Fórum >> Típusok >> 164-166

TáDé2005-07-07 15:04:53 // 1022
Könyörgöm, a véglegesen kivont autó is nyilvántartásba van/volt véve és forgalomba is volt helyezve ... beszél mindenki hülyeségeket ... egyébként itt Kecskeméten lett újra forgalomba helyezve az okmányirában, az egyik biztosítós ismerős csinálta ... a sima átírástól annyival került többe, hogy új rendszám kellett ... ha kell szerintem működik még ... max 5eFt az ügyintézési díj ...
fastcar2005-07-07 14:57:29 // 1021
Akkor kérem az elérhetöséget! Nekem a VPOP, Kovács Kázmér irodája és a KFF is azt mondta, hogy véglegesen kivont autó ismételt forgalomba helyezése ugyanaz, mintha most gyártanák/hoznák be az autót, és regadó köteles. Ráadásul én is így értettem, a jogszabályt elolvasva, ahol a szövegben nem a behozatal, hanem a nyilvántartásba vétel és forgalombahelyezés a kritérium. :(
TáDé2005-07-07 14:48:21 // 1020
Pontosabban 2004. november környékén ...
TáDé2005-07-07 14:47:08 // 1019
A télen volt ... JJN-8xx lett a rendszáma ... ;)
fastcar2005-07-07 14:41:54 // 1018
De mikor volt ez? 2004. február 1. elött?
TáDé2005-07-07 14:12:18 // 1017
Mondom, hogy nem kell ... :))) Öcsém autója is véglegesre volt kivonva és simán vissza lehetett pakolni ... egy petákot nem fizettünk regisztrációs adó címen. :)))
fastcar2005-07-07 13:57:59 // 1016
A gyári méret 195/65R15. Én is ilyennel használom. Sokat segít a komforton. SZVSZ a legjobb és van is belöle sok, mert sok hasonló kategóriájú autó gyári szerelése volt, így az ára is elfogadható.
fastcar2005-07-07 13:55:07 // 1015
Jövök, mer' jönni kell! :)) (Bár nem a 64-essel)
fastcar2005-07-07 13:54:17 // 1014
Ne kötözködjön kedves régi ismerös! Ha ideiglenesen volt kivonva, akkor nem kell, ha véglegesen volt (és én erröl beszéltem), akkor kell! :(
TáDé2005-07-07 13:51:11 // 1013
Nem jól olvastad ... ;) De én ilyet használok ... :)
a2005-07-07 12:36:55 // 1012
Mivel nekem eredetileg 16-os felnijeim vannak ;DDD
Alfa Hím2005-07-07 12:30:26 // 1011
Én meg azt olvastam valahol, hogy a gyári méret 205/60 R15
TáDé2005-07-07 11:18:07 // 1010
Ha a 164-ről van szó, akkor télire 195/65/R15, nyári gumi 205/55/R16 mind a kettő gyári méret ... a nyári lehet még 225/45/R17 is ;)
a2005-07-07 11:13:09 // 1009
205/50? Kérdés, hogy befér-e. Nekem most 205/55 r16 van fenn.
ghosty92005-07-07 11:08:32 // 1008
Na hadd kerdezzek meg valamit, 15-os felnire mekkora gumikat ajanlatok? Bar ez tuti csak jovore lesz aktualis, meg felni sincs (vagyis van, de azert a mostani 14-est keveslem, a csaladban levo Astra es Focus is 15-osokkel gurult mar ki a gyarbol :-) ). Es telire, 14-es, 15-os?
a2005-07-07 10:45:34 // 1007
De még milyen szép! Most épp a kupplungja betegeskedik, meg kell a szekeret kupplungolni, de amúgy 99,9%-os a szerkezet! Szerintem jelenleg az egyetlen olyan Giulietta ma Mo-on, aminek a hajtáslánca hibátlan!
ghosty92005-07-07 10:31:20 // 1006
Lattam kormi Giuliettajat Ervinnel, szep darab! Basszus, a Giulietta mindig is a gyengem volt...
a2005-07-07 10:26:12 // 1005
sajna nem...
a2005-07-07 10:26:00 // 1004
Reggelre kész lett a hűtőm, beraktam, fel lett töltve, és ma már kicsit késve, de klímával jöttem melózni :))) 9,4 fokot fúj minimumon :)))
TáDé2005-07-07 09:09:00 // 1003
Sopronba jön valaki?
TáDé2005-07-06 20:04:46 // 1002
Ha itthon forgalomban volt egy autó és ki lett vonva a forgalomból, az újra forgalomba helyezésnél nem kell regadót fizetni!
tom1642005-07-06 19:16:06 // 1001
Ha megnézed az oldalamon a Bazsa hátul c. képet, látszik a B1 kilincsen az AR 164 felirat, azelött nem sokkal tettem fel...
tom1642005-07-06 19:13:32 // 1000
A kilincstöl egy fémpálca megy a zárhoz, azt elég nehéz bejátszani, legalábbis nekem az volt :-((((( Aki ügyesebb annak semmiség lesz..... Kicsi a hely, nem látni semmit, de meg lehet csinálni.
AKI2005-07-06 19:07:42 // 999
960. üzenet!
Alfa Hím2005-07-06 17:43:32 // 998
Mi az, hogy elég szívás? olyan nehéz kilincset cserélni? Meséljetek kicsit róla. Úgyis nemsokára neki kell álnom:-) (Amint lesz kilincs)
tom1642005-07-06 16:50:59 // 997
Én már 2 kilincset cseréltem, elég szívás, de meg lehet csinálni. A tatai bontóban vettem mind a kettöt, kb 2 évet bírtak ki. Azt hittem azért törnek nálam, mert a bal eleje törött volt a gépnek és kicsit feszül a B1 ajtó.
Vega2005-07-06 16:40:36 // 996
na hat ez a pofatlansag teteje!!!!!!!!!!! arrol nem is beszelve ,hogy most is megy a vita a kettos megadoztatasrol!!!! egyreszt hasonlo esetekben masreszt ha unios orszagbol hozol be autot az az unioba egyszer mar meg lett adoztatva...elmeletileg tilos lenne megegyszer megadoztatni...de a mi szeretett kormanyunk ezt megteszi...errol folynak is vitak..remelem lesz belole balhe.... oldalakon keresztul tudnam ezt az egesz rendszert boncolgatni...de nem teszem...mert csak felidegesitem magam... csak ugy peldanak mondom ,hogy itt az atiratas...milyen jogon vagy alapon hatarozta meg valaki ,hogy nekem a "dugattyu meret" alapjan kell az atiratast fizetnem....loketterfogat az ilyen modon egy megfoghatatlan dolog...ezt tulajdon keppen a dugattyu meretere lehet levezetni....es en ezen alkatresz alapjan fizetem meg az atiratasi koltseget? mivel indokoljak ezt? kornyezetvedelmi szempontokbol? egy 1.2 lada CO-ja nem szorithato lesz 6 ala...az enyem amire 2x annyi az atiratasi koltseg 1/60 annyi CO-t produkal...tehat az indok rossz...akkor meg??? agyvizem felforr... ennyit errol az egeszrol...undorito!!!!
fastcar2005-07-06 15:11:51 // 995
Ha adósávot vált, márpedig a köbcenti miatt vált, akkor a kategóriák közti különbözetet ki kell fizetni. Ez sajnos tuti. A VPOP, a MAK és a KFF is megerösített ebben a kérdésben. Ha tavaly február után jött be az autó és fizettek rá regadót, akkor ha kisebb motort raksz bele, akkor egyénileg pl. kérvényezheted a visszafizetést is. Tehát mindenki vegyen frissen behozott GTA-t, majd rakjon bele 1.6-ot vagy 1.9 JTD-t és máris visszakap másfél-két milliót, és még van egy eladható 3.2-es motorja is! :)) Szóval visszatérve az eredeti kérdésre, kell regadó-különbözetet fizetni. Ha pedig egyszer véglegesen kivontak valamit a forgalomból, és utána mégis vissza akarod helyeztetni, akkor teljes regadót kell fizetni, és mindegy, hogy minden alkatrész volt már Magyarországon forgalomban. :( Ez egy ilyen rendszer.
a2005-07-06 15:03:38 // 994
Szerintem regadót minden forgalomba helyezéskor fizetni kell mostmár. És az ilyen egyedi átépítés után a műszakiztatás forgalomba helyezésnek minősül. De mivel az autó, ami az alap már forgalomban volt, csak a régi és az új állapot szerinti regadó különbözetét fogják elkérni. Nem biztos, ezt csak én így gondolom.
Vega2005-07-06 15:01:11 // 993
Amennyiben ez tenyleg ennyire maceras lehet ,hogy ejtve lesz a dolog, marad a TS hegyezgetese!!! 164-est nem akarok venni...van mar egy V6-os :))) En csak egy V6-ost akartam a 145-be rakatni...nem is a 30 paci miatt, hanem mert eg es fold a ket motor! Regadot nem hiszem ,hogy megegyszer meg kene fizetned ha mar egyszer meg lett adoztatva a kocsi is meg a motor is. Mind a ketto hivatalosan forgalomba lett mar helyezve magyarorzsagon. Na mindegy, ezert kerdeztelek Titeket....minel tobb infot tudjak meg, nehogy ugy vagjak bele ,hogy a felenel vakarhatom a fejemet ,hogy na akkor most hogyan tovabb!
a2005-07-06 15:00:26 // 992
Tök jutányos volt, szerintem... 1 helyen kellett forrasztani, meg 1 helyen kiegyengetni, így lett 4500 a számla... Berakom, utána megnyomáspróbázzák, és ha ok, akkor 8k-ért fel is töltik. Szerintem normális áron dolgoznak: Nagykőrösi út, kifelé menve balról, a közepe felé.
a2005-07-06 14:59:05 // 991
Most telefonált a hűtős, hogy kész a klímahűtőm :) Holnap reggel elhozom, be is rakom, gyorsan fel is töltik és holnap már lesz klímám :)
fastcar2005-07-06 14:35:30 // 990
Szamosiék vagy sem, a KFF 10% teljesítmény-növekedést engedélyez. Típusazonos motor esetében, hogy egy GTV-be 2-literes helyett 2,5-est szerelj, már arra is nagyon húzták a szájukat, hogy azt majd ök eldöntik, meg hasonlók. Mert, hogy a fékhatás és egyebek. És csak mikor mondtam, hogy be tudom bizonyítani, hogy az adott kaszni eredetileg is V6 volt, és csak utóbb, a magyarországra történö importja kapcsán került bele a sor4, akkor enyhültek meg. V6 motor egyáltalán nem volt a 145-ben, tehát ott valóban tervdokumentáció kell arról, hogy hogyan akarod megoldani a motorfelfüggesztést, stb. És csak az egyedi engedélyeztetés jöhet szóba, és nagyon macerás dolog. Szamosiék általi beszerelés abban az esetben nem gond, ha egy típusazonos motort rakatsz be, mert mondjuk kifeküdt a régi. Akkor valóban annyi, hogy van Tölük egy számlád, hogy Ök elvégezték a motorcserét a gyári eljárások figyelembevételével, és ezt a Felügyelet gond nélkül elfogadja. De arra nincs gyári eljárás, hogy egy soha nem létezett kombinációt hogyan rakj össze. És hiába nagyon ügyesek Jánosék, és éppenséggel kitalálhatják és megoldják is a fizikai procedúrát, a magyar vaskalapos rendszer egy olyan állapothoz ragaszkodik, ami kicsit nyugatabbra felfoghatatlan, és számunkra, autóbuzik számára szintén. Ráadásul ezen müvelet kapcsán regadót, de legalább is regadó különbözetet kell fizetned a VPOP-nak, ami többszáezer forint a semmire, egy darab papírért, ami még a WC-ben se használható kényelmesen egyébként. :(( Nagyjából ez a díj annyit tesz ki, mint amennyiért veszel egy 3-literes 164-et. Például Szamosiékét (1 millió), garantáltan 110e km körüli futással, garanciával.
a2005-07-06 14:03:22 // 989
Legyen igazad! Bár szerintem attól még fogsz jópárszor káromkodva kijönni a Felügyelettől :////
Vega2005-07-06 13:49:21 // 988
Igen ez teljesen igaz! Ezert kertem a Szamosiektol velemenyt es ajalnatot. Azt hiszem altaluk ezt a problemat alapbol meg lehet kerulni, elvegre szakszervizben cserelteted a motort. Persze az engedely ugyan ugy kell csak egy szakszerviz altal igenyelt engedely megszerzese kicsit sanszosabb.
a2005-07-06 13:35:34 // 987
Elvileg nem helyezhetsz forgalomba olyan autót, amit nem szereltek gyárilag azzal a motorral. Ez alól kivétel, az egyedi átépítési engedély. Az meg nem egyszerű menet, elég nehéz megszerezni, és hogy a Közlekedési Felügyelet engedélyezze, eléggé komoly műszaki-tervezési dokumentációkat is mellékelni kell hozzá. 10-ből 8-at nem engedélyeznek.
Vega2005-07-06 13:29:05 // 986
Mar, hogy a fenebe ne?! Muszakiztatassal nincs problema! Az orrhenehez dologgal ellenben nem szamoltam! Ahhoz utana kene nezni ,hogy melyik motor mennyit nyom. A V6 turbo nem tudom mennyivel nehezebb a TS-nal, de pl a 4 hengeres turbo az ugyan olyan sulyu! Na ennek a dolognak utana nezek!
Zsül2005-07-06 10:36:37 // 985
Melyik kép?? Esetleg emilben ha érdekel??
fastcar2005-07-06 09:57:17 // 984
Legalább 66-ost vegyél! Sok elektromos kütyü van ezekben az autókban, hamar taccsra vágnak egy kis kapacitású akksit. A 45-ös a 120-as Skodába való méret. Nekem Exide van, az elég jónak számít.
a2005-07-06 09:23:36 // 983
A legolcsóbban a Római körúti akkumulátorosnál kapsz aksit. Ők a Varta importőrei is, annyiért kapsz Vartát, mint máshol Periont.
a2005-07-06 09:21:32 // 982
Nem akarok kötözködni, de így lesz egy orrnehéz, irányíthatatlan, és állandóan kipörgő kerekekkel menő autód, ami kanyarban hihetetlenül rosszul viselkedik. Én 146-ban láttam már 2,0 V6TB motort. Nem jó. (És mellesleg többé le sem fogod tudni műszakiztatni...)
ghosty92005-07-06 08:21:12 // 981
"Hiaba 164-es marad az en orok kedvencem!" Akkor nem lenne egyszerubb venni egyet? :-) Mas. 164TS-be mekkora akksi kell, mi az ajanlott marka, es Szegeden/kornyeken hol erdemes venni? Bar lehet, hogy megse aktualis (hosszu tortenet, a mostani 45Ah-sat at akartam barkacsolni egy OFF-os autoba, de ugynezki, ott se az akksival van a baj, mert az Alfaet is leszivta), de azert jobb tisztaba jonni vele. :-)
AKI2005-07-06 08:20:38 // 980
Nagyon sokba fog az kerülni! Énis gondolkodtam ilyesmin hogy egy q4-es blokkját belerakatom az én gépembe de rá kellett jönnöm hogy annyiba jönnék ki mindta vennék egy müködő 164Q4 et mindféle tuningal stb...
Vega2005-07-06 01:20:27 // 979
akarom mondani a szerelomuhely topicban :)))
Vega2005-07-06 01:18:58 // 978
Hat gyerekek! QV-n nem jo a gyujtaskapcsolo vagy ne adj Isten az oninditoval van valami gixer, a jovoheten kiderul eppen ezert ma fateret hasznaltam. Hat 3000 V6 az 3000 V6....raadasul ez egy nagyon egeszseges gepezet....kegyetlen bika...innen jott a meredek otlet ,hogy QV-be bebarkacsoltatok egy V6-ost!!!!!! Lattam mar benne, tehat belefer :))) Hiaba 164-es marad az en orok kedvencem! Irtam is Szamosieknak ,hogy vallalnak e ilyen cseret es ha igen mind ezt mennyiert?! Kuplung, valto termeszetesen csere mert tudomasom szerint nem illeszkedik hozza, mellesleg a QV kuplungja ha csak 30-35 loval kisebb motorra is van meretezve a nyomatek miatt ezer szazalek ,hogy nem sokaig toleralna a V6-ost :)))) Fekek nem egyszeruen tulmeretezettek ehhez az autohoz, futomut meg ugye nem kell bemutatni...kemeny, alacsony...azokhoz nem kell nyulni!!! Hajtasnal igenyelhet meg talan egy kis okossagot, de ez mar reszletkerdes! Na hat ez kurvara offtopic volt, de muszaj volt elmondanom...164 V6 egyszeruen RULEZ!!! Feldobom a tuning topicban, hogy kb. mennyi lehet egy ilyen akcionak a munkadija!
AKI2005-07-05 20:31:46 // 977
nekem még több relém van ott a kép lejebb...miéééééért neemegy ?
Zsül2005-07-05 20:05:03 // 976
Az eredeti!!!!!!!

Zsül2005-07-05 17:29:17 // 975
Ja és a motortér!

Zsül2005-07-05 17:26:39 // 974
Van róla pár infóm!!


a2005-07-05 16:26:13 // 973
Bakker, itt mindjárt elkezd esni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak