GTPeti2009-10-26 12:10:45 // 11651
(Már eleve ott el... tolták, hogy nem RWD-sre csinálták. Még szerencse, hogy a BMW-vel akarnak versenyezni...)
mesa2009-10-26 12:06:49 // 11650
OFF
Kíváncsi vagyok, vajon megemlítik-e a zúccságírhók, hogy rettenetesen szűk a csomagtérajtó, a design oltárán áldoztak a praktikummal szemben...
Alfák esetében kihagyhatatlan fika téma ... :))
Kíváncsi vagyok, vajon megemlítik-e a zúccságírhók, hogy rettenetesen szűk a csomagtérajtó, a design oltárán áldoztak a praktikummal szemben...
Alfák esetében kihagyhatatlan fika téma ... :))
GTPeti2009-10-26 12:06:31 // 11649
Amennyit eddig láttam belőle, szerintem a Milano is germanoid lett. :((
Pedig egyszer már megjárták ezzel az olaszok (Stilo-ügy). Viszont abból extrapolálva a Milano utódja megint nagyon ütős lesz. (Csak azt kivárni...)
(Ez tiszta spekuláció a részemről, ne legyen igazam!)
Pedig egyszer már megjárták ezzel az olaszok (Stilo-ügy). Viszont abból extrapolálva a Milano utódja megint nagyon ütős lesz. (Csak azt kivárni...)
(Ez tiszta spekuláció a részemről, ne legyen igazam!)
Tedi2009-10-26 11:31:56 // 11648
Szerintem nem lett szebb, sőt. Elnézegettem és lehet, hogy merészebb a formaterv, de akkor is germanoid, látszik, hogy nem olaszok csinálták. Lehet, hogy elfogult vagyok (biztos :)) de nekem a Milano sokkal jobban tetszik. Végítéletet akkor mondok, ha az Opelt is láttam élőben. :)
mesa2009-10-26 10:10:13 // 11646
Ráadásul szebbre ...
GTPeti2009-10-26 00:11:46 // 11644
Tartok tőle, hogy nem. De ne legyen igazuk azoknak, akik szerint megint kapufát lő az Alfa.
(Nekem is egyre inkább ilyen érzésem van. Szép-szép, de van belőle még 3 ugyanolyan, más márkajelzéssel...) :((
(Nekem is egyre inkább ilyen érzésem van. Szép-szép, de van belőle még 3 ugyanolyan, más márkajelzéssel...) :((
Xixo2009-10-26 00:08:52 // 11643
Egyre inkább remélem, hogy az eddig megjelent fotók csak egy nagy átverés részei... :((
GTPeti2009-10-26 00:00:49 // 11642
OK, megnyugodtam... Ezexerint nem csak én jutottam erre a következtetésre.
Tibe2009-10-25 23:10:48 // 11641
A hátulja inkább Mazdás (3-as) szerintem.
147Smz2009-10-25 22:10:51 // 11640
147Smz2009-10-25 22:10:07 // 11639
Az Opel közben megcsinálta a Milanót...


GT Ɨ|ѯ2009-10-25 13:42:41 // 11638
ad6nának mo.-i tesztelésre vagy 20db-ot pedig...:-)
GTPeti2009-10-24 22:13:46 // 11637
Én 2 hónapja láttam egy egész szállítmány maszkolt Milano-t. Csak nem volt nálam egyenruha. :)
Inter156 (il mascalzone)2009-10-19 19:21:50 // 11636
Hát ezt a gépet én is megállitottam volna!! Engem is érdekelne a rejtély.)))))))
GTPeti2009-10-19 14:42:27 // 11635
Valami olyasmi... Vszínüleg érdekelte a német rendőröket, mi lehet a maszkolás alatt. Igaz, ami igaz a rendszám sem kifejezetten EU konform SZVSZ. :)
link
link
Kazes☻2009-10-19 14:23:12 // 11634
És megállították igazoltatni, mert maszkolva van, vagy mi?! :)
GTPeti2009-10-19 14:13:25 // 11633
GT Ɨ|ѯ2009-10-18 08:09:15 // 11632
ehez képest OZ csak kis varázsló..:-)
147Smz2009-10-17 15:02:33 // 11631
Egész véletlenül találtam ezt a hazai eladási statisztikát.
Nézzétek meg hány Alfát adtak el és ehhez képest mennyi BMW, Audi, Merci fogyott. Nem lenne rossz tudni, hogy az egyes típusokból mennyit adtak el, mert állítólag a MiTo eladásai már most túl szárnyalták az idei évre kitűzött célt...
Nézzétek meg hány Alfát adtak el és ehhez képest mennyi BMW, Audi, Merci fogyott. Nem lenne rossz tudni, hogy az egyes típusokból mennyit adtak el, mert állítólag a MiTo eladásai már most túl szárnyalták az idei évre kitűzött célt...
Satti2009-10-17 14:19:57 // 11630
Ebben van valami valóban, hiszen a sokat fikázott konszern már elég régóta nyomja a V6 Dieselt és a V10-est is. Az Alfa egy ütős V6 diesel-el, ami legalább 240 lovas biztosan sikeres lenne, mint ahogyan a BMW is a 3 ezres dieselekkel.
Vikking 3112009-10-17 12:55:54 // 11629
Így van, mert hiába jó moci a 2.4 JTD, azért vannak kompromisszumok. Nagy teljesítmény, nagy csúcsnyomaték ====> Szűk fordulatszámtartomány... Pl.
GTPeti2009-10-17 00:14:06 // 11628
(Az utolsó 2 mondatot igazából át is lehet ugorni. T'om, hogy benzinvéről van szó. Csak ügyesen titkolom. :)
GTPeti2009-10-17 00:08:00 // 11627
Csak halkan jegyzem meg: szerintem az Alfának már az is sokat számítana az eladások és a presztízs vonatkozásában, ha végre valahára kihoznák a 3.0-ás V6 dízelt. Ahogy a cartárs is írta... pl. egy A4-be minden motort belekonfigurálhatsz, pl. egy vékonyhengerfejű :) ámde kellemesenmenős 3.0 olajkályhát. Na erre kéne lépni végre valamit, ebből több pénz folyna be, mint holmi autómániásoknak árult benzines V-motor. OK, az Újvilág más tészta. (Világos, ott meg V-benzin kell.)
147Smz2009-10-16 23:37:34 // 11626
Ezt mondtam, és te sajnos szó szerint értetted :-)
Az általad említett autókat nagyon szűk réteg veheti csak meg, ezért az Alfa nem koncentrálhat rájuk. Több embert kell megnyerniük, amire a MiTo nagyon jó. Én például nem vennék V8-as motorral szerelt Alfát, mert tök felesleges ekkora teljesítmény az én vezetői tudásomhoz és arra, amire használom. És a hozzám hasonlókból van több.
Az általad említett autókat nagyon szűk réteg veheti csak meg, ezért az Alfa nem koncentrálhat rájuk. Több embert kell megnyerniük, amire a MiTo nagyon jó. Én például nem vennék V8-as motorral szerelt Alfát, mert tök felesleges ekkora teljesítmény az én vezetői tudásomhoz és arra, amire használom. És a hozzám hasonlókból van több.
Kacorka2009-10-16 21:36:41 // 11625
Szerintem meg inkább legyen stílusos mint vadállat.
Az alfának a könnyedség volt mindíg az erős oldala, amellett, hogy persze sportos is volt.
Nem vagyok minden ízében kibékülve a Mito-val, de spec én örülük, hogy a lámpák nem agresszívek lettek.
Na lehet Micrázni :-)
Az alfának a könnyedség volt mindíg az erős oldala, amellett, hogy persze sportos is volt.
Nem vagyok minden ízében kibékülve a Mito-val, de spec én örülük, hogy a lámpák nem agresszívek lettek.
Na lehet Micrázni :-)
zolee1452009-10-16 21:04:17 // 11624
Az én stílusomnak megfelelően? Ezt most nem értem, de mindegy.
Azt mondtad, hogy egyet sem adnak el, meg amit eladnak abban sem v8 van. Pedig van. Nem is kevés, még itthon sem, pedig ez nem egy gazdag ország.
Ha rajtam múlna az Alfa inkább sportos lenne, mint harmatgyenge de művészi...
Najó, részemről off.
Azt mondtad, hogy egyet sem adnak el, meg amit eladnak abban sem v8 van. Pedig van. Nem is kevés, még itthon sem, pedig ez nem egy gazdag ország.
Ha rajtam múlna az Alfa inkább sportos lenne, mint harmatgyenge de művészi...
Najó, részemről off.
Vinnie2009-10-16 21:00:28 // 11623
Ok.
Akkor most megnyugodtam...már megijedtem, hogy cserélnem kell az alfámat, valami schneidig német kacatra. :D:D
Akkor most megnyugodtam...már megijedtem, hogy cserélnem kell az alfámat, valami schneidig német kacatra. :D:D
zolee1452009-10-16 20:56:38 // 11622
Azt a mondatot végigolvasva nekem egyből az ugrott be, hogy irány az újabb év meleg autója címért...:)
Nem azt mondtam, hogy a világ legjobb legszebb dolgai buzisak. Mégegyszer: az a mondat úgy ahogy volt...
Nem azt mondtam, hogy a világ legjobb legszebb dolgai buzisak. Mégegyszer: az a mondat úgy ahogy volt...
147Smz2009-10-16 20:56:22 // 11621
Nem baj, hogy csajos, csak vegyék meg jó sokan :-)
147Smz2009-10-16 20:55:21 // 11620
Nem tudom te milyen világban élsz, de az igazi művészek közül nagyon sokan melegek. Persze ha szexuális kapcsolatot akarsz valamelyikükkel létesíteni, akkor megértem, hogy érdekel a nemi identitásuk. Engem csak a művészi munkáik vonzanak :-)
Egyébként szerintem nem sikerült megérteni amit mondok, ezért leírom a te stílusodnak megfelelően. A4-est V8-as motorral az utcán látni olyan ritka, mint a teljes napfogyatkozás. Az Audinak és a többi általad említett márkának azért van lehetősége ilyen brutális szörnyetegeket gyártani, mert a népnek készült tömegtermékeiket veszik mint a cukrot. A profit nagy része onnan van, nem attól az arányaiban kevés embertől, aki igazi megszállottként a szörnyeteg autók iránt rajong.
Egyébként szerintem nem sikerült megérteni amit mondok, ezért leírom a te stílusodnak megfelelően. A4-est V8-as motorral az utcán látni olyan ritka, mint a teljes napfogyatkozás. Az Audinak és a többi általad említett márkának azért van lehetősége ilyen brutális szörnyetegeket gyártani, mert a népnek készült tömegtermékeiket veszik mint a cukrot. A profit nagy része onnan van, nem attól az arányaiban kevés embertől, aki igazi megszállottként a szörnyeteg autók iránt rajong.
Vinnie2009-10-16 20:54:28 // 11619
Ezek szerint a világ legjobb/legszebb dolgai buzisak?
Ha egyben kezeljük? :D
Na mindegy. :D
Ha egyben kezeljük? :D
Na mindegy. :D
zolee1452009-10-16 20:50:34 // 11618
Ez így egyben nekem úgy hangzik. Ha szétszedegeted, mindegyiket megmagyarázod, hogy mit értesz alatta akkor lehet, hogy nem, de így egyben kimondva nekem az.
Whiteskull2009-10-16 20:49:32 // 11617
Ja, ja. Hiszek neked. :)))
De azért mégis csak sok volt. Akármilyen szempontból is. :))))))))
De azért mégis csak sok volt. Akármilyen szempontból is. :))))))))
Satti2009-10-16 20:47:18 // 11616
Mármint pénzkérdés.....
Satti2009-10-16 20:46:11 // 11615
Ez sajnos csak pénu kérdés, amennyben most megthetném, csakis vmi V8-at vennék. :-)
Régebben volt már olyan autóm, amiben 5 literes V8 motor volt és ahhoz semmi nem hasonlítható.
Régebben volt már olyan autóm, amiben 5 literes V8 motor volt és ahhoz semmi nem hasonlítható.
Vinnie2009-10-16 20:43:07 // 11614
Miért is buzis a művészet, a stílus, az olasz imidzs?
Ha nem probléma, akkor szerintem a jó design (ami lényeges egy jó autónál), művészet kategóriába tartozik..
És nem mellesleg a jó design-hoz még kell egy jó adag stílus is.
Ezek magában hordozhatják a sportosságot is, ha kiemelten kezelik....És ettől vadállat lesz a gép.
Említeném itt a 8C-t. Tőkéletes vadállat, tökéletes design-val, és jó adag stílussal.
Ha nem probléma, akkor szerintem a jó design (ami lényeges egy jó autónál), művészet kategóriába tartozik..
És nem mellesleg a jó design-hoz még kell egy jó adag stílus is.
Ezek magában hordozhatják a sportosságot is, ha kiemelten kezelik....És ettől vadállat lesz a gép.
Említeném itt a 8C-t. Tőkéletes vadállat, tökéletes design-val, és jó adag stílussal.
Whiteskull2009-10-16 20:41:47 // 11613
Hehe! Hisz neked a 2.0 Ts is sok volt. :DDDD
Satti2009-10-16 20:41:11 // 11612
Egy igazán komoly autóban V8 motor van és mindig az is lesz.
zolee1452009-10-16 20:37:58 // 11611
Akkor kapaszkodj meg: még az A4-esbe is raknak 4.2-es V8-at. M3-asban is V8 van. Merga C AMG szintén V8. Ezek ugye majdnem a legkisebb típusok, tulajdonképpen a közép kategória.
Van Passatban is V8.
Mellesleg a C Mergában 6.3-as V8 van.
Lexus IS-F 5.0 V8.
M5-M6 V10. Q7-es Audiból nem egyet látni V10-es dízellel, Touareg-ből is elég sok van azzal a motorral.
Elvileg az Alfa velük akarna versenyezni...
Ezek nem presztízs célokat szolgáló utcán nem látható limitált modellek (8C). Igencsak sokat eladnak belőlük, pedig olyan értékvesztést produkálnak, hogy az új ár meg a fél évvel későbbi különbözetéből vehetnék egy egészen jól felszerelt 159-est...
Van Passatban is V8.
Mellesleg a C Mergában 6.3-as V8 van.
Lexus IS-F 5.0 V8.
M5-M6 V10. Q7-es Audiból nem egyet látni V10-es dízellel, Touareg-ből is elég sok van azzal a motorral.
Elvileg az Alfa velük akarna versenyezni...
Ezek nem presztízs célokat szolgáló utcán nem látható limitált modellek (8C). Igencsak sokat eladnak belőlük, pedig olyan értékvesztést produkálnak, hogy az új ár meg a fél évvel későbbi különbözetéből vehetnék egy egészen jól felszerelt 159-est...
Satti2009-10-16 20:37:55 // 11610
A 159 és a Brera az valóban sportos, agresszív megjelenés, de a MiTo az inkább csajos verda. :-)
Vinnie2009-10-16 20:36:04 // 11609
Bocsi, de én a V8-V10 re gondoltam. Én is tudom, hogy nem V8-ak ezek.
Mivel te írtad a zolee145 hozzászólására (11602), hogy semennyit sem adnak el ezekből...vagy félreértelmeztem?
Mivel te írtad a zolee145 hozzászólására (11602), hogy semennyit sem adnak el ezekből...vagy félreértelmeztem?
zolee1452009-10-16 20:30:29 // 11608
"Semennyit nem adnak el..."
Szóval akkor amit látok az utcán futkosni a lent említett motorokkal azt mindet kilopkodták a gyárból?:)
"Az Alfa Romeo inkább erősen ráalapozhatna az olasz imidzsre, a művészetre, a stílusra és a sportosságra."
Ez most csak nekem hangzik olyan buzisan?:D Leszámítva a sportosságot... Egy Alfa inkább legyen erős, és külsőre vadállat (ami egyébként simán lehet szép is), mint művészi, meg stílusos meg ilyenek. Van már a Spider és a MiTo révén két "Év meleg autója" címünk Európában, kicsit rá kellene menni a férfias vonalra is...:)
Szóval akkor amit látok az utcán futkosni a lent említett motorokkal azt mindet kilopkodták a gyárból?:)
"Az Alfa Romeo inkább erősen ráalapozhatna az olasz imidzsre, a művészetre, a stílusra és a sportosságra."
Ez most csak nekem hangzik olyan buzisan?:D Leszámítva a sportosságot... Egy Alfa inkább legyen erős, és külsőre vadállat (ami egyébként simán lehet szép is), mint művészi, meg stílusos meg ilyenek. Van már a Spider és a MiTo révén két "Év meleg autója" címünk Európában, kicsit rá kellene menni a férfias vonalra is...:)
Satti2009-10-16 20:27:53 // 11607
Az újabb M5 és M6 az V10-es, na az már valami! :-) 500 ló az már komoly ménes.
147Smz2009-10-16 20:24:48 // 11606
Azért azokban sincs V8, már ha egyáltalán gyártanak olyannal. A lényeg az eladási számokon van. Vagy keveset adsz el nagy árréssel, vagy sokat adsz el kisebb árréssel. A BMW megteheti, hogy jó drágán adja az autóit, mert a márkaneve ennyit ér. Az Alfa márkanév nem ér ennyit, olcsóbban kell adnia az autóit és a MiTo erre nagyon jó. Eladnak egy csomó MiTót, ami kedveltté teszi majd a márkát. Utána mennek feljebb a kategóriában és így tovább. Lehet, hogy van itt pár ember aki megengedheti és meg is engedné magának a V8-as motorral szerelt új csúcs Alfát, de csak ettől még a gyár lazán csődbe fog menni :-)
Vinnie2009-10-16 20:19:12 // 11605
Azért ezt erős túlzásnak hiszem. Mégis akkor honnan futnak az utcán az A8-S8, meg ilyen M5 félék?
Satti2009-10-16 20:13:58 // 11604
Igazi jó reklámja a Grande Punto-nak volt, van.
147Smz2009-10-16 20:09:27 // 11603
Semennyit nem adnak el, viszont eladnak 320d bmw-kből annyit mint a szemét, így van pénz a presztízsre is. Az Alfának nincs pénze semmire sem. Én a helyükben felejteném az amerikai piacot, mert felfogásában két dologgal lehet ott virítani: hibrid japánnal és hagyományos szar amcsi verdával.
Az Alfa Romeo inkább erősen ráalapozhatna az olasz imidzsre, a művészetre, a stílusra és a sportosságra. Nézzétek meg a Fiat Bravo reklámját Gianna Nanni - Meravigliosa creatura számával! Na olyannak kéne lennie egy MiTo reklámnak. Mi van a MiTo reklámban? Beni Benassi - Satisfaction prolitechnó. Márkatudatot nézve az Alfa most arctalan, mindennek látszani akaró cég, amit én rossz iránynak érzek.
Ez a MultiAir reklám valamivel már jobb, de persze köze nincs az olaszos feelinghez.
Az Alfa Romeo inkább erősen ráalapozhatna az olasz imidzsre, a művészetre, a stílusra és a sportosságra. Nézzétek meg a Fiat Bravo reklámját Gianna Nanni - Meravigliosa creatura számával! Na olyannak kéne lennie egy MiTo reklámnak. Mi van a MiTo reklámban? Beni Benassi - Satisfaction prolitechnó. Márkatudatot nézve az Alfa most arctalan, mindennek látszani akaró cég, amit én rossz iránynak érzek.
Ez a MultiAir reklám valamivel már jobb, de persze köze nincs az olaszos feelinghez.
zolee1452009-10-16 19:29:28 // 11602
Tényleg elég rossz lenne egy szép és erős v8-as rwd Alfa.
Azért nézzük meg, hogy a németek hány v8-at adnak el. Vagy hány v10-et. Vagy hány v12-t.
Amúgy ahogy látom egy vevő máris lenne.:)
Azért nézzük meg, hogy a németek hány v8-at adnak el. Vagy hány v10-et. Vagy hány v12-t.
Amúgy ahogy látom egy vevő máris lenne.:)
Online tag
2
Vendég2
441
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV