Grando2009-07-07 09:39:50 // 10351
A V6-okban 7000-ig élet is van pl. Amelyik motorban meg nincs, azzal télleg felesleges erőlködni. ;)))
Satti2009-07-07 09:27:56 // 10350
Normális esetben nem nagyon kell egy autót sztem 5000-ig, vagy az fölé forgatni, a hétköznapi közlekedésben teljesen felesleges, hacsak nem autóversenyzőnek érzi magát az ember. A saját autómat pláne nem forgatnám feleslegesen soha, mert egyszerűen semmi értelme, 3000-4000 közötti tartományban kényelmesen feljebb lehet váltani és akkor még haladok is. Nem hinném, hogy az lenne a mérvadó egy benzines autónál, hogy mennyire húz még 5000 felett. Átlagos, normál használat mellett valószínűleg el lehet járni vele 9-10 literrel kényelmesen.
Satti2009-07-07 09:22:40 // 10349
Sztem meg épp fordítva, igazi agresszív eleje a régebbi 166-nak van, a facelift nagy, japános lámpáival már nem az a ragadozó kinézetű karakteres gép.
Benőke2009-07-07 09:14:12 // 10348
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Azt mondják hogy a 2.2 JTS alá lövik be az árát. Aztán hogy mennyivel alá az még kérdés :D
Azt mondják hogy a 2.2 JTS alá lövik be az árát. Aztán hogy mennyivel alá az még kérdés :D
TarP2009-07-07 09:10:10 // 10347
Köszi a leírást. Az nagyon jó, ha már alacsony fordulaton megvana nyomaték, mert akkor LEHET ésszel is vezetni, tehát ha a sofőr úgy látja jónak, hamar kapcsolhat 4-5öst városban is és elcsordogál a forgalommal.
Őszintén én nem vagyok a Japó motorbicikli motorok karakterisztikájának rajongója, így engem a 9000-es fordulaton járó 231lovas RX8 csak addig "tartott ámulatban", amíg mellé nem álltam a 12 éves GTV-vel és 4 próbálkozásból(100-200ig) 2-2 lett az eredmény.
Az, hogy nincs hangja, a Mercedes-Audi-Lexus... mindenkinél maga a csodaautó, mi meg egy limuzintól várunk ordítást? Akkor tetetni kell rá egy olyan kipufrendszert, meg direktszűrőt, lefújószelepet és lesz minden féle hangkavalkád.
A fogyasztást a MiTo-s időkben kibeszéltük, az első 7-8000km alatt mindegy, utána beáll. Valószínűleg a gyári érték +-15% a reális, persz vezetés és környezetfüggő.
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Őszintén én nem vagyok a Japó motorbicikli motorok karakterisztikájának rajongója, így engem a 9000-es fordulaton járó 231lovas RX8 csak addig "tartott ámulatban", amíg mellé nem álltam a 12 éves GTV-vel és 4 próbálkozásból(100-200ig) 2-2 lett az eredmény.
Az, hogy nincs hangja, a Mercedes-Audi-Lexus... mindenkinél maga a csodaautó, mi meg egy limuzintól várunk ordítást? Akkor tetetni kell rá egy olyan kipufrendszert, meg direktszűrőt, lefújószelepet és lesz minden féle hangkavalkád.
A fogyasztást a MiTo-s időkben kibeszéltük, az első 7-8000km alatt mindegy, utána beáll. Valószínűleg a gyári érték +-15% a reális, persz vezetés és környezetfüggő.
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Tedi2009-07-07 09:09:09 // 10346
Nem tudom mennyire lennénk elájulva ezektől a képektől, annyit tudok, hogy sokkal jobban néz ki IRL.
Tegnap Zsoltival pont találtunk egy Fiat Bravót az MTI parkolójában, és próbáltuk hozzámérni, ismerve mindkét modell h/sz/m adatait. Ahol a Bravón az ajtók felső gumitömítés van, ott van a Milano teteje, a többit meg nem érdemes nagyon összevetni, mert annyira nem tér el, 8 mm plusz szélességet a szem nem nagyon vesz észre.
Tegnap Zsoltival pont találtunk egy Fiat Bravót az MTI parkolójában, és próbáltuk hozzámérni, ismerve mindkét modell h/sz/m adatait. Ahol a Bravón az ajtók felső gumitömítés van, ott van a Milano teteje, a többit meg nem érdemes nagyon összevetni, mert annyira nem tér el, 8 mm plusz szélességet a szem nem nagyon vesz észre.
Benőke2009-07-07 08:50:40 // 10345
GEORGE Elhiszem hogy a kompjúter ezt írta ki amit mondtál.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
Benőke2009-07-07 08:49:46 // 10344
GEORGE Elhiszem hogy a kompjúter ezt írta ki amit mondtál.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
Kau2009-07-07 06:46:31 // 10343
A kettő nem zárja ki egymást ;)
Aztán majd véleményezünk megint, ha mi is láttuk élőben ;)
Aztán majd véleményezünk megint, ha mi is láttuk élőben ;)
koz2009-07-07 06:45:27 // 10342
De azt vedd hozzá, hogy GEORGE dájnamikban nyomta a Mitoval, a 159-ben viszont nincs dna. Ettől függetlenül én is a TBi-t választanám, és inkább a bifuel-t (gáz, vagy e85) hiányolnám belőle.
koz2009-07-07 06:41:34 // 10341
Csak azért raktam mellé, mert a 166-on is V alakban jön le egy ív a mocitetőről, a lámpák mellett, a lökhárító alá. Meg ennek is eléggé ki vannak tolva a lámpái. Azaz, hogy ne csak a citroenhez hasonlítsuk, mert vannak Alfás jegyek rajta.
Xixo2009-07-07 01:49:24 // 10340
Remélem igazatok van és élőben tényleg szép. Mert szerintem ezektől a képektől Ti se lennétek elájulva... :((
mesa2009-07-06 23:19:26 // 10339
13,4 nem is rossz egy 200 lovas géptől, bejáratósan! ;-)
Emlékszem mennyit szidtad a MiTo-t, hogy 13 litert fogyaszt. Aki meg már bejáratta, el van 8 l környékén. Ezt alapul véve inkább egy 1.8 TBi később ~ 9-11 l fogyival, mint egy büdös, seggzsibbasztó dízel 8-9 literrel :)))
Elhiszem, hogy a dízel jó választás! De nem nekem!!! :)
Emlékszem mennyit szidtad a MiTo-t, hogy 13 litert fogyaszt. Aki meg már bejáratta, el van 8 l környékén. Ezt alapul véve inkább egy 1.8 TBi később ~ 9-11 l fogyival, mint egy büdös, seggzsibbasztó dízel 8-9 literrel :)))
Elhiszem, hogy a dízel jó választás! De nem nekem!!! :)
Halesz2009-07-06 21:37:27 // 10338
Ezek szerint jó kis tesztet írtunk róla, kb ugyanazt írtad le :D
Totti2009-07-06 20:31:17 // 10337
Csak is a szómórú arcu 66 :-) De a hazáda azért marad :-)))
Hozzá teszem nekem is tetszik a Milano!
Hozzá teszem nekem is tetszik a Milano!
GEORGE2009-07-06 20:30:29 // 10336
Nagyon rossz Alfát választottál a Milano mellé :-)
A óriás 166-on szerintem nagyon bénák azok az apró lámpák.
A faceliftes 166 az igaz :-)
A óriás 166-on szerintem nagyon bénák azok az apró lámpák.
A faceliftes 166 az igaz :-)
GEORGE2009-07-06 20:27:51 // 10335
ha nekem tetszik a Milano akkor én már nem is lehetek igazi Alfás?
Olvasom itt a mélyen lesújtó véleményeket, kint Baloccoban kb 50 ember látta és azok közül a NewYork-i Alfások fikázták, hogy nem nekik csinálták....de amúgy miért csinálnák amerikai szájíz szerint, hisz ez egy Alfa Romeo Olasz stílusban....
lehet megdobáltok, de élőben ott állni mellette teljesen más látvány volt mint itt ezekről a gagyi képekről...
Szerintem a hátulja nagyon frankó lett, és az eleje is sokkal szebb mint a MiTo-é.....
De hát ez csak az én egyszemélyes véleményem.
Azért ne már minden Alfa 166-156 -159 vagy valami korábbi típus ruháját vegye fel..
És csak nagyon nagyon halkan a faceelift előtti 166 sose tetszett attól szerintem szebb a Milano, de most ne gyújtsátok rám a házat 166-ok :-.)
Olvasom itt a mélyen lesújtó véleményeket, kint Baloccoban kb 50 ember látta és azok közül a NewYork-i Alfások fikázták, hogy nem nekik csinálták....de amúgy miért csinálnák amerikai szájíz szerint, hisz ez egy Alfa Romeo Olasz stílusban....
lehet megdobáltok, de élőben ott állni mellette teljesen más látvány volt mint itt ezekről a gagyi képekről...
Szerintem a hátulja nagyon frankó lett, és az eleje is sokkal szebb mint a MiTo-é.....
De hát ez csak az én egyszemélyes véleményem.
Azért ne már minden Alfa 166-156 -159 vagy valami korábbi típus ruháját vegye fel..
És csak nagyon nagyon halkan a faceelift előtti 166 sose tetszett attól szerintem szebb a Milano, de most ne gyújtsátok rám a házat 166-ok :-.)
GEORGE2009-07-06 20:18:07 // 10334
Ja és még1. Nincs hangja, ha kihúzatod olyan mint egy villanymotor, legalább annyit "zenélhetne" mint a MiTo TBI....
GEORGE2009-07-06 20:16:22 // 10333
Kb 1órája szálltam ki a 159 SW 1750 TBi-ből.
Egy kis elővárosi kocsikázás :-)
A Baloccoi pálya után mindenképpen ki akartam próbálni városban is, ahol amúgy is használnám a mindennapokban ha lenne :-)
Szóval 1300-tól megindul és olyan 500-5300-ig szépen húz, de utána elfogy....
Ha úgy nézzük, hogy városban országúton haladunk a sorral majd alkalom nyílik arra, hogy meginduljunk akkor itt nem kell visszaváltani kettőt, mert ha 1500 felett vagyunk és padlózunk ahogy felépül a turbónyomás már indul is előre a verda. A mindennapokban így jobban autózható mintha várnunk kéne arra, hogy átlépje a 3000-et és meginduljon.
A fogyival viszont lesznek gondok, 13.7L/100Km volt az összesített mikor beleültem.
Ákos a tanúm, hogy nem volt semmilyen száguldás néha néha egy -egy spint aztán a többi normál haladás. 13,4L/100-al tettem le.
Amint eltoljuk 2000-től 3000-3500-ig mindjárt tizennel majd huszonnal kezdődnek a kiírt fogyasztási adatok.
CuontM-nek igaza van abban, hogy csináltak egy dieseles karakterisztikájú benyást kétszer háromszor magasabb fogyival mintha diselbe ülnénk.
Kb 25-27km vezettem és bizton állítom a 2,4 Mjet tud borsot törni az új 200 lovas TBi-nek.
és még1 szerintem egész fontos tény. Végre egy olyan benzinmotor a 159-ben amivel már megy is a gép, az 1,9 JTS és 2,2 JTS-től fényévekkel jobb!
Egy kis elővárosi kocsikázás :-)
A Baloccoi pálya után mindenképpen ki akartam próbálni városban is, ahol amúgy is használnám a mindennapokban ha lenne :-)
Szóval 1300-tól megindul és olyan 500-5300-ig szépen húz, de utána elfogy....
Ha úgy nézzük, hogy városban országúton haladunk a sorral majd alkalom nyílik arra, hogy meginduljunk akkor itt nem kell visszaváltani kettőt, mert ha 1500 felett vagyunk és padlózunk ahogy felépül a turbónyomás már indul is előre a verda. A mindennapokban így jobban autózható mintha várnunk kéne arra, hogy átlépje a 3000-et és meginduljon.
A fogyival viszont lesznek gondok, 13.7L/100Km volt az összesített mikor beleültem.
Ákos a tanúm, hogy nem volt semmilyen száguldás néha néha egy -egy spint aztán a többi normál haladás. 13,4L/100-al tettem le.
Amint eltoljuk 2000-től 3000-3500-ig mindjárt tizennel majd huszonnal kezdődnek a kiírt fogyasztási adatok.
CuontM-nek igaza van abban, hogy csináltak egy dieseles karakterisztikájú benyást kétszer háromszor magasabb fogyival mintha diselbe ülnénk.
Kb 25-27km vezettem és bizton állítom a 2,4 Mjet tud borsot törni az új 200 lovas TBi-nek.
és még1 szerintem egész fontos tény. Végre egy olyan benzinmotor a 159-ben amivel már megy is a gép, az 1,9 JTS és 2,2 JTS-től fényévekkel jobb!
Kau2009-07-06 14:46:35 // 10332
Elhozta a gyárból a teszt autót? :)))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-06 14:31:10 // 10331
Nagybátyámnak volt ilyen kereklámpás 1.3-mas zsigája. A teteje fekete műbőr, vagy mi volt. Alul meg piros fényezés, és sok króm. Állat jól nézett ki :-)))
mesa2009-07-06 14:26:41 // 10330
Hallod, ebben az esős évszakban pont jól jönne egy kívűl bőrös autó, amit nem kell mosni, vaxolni :)))
Selmak2009-07-06 14:18:09 // 10329
Ez a Mito és Milano is egy elb*szott matrioska sorozat tagja.
Tedi2009-07-06 14:02:48 // 10327
GT Ɨ|ѯ2009-07-06 14:00:46 // 10326
nagy duzzogva,azért elfogadnád ,nem?:-)
Kau2009-07-06 13:58:14 // 10325
Telefonos képek, ide vagy oda, ha annak idején a Brera elejéről látok telefonos képet, arra se tudnám azt mondani, hogy nem szép :)))
mesa2009-07-06 13:56:33 // 10324
Ilyen lámpát föl sem ragasztottam volna! Akkor inkább a MiToé, még külön gyártósor sem kellett volna, a logisztika is egyszerűbb, és nem kell külön helyet foglalni nekik a raktárban
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-06 13:52:58 // 10323
Tökmindegy...szerintem is csúnya ez az orr és a "dögséghez" köze sincs. Gondolkodhattak volna egy kört még a formai megújuláson. A MiTo-t is képtelen vagyok megszokni. Semmi erőt sugárzó nincs benne, és semmi elegancia sem. Még mindíg nincs új Alfa amit megvennék ...
TarP2009-07-06 13:36:55 // 10322
No, mostmár bizots, hogy ki kell próbálnom ezt az új motort. Kíváncsi vagyok rá nagyon, meg érezni akarom, hogy távol áll-e tőlem a karakterisztika, vagy könnyen összahangolódok vele.
Bár már sokan mondták, hogy ha a V6TB az alap, akkor nagyon magasra tettem a lécet :)
Bár már sokan mondták, hogy ha a V6TB az alap, akkor nagyon magasra tettem a lécet :)
Satti2009-07-06 13:35:34 // 10321
Olyan csodaképek nem lesznek sztem.:-))
147Smz2009-07-06 13:30:17 // 10319
Azért ítélkezünk a képek alapján, mert egyelőre csak ezek vannak nekünk. Ha majd kijönnek szebb képek, amin jobban tetszik a kocsi, akkor isteníteni fogjuk :D
Tedi2009-07-06 13:30:04 // 10318
meg sötétített lámpák nélkül :D
mesa2009-07-06 13:29:12 // 10317
Ez az látod! Dupla dörrentő nélkül ki sem hoztam volna ;)
NGC2009-07-06 13:28:21 // 10316
Nem értem, hogy néhány (lássuk be) szar minőségű kép alapján miért kell ilyen elhatárolódó ítéleteket mondani / írni, elvégre nem kell ahhoz sem Alfa, sem ilyen gülüszemű autó, hogy valami "butikos" legyen... beülnek ezek a 159- be és a korábbi "vadabb tekintetű" Alfákba is.
Azt se felejtsük el, hogy sokan vannak azok is, akiknek a 166 és a 156 sem tetszik már, mert már az sem igazi Alfa, mint pl.: 33...
Tény, hogy nem a legütősebb, és hogy elég furcsa hatása van, de magamból és a MiTo- ból kiindulva lehet, hogy ez is megtetszik egyszer, ha látom élőben. :)
Azt se felejtsük el, hogy sokan vannak azok is, akiknek a 166 és a 156 sem tetszik már, mert már az sem igazi Alfa, mint pl.: 33...
Tény, hogy nem a legütősebb, és hogy elég furcsa hatása van, de magamból és a MiTo- ból kiindulva lehet, hogy ez is megtetszik egyszer, ha látom élőben. :)
147Smz2009-07-06 13:22:35 // 10315
A 166-ban pont ez a jellegtelen lámpa nem tetszik. Az egész autó egy nagy ragadozó, és szegényre rátettek egy pici fényszórót. Úgy néz ki, mint Tarzan kis pöccsel :D
Kau2009-07-06 13:17:42 // 10314
Grando2009-07-06 13:16:34 // 10313
Az első idézetben vhol nem stimmel az adás, nem értjük egymást.
A másodiknál vedd hozzá a körítést és az atmoszférát is. Ha nem hatott rád, akkor bizony kőből vagy. ;))
Na de! Végülis igazad van abban, hogy akinek nem teszik, az úgyis mehet a sunyiba, mert ilyen lesz, és passz. A MiTo-nak adtam egy esélyt, hogy hátha majd élőben elvarázsol. Hát nem tette. A Milano-tól már nem is várom el.
A másodiknál vedd hozzá a körítést és az atmoszférát is. Ha nem hatott rád, akkor bizony kőből vagy. ;))
Na de! Végülis igazad van abban, hogy akinek nem teszik, az úgyis mehet a sunyiba, mert ilyen lesz, és passz. A MiTo-nak adtam egy esélyt, hogy hátha majd élőben elvarázsol. Hát nem tette. A Milano-tól már nem is várom el.
Satti2009-07-06 13:09:03 // 10312
Az a veszélly nem fenyeget mostanában, hogy vegyek egy új autót, de amennyiben ezt megtehetném és persze vmi szép olasz gép kellene, akkor csakis egy Deltát vennék, mint már írtam is korábban, vagy inkább egy alig használt 2-3 éves újszerű Brera-t vagy 159-et, mint egy ilyen Milano-t.
GTPeti2009-07-06 13:06:40 // 10311
Egy biztos: a jobboldalira sem fogunk klasszikusként emlékezni. Nagyon remélem, hogy a Fiat Magyarország van annyira "kötelességtudó", hogy olvassák az Amoré-t és továbbítják a véleményünket az olaszoknak...
Satti2009-07-06 13:03:12 // 10310
Na, itt a lényeg, a bal oldali 166 tőkéletes, még ma is ütős, de ez az Alfa emblémával ellátott divattermék ez semmi.
GTPeti2009-07-06 12:56:10 // 10309
Tudja fene... Ebből az elsőrészből hiányzik valami: az agresszív tekintet. Márpedig EZ volt eddig (na jó, a MiTo-ig) az Alfa védjegy. Szép, szép, de finoman szólva nem egy nagy durranás.
mesa2009-07-06 12:53:39 // 10308
Nem kell a rizsa. Megvettek kilóra! :)) Nem lehet, hogy csinos (értsd: megborotválkozott) fiatal olasz hölgyek kísértek szálloda szobára, a Milano bemutató előtti este? :)))
Ferko2009-07-06 12:51:42 // 10307
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Meg mikor tesznek rájuk ilyen szépséges "egyedi" LED csíkot. Pfúúújjjjj.
Meg mikor tesznek rájuk ilyen szépséges "egyedi" LED csíkot. Pfúúújjjjj.
Tedi2009-07-06 12:48:13 // 10306
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé
Na pont ezt mondom, csak alátámasztottad azt, amit leírtam, köszi :)
Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős.
Egy részüknek nem bejövős. Itt is van, akinek tetszik és ott a helyszínen is a legtöbb embernek bejött. És ne gyere azzal a dumával, hogy mindenkit elkábítottak a 8C-vel :P
Na pont ezt mondom, csak alátámasztottad azt, amit leírtam, köszi :)
Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős.
Egy részüknek nem bejövős. Itt is van, akinek tetszik és ott a helyszínen is a legtöbb embernek bejött. És ne gyere azzal a dumával, hogy mindenkit elkábítottak a 8C-vel :P
count M2009-07-06 12:45:46 // 10305
Vszeg nekem ez fájt a legjobban, hogy a név ugyanaz, miközben ég és föld a kettő. :)
A V6TB-nek a létező legjobb helyen van a nyomaték- és lóerőcsúcsa: alapból elkrúzolgatsz vele, de ha kell odalépsz és megy. Ez meg... rögtön a padlón ott a nyomatékcsúcs, ami elméletben jól hangzik, de gyakorlatban szerintem felesleges; pörgetni meg nem érdemes, mert elfogy. Nemaz, jól megy, ezt nem vitatom. De ezt csak hármasban vagy felette tudod értelmesen kihasználni, az egyes-kettes szenvedés.
A V6TB-nek a létező legjobb helyen van a nyomaték- és lóerőcsúcsa: alapból elkrúzolgatsz vele, de ha kell odalépsz és megy. Ez meg... rögtön a padlón ott a nyomatékcsúcs, ami elméletben jól hangzik, de gyakorlatban szerintem felesleges; pörgetni meg nem érdemes, mert elfogy. Nemaz, jól megy, ezt nem vitatom. De ezt csak hármasban vagy felette tudod értelmesen kihasználni, az egyes-kettes szenvedés.
Grando2009-07-06 12:39:56 // 10304
Elhiszem, hogy neked nem úgy tűnt, ezek szerint jól csinálták. Lelkesek vagytok, és ez jó dolog. A gyár célja nem gonosz, ám fondorlatos. :DD ;)))
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé. Ezt a nagyszemű izét pl. a pözsó is nyomja már egy ideje. Nem mondom, sikeres forma, de a kérdés a célcsoport. Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős. Ám ezek szerint nekik meg csinálnak hókuszpókuszt, meg "ez olyan, mint a 8C" dumát. Csak hát ez qrvára nem az, ráadásul a visszacsatolás nélkül még a sportosság, mint dizájn-alapérték is összerogy, mint egy kártyavár.
Aki nem ismeri a 8C-t - márpedig az emberek döntő többsége azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszák -, annak ez a forma sokmindent sugall majd, csak nem sportosságot és vagányságot. Exkluzivitást meg pláne nem, bár a magyarországi eladások miatt kétségtelenül ritka lesz. A régi Alfásoknak meg marad a tudat, hogy "dehát ez olyan, mint a 8C" (meg mint az F1 champion matrinya egy 1.1-es retyóklión). :DD
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé. Ezt a nagyszemű izét pl. a pözsó is nyomja már egy ideje. Nem mondom, sikeres forma, de a kérdés a célcsoport. Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős. Ám ezek szerint nekik meg csinálnak hókuszpókuszt, meg "ez olyan, mint a 8C" dumát. Csak hát ez qrvára nem az, ráadásul a visszacsatolás nélkül még a sportosság, mint dizájn-alapérték is összerogy, mint egy kártyavár.
Aki nem ismeri a 8C-t - márpedig az emberek döntő többsége azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszák -, annak ez a forma sokmindent sugall majd, csak nem sportosságot és vagányságot. Exkluzivitást meg pláne nem, bár a magyarországi eladások miatt kétségtelenül ritka lesz. A régi Alfásoknak meg marad a tudat, hogy "dehát ez olyan, mint a 8C" (meg mint az F1 champion matrinya egy 1.1-es retyóklión). :DD
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Tedi2009-07-06 12:38:53 // 10303
Most megmondom, hogy csak rontani fog a helyzeten :D
koz2009-07-06 12:34:17 // 10302
uhh, tényleg... kéne csinálni valami békés tüntetést, hogy az Alfákra ne kelljen előre.
Online tag
1
Vendég1
520
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 159
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV