukat utol. És persze ezek nem is illenek nagyon az Alfa imidzsébe.
Szóval el kell fogadni, hogy ma már nem Neked, Nekem készíti az autóit az Alfa, hanem egy új nemzedéket kell kinevelnie, akik a nintendón nőttek fel és természetes lesz neki, h egy autónak nincs hangja. Erre a MiTo igenis jó, sőt. A Milanonak is új közönséget (is) kell hogy megfogjon.
Érthető minden siránkozás egyébként, hogy de mégis lehetne FWD, meg biturbó, meg 500LE alapból bőrbe és igazi alumíniumba csomagolva, pininfarina és bertone közösen tervezzék és legyen 3 év múlva 3 milla. Csak éppen vicces ez azok szájából akik még életükben nem vettek új autót (ne értsétek félre, nem személyeskedés) és nem is fognak elvből vagy lehetőség híján. A gyár nem tud ezzel mit kezdeni, pénzből élnek ők is. Érdekes módon a potenciális vásárlók nem nagyon nyilatkoztak még, pedig lehet hogy többen vannak, mint gondolnád még a tagok közül is, és éppen ilyen autót várnak.
Tedi2009-07-08 00:02:41 // 10426
elmondtam a véleményem objektív látásmódban :)
Azt ugye vágod, hogy ez nagyon durván paradox? ;))
Azt ugye vágod, hogy ez nagyon durván paradox? ;))
Tibe2009-07-07 23:29:29 // 10425
Na akkor gondolkodjunk hangosan. Induljunk ki a saját kocsimból 2000-ben jöttek ki az első 147-esek. Milyen Fiatok is voltak akkor amik hasonlítottak rá? Akár kívül akár belül? Mondj egyet? :) Max egyes alkatrészeiben volt közös pl. a Punto (rádió) stb... de ez simán belefér még. De egyik akkori Fiat sem volt köszönő viszonyban(nem technikailag értem) sem a 147-tel. Nézzük csak meg a mostani felhozatalt itt a MiTo, nézzük csak meg van-e a Fiatból ami hasonlít hozzá, óó hát persze a GP. Itt a Milano... nézzük csak meg van-e a Fiatból ami hajaz rá, hát persze a Bravo. Itt viszont (egyenlőre a MiTo-ról tudok csak beszélni mert hozzá volt szerencsém élőben) nagyon sok a közös, főleg a beltér. Valljuk be a MiTo beltere nem Alfához méltó, egy feltupírozott Fiat beltér. Persze az érem másik oldala hogy árérzékeny vevőkört próbálnak megcélozni vele stb... De lássuk be hogy a MiTo-t elsősorban a jó mocik adják el, mert különben ki venne Puntót Alfa logóval 2-3 millával drágábban?
Én erre próbáltam célozni a Milanoval is, hogy folytatja az Alfa ezt a rossz irányvonalat.
Félreértés ne essék semmi bajom a márkával és nem szándékozom a jövőben sem mást venni csak Alfát, szimplán elmondtam a véleményem objektív látásmódban :) ,nem pedig elvakult Alfás látásmódban! ;)
Én erre próbáltam célozni a Milanoval is, hogy folytatja az Alfa ezt a rossz irányvonalat.
Félreértés ne essék semmi bajom a márkával és nem szándékozom a jövőben sem mást venni csak Alfát, szimplán elmondtam a véleményem objektív látásmódban :) ,nem pedig elvakult Alfás látásmódban! ;)
szasza(SW)2009-07-07 23:12:12 // 10424
Sőt nagy V pajzs és körülötte V alakban a lámpák:))Megoldom én a designt:)
szasza(SW)2009-07-07 23:09:52 // 10423
Baker Zsolesz az ikarusokon is milyen szép kis pötty lámpasor van.Az elfér rajtuk 10-is:)))
Zsolesz2009-07-07 23:07:49 // 10422
Akkor neked is lézer blokkolóra van szükséged. Én is most keresgélek.
szasza(SW)2009-07-07 23:06:35 // 10421
Aki tud élni:))Majd jővőre mikor 2 kilométerenként trafipax lesz,sok értelme lesz a bazi nagy motoroknak.Amíg egy mezei úton gyorsabban lehet haladni min pályán ebben az országban,addig elég nekem ez a pár paci:))
GEORGE2009-07-07 23:01:10 // 10419
nem lesz gond a Milanoval sem ha megérkezel egy lassú mögé :-)
GEORGE2009-07-07 23:00:26 // 10418
Nekem is luxus adót kell fizetnem, de az utód se lesz gyengébb az biztos :-)))
Dupla súlyadó még nem a világ.
Azért biztosan nem veszek gyenge Alfát, hogy ne keljen rá luxusadót fizetni.
Sőt remélem le is töri a nagyobb motoros Alfák árát a luxusadó :-))))))
Úgyhogy lehet nem is lesz drágább a nagy mocis Alfa 2 évesen mintha egy lightost vennék :-))))
Dupla súlyadó még nem a világ.
Azért biztosan nem veszek gyenge Alfát, hogy ne keljen rá luxusadót fizetni.
Sőt remélem le is töri a nagyobb motoros Alfák árát a luxusadó :-))))))
Úgyhogy lehet nem is lesz drágább a nagy mocis Alfa 2 évesen mintha egy lightost vennék :-))))
szasza(SW)2009-07-07 22:59:31 // 10417
Ezek legalább félelmetes ragadozok a tükörben,nem bamba vízilovak:)
szasza(SW)2009-07-07 22:55:57 // 10416
Hogy má ne lenne köze.Hátul is van vízszintes rész vagy 15 cm, az már sedan:)Az nem baj.Jó is az a luxus adó:)))
GEORGE2009-07-07 22:55:37 // 10415
Ezt akartam írni :-))))
Satti2009-07-07 22:54:58 // 10414
Hatchback.:-)) Ferdehátú 5 ajtós.:-)
GEORGE2009-07-07 22:54:45 // 10413
El vannak kényeztetve az Alfások :-)
és valóban a Brera/159 a hasonlóság volt a baja mindenkinek.
Amúgy csak az első lökhárítójukban különböznek.
és valóban a Brera/159 a hasonlóság volt a baja mindenkinek.
Amúgy csak az első lökhárítójukban különböznek.
Zsolesz2009-07-07 22:53:55 // 10412
Az egyformaságot meg a 159-Brera-Spider trióra értettem
Zsolesz2009-07-07 22:52:29 // 10411
Szerintem meg épp jó, hogy nem ugyan azt a vonalat követték. Mikor kijött a brera/spider akkor meg mindenkinek az volt a baja, hogy nem tudtak újat kitalálni. Szemből majdnem egyformák a kocsik. Most különbözik, most ez a baj.
Ne legyen már Ódi hogy A3-tól A8-ig a tükörből szinte meg sem lehet őket különböztetni.
És nekem bejön a MiTo :)
Ne legyen már Ódi hogy A3-tól A8-ig a tükörből szinte meg sem lehet őket különböztetni.
És nekem bejön a MiTo :)
GEORGE2009-07-07 22:49:02 // 10410
Szerintem semmi köze a 146-nak a sedanokhoz :-)))))
A 155 -156 az sedan a 146 az meg inkább 'hatback' már ha jól írom. :-)))
nekem sok minden eszembe jutott mikor megláttam élőben a Milanot de, hogy női autó lenne az nem.
Azt meg megint halkan jegyzem meg, hogy végre erős motorokkal is kapható lesz!!!
Ezt úgy látom mindenki elfelejtette a nagy fikázás közben...pedig az alap 1,8 TBi 235 és a dupla turbos 1.8 Tbi 265 lóerejével sok régebbi Alfát fog faképnél hagyni :-)))
A 155 -156 az sedan a 146 az meg inkább 'hatback' már ha jól írom. :-)))
nekem sok minden eszembe jutott mikor megláttam élőben a Milanot de, hogy női autó lenne az nem.
Azt meg megint halkan jegyzem meg, hogy végre erős motorokkal is kapható lesz!!!
Ezt úgy látom mindenki elfelejtette a nagy fikázás közben...pedig az alap 1,8 TBi 235 és a dupla turbos 1.8 Tbi 265 lóerejével sok régebbi Alfát fog faképnél hagyni :-)))
szasza(SW)2009-07-07 22:45:32 // 10409
sport sedan:)))Női autó akkor se kell:))
GEORGE2009-07-07 22:42:39 // 10408
A 146 az sedan?? :-o
GEORGE2009-07-07 22:40:05 // 10407
Okéééé, de aztán ne rohanj majd el :-)))))))))))
GEORGE2009-07-07 22:39:26 // 10406
hangosan gondolkodva....
Elég vicces, hgy sokan lefiatozzák az új Alfákat miközben 155-156-145-146-147-ben ülnek amik ugye szintén Fiatból építkeztek :-)))))))))))))))))))))))))))))
Amúgy meg miért baj, ha Fiat padló lemezre épít az Alfa???
miért baj ha pl a diesel motorjaik megegyeznek??
156-nál pl hiába Fiat motor a 2,4 Mjet 20v még sem került be egy Fiat-ba se!
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
vagy látott valaki Fiatban 1,6 TS 16V vagy 1,8-2,0 TS 16v???
Azért mert apróságokban megegyeznek az Alfák a Fiatokkal attól még nem Fiatok az Alfák.
Elég vicces, hgy sokan lefiatozzák az új Alfákat miközben 155-156-145-146-147-ben ülnek amik ugye szintén Fiatból építkeztek :-)))))))))))))))))))))))))))))
Amúgy meg miért baj, ha Fiat padló lemezre épít az Alfa???
miért baj ha pl a diesel motorjaik megegyeznek??
156-nál pl hiába Fiat motor a 2,4 Mjet 20v még sem került be egy Fiat-ba se!
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
vagy látott valaki Fiatban 1,6 TS 16V vagy 1,8-2,0 TS 16v???
Azért mert apróságokban megegyeznek az Alfák a Fiatokkal attól még nem Fiatok az Alfák.
Tedi2009-07-07 22:39:04 // 10405
Csak azt ne George, inkább kövezz meg :D
szasza(SW)2009-07-07 22:37:07 // 10404
Nekem se tetszenek és a buta kinézettel egyet értek.A 159 az gyönyörű,inkább ehhez kellet volna hasonlítaniuk mint a 8C-hez.Nekem mondjuk egyik autó se tetszik ha nincs hátulja azaz nem sedan:))
GEORGE2009-07-07 22:33:15 // 10403
Na majd jól megkötözlek ha találkozunk :-)))))
Satti2009-07-07 22:32:32 // 10402
No, majd elválik, bár így voltam a MiTo-val is, és amikor élőben megláttam, ez az érzés csak megerősödött bennem, mert nagyon nem teccik! :-))
Online tag
0
Vendég0
590
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV