Fórum >> Típusok >> 164-166

Béci Ɨ|ѯ2018-08-01 14:42:29 // 81698
Igen érdekes módon a GTV-ben 5-össel volt szerelve a TB is. Elég sokat variáltak...
gecsa2018-08-01 14:38:56 // 81697
A tb a gtvkben ötös váltóval volt. A 166ban csak hatossal volt rendelhető, nem volt más opció.
Béci Ɨ|ѯ2018-08-01 05:04:14 // 81696
Lehet. :-)

A turbo mindig 6-ossal volt. Ha jól látom, a 2.5-ös kb. akkor kapta meg a 6-os váltót, amikor a turbónak befejezték a forgalmazását.
Putyesz2018-07-31 22:41:36 // 81695
A V6 turbó is ötös váltóval volt?...ebben nem vok biztos!
...és én sem értem miért nem hatossal adták egyből...a 156-ot meg igen!...lehet raktárkisöprést csináltak és találtak még párszáz ötös váltót :)
gecsa2018-07-31 22:05:13 // 81694
Ez itt két elég hithű alfás cég.
fericool2018-07-31 20:39:49 // 81693
Kosszonom... a ceget fel hivom holnap reggel es bizok hogy van... pappas autot hivtam hatha tudnak rendelni.... de elerhetetlenek 20 percre felre rakjak az embert es csak a szoveg megy... hegyalja kft re gondoltam meg meg talan a SKF de majd kiderul.
fericool2018-07-31 19:44:05 // 81691
Gecsa ezt nekem irtad?
gecsa2018-07-31 18:32:52 // 81690
Erhardnal, mint mindig, vagy elaforg 2000 kft. Nekik általában tegnapra is van.
fericool2018-07-31 16:38:02 // 81689
Sziasztok szerelonel van az autom holnapra kellene 164nes alfahoz feszitogorgo es vezeto de se a bardiban se a zsuban seholsem lehet kapni... valakinek valami otlete hogy hol lehetne beszerezni?
Vitaprix2018-07-30 17:34:45 // 81688
Jó kérdés, sztem nagy kül árban nem lehetett...
Béci Ɨ|ѯ2018-07-30 05:11:27 // 81687
Köszi! Érdekes, hogy a 156-ban már az elejétől 6-os váltó volt. Feltételezem így akarták jobban elválasztani a v6 turbótól és a 3.0-tól.
Putyesz2018-07-29 23:38:46 // 81686
Igen....asszem 2001-ig 5-ös váltóval volt!
Béci Ɨ|ѯ2018-07-29 20:35:04 // 81685
Akkor jó, köszi.

Már csak egy kis típusismereti tájékoztatás kéne. Az létezik, hogy a 2.5 v6-ok első szériája csak 5 sebességes váltóval volt szerelve?
gecsa2018-07-27 09:26:32 // 81684
Én már végigjártam ezt, ugyanezzel a jelenséggel. Olvass csak vissza a topicban. A pótmétert is kicseréltem. Aztán a forrasztás megoldotta a problémát örökre.
vologya[kendács mester]2018-07-27 07:14:53 // 81683
Anno a kölyök letisztította, megjavította és újraprogramozta a ZF váltóm vezérlőegységét, gondolom ez sem jelent neki problémát. Én görbéket láttam a képernyőn csúnya szakadásokkal. Ha valamit le kell programozni szinte bármilyen nyelvben nem gond, vagy ha hegeszteni kell (MMA,MIG,MAG,TIG AC/DC), de ezeken kívül hagyom magam meggyőzni :D
gecsa2018-07-26 14:57:09 // 81682
Forraszd egyszer ki azt a csatlakotót, ha megjavul, akkor mindenkit meghívsz egy sörre. Ez a módszer amúgy a hivatalos szervízutasítás.
pettinke2018-07-26 14:56:58 // 81681
de azt ugye tudjátok, hogy a két csuszka ellentétesen mér ... az egyik 0-100 a másik meg 100-0
vologya[kendács mester]2018-07-26 13:44:32 // 81680
A "villanyszerelőm" mérte közvetlenül a csatlakozó után és a szenzor után közvetlenül. Ugyan olyan értékeket kaptunk. Az egyik vezetéken mindig hibásakat.
pettinke2018-07-26 10:21:56 // 81679
nekem meg az a tapasztalatom, hogy azért lát szar értéket az egyik csuszkáról, mert szar az a csatlakozó.
mire alapozod a "rendben van" megállapítást? :-)

az esetek 90%-ában ki kell vágni, és egyenesbe forrasztani.
vologya[kendács mester]2018-07-26 10:11:35 // 81678
Azt mar néztem, az rendben van. Itt az a gond, hogy a két "csúszkától" különböző értékeket kap és az eggyikről a jel bizonyos tartományokban kiesik. Szóval elkopott. De pont oda kellett benyomorítani szegényt a kormányoszlop mögé? Néha nem értem a mérnököket.
gecsa2018-07-26 07:36:03 // 81677
Pedálnál inkább a csatlakozó szokott korrodálni, mint maga a pótméter tönkremenni.
vologya[kendács mester]2018-07-26 07:22:34 // 81676
Igazából nem jöttem rá. Már nem dobja csak azokat a hibakódokat, melyeknek van alapja, mint lambda, katalizátor, kopogásjelző és pedál. Ezekkel együtt kell élnem, mert nem bontom le a fél motort a kopogásjelző miatt, nemsokára kap komplett kipufogórendszert és a pedálszenzor is olyan helyen van, amit nem fogok bontogatni :-)
vologya[kendács mester]2018-07-26 07:18:42 // 81675
Láncos...az csak bicikli lehet! :-)
Kigyo662018-07-20 12:28:04 // 81673
Udv!
166 2.4 jtd facelift alfat szeretnek venni!
Ha esetleg valaki megvallna rendszeresen karbantartott autojatol kerem irjon!!
Bilux2018-07-20 11:10:35 // 81672
Mi volt a gond?
vologya[kendács mester]2018-07-20 06:43:52 // 81671
Nem nem, csak a szívósor, befecskendezés, trafók , gyertyák, kábelozás stb. Hibakeresés.
vologya[kendács mester]2018-07-20 06:42:54 // 81670
Ja elkezdtem bontani, mert hát újak a gyújtógyertyák, de közben beugrott, hogy ennél már csak csúnyább Alfák vannak manapság, hát szépen összeraktam :-) A JTS motorok mindig új erőt adnak :D
gecsa2018-07-19 21:37:30 // 81669
Bontani akarta, de meggondolta magát! :D
Bilux2018-07-19 20:01:58 // 81668
Mi lett szét szedve majd újra összerakva?
A motor?
vologya[kendács mester]2018-07-19 14:54:10 // 81667
Szétszedve és újra összerakva...egy dolgot kivéve szép :D
gecsa2018-07-19 14:44:33 // 81666
Szokásos, mint minden autó esetében.
Béci Ɨ|ѯ2018-07-19 14:11:11 // 81665
Kedves Urak!

Össze tudnátok dobni nekem egy pár mondatos vásárlási tanácsadást 166-hoz? Nekem már régen volt és az is dízel. A mostani lehetséges kiszemelt egy 2.5 v6-os.

Köszi előre is!
Pe-T1662018-07-18 18:44:07 // 81664
Sziasztok!

Van pár eladó cuccom, illetve egy pár, amit csak úgy odaadnék.

1 db gyári balos hátsó lámpatest (belső a csomagtér fedélben) 166-hoz. Anno még az autóval együtt volt polírozva. Nincs szétrepedve a szokásos helyen. 6000 ft

1 db gyári jobbos hátsó lámpatest (belső a csomagtér fedélben) 166-hoz. Anno még az autóval együtt volt polírozva. Sajnos a szokásos helyen van egy repedés. 3000 ft

1 db gyári Scudetto embléma nélkül a hátsó burkolattal együtt egyszer polírozva repedés és törés nélkül 166-hoz 9000 ft

1 db gyári hamutartó 166-hoz szép állapotban, csak sajnos a fedél nyitásra már jön is ki a hamutál. Törött a pöcök, így nem marad benn, hanem már jön is ki nyitott fedélnél. Ez AJÁNDÉK

1 db gyári középső nagy tetőlámpa 166-hoz szép állapotban, de az egyik oldala nem világít, nem izzó hiba. Ez is menthető még és ez is AJÁNDÉK.

3 db Alfás porvédő szelepkupak AJÁNDÉK

Ha bármelyik érdekel Benneteket, akkor jelezzetek és kitalálunk valamit. Nyitott vagyok az ajánlatokra, mert szabadulnék tőlük. (Porosak a cuccok, bocsi :D )






Totti (NagyVad)2018-07-11 09:26:13 // 81663
Már nincs magyar országon a a nagy vad sem
vologya[kendács mester]2018-07-11 07:32:10 // 81662
Szép. Ezekre az utakra fel sem tenném, inkább bútordarab lenne a nappaliban :D
Piritu2018-07-10 18:32:45 // 81661
Gratula! :-)
A legszebb felni!!
Totti (NagyVad)2018-07-10 18:27:31 // 81660
9 év keresés kutatás és végre meg van!
vologya[kendács mester]2018-07-05 11:35:14 // 81659
Problémáim fele orvosolva. Beázott modulok, de már csak az Isten tudja honnan van még mindig. A haver szerint ez egy nagy kondenzátor :D Holnap utazok haza és hozok cuccot a donorból és kezdem lebontani a szívósort., mert pont az 1 es és a 2 hengeren vannak gyújtási problémák. Király...
vologya[kendács mester]2018-07-04 17:23:07 // 81658
Dehogy! Amint idegesebb leszek tőle mint boldog azonnal megy a vashulladékba (nálunk nem lehet kocsit bontani!). De előtte homokot teszek az olajba. Senki ne élősködjön a káromon :D De lőtte van már pár ötletem a hibakódokra és holnap orvosolva lesznek.
gecsa2018-07-04 17:13:55 // 81657
Akkor bontod? :D
vologya[kendács mester]2018-07-04 17:08:20 // 81656
Diagnosztikával töröltem a hibakódokat és csak a P0301,P0302,P0300 jött vissza + P1314. Ez lehet bármi, de főleg a gyertyák , trafók vagy szenzorok.Vagy bármi :D
pettinke2018-07-04 16:26:26 // 81655
ez vagy akkuhiba, vagy akkukábel-hiba. leesik a fesz. 10V alá, és minden egyszerre meghülyül.
vologya[kendács mester]2018-07-04 10:01:12 // 81654
Az én kocsim úgy érzi itt a vég. Elkezdett alapjáraton meghalni. Olyan hibakódokat dobál, ami alapján minden szenzort cserélhetek ki + befecskendezés. De a legrosszabb a P1691, ami azt jelzi, hogy komoly motorproblémák vannak, ezért az ECU elvette a gyújtást és elzárta az üzemanyagot.

P1314,P0325,P0650,P0430,P0638,P0120,P1691,P0221

Most még a villanyos gyerek megnézi, nem e ázott be megint valami, mert a központi zár és a tempomat is hülyéskedik. De nekiállok és kipucolom a pillangószelepet, utána bütykös-tengely és főtengely pozició jeledó csere. Kopogásjelzőt is cserélnem kellene, de ahhoz le kell bontani a fél kocsit és azt már nem szeretném. Még trafókat is cserélhetnék, mert alapgázon mintha néha kihagyna 1 henger. Esetleg nem tudja valaki hogyan lehet kocsin kívül trafót tesztelni?

Látom, hogy ebből egy dízel Skoda Octavia kombi lesz :D
Bandie2018-06-30 08:36:14 // 81653
Grazie Atis, beszélek velük.
atis_166jtd2018-06-29 22:48:00 // 81652
xenon

Foglalkoznak javítással, vagy van digitális helyetesítő trafolyuk. Nagyon segítőkészek. Legalább is nekem ez a tapasztalatom velük.
Tiby 1562018-06-29 20:47:03 // 81651
kössz szépen megmentetted az életem! :D
Bandie2018-06-29 20:43:30 // 81650
Sziasztok! Van valakinek felesleges xenon trafója 2004/11 facelift 166-ba, és megválna tőle jó magyar forintért? Alfadepóba vettem egy bontottat, de meg se nyikkant. Zé próbálta a cseréjét. Ezenkívül kellene még egy elakadásjelző relé is - nagy fekete kocka, balra lent a kormánynál van a bizti táblán. Köszi előre is :)
Piritu2018-06-29 20:34:02 // 81649
Az AdBlock alkalmazasod tiltja le. Kapcsold ki es látni fogod.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak