Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Cselentano2011-03-02 18:24:30 // 17701
na Te is elcsábulsz :)
FX35 nekem is tecc :)
Cgo2011-03-02 16:22:27 // 17700
pedig mennyire vartam a Kamalt... nem baj, ha nem lesz Alfa, lesz Infinity FX :)
Cselentano2011-03-02 14:12:40 // 17699
Itt is lesz olyan aki mutogatásra fogja venni, lesz nálunk pár belőle aki azt sem tudja, hogy mi az, hogy alfa romeo.
(mondom ezt úgy, hogy most egy bmw x3-ban ülők, és nem kivagyokság miatt :)
Cselentano2011-03-02 14:09:58 // 17698
Nagyképűen: Pl. ÉN :D
Egy ideje várok már egy kis játékszerre, ha már a Camalt elcseszték és nem csinálták meg időben.
Remélem ezt nem cseszik el, és a sportosság mellett használható is lesz az én igényeim szerint, mert akkor 2013-ban ott fogok állni a kasszánál kp-vel.

Na majd meglátjuk, a remény hal meg utoljára.
Kazes☻2011-03-02 13:45:45 // 17697
BeeGee2011-03-02 08:55:48 // 17696
USAban pont elég jó marketing az, hogy kicsi, sportos, európai és Alfa Romeo.
Ott a Boxtertől, SLKtól vehet el vásárlókat, nem a Mustangtól. Aki szeret vezetni az európai autót vesz kint :)

Ez az ár pont a fele egy új Lotusénak, de a Boxtertől is jóval olcsóbb. Amúgy egy ideje el tudsz költeni több, mint 12M-t Alfára, csak egyik sem ilyen sportos.
Vikking 3112011-03-02 08:45:45 // 17695
Elvileg a centenáriumra akarták kiadni...
Jimmi T.2011-03-02 08:06:22 // 17694
Szerintem egy Alfa sem készül átlag embernek. Nem akarom felsorolni hogy az átlag mit vesz. A 4 C-t megveszi majd aki pillanatnyilag szerencsésebb ( jó munka vagy vállalkozás, nagyobb örökség ) vagy aki őrült és inkább túlvállalja magát. Aki a pénzét vagy a kivagyiságát akarja mutogatni továbbra is : ódi, béemvé, merjó-t vesz és azt se mindegyik újonnan (premium selection). Legyen olyan szerencsénk hogy vén kéjencként még ebből vigyoroghassunk ki a hétvégi Alfa túrán.
Tom122011-03-01 23:18:58 // 17693
A múlt héten olvastam valahol, hogy az is lesz rövidesen. /majd kiderül/
Tom122011-03-01 23:14:21 // 17692
Nekem nincsenek ilyen húzásai az Operának. /eddig :-)/
Alfa GT-Csaba2011-03-01 22:49:56 // 17691
A menőbb emberek majd megveszik aztán 150-200ezer km-után 1/4 áron majd eladják,és majd akkor fogja a kis ember megvenni!De legalább lesz egy szép sportkocsi a piacon,mert mostanában elég otromba kocsikat gyártanak.
GTPeti2011-03-01 22:48:31 // 17690
Ezt a duplikált hozzászólást (is) Operával hoztam össze. De miért hagyta a fórummotor?? Máskor (FF-szal) mindig megjelent a "Duplikált hozzászólás." üzenet.
GTPeti2011-03-01 22:47:37 // 17689
"Kik fogják tudni ezeket megvenni?"

Pontosan ezért érdekelt az elképzelésetek az árról.

50e € / USD-ért az amcsik fogják tudni megvenni. Báár. ha egy Mustang 25-30e$, akkor csak nagyon jó marketinggel.
GTPeti2011-03-01 22:47:37 // 17688
"Kik fogják tudni ezeket megvenni?"

Pontosan ezért érdekelt az elképzelésetek az árról.

50e € / USD-ért az amcsik fogják tudni megvenni. Báár. ha egy Mustang 25-30e$, akkor csak nagyon jó marketinggel.
Vikking 3112011-03-01 22:46:08 // 17687
Magyarországon. De szerencsére nem csak a balkánon vannak Alfa kereskedések... :D

(És azért itt is fogy az X5-X6 kategória... Q7, Porsche annyi van Pesten, mint égen a csillag. Ferrari már ritkábban, de az is előfordul. Azok pedig bőven huszonmilliós gépek...)
Alfa GT-Csaba2011-03-01 22:44:50 // 17686
Kik fogják tudni ezeket megvenni?Az átlag ember majd 10évesen eléri,ha nem akar egy nagy hitelt felvenni.
Vikking 3112011-03-01 22:44:49 // 17685
12-ért meg ott van belőle a 240 lovas 850 kilós seggrakéta :D
Vikking 3112011-03-01 22:44:26 // 17684
Azééé 170 ló 1 tonna alatti súlyhoz még szerintem elviselhető. Mondjuk 8 milláért... :D
Vikking 3112011-03-01 22:43:48 // 17683
Jól rémlett. Alapár : 5 913 000 Ft volt 2004-ben. A két motor pedig: -nemröhög - 61 és 82 lovas volt. A súly pedig 790 és 810 kiló között mozgott.

Na... Ennyit erről :D
zolee1452011-03-01 22:43:20 // 17682
A végén a könnyű erős sportkocsiból gyenge nehéz olcsó autót csinálsz, aztán hallgathatjuk a suzukisoktól, hogy a régi Alfák gyengék az újak nehezek, a legújabb meg nehéz is meg gyenge is.:D
Vikking 3112011-03-01 22:41:52 // 17681
(Ja kihagytam a Smart Roadstert, de ugye nem akarunk viccelődni...? :D
És az is ilyen 6 millió körül volt újonnan ha jól rémlik. Ilyen 90-100 lovas motorral, ótómatya váltóval meg teljesen halott kormányzással... )
Vikking 3112011-03-01 22:40:51 // 17680
Szerintem is. És ha nem szorítkoznak kis példányszámra, akkor huhú... Nagy kasza lehet belőle!
Alfa GT-Csaba2011-03-01 22:40:01 // 17679
Hát akinek ilyen alfája lesz ,az lesz a cár!
Vikking 3112011-03-01 22:39:20 // 17678
Arról nem beszélve, hogy nem biztos, hogy kell bele 200+ lovas motor. 850 kilót elég jól elbírna az 1.4 MultiAir ami a Mito QV-ban 170 lovas.
Mondjuk a 12 mill 2/3-áért. Mondjuk nem 850-et, hanem 990-et. Na bumm.
Vikking 3112011-03-01 22:38:06 // 17677
És hol a 8C GTA...? 100 példányban 250.000 euroért? Az is eltűnt mint Kossuth a ködben tudtommal.
Vikking 3112011-03-01 22:36:46 // 17676
És szerintem ennyiért (12-14 gurrancs) nagyon jó imázsépítő, hiszen PÉLDÁUL a béjembének nincs semmi hasonló cucca, csak nagy nehéz dögök, amik ugyan bivalyerősek, de úgyis le vannak szabályozva 250-nél, akkómegminek...

Az Ódinak szintén semmi hasonló...

Ezzel a vassal elég komolyat üthet az Alfa, hiszen eddig csak Lotusok voltak (amikről az átlagember azt se tudja mi fán terem), volt a Speedster (a GT-t már ne keverjük ide sztem), meg van ugye a sok kisszériás szupersportautó. KTM X-Bow, Ariel, stbstb... (Ezekről meg tényleg csak az akut benzinvérűek tudják hogy mik is...)


Ebbe a szegmensbe szerintem úgy kell egy ismert név, mint egy falat kenyér.
És az Alfának
a) mindegy - ha őszinték akarunk maradni
b) egyébként is a márkaidentitásba kell(ene) tartoznia egy olyan autónak, amitől tényleg libabőrös lesz a hátad.

Persze nem egy M5, nem is egy RS4-6 lambó motorral, ezt aláírom. DE gyönyörű, hatalmas élményt adhat, és az Alfa igazi presztízsét szerezheti vele vissza a gyár.

Szerintem ez jó ötlet. A Diva is az volt szvsz akkoriban.
zolee1452011-03-01 22:34:28 // 17675
Lentebb egy cikkben 10 millát írtak.

A 8C azzal a majd' 50 misivel alul volt árazva (szerintem). Ugyanennyiért van ugyanez a technika (sőt Ferrari kiszerelésben többért) és azért mégis egy 500 db-os limitált szériáról van szó.
Tom122011-03-01 22:33:48 // 17674
Az kell a népnek.:-))
Tom122011-03-01 22:32:30 // 17673
Egyébként meg majd meglátjuk, de állítólag nem akarnak nagyon elszállni az árral... /45e € körül/
...vagy lesz olcsóbb "karbon mentes" verzió is - de ebben nem igazán reménykedek...
Alfa GT-Csaba2011-03-01 22:30:51 // 17672
Szerintem 10-20 milla között valahol.Ha a 8c-ért elkérnek 48millát ahhoz viszonyithatunk.
Vikking 3112011-03-01 22:30:47 // 17671
Az igazság az, hogy szerintem 850 vagy hány kilóhoz már 150 ló is maradandó élmény. Hát még 200 vagy ne adj Isten 230-250...

Az már befosás közeli ... :)
Vikking 3112011-03-01 22:29:54 // 17670
Sztem 12-14 guriga között értelmes lehet.
Tom122011-03-01 22:28:26 // 17669
Én némi apróért szorgalmasan fogom reklámozni az utakon, ha lehet...;-DD
GTPeti2011-03-01 22:24:56 // 17668
Szerintetek mennyi lenne a 4C ideális ára?

(Jó, tudom nulla Ft, vagy még ők fizessenek... :)

Asszem vhol 5milliót pedzegettek, ami egy ilyen (sorry) flancos dizánjcsodánál persze elképzelhetetlen. A régebbi (szolídabb) 4C Spider esetén még elképzelhető lett volna. Ha ez az újabb változat 50e € körül lesz... hát nem t'om. Úgy értem szép egy 8C* meg minden, de inkább lett volna helyette egy tényleg megfizethető játszósautó. Szigorúan magánvélemény.
(*: szándékosan írtam 8C-t.)
Tom122011-03-01 22:20:59 // 17667
Aztán irány a pálya:

;-))
Tom122011-03-01 22:20:02 // 17666
...az illene hozzá.:-)
Tom122011-03-01 22:19:45 // 17665
Szerintem is, de valahogy ilyen érzésem van.:-)
Vikking 3112011-03-01 22:16:53 // 17664
Sztem ha nem a QV motort kapja is összepisáljuk magunkat a gyönyörtől... :D
Tom122011-03-01 22:16:51 // 17663
Miért sejtettem ezt annyira ? :-)))
Tom122011-03-01 22:16:04 // 17662
Szerintem is min. a Giulietta QV motort kapja meg.

...és milyen igaza volt /van/ "Lotus apónak".:-) Valami hasonlóval indult a Cooper is, de aztán valahogy "lecsúszott"...
Tedi2011-03-01 22:14:25 // 17661
Vagyunk ezzel még így egy páran :) A leleplezéskor ugyan a fényképezőgép keresőjén keresztül láttam először a gépet, de amint levettem a szemem elől, és vizslattam, azért kiesett a számon egy asztakurva :D Élőben egy kicsit azért más. Sokkal jobb :)))
Tom122011-03-01 22:05:34 // 17660
Köszi!
KGBMAN2011-03-01 21:36:08 // 17659
Biztos ő is az, csak tegnap elaludt a szoláriumban, nahh... :)
Németh Laci2011-03-01 21:29:20 // 17658
Teddy,

A cikk pöpec, azt autó meg makulátlan... - persze hátsó vonalvezetésről a Lotus Elise jut az eszembe, de akkor is szívesen lennék boldog tulajdonosa egy ilyennek !
GTPeti2011-03-01 21:22:07 // 17657
Ferdinand Piech az autószalonon azt állította, hogy öt éven belül évente 400 ezer Alfa Romeo találhatna gazdára

Tisztelt Piech úr! Azok akkor átcímkézett VW-k lennének és nem Alfa Romeo-k. Nyílvánvaló, hogy Piech úr számára amúgyis a 400ezer autón van a hangsúly, nem az Alfa Romeo márkán. Megalomán vezér €€€ jelekkel a szemeiben.
atesssz2011-03-01 21:19:46 // 17656
ez nem "rászízmús", pusztán csak ízlés dolga :D. Elméletileg az olaszok fehérek. Legyenek csak fehér hostess lányok az olasz autók mellett :)
KGBMAN2011-03-01 21:16:03 // 17655
Ne légy rasszista.. :)) Finom csoki kislány is lehet olasz.. Csak ott lennék bajba, hogy ha vihetném a kocsit akkor a szöszi és a csoki közül nehezen választanék, mivel a kocsi 2 személyes.. De asszem elférnek ők egymás ölében a J1-ben :)
atesssz2011-03-01 21:13:59 // 17654
Már csak az hibádzik, hogy egy gyönyörű, fehér olasz lányt kellett volna állítani a 4C mellé hostessként, nem pedig egy feketét.
KGBMAN2011-03-01 21:09:47 // 17653
Akkor ha itt tartunk.. Miért is a Lotus a kategória "neve"?? Mondhattok akármit, az origo banda megint csak cikizni tud ezzel a címmel. De én nem adok rájuk. Irigyek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 21:08:01 // 17652
és az jobb hogy gyártanak 2 modellt?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak